Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 782 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

Континвест ООД е създадено през 1993 г. Разполага със собствени бази на територията на гр. Ямбол, Горна Оряховица, Стара Загора. Дружеството е основен вносител в България на хлор-алкални продукти: хлор; солна киселина; натриева основа. 
Континвест ООД има изградена производствена база на територията на град Ямбол. В нея фирмата произвежда по най-високи  стандарти следните продукти:
•	Натриев хипохлорит /белина/
•	Ферихлорид
•	Ферихлорид сулфат
•	Алуминиев сулфат /течен/
•	Алуминиев сулфат /твърд/
•	Полиалуминиев оксихлорид /PAC
През 2005 г.е изградена инсталацията за разливане на течен хлор във варели и бутилки и започнало производство на натриев хипохлорит и ферихлорид за пречистване на отпадъчни и питейни води. Производството на течен алуминиев сулфат е започнало през 2008 г, а през 2009 г. на твърд алуминиев сулфат за очистка на питейни и отпадъчни води. Продуктите ни намират добра пазарна реализация, но съществуващите инсталации нямат капацитет да покрият пазарното търсене. 
С настоящето проектно предложение, планираме увеличение на капацитета на производствената база в гр. Ямбол за производство на продукти за очистка на отпадъчни промишлени и канализационни води и увеличаване на приходите от износ. Предвид факта, че непрекъснато расте броя на въведените в експлоатация пречиствателни съоръжения в страната, расте и потреблението на тези продукти. Това налага увеличението на капацитета с цел задоволяване на търсенето. Продуктите, са регистрирани в МЗ, съгласно действащата нормативна база, като годни за очистка на питейни води.
Проектното предложение включва дейности за добавяне на нови характеристики и подобряване на съществуващите продукти, посредством инвестиции в ДМА, които са свързани със разширяване капацитета на съществуващ стопански обект – производствена база на фирмата в гр. Ямбол. Описаните в предложението активи са необходими, за да се постигне увеличението на капацитета, тъй като в момента е достигнат максималния капацитет на производство.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти. Дейността ще бъде изпълнена посредством закупуване на дълготрайните активи, посочени в Приложение Ф Техническа спецификация. : В рамките на дейността ще бъдат закупени, инсталирани и въведени в експлоатация следните дълготрайни материални активи: 1.електромагнитен разходомер за измерване разхода на натриев хипохлорид – 1бр; 2. електромагнитен разходомер за измерване разхода на сярна киселина- 1 бр.; 3. Електромагнитен разходомер за измерване разхода на ферихлорид – 2бр.; 4. Ултразвуков нивомер – 5 бр.; 5. Генератор за пара с нафтова горелка; 6. Пластинчат топлообменник – 2 бр.; 7. Пластмасови резервоари – 10 бр.; 8. Помпа с двигател 3kW и вградено честотно управление – 4 бр.; 9. Реактор за феро- ферисулфат; 10. Инсталация за дозиране на окалина; 11. Филтър преса. Посредством реализацията на инвестицията във фирмата ще бъдат доставени и въведени в експлоатация нови машини и оборудване, които ще доведат до чувствително увеличаване на капацитета за производство на определени продукти (описани в бизнес плана) В резултат на това ще бъде възможно да бъдат произведени допълнителни количества продукция, която да посрещне пазарните нужди включително за износ. Стъпки за реализация на дейността: 1. Подготовка на тръжна документация - първи месец след подписване на договора; 2.Избор на изпълнител (от месец 2 до месец 3); 3.Сключване на договор ( месец 4 до 5); 4. Доставка на актива и подписване на приемо предавателен протокол (месец 5 - 6 месец) 5.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на окончателен приемо предавателен протокол. (месец 9) Като дейности по проекта (без финасиране от ОП) кандидата ще изпълни необходимите дейности за визуализация и публичност на програмата в съответствие с изискванията на приложимия регламент. Те ще бъдат за сметка на Континвест ООД. (през целяи период на изпълнение) Дейността ще бъде изпълнявана и ръководена от ръководителя на проекта - Цветан Цветков и Експерт Провеждане на процедури Дарина Иванова. След провеждане на всички планирани дейности ще бъде изготвен отчет за дейността и искане за извършване на окончателно плащане по проекта. Искането, придружено от необходимите документи ще бъде внесено в УО на ОПИК за възстановяване на разходите.( 10 - 11 месец) 982 553.78 977 773.20

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.