Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 211 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

Основната дейност на Машпром-КМХ е производство на хидравлични цилиндри, оси, помпи, блокове, клапани и компоненти за селскостопанската промишленост и машиностроенето.
Основните потребности на фирмата са свързани с повишаване на производствения капацитет и експортния потенциал. Удовлетворяването на двете потребности са и едни от основните цели на проекта. Посредством изпълнението на предвидените по проекта дейности, а именно: дейности за подобряване на производствените процеси и дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес ще бъде възможно постигането на общата цел на проекта. Като основни резултати от изпълнението на дейностите се очаква оптимизацията на производствения процес, внедряване на технология за намаляване на брака, внедряване на технологии за намаляване на количеството отпадъци, предвидени за депониране, повишаване на производствения капацитет и експортния потенциал на фирмата. За постигане на резултатите по проекта е предвидено закупуването на следните ДМА:
1. CNC вертикален машинен център – 1 брой 
2. Стругови прътов автомат „Швейцарски тип“ – 2 броя
3. Робот за монтаж и заваряване на щуцери -1 брой
4. Робот за заваряване на кръгови шевове – 1 брой
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Робот за монтаж и заваряване на щуцери - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Робот за монтаж и заваряване на щуцери - 1 брой Чрез закупуването на Робот за монтаж и заваряване на щуцери ще бъде възможно оптимизиране на производствения процес, което ще допринесе за изпълнението на дейността- дейности за подобряване на производствените процеси. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец) 5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година. 250 000.00 248 200.00
Дейности за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Робот за заваряване на кръгови шевове - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Робот за заваряване на кръгови шевове - 1 брой Чрез закупуването на Робот за заваряване на кръгови шевове ще бъде възможно оптимизиране на производствения процес, което ще допринесе за изпълнението на дейността- дейности за подобряване на производствените процеси. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец) 5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година. 300 000.00 297 900.00
Дейности за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуването на CNC Вертикален машинен център - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация CNC Вертикален машинен център - 1 брой Чрез закупуването на CNC Вертикален машинен център ще бъде възможно оптимизиране на производствения процес, което ще допринесе за изпълнението на дейността- дейности за подобряване на производствените процеси. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец) 5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година. 371 000.00 370 700.00
Дейности за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Стругови прътов автомат швейцарски тип - 2 броя): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Стругови прътов автомат швейцарски тип - 2 броя Чрез закупуването на Стругови прътов автомат швейцарски тип (2 броя) ще бъде възможно оптимизиране на производствения процес, което ще допринесе за изпълнението на дейността- дейности за подобряване на производствените процеси. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец) 5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година. 680 000.00 679 400.00
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Робот за монтаж и заваряване на щуцери - 1 брой) : Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Робот за монтаж и заваряване на щуцери - 1 брой Чрез закупуването на Робот за монтаж и заваряване на щуцери ще бъде възможно подобряването на ресурсната ефективност, което ще допринесе за изпълнението на дейността - внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец) 5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година. 0.00 0.00
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Робот за заваряване на кръгови шевове - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Робот за заваряване на кръгови шевове - 1 брой Чрез закупуването на Робот за заваряване на кръгови шевове ще бъде възможно подобряването на ресурсната ефективност, което ще допринесе за изпълнението на дейността - дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец) 5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година. 0.00 0.00
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуването на CNC Вертикален машинен център - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация CNC Вертикален машинен център - 1 брой Чрез закупуването на CNC Вертикален машинен център ще бъде възможно подобряването на ресурсната ефективност, което ще допринесе за изпълнението на дейността- дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец) 5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година. 0.00 0.00
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Стругови прътов автомат швейцарски тип - 2 броя): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Стругови прътов автомат швейцарски тип - 2 броя Чрез закупуването на Стругови прътов автомат швейцарски тип (2 броя) ще бъде възможно подобряването на ресурсната ефективност, което ще допринесе за изпълнението на дейността - дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец) 5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.