Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът ще се реализира на територията на община  Радомир и е насочен към задоволяване на потребностите от храна на уязвими граждани, които не могат да си я подсигурят сами.
С настоящето проектно предложение община  Радомир цели да подпомогне най-нуждаещите се хора от общината, чрез предоставяне на топъл обяд в рамките на 36 месеца за 100 човека, стъпвайки на опита си от реализиране на проекти от такъв вид, както и да доразвие социалната услуга.  От услугата ще се възползват, потребители които отговарят на условията за целевите групи на програма „Oперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане“, като за целта ще се потърси съдействие от дирекция "Социално подпомагане"- Радомир.
Лицата, които ще бъдат включени като потребители на услугата ще получават приготвения и доставен топъл обяд до дома си.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Приготвяне на топъл обяд: Осигуряването на топъл обяд ще се извършва от Домашен социален патронаж (ДСП) гр. Радомир. ДСП представлява общинска дейност, която се финансира от общинския бюджет, намира се в сграда на ДГ "Осми март", която е общинска собственост и се намира на адрес-гр. Радомир, ул"Шар" № 7. Патронажът разполагат с необходимите документи от Агенция по храните даваща им възможност да функционират, като трапезария - Рег. № 142500161 . Обектът разполага с 3 склада: склад “плодове ,зеленчуци и консерви”, хладилен склад оборудван с хладилници и фризери; сух склад - за пакетирани продукти. Проектът предвижда да се приготвя и предоставя храна от 01.10.2022г. до 30.09.2025 г. за 100 потребители. 240 320.00 99 200.00
Предоставяне на топъл обяд: При стартиране на проекта, храната ще се доставя до домовете на потребителите от нает персонал по проект „Патронажна грижа +“ в Община Радомир", който е на етап изпълнение. Ще бъде създадена организация за раздаване на храната на потребителите при спазване на всички санитарно-хигиенни изисквания и предписания на националните компетентни органи. Храната ще се разнася с автомобили на Домашен социален патронаж, както и допълнително наети автомобили на лицата, които са включени в разнасянето. При приключване на проектните дейности на проект „Патронажна грижа +“ в Община Радомир", храната ще се предоставя на място в кухнята до стартиране на проект по процедура BG05SFPR002-2.001 – „Грижа в дома“, приоритет 2: „Социално включване и равни възможности. 16 822.40 6 944.00
Реализиране на съпътстващи мерки: Изпълнението на дейността няма да се извършва в партньорство или възлагано на външен изпълнител, а ще бъде изпълнявано от Община Радомир. При реализация на дейността ще се водим от приложеното към изискванията за кандидатстване Ръководство на конкретния бенефициент за изпълнение и управление на договори по Операция BG05SFPR003-1.001 „Топъл обяд“. Съпътстващите мерки ще се реализират през целия период на изпълнение на договора. 16 822.40 6 944.00
Определяне на целевите групи по проекта: Подборът на целевите групи ще започне преди стартиране на договора.Ще бъде разработена и обявена процедура за подбор на представители на целеви групи. Процесът на подбор ще се извършва на следните етапи: 1. Предварителна подготовка на документацията на процедурата и утвърждаването ѝ; 2. Обявяване приема на заявления; 3. Изготвяне на регистър на лицата, подали заявления; 4. Оценка на потребителите от ДСП-Радомир; 5. Определяне на комисия за подбор на кандидатите съгласно процедурата за подбор; 6. Класиране и обявяване на резултатите от подбора. Определянето на принадлежността на лицата към целевите групи ще се извършва от ДСП-Радомир на база предоставени сканирани заявления от потребителите и изготвен обобщен списък от община Радомир. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.