Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 332 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящето проектно предложение включва предприемане на мерки за социално приобщаване чрез подобряване на достъпа до интегрирани социални услуги, осигуряване на подходяща социална закрила и основни услуги за 180 нуждаещи се лица от община Ботевград. Планирано е обхванатите лица да имат достъп до интегрирани услуги, насочени към грижа в дома, доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, подкрепа, предоставяне на здравна информация. Планирано е проекта да е с продължителност от 22 месеца, като първи проектен месец е за подготвителни дейности, а предоставянето на услугата грижа в дома да е 21 месеца.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Предоставяне на грижа в дома: Конкретните дейности, които ще се предоставят на потребителите са следните: - Домашен помощник /поне 60 лица/ - поддържане на личната хигиена на потребителите;хигиената на дома; при необходимост приготвяне храната на потребителя; придружаване при разходка, посещение при лекар. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост. - Психолог /1 лице/ - осъществява психологическа и мотивационна подкрепа на потребителите. Тя ще е насочена и към лица, които са се самоизолирали от социалния живот, при депресии, тревожни разстройства, психологични проблеми с общуването и други подобни. -Шофьор /1 лице/– управлява превозно средство за извършване на почасова мобилна работа. Осигурява транспорт на персонала, предоставящ услугите. -Медицинска сестра /2 лица/ – предоставя информация на лицата относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, помощ при изготвяне и спазване на хранителен и диетичен режим. - Сътрудник Социални дейности /2 лица/ - Консултира екипа за управление на услугата по отношение на предоставяне на интегрираните услуги,така че да се приложи индивидуален подход,основан на нуждите на лицата. Консултира относно спазване изискванията за боравене с лични данни. Изготвя и поддържа цялостно потребителско досие. Отговаря за организиране, съхранение, администриране и архивиране на документацията по предоставяне на услугите, съгласно нормативните изисквания. Участва в мултидисциплинарен екип при изготвяне на предварителна оценка на потребностите и индивидуален план на потребностите. Оформя месечен график за извършена дейност на персонала. -Технически организатор /1 лице/ – Организира дейността по предоставяне на услугите така че да осигури качеството на живот, което да гарантира пълноценното развитие и социално включване на всеки потребител чрез предоставяне на индивидуална грижа и подкрепа. Осъществява връзка и контакти между лицата, ползватели на услугите и институциите. Оказва помощ за справяне с проблемите на лицата с трайни увреждания и възрастни лица в невъзможност за самообслужване. Осъществява ежемесечен мониторинг на дейността по телефона или като посещава ползвателите на социални услуги в домашна среда. -Координатор-услуга /1 лице/– Следи за избягване дублирането на дейности. Разпределя задачи и отоворности между участващите в интегрираните услуги лица. Осъществява обратна връзка с екипа за управление на услугата, както и между него и потребителите. Планира, координира и организира обучения, супервизия и развитие на наетите лица. Контролира качеството на предоставяните социални и здравни услуги и психологическа подкрепа по отношение запазване достойнството и независимостта на потребителя. Следи за спазване на законодателството в областта на предоставяне на социални услуги при осъществяване на проекта. Изготвя за ползвателите на услугите необходимата документация - договори, декларации и др. - Координатор-дейност /1 лице/- Оказва обща помощ чрез получаване на постъпваща комуникация, например поща, телефонни разговори и документация. Отговаря за запитвания искания за информация и документи при осигуряване на високо ниво на обслужване, такт, дискретност и поверителност, управление на документи на електронен и хартиен носител /поща,набор на текстове,фотокопиране, сканиране, картотекиране и архивиране/. Размножава материали свързани с дейността по проект “Грижи в дома“. Осъществява ежемесечен мониторинг на дейността по телефона или като посещава ползвателите на социални услуги в домашна среда. Участва в изготвяне на други възложени му задачи при осъществяването на проект“Грижи в дома“по П РЧР в Община Ботевград. През първи проектен месец ще се приемат заявления и ще се извършат оценки на потребностите. За извършване на оценките на потребностите ще се ангажират 3 лица, служители на бенефициента като „Експерт-оценки на потребностите” – за завършване на определена работа. 1 683 189.71 1 251 039.93

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.