Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 309 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

Киоск България ООД е една от малкото български фирми производител и доставчик на компютърни терминали за обществен достъп до информация и Интернет или така наречените киоски. Предлагаме продукцията си основно на местния пазар, но вече имаме единични продажби в съседните на България страни Македония, Румъния и Турция. От създаването на фирмата до сега производствените обеми постоянно нарастват, което е атестат за качеството на произвежданите изделия и за прилагания от ръководството мениджмънт и маркетинг. Непрекъснато увеличаваме продуктовата гама, за да сме конкурентни и да разширим пазарното си покритие. Гъвкави сме и бързо се адаптираме, което е важно предимство пред конкурентите ни.  Компанията ни вече има изградени трайни партньорства с  дистрибуторски фирми, които регулярно увеличават заявките си. Започнахме да произвеждаме и изделия от метал, които първоначално бяха аксесоари към киоск терминалите, докато сега произвеждаме стенни стойки за телевизори и проектори, колички за зареждане на таблети в училищата, метални кутии, сенници за банкомати и др. За да отговорим на нарастващото търсене ще закупим производствени машини, с които ще увеличим производствения си капацитет и ще разширим гамата от предлаганите метални изделия. Ще закупим  абкант с компютърно управлени, като по този начин ще елиминираме използваната до сега външна услуга. Този етап от изработката на корпусите изисква изключителна прецизност и към момента се явява тясно място в производствения процес. Със закупуването на оборудването ще намалим времето за производство на металните корпуси на киоските и детайлите, ще снижим производствените разходи и ще повишим качеството на продукцията. Абкантът е с голям производствен капацитет и прецизност и с него ще можем да обслужваме и външни фирми.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за подобряване на производствените процеси (чрез закупуване на Полуавтоматична линия за производство на корпуси за информационни терминали -1бр.): Като част от дейността ще бъде закупена и пусната в експлоатация Полуавтоматична линия за производство на корпуси за информационни терминали - 1бр. Притежаваме употребяван абкант, който е вече морално остарял, има ограничени функционални възможности и относително високо ниво на неточност в следствие на амортизацията му. Използваме външни фирми за изработка на повечето детайли. Но това води до повишена цена на детайлите и до несигурност в сроковете на изпълнение. Необходимо ни е решение, което да ни гарантира автоматизация на производството на еднотипни детайли,, за да можем по-добре да планираме производствените процеси, да повишим качеството на металните заготовки, да намалим сроковете за изработка и разширим гамата от предлаганите услуги. Ще закупим полуавтоматична линия, която ще може да извършва основните операции при изработка на заготовките - ще извършва огъване на ламарината под различни ъгли и с различен радиус и ще подава и извежда автоматично заготовките и готовите детайли. Линията има компютърно управление и множество датчици за контрол на производствения процес. За изпълнение на планираната дейност и успешната реализация на проекта съгласно изискванията на регламентите, свързани с управлението на проекти и конкретно условията на Насоките за кандидатстване по настоящата процедура, ще се използва следната методология: Подготвителна фаза – 3 месеца: 1. Административна и техническа подготовка за изпълнението на проекта - сформиране на екипа и запознаване на членовете му с проекта, целите и дейностите му, разпределяне на задълженията и отговорностите. 2. Подготовка на тръжно досие и съпътстваща документация по отношение на избора на доставчик на оборудването според изискванията и спецификациите, разработени от „Киоск България” ООД. Съгласуване на тръжната документация и процедурата и получаване на одобрение от ГД ЕФК. 3. Стартиране и провеждане на тръжна процедура за избор на доставчик на оборудването в съответствие с изискванията на Оперативното ръководство и ПМС № 118/20.05.2014 за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на кандидати за безвъзмездна финансова помощ и бенефициенти на договорена безвъзмездна финансова помощ от Структурните фондове, Кохезионния фонд на Европейския съюз, Съвместната оперативна програма „Черноморски басейн 2007 - 2013 г.", Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм 4. Избор на доставчик на оборудването и подписване на договор за доставка. Тези стъпки ще бъдат направени след съгласуване и получаване на одобрение от ГД ЕФК за проведената процедура. Фаза на изпълнение – 6 месеца: Доставка и въвеждане в експлоатация на договорираното оборудване. Въвеждането в експлоатация на новите съоръжения и оборудване ще се удостоверява чрез подписване на приемно-предавателни протоколи между „ Киоск България” ООД като приемател и съответния доставчик/търговски представител. 156 950.00 156 000.00
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес ( чрез закупуване на Полуавтоматична линия за производство на корпуси за информационни терминали -1бр.): Като част от дейността ще бъде закупена и пусната в експлоатация Полуавтоматична линия за производство на корпуси за информационни терминали - 1бр. Предвидената за закупуване машина е последно поколение, автоматизирана, с компютърно управление и постоянен контрол на производствения процес. Софтуерът предлага най-доброто решени за изпълнението на отделните манипулации, които се визуализират на голям цветен дисплей. Нивото на брак и отпаден материал е нищожно, което само по себе си води до сериозни икономии на материали. Всеки корпус на киоск терминал се изготвя с минимум 60 прегъвки, представлява сложен за изпълнение детайл и изисква относително много време за изработка. Евентуална грешка при манипулациите в крайна фаза на обработка би довела до големи загуби изразени в материали, време и пари. Ето защо тази линия с компютърно управление е толкова важна за производствения процес и сериозно може да снижи производствените разходи и времето за изработка на 1 детайл. За изпълнение на планираната дейност и успешната реализация на проекта съгласно изискванията на регламентите, свързани с управлението на проекти и конкретно условията на Насоките за кандидатстване по настоящата процедура, ще се използва следната методология: Подготвителна фаза – 3 месеца: 1. Административна и техническа подготовка за изпълнението на проекта - сформиране на екипа и запознаване на членовете му с проекта, целите и дейностите му, разпределяне на задълженията и отговорностите. 2. Подготовка на тръжно досие и съпътстваща документация по отношение на избора на доставчик на оборудването според изискванията и спецификациите, разработени от „Киоск България” ООД. Съгласуване на тръжната документация и процедурата и получаване на одобрение от ГД ЕФК. 3. Стартиране и провеждане на тръжна процедура за избор на доставчик на оборудването в съответствие с изискванията на Оперативното ръководство и ПМС № 118/20.05.2014 за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на кандидати за безвъзмездна финансова помощ и бенефициенти на договорена безвъзмездна финансова помощ от Структурните фондове, Кохезионния фонд на Европейския съюз, Съвместната оперативна програма „Черноморски басейн 2007 - 2013 г.", Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм 4. Избор на доставчик на оборудването и подписване на договор за доставка. Тези стъпки ще бъдат направени след съгласуване и получаване на одобрение от ГД ЕФК за проведената процедура. Фаза на изпълнение – 6 месеца: Доставка и въвеждане в експлоатация на договорираното оборудване. Въвеждането в експлоатация на новите съоръжения и оборудване ще се удостоверява чрез подписване на приемно-предавателни протоколи между „ Киоск България” ООД като приемател и съответния доставчик/търговски представител. 156 950.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.