Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът включва дейности за превенция и подпомагане достъпа до услуги на уязвими лица, хора с увреждания в невъзможност за самообслужване, лица в карантинен период и други дейности свързани с опазване здравето на най-застрашените и в най-голяма степен от COVID-19 лица на територията на община Антоново.
     Цел
Подобряване качеството на живот и възможностите за социално включване на хората с увреждания и възрастните хора, чрез осигуряване на услуги в домашна среда и изграждане на подходящ капацитет за предоставянето им.

Целеви групи
     
     23 души живеещи и/или пребиваващи на територията на община Антоново в т. ч.:
     Възрастни хора над 65 години с ограничения или в невъзможност за самообслужване;
     Хора с увреждания и техните семейства;
     Служители на доставчици на социални услуги;
     Възрастни в риск. 
    
     6 души предоставящи услуги по домовете за  възрастни хора над 65 години с ограничения или в невъзможност за самообслужване, хора с увреждания и техните семейства, служители на доставчици на социални услуги, възрастни в риск. 

Срок за изпълнение на Проекта
    16.03.2020 година - 31.12.2020 година
 
Стойност на Проекта 
     37 605.00 лева
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Подбор и наемане на персонал за предоставяне на услуги за преодоляване последиците от COVID - 19.: Определяне на комисия за подбор на персонал. Информиране на местната общност за възможността за включване в Проекта. Приемане на заявления. Класиране. Наемане на персонал. 0.00 9 801.22
Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства предоставяне на лекарства.: 9 души на длъжност "Домашен помощник" ще извършват доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора) в рамките на до 4 часа дневно. На 23 души потребители на услуга в т. ч. възрастни хора над 65 години с ограничения или невъзможност за самообслужване, хора с увреждания и техните семейства, хора, които са поставени под карантина от здравните власти, и за които има социална необходимост от почасови услуги, ще бъдат доставяни храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора). 0.00 16 551.66
Транспорт на персонала, предоставящ услугите от/до домовете на лицата: На персона в т. ч.: 9 души на длъжност "Домашен помощник" извършващи доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора) ще се изплащат разходи за командировки, гориво срещу представени първични платежни документи. 0.00 0.00
Осигуряване на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата предоставящи услугите и диспечерски център.: Избор на доставчик. Подписване на договор за доставка на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата предоставящи услугите. Закупуване на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата предоставящи услугите в т. ч.: Маски за еднократна употреба - 1584 броя (по една маска на ден за всеки "Домашен помощник"); Очила - 18 броя (по 1 чифт за всеки за всеки "Домашен помощник" и по 1 резервен); Шапки - 18 броя (по 2 за всеки "Домашен помощник"); Скафандър - 9 броя (по 1 бр. за всеки за всеки "Домашен помощник"); Защитни облекла за многократна употреба - 18 комплекта (по 1 комплект за всеки за всеки "Домашен помощник" и по 1 резервен); Ръкавици за еднократна употреба - 6500 чифта (За всеки ден, за всеки потребител по 1 чифт и 164 чифта резервни при необходимост); Ботуши/обувки - 9 чифта; Калцуни - 6500 чифта (За всеки ден, за всеки потребител по 1 чифт и 164 чифта резервни); Дезинфектанти, да бъдат закупувани при възникване на необходимост по количества и видове към момента на констатиране на потребностите. Телефонни апарати - 9 броя за "Домашен помощник" ; Предоставяне лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата предоставящи услугите. Разходи за дребно оборудване и обзавеждане на диспечерски център: Метален рафт и или шкаф за диспечерски център - 2 броя; Мултифункционално устройство. 0.00 10 541.15

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.