Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 194 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

В проекта са предвидени дейности за подобряване на хидротехническите характеристики на Главен тръбопровод № 6, в землището на с. Блатино и с. Пиперево, община Дупница „Напоителни системи” ЕАД - клон „Струма Места”. ГТ №6 се намира в землищата на с.Дяково, с. Блатино и гр. Дупница, община Дупница, Област Кюстендил. Гранично землище е това на с. Пиперево, трасето на тръбопровода пресича АМ „Струма“ и Републикански път I-1. Проектът предвижда дейности по извършване на реконструкция и модернизация на Главен Тръбопровод №6, който е съоръжение от Напоителна Система „Дяково“. 
Трасето на главния тръбопровод/ ГТ-6 / започва от стоманобетоново водовземно съоръжение на открит канал „М-1“ ситуирано в землището на с. Дяково. Акрилните стени на съоръжението не са в добра техническа пригодност. 
След водовземното съоръжение водопровода се свързва с утаителна камера пред водомерна шахта. В сухата камера липсват водомерно устройство и тръбни разводки. Водата преминава свободно от утаителната камера през сухата камера и постъпва в тръбопровода. Камерите са пълни с наноси. 
На 225 метра след водомерната шахта тръбопровода (от PVC тръби DN400) пресича АМ „Струма“ и продължава на югоизток пресичайки РП I-1. След пресичането на пътя продължава успоредно на него до самия си край. 
По трасето на ГТ-6 са изградени отклонения към ГТ-6-1 и отклоняващи се от него участъкови тръбопроводи, подаващи вода към напоителните полета. Общата дължина на тръбопровода е 3 км. 
По трасето на характерни места са изградени шахти с въздушници, които не функционират. Тръбопроводът (ГТ-6) е амортизиран по цялата му дължина. Постоянните аварии не дават възможност за експлоатация на съоръжението, въпреки заявките за напояване.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Изпълнение на СМР за Реконструкция на Главен тръбопровод №6 в землището на с. Блатино и с. Пиперево, община Дупница, „Напоителни системи” ЕАД-клон „Струма Места”.: Реконструкцията и модернизацията обхващат 2890,46 m от трасето на Главен Тръбопровод №6 и ще бъдат изпълнени с полиетиленови тръби с висока плътност, устойчиви на разпространение на пукнатини за номинално налягане 1,0MPa: PEHD PE100-RC PN10. Съгласно хидравличното оразмеряване на тръбопровода, са определени участъци със следните диаметри и дължини: - Реконструкция с PEHD PE100-RC PN10 DN315 тръби и дължина 1672,21m - Реконструкция с PEHD PE100-RC PN10 DN250 тръби и дължина 700,00m - Реконструкция с PEHD PE100-RC PN10 DN160 тръби и дължина 518,26m При реконструкцията и модернизацията на водовземното съоръжение се предвиждат следните основни дейности: Почистване на съоръжението от наноси; Възстановяване на конструктивната цялост на съоръжението чрез полагане на армиран торкрет бетон с дебелина 8см със следнитеизисквани към материалите: торкрет бетон С16/20, W0.6, F150 съгласно БДС EN 206-1; армировъчна мрежа Ø6 - 100х100мм от стомана B500A - 4,54кг/м2 съгласноБДС 9252; Полагане на бетон-финишна шпакловка; Полагане на хидроизолиращ цименто-полилимерен разтвор в два пласта; Оборудване на входната част с нов савачен затвор за тръбна връзка; Връзката между входното съоръжение и главната водомерна шахтасе реконструира чрез нова на неръждаема тръба Ø323.9х7.1 положена в съществуваща PVC тръба DN400. Околотръбното пространство межди стара и нова тръба се уплътнява чрез инжектиране на циментопясъчен разтвор под налягане. Подробно описание на дейностите за изпълнение на СМР са представени в инвестиционния проект, техническата спецификация заизбор на изпълнител, КС. 1 698 875.99 0.00
Закупуване и/или инсталиране на нови машини, съоръжения и оборудване за подобряване на проводимостта на ХМСН за обект: Реконструкция на Главен тръбопровод №6 в землището на с. Блатино и с. Пиперево, община Дупница, „Напоителни системи” ЕАД-клон „Струма Места”.: Обект на обществената поръчка, по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП, е доставка на стоки, осъществявани чрез покупка на нови машини, съоръжения и оборудване за подобряване на проводимостта на ХМСН. 167 302.00 0.00
Изграждане и/или инсталиране на системи за отчитане и мониторинг на ползваните количества вода, включително свързани с превенция от вредното въздействие върху околната среда: Обект на обществената поръчка, по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП, е доставка на стоки, осъществявани чрез покупка наразходомерни устройства за измервания на водни количества, а именно - Доставка на ултразвукови разходомери за напорно течение. 22 505.00 0.00
Строителен надзор: В изпълнение на дейността Изпълнителят следва да извърши услугите качественото и навременно, в пълно съответствие с действащатанормативна уредба и с изискванията на Възложителя в т.ч. Техническа спецификация - Раздел X от документацията и техническотозадание. 1.Упражняване на строителен надзор по време на строителството до приемане и въвеждане в експлоатация на строежа – предмет напоръчката в задължителния обхват, регламентиран в ЗУТ, подзаконовите нормативни актове по прилагането му и другите относиминормативни документи 2. Изпълняване функциите на Координатор по безопасност и здраве съгласно разпоредбите на Наредба № 2 от 2004 г. за минималнитеизисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, вкл. изпълнение на всичкизадължения на Възложителя, предвидени в посочената Наредба 3.Упражняване на контрол върху кадастралното заснемане на строежа и изготвянето на документация от Изпълнителя по Договора застроителство за входиране на Заявление по чл. 54 а от ЗКИР в Агенция по геодезия, картография и кадастър, респ. служба по геодезия,картография и кадастър с геодезическото заснемане на изпълненото строителство за нанасянето му в кадастъра. 3. Изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ и §3 на ДР от Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. завъвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажниработи, съоръжения и строителни обекти, Технически паспорт за строежа съгласно чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5 от 2006 г. затехническите паспорти на строежите и Отчет за изпълнение на Плана за управление на строителните отпадъци съгласно приложение №6 от Наредба от 05.12.2017 г. за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали 4. Управление на процесите на въвеждане в експлоатация на строежа до издаване на Разрешение за ползване – предмет на поръчката 5. Изготвяне и представяне на Възложителя на Месечни отчети за изпълнението на поръчката за всеки месец от изпълнението наДоговора, Доклади при откриване на нередност или при подозрение за нередност или измама, Доклади и становища при поискване отВъзложителя. 6. Изготвяне и представяне на Възложителя на Окончателен отчет за изпълнението на поръчката след получаване на Разрешение за ползване на строежа 7. Управление на процесите по отстраняване на дефекти на строежа в гаранционните срокове съгласно Наредба № 2 за от 31 юли 2003 г.за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни имонтажни работи, съоръжения и строителни обекти 8. Изпълнение на административните изисквания съгласно приложимата нормативна уредба и правилата на Програма за развитието населските райони 2014 – 2020 г. 16 500.00 0.00
Консултантски услуги за организация и управление: Управлението на проекта се изразява в организиране и управление на ресурсите по такъв начин, че предвидените дейности да сеизвършат при спазване на заложените рамки за бюджет, срок, качество, обхват, рискове и ползи. Оперативното управление се отнася до управлението на бизнес процесите, дейностите в тези процеси и ресурсите с цел постигане нанай-високо ниво на ефективност и ефикасност на работата и максимизиране на ползите и резултатите. Административното управление представлява прилагане на знания, умения, средства и методи за изпълнение на заложените дейности,за да се удовлетворят изискванията на проекта. Основните фази/етапи от административното управление на проекта са: • Иницииране и стартиране на проекта; • Планиране на изпълнението на проекта; • Управление на реализацията на проекта; • Мониторинг и контрол на проектните дейности; • Представяне на работата пред Възложителя; • Административно приключване. Основни дейности по управление на проекта: 1. Подготовка на необходимата кореспонденция, свързана с изпълнението на договора към Държавен фонд „Земеделие“ -Разплащателна агенция (ДФЗ/РА); 2. Координация на документооборота при изпълнението на предвидените дейности в рамките на проекта; 3. Осъществяване на документални проверки, включително проверки на фактури и други документи, представени от Изпълнителите подоговорите за осъществяване на предвидените по проекта дейности; 4. Присъствие при провеждане на проверки на място от страна на финансиращата и одитиращи институции; 5. Подпомага Възложителя при подготовка за отчитане на проекта пред ДФЗ/РА на всеки етап от неговото реализиране; 6. Подготовка и окомплектоване на заявки за авансово и окончателно плащане; Осъществяване на контрол и преглед на документациятапри изпълнението на всеки етап от предвидените строителни работи по проекта, предвидените измервателни устройства които да семонтират на рехабилитираните обекти, както и предвиденото закупуване на специализирана механизация за поддръжка нахидротехническите обекти; 7. Спазване на мерки за информация, публичност и популяризиране на проекта. 9 400.00 0.00
Дейности по организация и управление на проекта, извършвани от служители на кандидата: „Напоителни системи” ЕАД кандидатства с проектни предложения по процедура № BG06RDNP001-4.016 „Проектни предложенияот„Напоителни системи“ ЕАД за възстановяване на съществуващи хидромелиоративни съоръжения за напояване“. За реализация на дейностите извършвани от служители на кандидата, както и адекватно и ефективно изпълнение на ангажиментите поадминистриране, ще да бъдат определени от управителите на клонове и Центално управлене по преценка на изпълнителния директор,служители съобразно Приложение 4 към Условията за кандидатстване - Методика за определяне размера на възнагражденията налицата, включенив екипи за извършване на дейности по организация и управление на проекта, извършвани от страна на кандидата отраздел 14.1 „допустими разходи“ на условията за кандидатстване по процедура № BG06RDNP001-4.016. Размерът на възнаграждениетопо проект се планира, изхождайки от съответната часова ставка за съответното лице или брой лица. 18 886.83 0.00
АВТОРСКИ НАДЗОР: т.1. „Авторски надзор” е дейността на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, която той извършва на строителната площадка, като “Проектант” по смисъла на Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Авторският надзор включва надзор за точното изпълнение и спазване на проектната документация и по-специално: 1.1. контрол на строителната площадка във връзка с качеството на ремонтно, строително-монтажните работи и стриктното спазване на проекта; 1.2. консултации на строителната площадка при изпълнението на обекта; 1.3. участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; 1.4. съдействие при избор на материали; 1.5. консултации, извършвани на работното място на проектанта или чрез електронните средства за комуникация; 1.6. изработване на допълнителни чертежи на детайли; 1.7. извършване на допустими от закона промени в проекта чрез отразяване в заповедната книга на строежа и в екзекутивните чертежи, когато необходимостта от тях е възникнала по време на строителството; 1.8. участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи. т.2. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен, в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията и наредбите към него: 2.1. Да упражнява авторския надзор по време на строителството на обекта и до въвеждането му в експлоатация с издаване на разрешение за ползване; 2.2. Да съставя и подписва съвместно със строителя и консултанта, упражняващ строителен надзор, всички актове и протоколи по време на строителството, съгласно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 2.3. Да спазва всички изисквания на чл. 162 от ЗУТ, Наредба № 2 от 31.07.2003 год. за въвеждане в експлоатация на строежите и Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 2.4. Да изготвя и заверява екзекутивна документация по проекта при необходимост; 2.5. За удостоверяване на извършения авторски надзор да попълва Протокол при всяко посещаване на строежа, в който задължително нанася времето на своя престой по часове. Протоколът за упражняване на авторския надзор се изготвя в два екземпляра и задължително се подписва при всяко посещение на строежа от лицето, упражняващо инвеститорски контрол на обекта; 2.6. Да предоставя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ месечни отчети до 10-то число на месеца, следващ месеца на извършения авторски надзор, в който отразява напредъка на строителните дейности, наличие на възникнали проблеми и съответните мерки за решаването им. Към месечния отчет се прилагат копия от подписаните Протоколи, доказващи реалното упражняване на авторски наздор; 2.7. Да изпълнява предмета на договора с участието на проектантите на съответните части на проекта, като предостави на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ списък на тези лица при сключване на договор. 2.8. Разпорежданията на проектанта, упражняващ авторски надзор, касаещи незначителни промени в инвестиционния проект в процеса на строителството, задължително се съгласуват с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и се отразяват в заповедната книга на строежа. 2.9. Да съхранява всички документи по изпълнението на проекта, съгласно разпоредбите на действащото законодателство. 2.10. Да уведоми с писмено известие ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за спиране на изпълнението на този проект поради непреодолима сила. 2.11. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ няма право да се позове на незнание и/или непознаване на дейностите, свързани с изпълнение на предмета на договора за упражняване на авторски надзор, поради която причина да иска изменение или допълнение на същия. 16 988.76 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.