Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 127 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

Проектно предложение е за създаване на мобилно приложение, представляващо софтуерна услуга със спестовен характер, наречено "Ап Кафе". В допълнение на услугата, приложението притежава развлекателен, маркетингов и образователен характер.
В мобилното приложение ще бъде създадена партньорска мрежа от кафетерии  (кафенета, сладкарници, барове, ресторанти и други обекти, които предлагат кафе), привлечени от възможността да популяризират бизнеса си, като го позиционират сред ясно таргетирана група от мобилни потребители. За да привлекат физически тези потребители, партньорите се включват с уговорка да предоставят безплатно кафе на потребителите, използващи "Ап кафе".
В мобилното приложение ще бъде създадена и мрежа от потребители, привлечени от възможността да консумират изгодно кафето си в предварително обособена мрежа от кафетерии. Приложението ще има две безплатни за теглене мобилни версии - съответно за ползвателите на двата вида операционни системи. При употребата на приложението ще бъде предоставена възможността за три абонаментни пакета. 1 - напълно безплатен и ограничен до консумацията на три безплатни кафета на месец в партньорската мрежа. 2 - основен, платен и е ограничен до тридесет кафета на месец. 3 - премиум също е платен и дава възможност за употреба на деветдесет кафета, като в него са включени предварително уговорени с партньорите бонуси.
Освен основните си функции, приложението ще задържа интереса на потребителите, като предвижда възможности за общуване с останалата част от общността, дава информация, статии на най - различни теми свързани с кафето и ползите от него, предвидени са и виртуални късметчета.  Фирмата, Ти-ЕЙД ООД не е регистрирана по ДДС и в рамките на срока за изпълнение на проекта, няма да се регистрира. Следователно Данъкът върху Добавената Стойност по проектното предложение не е възстановим разход за фирмата и същата следва да възстанови този разход по проекта. Всички описани ДМА и ДНА в проектното предложение са с включено ДДС.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (чрез осигуряване на офис, наемане на квалифициран персонал от петима души и закупуване на ДМА и ДНА): Целта на дейността е да осигури ресурсно обезпечаване както за реализиране на предприемаческата идея, така и за по-нататъшното осъществяване на устойчив и конкурентен бизнес в областта на информационните и комуникационни технологии. За реализирането на предприемаческата идея е необходимо създаването на подходящи условия и протичането на няколко успоредни процеса: Като начало е предвиден подбор и наемане на подходящ работен обект (офис) с бюра и столове, където да се помещават наетите служители и съответната техника (ДМА). Офисното помещение следва да е достатъчно голямо за целия екип от 5 човека (трима - квалифицира персонал, част от екипа на кандидата - обект на оценка и двама, квалифициран персонал, който не е обект на оценка). След наемане на офис, следва да се оборудват работни станции за 5-те служителя. В наема ще бъдат включени режийните разходи. За тази цел, ще се проведе процедура за подбор на доставчик на необходимата техника, въз основа на предварително зададени критерии, представляваща (ДМА). Проектното предложение се нуждае от 5 бр. лаптопа и 5 бр. мишки към тях, които ще се използват от екипа за индивидуализирането, доизграждането, тестването и др. на техническите модули и завършването на процеса по създаване на работещо мобилно приложение, обект на проектното предложение. По време на изграждането и след създаването на приложението, служителят, отговорен за тестването на софтуера, ще се нуждае и от 2бр. мобилни устройства - телефона (с различни операционни системи), тяхната задача е да тестват работата на софтуера на практика, което ще позволи отстраняване на възникнали грешки и усъвършенстване. Предвидено е и закупуването на 1бр. рутер, с цел снабдяване на работните станции с интернет по безжичен начин. Също така, екипът ще се нуждае и от 1бр. мултифункционално устройство - принтер и тонери, който ще служат за разпечатване на поставени задачи на хартия, работни указания, работни графици, QR кодове, договори, сключвани с партньори и др. Успоредно с горепосочените действия, ще се проведе и процедура за избор на софтуерна фирма, която да създаде софтуерната платформа. Фирма ще създава платформа от модули, представляваща ДНА, за доизграждането от екипа на предприемача, на специфично, работещо мобилно приложение. Ще бъде създаден специализиран дизайн и архитектура за мобилното приложение, които ще са основа за развитие. За успешната реализация на предприемаческата идея ще бъде създадена оптимизирана интернет страница с различни езикови версии, която да представя актуална информация, статистики и форма за запитване. Ще бъдат наети 5 лица на трудов договор. Екипът се състои от: Камелия Племенова Михайлова (предприемач), заемаща длъжност експерт връзки с обществеността на пълен (8-часов) работен ден. Предвидено е и осигуряване на устойчива заетост на лицето за период от 6 месеца след приключване на изпълнението на проекта. Найден Костадинов Ценов, заемащ длъжност - експерт, системно осигуряване на непълен ( 4-часов) работен ден. Предвидено е и осигуряване на устойчива заетост на лицето за период от 6 месеца след приключване на изпълнението на проекта. Емил Валентинов Павлов, заемащ длъжност - бизнес консултант, информационни технологии на непълен (4-часов) работен ден. Лице 1 част от квалифициран персонал, който не е обект на оценка, заемащ длъжност - програмист, софтуерни приложения на непълен (4-часов) работен ден. Лице 2 - квалифициран персонал, който не е обект на оценка, заемащ длъжност - специалист, тестване софтуер на непълен (4-часов) работен ден. Лицето следва да е лице с трайни увреждания. Предвидено е и осигуряване на устойчива заетост на лицето за период от 6 месеца след приключване на изпълнението на проекта. Изработване на маркетингова стратегия, включваща, предварителен анализ и сегментиране на пазара, изготвяне на маркетинговия план и изработка на маркетингови управленски системи за контрол. При изпълнение на проекта са предвидени участия в събития и фестивали, както в страната, така и извън нея. 240 700.00 235 018.73
Визуализация на проекта: Основната цел на тези дейности е да популяризира приноса на ЕС и Оперативна програма “ Иновации и конкурентоспособност”. Цел на дейността: Основната цел на дейността е осигуряване на публичност и визуализация на изпълнените по проекта дейности, както и да популяризира приноса на Европейския съюз и Оперативна програма “ Иновации и конкурентоспособност” за насърчаването на предприемачеството в България. Дейността ще се изпълнява съгласно изискванията на "Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" през целия период на изпълнение на проекта. За целите на популяризиране на проекта ще бъде изработена информационна табела, съдържаща основна информация за проекта и получената финансова помощ. Табелата ще бъде поставена на подходящо място на входа за офисните помещения на фирмата. Закупеното по проекта ново оборудване ща бъде обозначено с визуализационни стикери, съдържащи съгласно Наръчника изискуемата информация и визуализационни елементи. За да се осигури по-голяма публичност и прозрачност при изпълнението на проекта ще бъде изработена брошура с основна информация за проекта в тираж 200 бр. В допълнение на тези визуалидационни материали, всички документи, разработвани в хода на изпълнение на проекта ще съдържат също визуализационните елементи на Европейския съюз, оперативната програма, инормация за проекта и др. По този начин обществеността ще получи информация за публичната подкрепа на ЕС, чрез ЕФРР и ОП "Иновации и конкурентоспособност и " за изпълнение на проекта и реализиране на предприемаческата идея. 1 500.00 1 500.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.