Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 332 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

В проекта са предвидени дейности за подобряване хидротехническите характеристики на 2020 м., в участък от канал М1 ГВНС - от км 42+730 до км 44+750. Разглежданият участък се намира в землището на с. Садовец, община Долни Дъбник, област Плевен. Проектната разработка обхваща част от основните съоръжения на съществуващата хидромелиоративна инфраструктура на Напоителни системи ЕАД, клон „СреденДунав”. Съоръженията се поддържат и експлоатират с цел извършване на услугата „доставка на вода за напояване” на земеделски култури, отглеждани на територията водообезпечавана от канала. Канал М1 ГВНС през поливния сезон провежда вода за канал Р4 - Iва част и работи целогодишно за завиряване на яз. „Горни Дъбник” – многогодишен изравнител. От язовира, чрез каналите М2 и М2-1 се водообезпечават земеделски земи в землищата на с. Горни Дъбник, с. Крушовица, с. Садовец, гр. ДолниДъбник. Установено е, че в резултат на дългогодишната експлоатация съществуващата монолитна бетонова облицовка и стоманобетонови плочи по откосите са напукани и са пропаднали в канала, на места с големи пробойни. При разработване на техническия проект са взети под внимание условията на терена, съществуващото трасе, съществуващите параметри на напречния профил на канала, геоложките особености, възможностите за безпрепятствена работа и обслужване на напоителния канал, нормативната уредба, изискванията за проектиране на хидромелиоративни системи и съоръжения. От направените геодезически замервания и от оглед на място, се установява че около 85% от съществуващата облицовка е разрушена - в лошо техническо състояние, поради което в проекта се предлага цялостна замяна наоблицовката по дъното и откосите с нова, възстановяване на охранителните канавки по цялата им дължина, възстановяване на водостоците. Техническото решение предвижда напоителният канал да се облицова с монолитна стоманобетонова облицовка.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Изпълнение на СМР за реконструкция/рехабилитация/ремонт на сгради и друга недвижима собственост, изцяло свързани с напояване, включително такива, използвани за опазване на околната среда на участък от канал М1 ГВНС от км 42+730 до км 44+750 от Напоителнасистема „Голяма Витска” в землището на с. Садовец, община Долни Дъбник, област Плевен, „Напоителни системи” ЕАД-клон „СреденДунав”: С настоящият проект се цели реконструкция и модернизация на участък от канал М1 ГВНС от км 42+730 до км 44+750 от Напоителнасистема „Голяма Витска” в землището на с. Садовец, община Долни Дъбник и предвижда: - реконструкция на облицовката - новата облицовка ще бъде изпълнена като монолитна стоманобетонова. - възстановяване на съществуващите охранителни канавки - почистване и възстановяване на водостоци и мост-канали - изграждане на водомерни съоръжения в началото и в края на участъка от канала. Ремонтът на участъка от канала започва от км 42+730 и свършва при км 44+750, с обща дължина 2020 м. В ситуационно отношениетрасето на канала се запазва, като само в участъка от профил 2 до профил 4 се възстановява изместването в дясно на канала.Надлъжният наклон на проектното дъно на канала в участъка е 0,3‰, получен от геодезическото измерване. Котата на дъното вначалото на участъка е 172,58 а в края – 171,97. Преди изпълнението на основните видове работи, строителят трябва да изпълни онезивидове работи от временното строителство, необходими за тяхното изпълнение като: подходи към участъците, почистване нахрастовидна и дървесна растителност, изсичане и изкореняване на единични дървета, извозване на цялата дървесна растителност иизкопаните корени, разбиване, прехвърляне и извозване на старата бетонова облицовка, изкоп за почистване на наносите по дъното иоткосите, оформяне на профила за пясъчната възглавница, насип за оформяне на профила, полагане на пясъчна възглавница подбетоновата облицовка, арматурни работи, направа на бетонова облицовка, направа на работни и дилатационни фуги, временни рампи заслизане в канала – 3 бр. Строителството на обекта задължително трябва за се извършва извън поливния сезон. Подробно описание на дейностите за изпълнение на СМР са представени в инженерния проект, техническата спецификация за избор наизпълнител, КС. 3 436 186.30 0.00
Закупуване и/или инсталиране на нови машини, съоръжения и оборудване за подобряване на проводимостта на ХМСН.: Обект на обществената поръчка, по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП, е доставка на стоки, осъществявани чрез покупка на новимашини, съоръжения и оборудване за подобряване на проводимостта на ХМСН. доставка на багер колесен комбиниран WV 3300-4400 - 1 бр. за поддръжка на хидротехническата изправност на хидромелиоративни съоръжениясобственост на „Напоителни системи” ЕАД 190 000.00 0.00
Изграждане и/или инсталиране на системи за отчитане и мониторинг на ползваните количества вода, включително свързани с превенция от вредното въздействие върху околната среда: Обект на обществената поръчка, по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП, е доставка на стоки, осъществявани чрез покупка на разходомерни устройства за измервания на водни количества при безнапорно течение. Предметът на настоящата поръчката включва: доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на измервателните устройства посочени в Техническата спецификация за реконструкция и модернизация на участък от канал М1 ГВНС от км 42+730 до км 44+750 от Напоителна система „Голяма Витска” в землището на с. Садовец, община Долни Дъбник, област Плевен, „Напоителни системи” ЕАД-клон „Среден Дунав”. 71 799.00 0.00
Строителен надзор: В изпълнение на дейността Изпълнителят следва да извърши услугите качественото и навременно, в пълно съответствие с действащатанормативна уредба и с изискванията на Възложителя в т.ч. Техническа спецификация - Раздел X от документацията и техническотозадание. 1.Упражняване на строителен надзор по време на строителството до приемане и въвеждане в експлоатация на строежа – предмет напоръчката в задължителния обхват, регламентиран в ЗУТ, подзаконовите нормативни актове по прилагането му и другите относиминормативни документи 2. Изпълняване функциите на Координатор по безопасност и здраве съгласно разпоредбите на Наредба № 2 от 2004 г. за минималнитеизисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, вкл. изпълнение на всичкизадължения на Възложителя, предвидени в посочената Наредба 3.Упражняване на контрол върху кадастралното заснемане на строежа и изготвянето на документация от Изпълнителя по Договора застроителство за входиране на Заявление по чл. 54 а от ЗКИР в Агенция по геодезия, картография и кадастър, респ. служба по геодезия,картография и кадастър с геодезическото заснемане на изпълненото строителство за нанасянето му в кадастъра. 3. Изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ и §3 на ДР от Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. завъвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, Технически паспорт за строежа съгласно чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5 от 2006 г. затехническите паспорти на строежите и Отчет за изпълнение на Плана за управление на строителните отпадъци съгласно приложение №6 от Наредба от 05.12.2017 г. за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали 4. Управление на процесите на въвеждане в експлоатация на строежа до издаване на Разрешение за ползване – предмет на поръчката 5. Изготвяне и представяне на Възложителя на Месечни отчети за изпълнението на поръчката за всеки месец от изпълнението на Договора, Доклади при откриване на нередност или при подозрение за нередност или измама, Доклади и становища при поискване отВъзложителя 6. Изготвяне и представяне на Възложителя на Окончателен отчет за изпълнението на поръчката след получаване на Разрешение заползване на строежа 7. Управление на процесите по отстраняване на дефекти на строежа в гаранционните срокове съгласно Наредба № 2 за от 31 юли 2003 г.за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни имонтажни работи, съоръжения и строителни обекти 8. Изпълнение на административните изисквания съгласно приложимата нормативна уредба и правилата на Програма за развитието населските райони 2014 – 2020 г. 51 500.00 0.00
Консултантски услуги за организация и управление: Управлението на проекта се изразява в организиране и управление на ресурсите по такъв начин, че предвидените дейности да сеизвършат при спазване на заложените рамки за бюджет, срок, качество, обхват, рискове и ползи. Оперативното управление се отнася до управлението на бизнес процесите, дейностите в тези процеси и ресурсите с цел постигане нанай-високо ниво на ефективност и ефикасност на работата и максимизиране на ползите и резултатите. Административното управление представлява прилагане на знания, умения, средства и методи за изпълнение на заложените дейности,за да се удовлетворят изискванията на проекта. Основните фази/етапи от административното управление на проекта са: • Иницииране и стартиране на проекта; • Планиране на изпълнението на проекта; • Управление на реализацията на проекта; • Мониторинг и контрол на проектните дейности; • Представяне на работата пред Възложителя; • Административно приключване. Основни дейности по управление на проекта: 1. Подготовка на необходимата кореспонденция, свързана с изпълнението на договора към Държавен фонд „Земеделие“ -Разплащателна агенция (ДФЗ/РА); 2. Координация на документооборота при изпълнението на предвидените дейности в рамките на проекта; 3. Осъществяване на документални проверки, включително проверки на фактури и други документи, представени от Изпълнителите подоговорите за осъществяване на предвидените по проекта дейности; 4. Присъствие при провеждане на проверки на място от страна на финансиращата и одитиращи институции; 5. Подпомага Възложителя при подготовка за отчитане на проекта пред ДФЗ/РА на всеки етап от неговото реализиране; 6. Подготовка и окомплектоване на заявки за авансово и окончателно плащане; Осъществяване на контрол и преглед на документациятапри изпълнението на всеки етап от предвидените строителни работи по проекта, предвидените измервателни устройства които да семонтират на рехабилитираните обекти, както и предвиденото закупуване на специализирана механизация за поддръжка нахидротехническите обекти; 7. Спазване на мерки за информация, публичност и популяризиране на проекта. 18 300.00 0.00
Дейности по организация и управление на проекта, извършвани от служители на кандидата: „Напоителни системи” ЕАД кандидатства с проектни предложения по процедура № BG06RDNP001-4.016 „Проектнипредложения от „Напоителни системи“ ЕАД за възстановяване на съществуващи хидромелиоративни съоръжения занапояване“. За реализация на дейностите извършвани от служители на кандидата, както и адекватно и ефективно изпълнение на ангажиментите по администриране, ще да бъдат определени от управителите на клонове и Центално управлене по преценка на изпълнителния директор, служители съобразно Приложение 4 към Условията за кандидатстване - Методика за определяне размера на възнагражденията на лицата, включени в екипи за извършване на дейности по организация и управление на проекта, извършвани от страна на кандидата от раздел 14.1 „допустими разходи“ на условията за кандидатстване по процедура № BG06RDNP001-4.016. Размерът на възнаграждението по проект се планира, изхождайки от съответната часова ставка за съответното лице или брой лица. 36 979.85 0.00
АВТОРСКИ НАДЗОР: т.1. „Авторски надзор” е дейността на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, която той извършва на строителната площадка, като “Проектант” по смисъла на Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Авторският надзор включва надзор за точното изпълнение и спазване на проектната документация и по-специално: 1.1. контрол на строителната площадка във връзка с качеството на ремонтно, строително-монтажните работи и стриктното спазване на проекта; 1.2. консултации на строителната площадка при изпълнението на обекта; 1.3. участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; 1.4. съдействие при избор на материали; 1.5. консултации, извършвани на работното място на проектанта или чрез електронните средства за комуникация; 1.6. изработване на допълнителни чертежи на детайли; 1.7. извършване на допустими от закона промени в проекта чрез отразяване в заповедната книга на строежа и в екзекутивните чертежи, когато необходимостта от тях е възникнала по време на строителството; 1.8. участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи. т.2. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен, в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията и наредбите към него: 2.1. Да упражнява авторския надзор по време на строителството на обекта и до въвеждането му в експлоатация с издаване на разрешение за ползване; 2.2. Да съставя и подписва съвместно със строителя и консултанта, упражняващ строителен надзор, всички актове и протоколи по време на строителството, съгласно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 2.3. Да спазва всички изисквания на чл. 162 от ЗУТ, Наредба № 2 от 31.07.2003 год. за въвеждане в експлоатация на строежите и Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 2.4. Да изготвя и заверява екзекутивна документация по проекта при необходимост; 2.5. За удостоверяване на извършения авторски надзор да попълва Протокол при всяко посещаване на строежа, в който задължително нанася времето на своя престой по часове. Протоколът за упражняване на авторския надзор се изготвя в два екземпляра и задължително се подписва при всяко посещение на строежа от лицето, упражняващо инвеститорски контрол на обекта; 2.6. Да предоставя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ месечни отчети до 10-то число на месеца, следващ месеца на извършения авторски надзор, в който отразява напредъка на строителните дейности, наличие на възникнали проблеми и съответните мерки за решаването им. Към месечния отчет се прилагат копия от подписаните Протоколи, доказващи реалното упражняване на авторски наздор; 2.7. Да изпълнява предмета на договора с участието на проектантите на съответните части на проекта, като предостави на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ списък на тези лица при сключване на договор. 2.8. Разпорежданията на проектанта, упражняващ авторски надзор, касаещи незначителни промени в инвестиционния проект в процеса на строителството, задължително се съгласуват с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и се отразяват в заповедната книга на строежа. 2.9. Да съхранява всички документи по изпълнението на проекта, съгласно разпоредбите на действащото законодателство. 2.10. Да уведоми с писмено известие ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за спиране на изпълнението на този проект поради непреодолима сила. 2.11. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ няма право да се позове на незнание и/или непознаване на дейностите, свързани с изпълнение на предмета на договора за упражняване на авторски надзор, поради която причина да иска изменение или допълнение на същия. 34 361.86 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.