Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-1.011-0005-C03
Наименование на проекта Реконструкция и обновяване на образователна инфраструктура в Добрич - I
Бенефициент 000852932 ОБЩИНА ГРАД ДОБРИЧ
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 28.12.2017
Дата на стартиране 28.12.2017
Дата на приключване 04.08.2021
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Добрич, Добрич-град, гр.Добрич

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение (ПП) е свързано с реконструкция и обновяване на четири важни за Добрич и региона общински учебни заведения - Езикова Гимназия "Гео Милев", Основно училище "Христо Ботев", Природоматематическа гимназия "Иван Вазов" и Детска градина 32 “Зорница”. Целта на мерките включени в ПП е да бъде обновена и модернизирана общинска образователна инфраструктура, която да осигури равен достъп до качествено образование, подобряване на учебния процес и реализация на пазара на труда. Предвидените дейности по реконструкция, въвеждане на мерки за енергийна ефективност и изграждане на достъпна архитектурна среда, ще доведат до постигане на следните резултати:
-	Реконструирана и обновена образователна инфраструктура в три ключови учебни заведения в Добрич - ЕГ "Гео Милев", ОУ "Хр. Ботев", ПМГ "Ив. Вазов", предоставящи образователни услуги за населението от Добричкия ареал и извън него;
-	Реконструирана и обновена образователна инфраструктура в Детска градина № 32 “Зорница”, намираща се в Зона за въздействие с преобладаващ социален характер и обслужваща голяма част от отдалечените/крайни квартали на Добрич;
-       Създадена достъпна среда в четирите обекта, с подходящи архитектурни и социално – битови условия, осигуряваща достъп и включване на лица с увреждания;
-       Подобряване на основното и профилирано образование и по-добра реализация на завършващите;
-       Създадени условия за равен достъп до качествено образование, пълноценна интеграция и социализация на деца и ученици от семейства в неравностойно положение, включително ромските ;
-       Подобрено състояние на околната среда, посредством въвеждане на комплекс от мерки за енергийна ефективност в четири сгради на общинската образователна инфраструктура (спестени емисии CO2 354,62 t/год.);
-      Създаване на подходяща, безопасна и комфортна образователна среда за целевите групи.
Дейности
  • Дейност: Управление на проекта: Дейността "Управление на проекта" е планирана и обвързана със спецификата, последователността и продължителността на всяка от предвидените в проекта дейности. С подписване на Договора за безвъзмездна финансова помощ, съобразно Постановление на МС № 189 от 28.07.2016 г. със Заповед на кмета ще бъде сформиран екип за управление, разпределени ангажиментите на всеки от избраните експерти, които ще участват в него. Дейността ще продължи през целия период на договора, ще осигури ефективно изпълнение на заложените дейности и постигане на поставените цели. Проектният екип ще организира, координира, реализира и контролира изпълнението на дейностите, ще отчита напредъка на проекта и изразходваните ресурси и ще следи за постигане на резултатите и проектните индикатори. Разходите за управление на проекта са необходими за осигуряване на ефективното и качествено изпълнение. В екипа са включени позиции, които ще гарантират качественото реализиране проектните дейности: 1- Ръководител на екипа 1 - Счетоводител 1- Eксперт обществени поръчки 4 - Координатори 4 - Експерти “ Инвеститорски контрол СМР” 1 - Технически сътрудник 1 - Експерт вътрешен контрол и нередности Задълженията и отговорностите на всеки от членовете на екипа са описани в раздел 9 на проектното предложение. Ще бъде спазвана утвърдената Система за финансово управление и контрол (СФУК) и вътрешните правила на община Добрич с цел покриване на изискванията на Закона за финансово управление и контрол в публичния сектор, правилата на ОПРР и приложимата нормативна уредба. Дейностите по организация и управление ще се изпълняват в съответствие с Договора за БФП, общите условия към него, Методическите указания за изпълнение, Регламент (EС) №1303/2013 на Европейския парламент и ПМС № 189 от 28.07.2016 г. за приемане на национални правила за допустимост на разходите по оперативните програми, съфинансирани от ЕФРР, ЕСФ, КФ и от ЕФМДР за финансовата рамка 2014-2020. В рамките на тази дейност ще се проведат процедурите за избор на изпълнители в съответствие със ЗОП и приложимото законодателство. Ще бъдат осъществявани текущо документална проверка, наблюдение и контрол на всички дейности и сключените договори с изпълнители. При изпълнението на мерките за информация и комуникация, предприети от община град Добрич изрично ще се указва съфинансирането от ЕСИФ. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта ще се посочва, финансиращата го ОПРР и че се осъществява с подкрепата на ЕФРР. Дейностите по представяне на проекта пред широката общественост, публикуване на информация на интернет-страницата на бенефициента за проекта, изработване на поне един плакат А3, подготовка на информация, анонси и пресматериали за хода на проектните дейности ще бъдат изпълнени от екипа по проекта. За качественото изпълнение на проектните дейности и постигане в цялост на проектните резултати е необходима специфична експертиза, която обхваща квалификация, познания и опит в различни области. По тази причина след сключване на договора за БФП експерта обществени поръчки заедно с ръководителя, координаторите и експертите инвеститорски контрол ще изготви пълна документация за провеждане на обществени поръчки, ще подготви и сключи съответните договори. При подготовката и провеждането на тръжните процедури ще се съблюдават принципите на равнопоставеност, прозрачност и недискриминация. , Договорена стойност: 42 710.00 , Отчетена стойност: 38 632.92
  • Дейност: СМР по реконструкция и обновяване на образователната инфраструктура в Добрич: Дейността включва Ремонт/реконструкция и обновяване на сгради на образователна инфраструктура в община град Добрич - Езикова Гимназия "Гео Милев", Основно училище "Христо Ботев", Природо-математическа гимназия "Иван Вазов" и Детска градина № 32 “Зорница”. Мерките предвиждат създаване на адекватна учебна и работна среда, въвеждане на мерки за енергийна ефективност, обновяване и благоустрояване на дворни пространства, осигуряване на достъп за лица в неравностойно положение чрез допълнителни технически транспортни и санитарни съоръжения. Ремонт на покриви и козирки - поправка на стоманени конструкции, полагане на топло, хидроизолация. Ремонт и саниране на фасадни стени, ремонт на подове и настилки; Подмяна на дограма - прозорци, врати и витрини; Реконструкция на ВиК системи и ремонт на санитарни възли, включително за хора с увреждания; Ремонт на електроинсталации - подмяна на ел. табла и захранващи линии, осветителна и силова инсталации, заземителна инсталация, мълниезащитна инсталация; Изграждане на система за пожароизвестяване; Изграждане на система за отопление и вентилация; Паркоустройство - настилки и озеленяване на дворни пространства, изграждане на съоръжения за игра, доставка и монтаж на паркова мебел и други., Договорена стойност: 4 948 307.93 , Отчетена стойност: 5 689 877.77
  • Дейност: Надзор по време на СМР по реконструкция и обновяване на образователната инфраструктура в Добрич: Дейността включва упражняване на строителен и авторски надзор по време на СМР в четирите обекта на интервенция. Тя ще бъде изпълнявана успоредно с осъществяването на строително-ремонтните работи на обектите. Независимият строителен надзор ще стартира непосредствено преди започване на строително-ремонтните работи и ще продължи до приключване на СМР, изготвяне на окончателни доклади, оформяне на пълна строителна документация за предаване на Възложителя и въвеждането на обектите в експлоатация. СН ще контролира качеството и количеството на строително-ремонтните дейности и влаганите материали. Той ще изготви необходимите актовете в съответствие с действащото законодателство. Предвидения строителен надзор ще гарантира качественото изпълнение на проектните дейности и оформяне на необходимата строителна документация. Строителният надзор следи и отговаря за: – контрола по законосъобразното започване и реализиране на СМР; – изготвянето на пълна строителна документация по смисъла на чл. 168 от ЗУТ; – съставянето на всички актове, съгласно действащите нормативи; – качественото изпълнението на СМР съобразно одобрените инвестиционни проекти; – изискването на необходимите декларации за съответствие на вложените материали; – спазването на изискванията за ЗБУТ в строителния процес; – годността на получаване на разрешителното за ползване на обекта; – съгласуване на двустранните протоколи за приемане на СМР и др. След приключване на строително-ремонтните работи строителният надзор ще изготви - окончателен доклад за строежа, необходимите актове и протоколи за установяване на обстоятелствата при подготовката, започването, изпълнението и приключване на строителството; актуализира техническите паспорти на съществуващите сгради преди въвеждането на строежите в експлоатация; необходимите документи за издаване на разрешителното за ползване на обновените обекти или съответно удостоверение за въвеждане в експлоатация. По време на СМР ще бъде упражняван авторски надзор с цел точното спазване на инвестиционните проекти. Изпълнителят посредством експерт/и - правоспособни лица, автори на проектната документация по части, ще осъществява авторски надзор съобразно изискванията на чл. 162 от ЗУТ и договора за изпълнение. С осъществяването на надзор от проектантите - автори на отделни части на работния проект, ще се гарантира точното изпълнение на проекта, спазването на архитектурните, технологичните и строителните правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация. При необходимост след завършване на изкопните и/или насипните работи ще бъдат направени геодезически заснемания на образувалите се в резултат нови теренни повърхнини и геодезическо заснемане на дървесна растителност. При въвеждането на обектите в експлоатация в случай на необходимост от авторския екип ще бъде представено геодезическо заснемане, за целите на отразяване промени в кадастъра съгласно чл. 54 от ЗКИР., Договорена стойност: 28 772.00 , Отчетена стойност: 33 648.00
  • Дейност: Визуализация и публичност на проекта: Дейностите по информация и публичност ще включват: Организиране и провеждане на 2 публични събития/официални церемонии съответно при ефективния старт на проекта и при откриване на обектите/отчитане на проекта. Събитията предварително ще бъдат аносирани по подходящ начин чрез разпространени прессъобщение/я до средствата за масово осведомяване и/или публикуване на рекламно-информационно каре в регионална печатна медия. На тези събития ще бъдат поканени представителите на местната власт, гражданското общество, целевите групи, медиите и други. Предварителна информация за събитието ще бъде публикувана и на интернет-страницата на бенефициента. Информацията за публичното събитие ще бъде изпратена и на УО и на Областен информационен център-Добрич. За популяризиране на дейностите в хода на проекта ще бъдат направени поне 2 публикации в медии и на Интернет страницата на община Добрич. За да се информират участниците и обществеността за ролята на Европейския съюз и държавата, ще бъде изработен и поставен на подходящо място в община Добрич плакат, който ще популяризира финансовата подкрепа на Европейския съюз. По време на дейностите по изпълнение на СМР ще бъдат изработени и поставени 4 билборда, а след приключване на СМР 4 постоянни обяснителни табели на видно място, достъпно за широката общественост на територията на всеки от обектите. Всички документи, генерирани в процеса на изпълнение на проекта ще отговарят на визуалната идентификация посочена в единния наръчник за информация и комуникация 2014-2020. Чрез дейността ще се постигане съгласуваност с общите цели на Националната комуникационна стратегия за програмен период 2014-2020, по отношение на популяризиране на ролята на ЕС и осигуряване на максимална прозрачност в процеса на изпълнение и управление на дейностите по проекта, както изграждане и поддържане на високо обществено доверие към процесите по изпълнение и управление на проекти., Договорена стойност: 10 495.20 , Отчетена стойност: 12 594.24
  • Дейност: Одит на проекта: В рамките на дейността ще бъде осъществен независим финансов одит от регистриран/лицензиран изпълнител за удостоверяване и оценка на действително направените от бенефициента разходи. А също така и за целесъобразността и ефективността на изразходваните финансови ресурси. Ще бъде изготвен доклад за фактически констатации, който ще формира потвърждения, че отчетените от Бенефициента разходи, описани във финансовия отчет по Договора, са действително извършени, точни и допустими. Изпълнителят ще извърши проверка на всички декларирани разходи дали са действително извършени и допустими, в съответствие с административен Договор за БФП и приложимото национално и европейско законодателство относно допустимост на разходите; първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни; всички документи на база, на които са извършени разходи са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят за разхода, който следва да оправдават; неправомерно изплатените суми, ако има такива, са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно; счетоводната система и осчетоводявания; всички транзакции, свързани с операцията са осчетоводени по подходящ начин и в съответствие с приложимите правила; счетоводните системи отговарят на изискванията за сигурност и надеждност., Договорена стойност: 2 000.00 , Отчетена стойност: 2 000.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Нели, Договорена стойност по проекта*: 960.00 , Отчетена стойност**: 960.00
  • Изпълнител: "ДОБРУДЖА ОДИТ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 000.00 , Отчетена стойност**: 2 000.00
  • Изпълнител: "КАЛЕЯ ТРЕЙД" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 332 137.76 , Отчетена стойност**: 1 361 084.04
  • Изпълнител: Емилия, Договорена стойност по проекта*: 8 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Димитър, Договорена стойност по проекта*: 4 962.00 , Отчетена стойност**: 2 442.00
  • Изпълнител: Добринка, Договорена стойност по проекта*: 11 520.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Виктория, Договорена стойност по проекта*: 6 020.00 , Отчетена стойност**: 5 980.00
  • Изпълнител: Магдалена, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Милена, Договорена стойност по проекта*: 960.00 , Отчетена стойност**: 960.00
  • Изпълнител: Олга, Договорена стойност по проекта*: 2 880.00 , Отчетена стойност**: 2 880.00
  • Изпълнител: Станка, Договорена стойност по проекта*: 1 350.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Надежда, Договорена стойност по проекта*: 2 520.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Консулт инвест контрол" ООД, Договорена стойност по проекта*: 5 270.40 , Отчетена стойност**: 4 392.00
  • Изпълнител: "Мултиплекс инженеринг" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 160.00 , Отчетена стойност**: 5 160.00
  • Изпълнител: "РАЛ-МАР БИЛД" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 103 384.79 , Отчетена стойност**: 1 084 896.90
  • Изпълнител: "Т и Т Инженеринг" ООД, Договорена стойност по проекта*: 17 820.00 , Отчетена стойност**: 17 820.00
  • Изпълнител: Красимира, Договорена стойност по проекта*: 5 040.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "ДЕВНЯ-КОНСТРУКШЪН" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 162 126.13 , Отчетена стойност**: 194 441.87
  • Изпълнител: Красимира, Договорена стойност по проекта*: 2 520.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Дияна, Договорена стойност по проекта*: 2 520.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Прогрес 99"ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 350 120.60 , Отчетена стойност**: 1 305 885.45
  • Изпълнител: "ДЕВНЯ ТРЕЙД" ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 152 326.36 , Отчетена стойност**: 1 946 282.85
  • Изпълнител: "ФОЛИАРТ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 12 594.24 , Отчетена стойност**: 12 594.24
  • Изпълнител: Галин, Договорена стойност по проекта*: 960.00 , Отчетена стойност**: 960.00
  • Изпълнител: "Булинженеринг - ТС" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 576.00 , Отчетена стойност**: 3 576.00
  • Изпълнител: "Жилфонд-Инвест" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 700.00 , Отчетена стойност**: 2 700.00
  • Изпълнител: Марияна, Договорена стойност по проекта*: 960.00 , Отчетена стойност**: 632.88
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой на модернизираните образователни институции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 4.00
Индикатор 2 Представители от маргинализираните групи, включително роми, ползващи модернизираната образователна инфраструктура, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 70.00 , Достигната стойност: 74.00
Индикатор 3 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2 388.00 , Достигната стойност: 2 417.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 5 200 262.58 BGN
БФП 5 200 262.58 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 5 200 262.58 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 333 034.44 0.00 333 034.44 "КАЛЕЯ ТРЕЙД" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 55 169.24 0.00 55 169.24 "РАЛ-МАР БИЛД" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 107 616.32 0.00 107 616.32 "ДЕВНЯ ТРЕЙД" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 135 012.06 0.00 135 012.06 "Прогрес 99"ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 9 727.57 0.00 9 727.57 "ДЕВНЯ-КОНСТРУКШЪН" ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Избор на изпълнител за довършителни СМР по реконструкция и обновяване на образователната инфраструктура на сградата на Природоматематическа гимназия „Иван Вазов”, гр.Добрич”, в рамките на Проект „Реконструкция и обновяване на образователна инфраструктура в Добрич - І“, по процедура BG16RFOP001-1.011 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Добрич”, Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие” на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020” , Прогнозна стойност: 172 529.12
  • Обособена позиция 1: Довършителни СМР по реконструкция и обновяване на образователната инфраструктура на Природоматематическа гимназия "Иван Вазов", гр. Добрич
    Изпълнител: "ДЕВНЯ-КОНСТРУКШЪН" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 162 126.13
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Екип по проекта, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Добринка Пенчева Михова
    Изпълнител: Добринка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 520.00
  • Обособена позиция 2: Емилия Ангелова Кирилова
    Изпълнител: Емилия
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 000.00
  • Обособена позиция 3: Станка Николова Иванова
    Изпълнител: Станка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 350.00
  • Обособена позиция 4: Красимира Стоянова Стойчева
    Изпълнител: Красимира
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 520.00
  • Обособена позиция 5: Дияна Йорданова Димитрова
    Изпълнител: Дияна
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 520.00
  • Обособена позиция 6: Надежда Славова Димитрова
    Изпълнител: Надежда
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 520.00
  • Обособена позиция 7: Димитър Петков Маринов
    Изпълнител: Димитър
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 520.00
  • Обособена позиция 8: Красимира Радева Кралева
    Изпълнител: Красимира
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 040.00
  • Обособена позиция 9: Олга Габриел Задгорска
    Изпълнител: Олга
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 880.00
  • Обособена позиция 10: Нели Бориславова Торбатова
    Изпълнител: Нели
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 960.00
  • Обособена позиция 11: Марияна Димитрова Младенова
    Изпълнител: Марияна
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 960.00
  • Обособена позиция 12: Милена Цветанова Иванова
    Изпълнител: Милена
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 960.00
  • Обособена позиция 13: Галин Димитров Канев
    Изпълнител: Галин
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 960.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на експерт инвеститорски контрол към екип на проекта за ОУ "Христо Ботев", Прогнозна стойност: 2 442.00
  • Обособена позиция 1: Избор на експерт инвеститорски контрол към екип на проекта за ОУ "Христо Ботев"
    Изпълнител: Димитър
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 442.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на счетоводител към екипа на проекта, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Избор на счетоводител към екипа на проекта
    Изпълнител: Виктория
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 020.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Определяне на изпълнител за извършване на СМР по реконструкция и обновяване на образователната инфраструктура в Добрич, Прогнозна стойност: 5 037 259.68
  • Обособена позиция 1: ОП 2- СМР по Реконструкция и обновяване на образователната инфраструктура на сградата на ПМГ "Иван Вазов"
    Изпълнител: "ДЕВНЯ ТРЕЙД" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 152 326.36
  • Обособена позиция 2: ОП 4- СМР по Реконструкция и обновяване на образователната инфраструктура на сградата на ДГ32 "Зорница"
    Изпълнител: "КАЛЕЯ ТРЕЙД" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 332 137.76
  • Обособена позиция 3: ОП 1- СМР по Реконструкция и обновяване на образователната инфраструктура на сградата на ЕГ "Гео Милев"
    Изпълнител: "РАЛ-МАР БИЛД" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 103 384.79
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Определяне на изпълнител за извършване на СМР по реконструкция и обновяване на образователната инфраструктура в Добрич за ОУ "Христо Ботев", Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: СМР по реконструкция и обновяване на образователната инфраструктура на Основно училище "Христо Ботев", гр. Добрич
    Изпълнител: "Прогрес 99"ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 350 120.60
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Определяне на изпълнител за извършване на услуга - авторски надзор по изпълнение на СМР по реконструкция и обновяване на образователната инфраструктура в Добрич. Процедурата е относима към Дейност 3, Бюджетен Раздел II Разходи за СМР, 18.1. Разходи за авторски надзор по време на СМР по реконструкция и обновяване на образователната инфраструктура в Добрич и Бюджетен Раздел V. НЕВЪЗСТАНОВИМ ДДС, БП 50.1. Невъзстановим ДДС;, Прогнозна стойност: 15 000.00
  • Обособена позиция 1: Упражняване на авторски надзор по време на СМР по реконструкция и обновяване на образователната инфраструктура в град Добрич
    Изпълнител: "Т и Т Инженеринг" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 820.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Определяне на изпълнител за извършване на услуга - Визуализация и публичност на проекта, Прогнозна стойност: 16 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за изпълнение на дейности по визуализация и публичност по проект "Реконструкция и обновяване на образователна инфраструктура в Добрич-I"
    Изпълнител: "ФОЛИАРТ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 594.24
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Определяне на изпълнител за извършване на услуга - Одит на проекта, Прогнозна стойност: 2 000.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на финансов одит по проект "Реконструкция и обновяване на образователната инфраструктура в Добрич- I"
    Изпълнител: "ДОБРУДЖА ОДИТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 000.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Определяне на изпълнител за извършване на услуга - Строителен надзор по време на СМР, Прогнозна стойност: 50 000.00
  • Обособена позиция 1: Строителен надзор по време на СМР по реконструкция и обновяване на образователната инфраструктура на сградата на ЕГ "Гео Милев"
    Изпълнител: "Жилфонд-Инвест" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 700.00
  • Обособена позиция 2: Строителен надзор по време на СМР по реконструкция и обновяване на образователната инфраструктура на сградата на ПМГ "Иван Вазов"
    Изпълнител: "Консулт инвест контрол" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 270.40
  • Обособена позиция 3: Строителен надзор по време на СМР по реконструкция и обновяване на образователната инфраструктура на сградата на ОУ "Христо Ботев"
    Изпълнител: "Булинженеринг - ТС" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 576.00
  • Обособена позиция 4: Строителен надзор по време на СМР по реконструкция и обновяване на образователната инфраструктура на сградата на ДГ32 "Зорница"Г
    Изпълнител: "Мултиплекс инженеринг" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 160.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN