Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-1.028-0003-C03
Наименование на проекта Реконструкция на съществуваща сграда за изграждане на социални жилища в град Гоце Делчев
Бенефициент 000024745 ОБЩИНА ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 02.09.2020
Дата на стартиране 02.09.2020
Дата на приключване 07.07.2023
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Благоевград (BG413), Гоце Делчев, гр.Гоце Делчев

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът за преустройство на съществуваща общинска сграда за изграждане на социални жилища е включен в списъка с основни проекти на одобрената по Приоритетна ос 1 - "Устойчиво и интегрирано градско развитие" на ОП "Региони в растеж" Инвестиционна програма (ИП) за реализация на ИПГВР на гр.Гоце Делчев 2014-2020 г. Проектното предложение включва цялостна реконструкция на неизползваемата общинска сграда и прилежащото дворно пространство. Основната цел на проекта е, чрез осигуряване на подходяща инфраструктура да се създадат условия за насърчаване на социалното приобщаване и интеграция на уязвими и необлагодетелствани групи от жителите на община Гоце Делчев. Специфичните цели на проекта са свързани с изграждане на социални жилища за социално уязвими групи и осигуряване на условия за равен достъп до социални услуги, образование, заетост, социално приобщаване и здравеопазване на необлагодетелствани групи от жителите на община Гоце Делчев. Мерките за осигуряване на социални жилища за маргинализирани групи, в т. ч. роми, ще бъдат съчетани с други видове интервенции, включително такива в областта на образованието, здравеопазването, социалното приобщаване и заетостта, което само по себе си води до прилагането на интегриран подход. Избраното местонахождение на жилищната сграда, в която ще се обособят социалните жилища, ще осигури пространствена интеграция на представителите на целевите групи като цяло и ще елиминира тяхната сегрегация, изолация или изключване. Сградата, обект на интервенция е разположена в Зоната с публични функции от ИПГВР и с нейното модернизиране ще се изградят 30 социални жилища. Основните дейности по проекта са свързани с изпълнение на строително-монтажни работи в общинската сграда, доставка на оборудване и обзавеждане на социалните жилища, осъществяване на строителен и авторски надзор, дейности за управление, информация и публичност и извършване на финансов одит.
Дейности
  • Дейност: Дейност 1 "Организация и управление на проекта": Дейността по управление е необходима за успешната реализация на проекта, като за тази цел Община Гоце Делчев ще предприеме действия за осигуряване на адекватен експертен екип и организация на дейността му. Възлагането на задължения на екипа за управление ще бъде в съответствие с Постановление №189 от 28 юли, а именно: В случай, че членовете на екипа за управление са служители на бенефициента задълженията по управление могат да бъдат вменени в рамките на установеното работно време посредством длъжностна характеристика или изъвн рамките на установеното работно време, чрез заповед на органа по назначаване/работодателя на служителя/работника по служебно/трудово правоотношение в държавната администрация, с негово съгласие и срещу възнаграждение за възлагане на допълнителни задължения във връзка с управлението и/или изпълнението на проект; или сключен трудов договор по реда на чл. 110 от Кодекса на труда във връзка с управлението и/или изпълнението на проект; бенефициентът може да възложи изпълнението на дейностите и на лица външни за организацията посредством сключване на трудов договор само за изпълнение на дейностите по управление на проекта. Екипът за управлението на проекта ще бъде сформиран след одобрението на проекта и сключване на договор за безвъзмездна финансова помощ с УО на ОПРР - през първия месец от неговото изпълнение и ще осъществява дейността си през целия период на проекта. Той ще планира, организира, координира, контролира и отчита изпълнението на отделните проектни дейности. Екипът се състои от членове на следните длъжности: Ръководител проект, Координатор проект, Счетоводител проект, Инженер по проекта, Експерт "Обществени поръчки". Екипът за управление на проекта ще осъществява изпълнението и отчитането на дейностите по проекта съобразно графика за изпълнение, включително ще следи за правилното и навременно изпълнение на дейностите, възложени на външни изпълнители. Екипът ще изготвя междинните и окончателните технически доклади и финансови отчети, искания за плащане. Ще отговаря за изготвяне на необходимите документи за осигуряване на мостово финансиране от банки или фондове/кредитни институции, ако това се налага, прогнози за плащанията, график за провеждане на процедурите за определяне на изпълнители, както и други документи, свързани с изпълнението на проекта и изисквани от УО на ОПРР. Тъй като повечето от дейностите по проекта ще се изпълняват от външни подизпълнители, избрани по приложимия ред по ЗОП, в екипа за управление на проекта е включен Експерт "Обществени поръчки", който ще е отговорен за подготовката на документациите за възлагане на обществените поръчки по проекта и провеждането на процедурите за възлагане. В подготовката на документациите за възлагане на обществени поръчки ще участва и инженерът на екипа, който ще разработва техническите спецификации по поръчките за строителство, авторски и строителен надзор, като по този начин ще се осигури необходимата експертиза за качествено изпълнение на дейността. Останалите членове на екипа също ще подпомагат разработването на документациите, в съответствие с квалификацията и опита си. Екипът за управление на проекта ще бъде длъжен да въведе система/механизъм за водене на кореспонденцията и архивиране на цялата документация по проекта, съгласно изискванията на УО на ОПРР. Това ще позволи документацията да е лесно достъпна и налична при извършване на проверка на място от страна на Управляващия орган на ОПРР 2014-2020 г., както и други компетентни контролни и одитни органи. , Договорена стойност: 28 098.24 , Отчетена стойност: 28 067.22
  • Дейност: Дейност 2 „Изпълнение на инженеринг“: Изпълнение на инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР на общинската сграда, предназначена за обособяване на социални жилища. Дейността ще бъде възложена за изпълнение на външен изпълнител, избран по реда на ЗОП. Проектирането ще осигури изготвянето на инв.проекти, които ще бъдат одобрени и съгласувани с компетентните експлоатационни дружества. Инвестиционните проекти ще бъдат предадени на избран изпълнител за изготвяне на комплексни доклади за Оценка на съответствието (Дейност 3 "Изготвяне на комплексни доклади за Оценка на съответствието"). На база одобрени и съгласувани инв.проекти ще бъдат издадени Разрешително за строеж за обекта, предмет на интервенция. За начало на СМР, съобразно издаденото Разрешително за строеж ще се счита денят на съставяне на протокола за откриване на стр.площадка и определяне на стр.линия и ниво. В настоящото проектно предложение е включен един обект на интервенция, а именно сграда със жилищно предназначение - спално помешение от бивше военно поделение. Сградата е ситуирана в УПИ І-5247, квартал 277 по плана на гр.Г.Делчев. Състои от три секции разделени вертикално с технологични фуги. Средната секция е стълбище, другите две секции са симетрично разположени от двете страни на стълбището. Предвижда се преустройство на сградата, като се обособяват 30 жилища на първи етаж на кота 0,00м и на втори етаж на кота +3,30, от който 6 бр.едностайни, 10бр. двустайини и 14бр.тристайни. Първият етаж на кота 0,00м е достъпен за хора с увреждания, в двата частични приземни етажа на кота -3 има възможност да се обособят складови, сервизни и обслужващи помещения. В дворното пространство са предвидени интервенции за благоустрояване, изграждане на подходи, оформяне на места за паркиране и др. Обхватът на инженеринга ще включва всички дейности, необходими за цялостната реконструкция на общинската сграда и прилежащо дворно пространство. Т.е. като резултат от изпълнението на инженеринга целата сграда ще бъде обновена и въведена в експлоатация, ще бъде обновено и прилежащото дворно пространство. В процеса на изпълнение на СМР ще участват Възложителят, Строителят, Проектантът, Консултантът, Техническият ръководител и Физическо лице, упражняващо технически контрол по част "Конструктивна". Горепосочените участници ще носят отговорност съгласно правомощията, предвидени в ЗУТ. Инженерингът ще се изпълни при пълно спазване техническото задание/спецификация. За целта ще се използват данните и от заснеманията на съществуващото положение, обследванията, докладите и паспортите, изготвени преди подаването на проектното предложение и приложено към проектното предложение: арх.заснемане на съществуващото положение на сградата; доклад за обследване по части Архитектура, Конструкции, ВиК, Електро; Обследване за енергийна ефективност на съществуващата сграда - изготвени сертификати; Архитуктурен-план схема, зеверен от главния архитект на общината, Кол.-стойностна сметка по окрупнени показатели; Стойността на дейностите по инженеринг е в размер на 1 438 450.00 лева без ДДС, формирана от следните стойности: -разходи за СМР - 1203000,00 лв. без ДДС, съгласно приложена КСС по уедрени показатели и 15% инфлационна добавка -180450,00 лв. без ДДС; -разходи за проектиране - 46000,00 лв без ДДС; -разходи за авторски надзор - 9000,00 лв без ДДС; Невъзстановимият ДДС за горепосочените разходи е в размер общо на 251600,00 лв., с което общата стойност на инженеринга е 1509600,00 с ДДС. Към проектното предложение са приложени отделни финансови обосновки за реалистичност и икономичност на предвидените разходи. Преди подаването на настоящото проектно предложение са изготвени: - архитектурно заснемане, обследване за установяване на техническите характеристики и изготвяне на технически паспорт - общо на стойност 20000,00 лв без ДДС, по сключен договор с външен изпълнител; - обследване за енергийна ефективност и сертификат за актуално състояние - на стойност 5500,00 лева без ДДС, по сключен договор с външен изпълнител;, Договорена стойност: 1 438 450.00 , Отчетена стойност: 1 797 304.56
  • Дейност: Дейност 3 "Изготвяне на комплексен доклад за Оценка на съответствието": В резултат на изпълнение на първия етап от Дейност 2 се очаква изпълнителя на инженеринг да изготви работен инвестиционен проект по всички части за реконструкцията на сградата-обект на интервенция по проекта. Съгласно Наредба 1 / 30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи се очаква сградата-обект на интервенция по проекта/проектираният строеж да е от четвърта категория. Съгласно чл.142 от ЗУТ инвестиционните проекти подлежат на съгласуване и одобряване и са основание за издаване на разрешение за строеж. Всички части на инвестиционните проекти, които са основание за издаване на разрешение за строеж, се оценяват за съответствието им с основните изисквания към строежите. Оценката обхваща проверка за съответствие на изготвените инвестиционни проекти със: предвижданията на подробния устройствен план; правилата и нормативите за устройство на територията; взаимната съгласуваност между частите на проекта; пълнотата и структурното съответствие на инженерните изчисления; изискванията за устройство, безопасна експлоатация и технически надзор на съоръжения с повишена опасност, ако в обекта има такива и други. За издаване на Разрешително за строеж за обекта е необходимо да има изготвени комплексни доклади за Оценка на съответствието на основание чл. 142, ал. 6, т. 2 от ЗУТ и Оценка на съответствието на изготвените инвестиционни проекти със съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ, изготвена по реда на Наредба № 7 от 2004 г. за енергийна ефективност на сгради. Оценката се извършва от регистрирана фирма-консултант/строителен надзор, който има специалисти по всички специалности. Тези специалисти преглеждат представения проект, проверяват количеството и качеството на представената проектна документация и с подписите си гарантират, че проекта отговаря на техническите и нормативните изисквания. На база изготвените от специалистите проверки и становища, консултанта изготвя Комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти, който се входира заедно със проектите по всички части за издаване Разрешение за строеж. , Договорена стойност: 2 350.00 , Отчетена стойност: 4 230.00
  • Дейност: Дейност 4 „Изпълнение на Строителен надзор и въвеждане на обекта в експлоатация“: В рамките на дейността ще бъде осъществен надзор в строителството в обхват съгласно изискванията на чл. 168 от ЗУТ, в съответствие с изискванията на Възложителя и останалите нормативните правила, като лицето, упражняващо строителен надзор, носи отговорност най-малко за следното: • законосъобразно започване на строежа; • осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; • спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 и в нарушение на изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3; от ЗУТ • осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; • недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; • подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. • изготвяне на окончателен доклад до Възложителя. • изготвяне и окомплектоване на документация за въвеждане на обекта в експлоатация в съответствие с действащото законодателство; Съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ), по време на строителство върху обекти от първа до четвърта категория е задължително да бъде предвиден независим строителен надзор, осъществяван от лицензиран консултант. Въвеждането на обектите в експлоатация ще се извърши с участието на всички участници в процеса – възложител, строител, строителен и авторски надзор, които съвместно са отговорни за подготовката на документацията за въвеждане на обектите в експлоатация, съгласно разпоредбите на действащия Закон за устройство на територията (ЗУТ)., Договорена стойност: 17 147.00 , Отчетена стойност: 19 376.40
  • Дейност: Дейност 5 "Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане": "Социалните жилища" са социална услуга, чрез която се осигурява подслон и нормални условия на живот на уязвими, малцинствени и социално слаби групи от населението и други групи в неравностойно положение, които не могат да си позволят собствен дом или жилище под наем на пазарни цени. Този факт изисква в жилищата да се създадат подходящи условия за обитаване на настанените лица, чийто финансови възможности не позволяват закупуване на основно жилищно обзавеждане и оборудване. В проектното предложение е предвидено доставка и монтаж само на най-необходимото оборудване и обзавеждане на обособените социални жилища, свързано с осигуряване на основните битови условия, а именно кухненски шкафове, маси, столове, легла и гардероби. Видът и количеството на необходимото оборудване и обзавеждане е подробно посочено в техническата спецификация, която е част от проектното предложение и е изготвена на база изготвените от архитект архитектурни схеми за сградата. Жилищата състоящи се от спални, дневна и кухня и баня с тоалетна, ще бъдат снабдени с необходимия минимум от ел.уреди, кухненски шкафове, легла, гардуроби и др. за осигуряване на нормални условия на живот на наемателите. Задоволяването на техните основни битови нужди ще бъде предпоставка за постигане на социалното им включване и интегрирането им в обществото., Договорена стойност: 86 970.00 , Отчетена стойност: 104 364.00
  • Дейност: Дейност 6 „Дейности за публичност и визуализация“: Осигуряването на публичност и визуализация на дейностите по проекта е задължителна дейност, която ще се изпълнява в продължение на целия проект. Тя ще бъде осъществявана в пълно съответствие с изискванията от Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Нейната основна цел е да популяризира сред общността реализацията на значим обществен проект, финансиран с подкрепа от Структурните и инвестиционни фондове на ЕС. Планираните дейности по информация и комуникация са насочени към популяризирането на целите, финансирането и резултатите от проекта. В дейността са включени следните под-дейности: • Организиране и провеждане на 2 пресконференции. С цел осведомяване обществеността за целите на проекта и източниците на финансиране, изпълнението на дейностите и представяне на постигнатите резултати, при стартирането и в края на проекта ще бъдат организирани и проведени по една пресконференция. На пресконференциите ще бъдат поканени представители на регионални и местни печатни и електронни медии и телевизионни канали, както и представители на целевите групи и заинтересованите страни. • Изработване на 1 рекламно-информационен банер, който ще се използва за визуализация на проекта по време на публичните събития. • Изработване на временен билборд и постоянна обяснителна табела за обозначаване на обекта на интервенция и визуализация на финансовата помощ от страна на ОПРР и ЕФРР. По време на изпълнението на СМР ще бъде поставен 1 бр. временен билборд, а след приключване на строителните работи ще бъде поставена 1 брой постоянна обяснителна табела. на подходящо място в границите на обекта. • Публикации в медиите и на уебсайта на общината - по време на изпълнението на целия проект да бъдат направени общо 8бр.платени публикации за проекта в печатни и електронни медии. Също така на уебсайта на общината регулярно ще бъде публикувана информация за хода на изпълнение на проекта. • Изработване и поставяне на информационни стикери - ще бъдат изработени 1000 бр. информационни стикери, които ще бъдат поставени на доставеното оборудване и обзавеждане. • Официални церемонии - "първа копка" по повод стартиране на СМР и официална церемония за откриване на обекта след приключване на изпълнението на СМР и доставка на оборудването и обзавеждането • Отпечатване на брошури/дипляни с резултатите от изпълнението на проекта. Ще бъдат подготвени и отпечатани 500 бр. дипляни с резултатите от изпълнението на проекти. Те ще бъдат разпространени сред общността. • За всяко от събитията (пресконференции и официални церемонии) ще бъдат изготвени и залепени на определине места плакати, информиращи местната общност за предстоящото събитие. Предвидени са и комплект рекламни материали за участиците в пресконференциите, включващи брандирани папка, тефтер, химикалка, чадър и преносима батерия;, Договорена стойност: 7 927.30 , Отчетена стойност: 9 512.76
  • Дейност: Дейност 7 „Одит на проекта“: С оглед стойността на исканата безвъзмездна финансова помощ по настоящия проект, а именно над 200 000 лв., община Гоце Делчев в качеството й на бенефициент е длъжна да осигури извършването на независим одит по проекта. В рамките на дейността ще бъде извършена одитна проверка на изпълнения проект с цел предоставяне на допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасното изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни правила на ЕС. За окончателното искане за плащане по проекта, одиторът ще провери дали декларираните от бенефициента разходи са действително направени, точни и допустими в съответствие с Договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, и ще изготви доклад за фактически констатации съгласно приложение 11.11 Образец на доклада за фактически констатации. Одитът ще се извършва в съответствие с действащото законодателство, указания на УО на ОПРР и Инструкция за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС, на ниво бенефициент, издадена от дирекция „Национален фонд”, Министерство на финансите., Договорена стойност: 14 000.00 , Отчетена стойност: 16 800.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Петър, Договорена стойност по проекта*: 4 900.00 , Отчетена стойност**: 5 097.08
  • Изпълнител: ЧЕЗ РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ БЪЛГАРИЯ АД, Договорена стойност по проекта*: 9 600.00 , Отчетена стойност**: 11 096.40
  • Изпълнител: Асан, Договорена стойност по проекта*: 7 413.12 , Отчетена стойност**: 9 820.32
  • Изпълнител: Надежда, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Мариана, Договорена стойност по проекта*: 4 800.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ФИСТЕК ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 16 800.00 , Отчетена стойност**: 16 800.00
  • Изпълнител: "БЛАГОЕВГРАДСКИ ТЕРИТОРИАЛЕН КАДАСТЪР" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 310.00 , Отчетена стойност**: 1 980.00
  • Изпълнител: ДЗЗД "ГРАНД ПЕШЕВ", Договорена стойност по проекта*: 8 050.00 , Отчетена стойност**: 9 900.00
  • Изпълнител: КОМФОРТ СБ ООД, Договорена стойност по проекта*: 24 000.00 , Отчетена стойност**: 24 000.00
  • Изпълнител: БОАЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 480.00 , Отчетена стойност**: 480.00
  • Изпълнител: ЕНЕРГОЕФЕКТ-КОНТРОЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 176.00 , Отчетена стойност**: 6 750.00
  • Изпълнител: ПРЕСТИЖ БИЗНЕС-93 ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 509 600.00 , Отчетена стойност**: 1 760 704.56
  • Изпълнител: ГАМЕО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 70 596.00 , Отчетена стойност**: 70 596.00
  • Изпълнител: ВАМО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 512.76 , Отчетена стойност**: 9 512.76
  • Изпълнител: Кооперация СОФИЯ КОНСУЛТИНГ ГРУП, Договорена стойност по проекта*: 6 000.00 , Отчетена стойност**: 6 000.00
  • Изпълнител: МАЛДИ8 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 33 768.00 , Отчетена стойност**: 33 768.00
  • Изпълнител: Марина, Договорена стойност по проекта*: 6 861.12 , Отчетена стойност**: 7 500.26
  • Изпълнител: Йорданка, Договорена стойност по проекта*: 4 118.40 , Отчетена стойност**: 5 649.56
Подизпълнители Няма
Членове на обединение
  • Член на обединение: ПЕШЕВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ГРАНД ПЛЮС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Представители на маргинализирани групи, включително роми с подобрени жилищни условия, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 73.00 , Достигната стойност: 73.00
Индикатор 2 Градско развитие: Рехабилитирани жилища в градските райони, Мерна единица: жилища, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 30.00 , Достигната стойност: 30.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 936 546.68 BGN
БФП 1 936 546.68 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 936 546.68 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 610.00 0.00 610.00 ДЗЗД "ГРАНД ПЕШЕВ"

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Изпълнение на инженеринг за изграждане на социални жилища в гр. Гоце Делчев“, Прогнозна стойност: 1 265 802.69
  • Обособена позиция 1: "Изпълнение на инженеринг за изграждане на социални жилища в гр.Гоце Делчев"
    Изпълнител: ПРЕСТИЖ БИЗНЕС-93 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 509 600.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Дейности за публичност и визуализация, Прогнозна стойност: 7 927.30
  • Обособена позиция 1: Дейности за публичност и визуализация
    Изпълнител: ВАМО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 512.76
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на кухненско оборудване, Прогнозна стойност: 28 140.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на кухненско оборудване
    Изпълнител: МАЛДИ8 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 33 768.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане, Прогнозна стойност: 76 579.96
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: Доставка и монтаж на кухненско оборудване
    Изпълнител: МАЛДИ8 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 33 768.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 Доставка и монтаж на обзавеждане
    Изпълнител: ГАМЕО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 70 596.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Експерт "Обществени поръчки" , Прогнозна стойност: 4 800.00
  • Обособена позиция 1: Експерт "Обществени поръчки"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на инженеринг за изграждане на социални жилища в гр.Гоце Делчев - ПРЕКРАТЕНА, Прогнозна стойност: 1 265 802.69
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на инженеринг за изграждане на социални жилища в гр.Гоце Делчев - Пряко договаряне - ПРЕКРАТЕНА, Прогнозна стойност: 1 265 802.69
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Обследване за енергийна ефективност и сертификат за енергийни характеристики, Прогнозна стойност: 5 500.00
  • Обособена позиция 1: Обследване за енергийна ефективност и сертификат за енергийни характеристики
    Изпълнител: ЕНЕРГОЕФЕКТ-КОНТРОЛ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 600.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Одит на проекта, Прогнозна стойност: 14 000.00
  • Обособена позиция 1: Одит на проекта
    Изпълнител: ФИСТЕК ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16 800.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Оценка на съответствието на инв.проект по част "Енергийна ефективност", Прогнозна стойност: 480.00
  • Обособена позиция 1: Оценка на съответствието на инв.проект по част "Енергийна ефективност"
    Изпълнител: ЕНЕРГОЕФЕКТ-КОНТРОЛ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 576.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Оценка на съответствието на инв.проект по част "Конструктивна", Прогнозна стойност: 400.00
  • Обособена позиция 1: Оценка на съответствието на инв.проект по част "Конструктивна"
    Изпълнител: БОАЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 480.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Оценка на съответствието на инвестиционни проекти и упражняване на строителен надзор, Прогнозна стойност: 16 030.00
  • Обособена позиция 1: „Оценка на съответствието на инвестиционни проекти и упражняване на строителен надзор на обект: „Реконструкция на съществуваща сграда за изграждане на социални жилища в град Гоце Делчев“
    Изпълнител: ДЗЗД "ГРАНД ПЕШЕВ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 050.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Разработване на финансов анализ, Прогнозна стойност: 5 000.00
  • Обособена позиция 1: Разработване на финансов анализ
    Изпълнител: Кооперация СОФИЯ КОНСУЛТИНГ ГРУП
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Такси и др.разходи, свързани с въвеждане на обектите в експлоатация, Прогнозна стойност: 10 897.00
  • Обособена позиция 1: Договор за присъединяване към електро-разпределителната мрежа
    Изпълнител: ЧЕЗ РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ БЪЛГАРИЯ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 600.00
  • Обособена позиция 2: Договор за геодезическо заснемане за нанасяне в кадастъра
    Изпълнител: "БЛАГОЕВГРАДСКИ ТЕРИТОРИАЛЕН КАДАСТЪР" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 310.00
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Техническо обследване и изготвяне на паспорти, Прогнозна стойност: 20 000.00
  • Обособена позиция 1: Техническо обследване и изготвяне на паспорти
    Изпълнител: КОМФОРТ СБ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 24 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN