Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-3.002-0016-C08
Наименование на проекта „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 12 държавни професионални гимназии в системата на МОН в област София-град“
Бенефициент 000695114 МИНИСТЕРСТВО НА ОБРАЗОВАНИЕТО И НАУКАТА
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 09.01.2017
Дата на стартиране 09.01.2017
Дата на приключване 31.07.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Икономическата структура на Столичния град, следва тенденциите на развитите икономики. Силно преобладаващият дял на услугите нараства. Увеличава се влиянието на креативните и рекреативните технологии и развитието на иновационните технологии и внедряването им в производството. Чрез дейностите заложени в настоящето проектно предложение се цели да бъде подобрен учебният процес, да бъдат въведени нови методи на обучение и подсигурена по-лесна интеграция и социализиране в обществото на бъдещото поколение. С обновяване на амортизираната и морално остарялата база, МОН се стреми да насърчи създаването на нови професионални специалности и да повиши качеството на образователния процес в професионалните училища в София-град. Чрез мерките, които ще бъдат приложени се цели да са повиши квалификацията и уменията на учащите, за да могат да отговорят на нуждите на пазара на труда. Съществен момент за устойчивото развитие на бизнеса в Столицата е необходимостта от насърчаване на връзката между професионалното образование, висшето образование и реалния бизнес. С инвестиции за обновяване и модернизация на учебните кабинети, лабораториите, спортните съоръжения и учебните работилници ще бъде подобрена образователната инфраструктура на:
ПГ по транспорт и енергетика "Хенри Форд"
Софийска гимназия по строителство, архитектура и геодезия "Христо Ботев"
Софийска професионална гимназия по електроника "Джон Атанасов"
ПГ по аудио-, видео- и телекомуникации "А. С. Попов"
Национална финансово-стопанска гимназия
Национална търговско-банкова гимназия
Технологично училище Електронни системи към Технически Университет - София
Софийска професионална гимназия по туризъм
ПГ по туризъм "Алеко Константинов"
ПГ по подемна, строителна и транспортна техника
Софийска гимназия   по хлебни и сладкарски технологии
ПГ по текстил и моден дизайн
Дейности
  • Дейност: Дейност 1: Организация и управление на проекта: Организацията и управлението на проекта е процес, чрез който ще бъдат реализирани дейностите по проекта. За да бъдат изпълнени дейностите по проекта точно, пълно, качествено, в срок и в съответствие с проектното предложение и приложенията към него, Министерство на образованието и науката ще създаде екип за управление на проекта по отношение на координацията, организацията, управлението на дейностите, приемане на работата на изпълнителите на отделните дейности и подготовка на техническото отчитане към Управляващия орган на ОПРР, и други определени във функциите на отделните членове на екипа. По отношение на осчетоводяването на операциите по проекта и финансовото отчитане на проекта към Управляващият орган, МОН предвижда да възложи частично управлението на външни за бенефициента лица и тъй като цената на извършваната услуга попада в стойностните граници, посочени в ЗОП ще възникне задължение за спазване съответните разпоредби на ЗОП. Разходите заложени в бюджета за външните лица по счетоводно и финансово отчитане са без ДДС, тъй като се предполага, че разхода ще бъде невъзстановимо ДДС, данъка е заложен в бюджетен ред 20.1. Екипа по организация и управление ще е съставен от следните длъжности, като за всяка длъжност е посочена и минималната изискуема образователно-квалификационна степен или длъжност: 1. Ръководител на проекта - – Йовко Йовчев, държавен експерт в дирекция „Държавна собственост и обществени поръчки“ (МОН). Ръководителя е с висше образование с образователно-квалификационна степен магистър и притежава повече от 3 години опит в управлението и изпълнението, и координацията на инфраструктурни проекти. 2. Експерт "Бюджетно планиране и мониторинг на разходите" - минимална квалификация „бакалавър“ от област на висше образование „Социални, стопански и правни науки“; 3. Специалист „Координация на дейностите в професионалната гимназия“ - директорите на включените в проекта гимназии; 4. Главен координатор на проекта - минимална квалификация „бакалавър“ със специалност от област на висше образование „Технически науки“ или „Социални, стопански и правни науки“; 5. Координатор на проекта - предвижда се по проекта да работят двама координатори, които ще изпълняват различни дейности. Минимална квалификация - „бакалавър“ със специалност от област на висше образование „Технически науки“ или „Социални, стопански и правни науки“;; 6. Юрист на проекта - минимална образователно-квалификационна степен магистър "Право"; 7. Технически сътрудник по управление на проекта - завършено средно образование; 8. Външните за бенефициента лица ще бъда съсредоточени в областта на Счетоводно и финансово отчитане. Специализираните счетоводни услуги ще се изразяват в следното: Оперативна обработка на счетоводната документация; Отразяване на разходите по отделни счетоводни аналитични партиди на ниво проект; Изготвяне на финансови отчети във връзка с изпълнението и отчитането на проекта; Изготвяне на справки и предоставяне на счетоводната документация при извършване на проверки от национални и европейски контролни органи. В изпълнение на своите отговорности и задължения при координацията и управлението на проекта е необходимо членове на екипа да извършват проверки на място. Предвид факта, че всички членове на екипа, с изключение на директорите на гимназиите изпълняват своите задължения в гр. София, е необходимо по време на изпълнение на проекта някои от тях да бъдат командировани до градовете, в които са разположени гимназиите. Командировъчните (пътни, дневни и квартирни) са предвидени за членове на екипа за проверки на място (планови и внезапни), свързани с отчитане напредъка по проекта, по сигнал, при междинни или финални технически отчети, при оказване на съдействие при изпълнение на служебните задължения на упълномощени лица на Одитиращи органи и Управляващия орган на ОПРР. Разходите за осъществяване на командировките ще бъдат съобразени с Наредбата за командировките в страната и вътрешните правила на Министерство на образованието и науката., Договорена стойност: 165 471.80 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 2: Подготовка и провеждане на процедурите за възлагане на обществени поръчки: Дейността по подготовка и провеждане на процедурите за избор на изпълнители се определя въз основа на условията и реда за възлагане на обществени поръчки за строителство, доставки или услуги нормативно регламентирани в Закона за обществени поръчки. Провеждането на конкурси от възложителя е с цел осигуряване на публичност, ефективност и ефикасност при разходването на средствата, които ще бъдат предоставяни от Европейския фонд за Регионално развитие и Националния бюджет във връзка с изпълнението на настоящия проект. Предвиждат се провеждането на следните процедури за избор на изпълнители: 1. Проектиране и строителство, реконструкция и ремонт (Инженеринг) във връзка с „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 12 държавни професионални гимназии в системата на МОН в област София-град“ 2. Оценка на съответствието на проектите, упражняване на строителен надзор по време на строителството и изготвяне на окончателен доклад, съгласно Закона за устройство на територията; 3. Доставка на оборудване и обзавеждане за целите на проекта; 4. Финансов одит на проекта; 5. Публичност и визуализация; 6. Счетоводни услуги, свързани с организацията и управлението на проекта Същите ще бъдат съобразени с изискванията на възложителя, като при подготовка на документацията ще бъдат взети мерки, които да не ограничават правото на конкуренция чрез включване на условия или изисквания, които де не дават необосновано предимство или необосновано да ограничават участието на стопански субекти в обществените поръчки. Тръжната документация ще бъде съобразена с предмета, стойността, сложността, количеството или обема на обществената поръчка, за да бъдат спазени сроковете за изпълнение на дейностите по проекта. По процедурите за счетоводни услуги се предвижда сключване на рамково споразумение, което да обхване всички европейски програми, по които МОН е бенефициент., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 3 - Проектиране и строителство, реконструкция и ремонт (Инженеринг) и авторски надзор във връзка с изпълнение на проект „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 12 държавни професионални гимназии в системата на МОН в област София-град“: Професионалните гимназии, които ще бъдат обект на инженеринг (проектиране и строителство) и авторски надзор по настоящето проектно предложение са от област София-град. Професионалните гимназии са второстепенни разпоредители с бюджет към МОН. 1.ПГТЕ "Хенри Форд" - сградата е построена през 1972 г., състои се от 3 корпуса. 2.СГСАГ "Христо Ботев" - построена през 1930 г., четириетажната сграда е архитектурен паметник. 3.СПГЕ "Джон Атанасов" - първо е построен Корпус А, (1968 год.), а след това е достроен Корпус Б. 4.ПГАВТ"А. С. Попов" - сградата на училището е построена през 1960г. 5. Сградата на НФСГ е построена през 1930 г. и до днес се използва по предназначение 6.НТБГ - сградата е въведена в експлоатация през 1978 г. и е ПДС 7.ТУЕС към Технически Университет - София, сградата е построена през 1969 г. 8. СПГТ - сградата е въведена в експлоатация по етапно, като част от сградата е построена 1935 година, а разширението, включващо продължение на учебната сграда и физкултурен салон с топла връзка е от 1956 година. 9.ПГ по туризъм "Алеко Константинов" – сградата е построена през 1960 г. 10. ПГПСТТ-първите два етажа на сградата са построени през 1913-1914 г., третият етаж влиза в експлоатация през 1920 г. Сградата е архитектурно-строителен паметник на културата. 11.СГ по ХСТ, сградата е построена през 1956 г. прилежащия терен от 3991 кв. м. върху който е изградена сградата е собственост на община София с АОС №324/02.08.1999 г. 12.ПГ по ТМД сграда 1 на ул. Балша 2 е построена през 1939 г. Има партньорско споразумение със Столична община във връзка с терена на СГ по ХСТ и с ТУ за ТУЕС към Технически Университет - София. С проекта се предвижда изпълнение на СМР в учебни корпуси, физкултурни салони, освежаване на дворното пространство, работилници, лаборатории и др. Дейностите по проектиране и строителство за обновяване на ПГ ще бъдат насочени към изпълнението на целта на настоящата процедура. Дейностите по изготвяне на енергийни обследвания и технически паспорти са извършени преди подаване на проектното предложение и се представят към проекта. При изпълнението на дейности свързани с изготвянето на техническите проекти ще бъдат предвидени интервенции на сградите единствено ако обследването за ЕЕ е доказало, че предписаните мерки ще доведат до нормативно изискваните нива на ЕЕ - най-малко клас на енергопотребление „С“. За всички училища се представят сертификати за енергийни характеристики, издаден по реда на Наредбата по чл. 48 от ЗЕЕ. Всички сертификати са валидни и след издаването им не са извършвани дейности, водещи до подобряване на енергийните характеристики на сградите. За обектите няма разработени инвестиционни проекти в пълна проектна готовност до и/или разрешение за строеж. Предвижда се изготвяне на технически проект за всяка ПГ по отделно, като се спазват всички изисквания на ЗУТ, насоките на УО на ОПРР и действащата нормативна база. Ще бъдат предвидени необходимите мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредба, в т. ч. и Наредба № 4 от 1 юли 2009 г. и ще бъдат съобразени нуждите на съответното училище. След изготвянето на инвестиционните проекти, изготвяне на доклад по оценка на съответствието и след издаването на Разрешения за строеж (ако е приложимо), ще стартират дейностите свързани с обновяването и модернизирането на образователната инфраструктура в етапност предвидена в индивидуалните графици на всяко едно училище, като успоредно с това ще се изпълнява и авторски надзор от проектантите по съответните части., Договорена стойност: 10 058 123.38 , Отчетена стойност: 2 119 218.11
  • Дейност: Дейност 4 - Дейности, свързани с Упражняване на строителен надзор по време на строителството и оценка на съответствието, съгласно Закона за устройство на територията: Дейностите, които следва да изпълнява избрания изпълнител са свързани с изготвяне на оценка на съответствието (ОС), съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и са свързани с упражняване на строителен надзор по време на строителството. Избраният изпълнител ще бъде лицензирана фирма за ОС и строителен надзор - консултант, съгласно чл.168 ал.2 от ЗУТ. МОН ще изиска да бъде направена Оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите, изготвена като комплексен доклад от лицензирана фирма консултант /независим строителен надзор/ за строежите, съгласно чл.142, ал.6 от ЗУТ и Оценка за съответствие на инвестиционния проект със съществените изисквания по чл. 169 от ЗУТ, изготвена по реда на Наредба № 7 от 2004 г. за енергийна ефективност на сгради. Консултантът по строителството следва: - да съблюдава стриктно изпълнението на строително-монтажните работи и тяхното съответствие с проекта. В случай на констатирани несъответствия следва да информира Възложителя (МОН) и ръководителя на екипа по управление на проекта незабавно и да предприеме мерки за тяхното отстраняване с действия предоставени му от закона. - да извършва дейности по приемане на всички видове строително-монтажни работи, да изисква сертификати за произход и декларации за съответствие, отговарящи на изискванията на приложимата нормативна база. - да съставя и подписва всички видове актове и протоколи за подготовка, откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво и за приемане на завършени видове строителни и монтажни работи при изпълнението на строежите, на отделни етапи или части от тях съгласно НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. - да уведоми всички участници в строителния процес, при съставяне на акт за установяване на всички видове строителни и монтажни работи, подлежащи на закриване, удостоверяващ, че са постигнати изискванията на проекта. Приложение № 12 се съставя от строителя, проектантите по съответната част и технически правоспособните физически лица по съответните части към лицето, упражняващо строителен надзор. - да проследи издаването на всички видове разрешителни от съответните компетентни органи, да изготви окончателен доклад и да окомплектова цялата документация за въвеждане на обекта в експлоатация. - да съблюдава за спазването на технологичните изисквания и технологичната последователност, за качеството и количеството на изпълняваните СМР; - да съблюдава за изпълнението на конкретните мерки за опазване безопасността и здравето на учениците и персонала в училището, да проследи взимат ли се мерки съгласно ЗБУТ и дали се изпълняват качествено проектните дейности адресирани към хората с увреждания и достъпна архитектурна среда. За обекти - недвижими културни ценности, консултантската дейност ще се извършва с участието на лица, включени в регистъра по чл. 165 от Закона за културното наследство. Завършването на строителството и въвеждането в експлоатация се извършва по реда на Закона за устройство на територията. За набавянето на необходимите разрешителни документи, изискващи се от националното законодателство, МОН предвижда в бюджета разходи за свързаните с тях такси, дължими на съответните компетентни органи. Стойността на таксите не се включват в бюджета за НСН и оценка на съответствието, платежните документи ще бъдат издавани на името на бенефициента (МОН)., Договорена стойност: 331 814.54 , Отчетена стойност: 13 517.00
  • Дейност: Дейност 5 - Доставка на оборудване и обзавеждане за целите на проекта.: В проектното предложение се предвижда доставка на оборудване за физкултурни салони и спортни площадки, оборудване на съвременни кабинети по информатика и информационни технологии, оборудване на професионални работилници, лаборатории, специализирани кабинети. Тези мерки ще доведат до модернизация на учебния процес в професионалните гимназии в област София-град, включени в проектното предложение. Чрез закупуване на лаптопи, компютри, мултимедийни проектори ще се извършва съвременно и интерактивно обучение и разработване на електронни уроци с участието на учениците. Броя ще бъде съобразен с необходимостта на съответните училища. Предвижда се да бъдат закупени обзавеждане за класни стаи, учителски стаи, канцеларии (офис оборудване), необходимо за подобряване на облика и външния им вид и за подобряване условията за провеждане на учебния процес. Предвижда се закупуване на оборудване за професионалните работилници, лаборатории, специализирани кабинети според нуждите и спецификата на всяко отделно училище. Оборудване и обзавеждане се предвижда да бъде закупено и доставено в осем от училищата, включени в настоящето проектно предложение, а именно: 1. Софийска професионална гимназия по електроника "Джон Атанасов" 2. Професионална гимназия по аудио-, видео- и телекомуникации "А. С. Попов" 3. Национална търговско-банкова гимназия 4. Софийска професионална гимназия по туризъм 5. Професионална гимназия по туризъм "Алеко Константинов" 6. Професионална гимназия по подемна, строителна и транспортна техника 7. Софийска гимназия по хлебни и сладкарски технологии 8.Професионална гимназия по текстил и моден дизайн За целите на проектното предложение, МОН представя Приложение Б - файл формат EXCEL, подписан с електронен подпис с индикативен остойностен списък на предвиденото за закупуване оборудване/обзавеждане за всяка отделна професионална гимназия. , Договорена стойност: 585 027.58 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 6 - Финансов одит на проекта: Финансов одит на проекта – одитът на проекта трябва да бъде извършен от квалифициран одитор, физическо или юридическо лице. Финансов одит на проекта следва да направи доклад за фактическите констатации по извършените разходи по проекта. Докладът на одитора следва да съдържа заключение по ефективността, ефикасността и целесъобразността на направените разходи във връзка с постигането на целите на проектното предложение. Докладът ще бъде приложен към окончателното искане за плащане. При изпълнение на дейността ще се спази Инструкцията за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС на Сертифициращия орган от м.юли 2013 г. , Договорена стойност: 49 613.95 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 7 - Дейности по публичност и визуализация: Дейностите по публичност и визуализация са свързани с информирането на обществеността за изпълнението на проекта, източниците за финансиране и дейностите по проекта. Информацията и комуникацията по проекта ще бъде съгласно Общите условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. С оглед осигуряване публичността и информирането на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта, МОН и професионалните гимназии от настоящето проектно предложение ще качат на сайтовете си информация за сключения договор за БФП. Ще бъдат изготвени и поставени билбордове преди официалната церемония "Първа копка", както и постоянни табели или билбордове с големи размери, които ще бъдат поставени във всяко училище на видимо за обществеността място не по-късно от 3 месеца след приключването на проекта. В допълнение към това ще бъде организирана официална церемония за ефективния старт на проекта - "Първа копка", както и за откриването на обектите от проектното предложение. На всички изготвени материали ще бъде поставено логото на оперативната програма в едно с логото на програмния период 2014-2020. Предвижда се да бъде проведена пресконференция/конференция по повод стартирането на проекта, както и подобно събитие при приключване на проекта за оповестяване резултатите от реализацията му. Ще бъдат изготвени стикери за доставеното оборудване и обзавеждане закупено по проекта. Също така се предвижда да бъдат изготвени информационни и рекламни материали с логото на програмата и логото на ЕС, съобразени с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. , Договорена стойност: 6 146.67 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори
  • Партньор: СТОЛИЧНА ОБЩИНА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Партньор: ТЕХНИЧЕСКИ УНИВЕРСИТЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
Изпълнители
  • Изпълнител: Добрина, Договорена стойност по проекта*: 4 250.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АКАУНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 66 496.20 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Мая, Договорена стойност по проекта*: 4 250.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "БИЛД ИНЖЕНЕРИНГ 77" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 614 379.80 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Виолета, Договорена стойност по проекта*: 3 800.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Таньо, Договорена стойност по проекта*: 5 950.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Даниела, Договорена стойност по проекта*: 4 250.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "СИТИ БИЛД СТУДИО" ООД, Договорена стойност по проекта*: 557 274.22 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БИС ООД, Договорена стойност по проекта*: 150 506.52 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЛИДЕР КОНСТРУКТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 44 490.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Борислав, Договорена стойност по проекта*: 17 861.02 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СТОУН КОМПЮТЪРС АД, Договорена стойност по проекта*: 48 672.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Димитринка, Договорена стойност по проекта*: 4 250.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АТЛАСКОМ ООД, Договорена стойност по проекта*: 35 387.28 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Кооперация ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 4 200.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Константин, Договорена стойност по проекта*: 21 250.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Дилка, Договорена стойност по проекта*: 3 400.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Маргарита, Договорена стойност по проекта*: 4 250.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Мирослава, Договорена стойност по проекта*: 15 988.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕС ТИ БИ ЕС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 13 032.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: МИРКАТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 32 955.12 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "ТРАНС КО 04" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 88 217.09 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Любомир, Договорена стойност по проекта*: 3 400.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Милен, Договорена стойност по проекта*: 3 400.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "СИЕЛА НОРМА" АД, Договорена стойност по проекта*: 102 997.61 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "РАСТЕР-ЮГ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 557 274.20 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Силвия, Договорена стойност по проекта*: 4 961.40 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ХУБАВО ХОУМ ООД, Договорена стойност по проекта*: 79 167.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ПОПОВ И СИН ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 376.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДЗЗД "ТЕВА", Договорена стойност по проекта*: 1 905 576.90 , Отчетена стойност**: 2 119 218.11
  • Изпълнител: Антоанета, Договорена стойност по проекта*: 4 250.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Рени, Договорена стойност по проекта*: 4 250.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Иван, Договорена стойност по проекта*: 21 250.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "ПАРСЕК ГРУП" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 261 845.62 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "СТРОЙ СЕТ АРХ" ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 467 591.35 , Отчетена стойност**: 17 928.00
  • Изпълнител: СА КЛИМА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 399.20 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Филип, Договорена стойност по проекта*: 15 988.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Десислава, Договорена стойност по проекта*: 11 907.35 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ПАРТНЬОРИТЕ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 312.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Красимир, Договорена стойност по проекта*: 5 100.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Йовко, Договорена стойност по проекта*: 5 100.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Даниела, Договорена стойност по проекта*: 14 884.18 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕКОХИМПРОМ ООД, Договорена стойност по проекта*: 53 124.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Емилия, Договорена стойност по проекта*: 3 400.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БАЛИСТИК СЕЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 36 197.28 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители
  • Подизпълнител: "АРХИТЕКТУРНО СТУДИО БОЯНА" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 75 500.00
Членове на обединение
  • Член на обединение: "АРХОНТ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: "СТИНИ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: "СЕТ ИНЖЕНЕРИНГ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: "СТРОЙНОРМ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: "РЕМИНГ КОНСУЛТ" АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Представители на маргинализирани групи, включително роми, облагодетелствани от модернизирана образователна инфраструктура, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 390.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 7 098.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 Брой на модернизираните образователни институции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 12.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 13 469 502.74 BGN
БФП 9 984 976.73 BGN
Собствено финансиране 3 484 526.01 BGN
Общо реално изплатени суми 6 156 328.23 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 114 334.61 0.00 114 334.61 ДЗЗД "ТЕВА"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 95 886.43 0.00 95 886.43 "БИЛД ИНЖЕНЕРИНГ 77" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 43 803.60 0.00 43 803.60 "СТРОЙ СЕТ АРХ" ДЗЗД
Липса на добро финансово управление 10.00 49 634.66 0.00 49 634.66 ДЗЗД "ТЕВА"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 131 645.00 131 645.00 263 290.00 "ПАРСЕК ГРУП" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 324.81 0.00 3 324.81 АКАУНТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 5 147.64 0.00 5 147.64 "СИЕЛА НОРМА" АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 8 821.71 0.00 8 821.71 "ТРАНС КО 04" ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Изготвяне на оценки за съответствие на инвестиционните проекти, осъществяване на строителен надзор и инвеститорски контрол и актуализиране/изготвяне на технически паспорти на сградите, включени в програмата за модернизация на образователната инфраструктура на 101 професионални гимназии в системата на МОН“, Прогнозна стойност: 467 591.35
  • Обособена позиция 1: „Изготвяне на оценки за съответствие на инвестиционните проекти, осъществяване на строителен надзор и инвеститорски контрол и актуализиране/изготвяне на технически паспорти на сградите, включени в програмата за модернизация на образователната инфраструктура на 15 професионални гимназии в системата на МОН в област София-град“
    Изпълнител: "СТРОЙ СЕТ АРХ" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 467 591.35
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за ПРОФЕСИОНАЛНА ГИМНАЗИЯ ПО ТУРИЗЪМ „АЛЕКО КОНСТАНТИНОВ“, гр. Банкя по обособени позиции, Прогнозна стойност: 155 859.60
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на оборудване за ПРОФЕСИОНАЛНА ГИМНАЗИЯ ПО ТУРИЗЪМ „АЛЕКО КОНСТАНТИНОВ“, гр. Банкя
    Изпълнител: БИС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 86 175.60
  • Обособена позиция 2: Доставка и монтаж на обзавеждане за ПРОФЕСИОНАЛНА ГИМНАЗИЯ ПО ТУРИЗЪМ „АЛЕКО КОНСТАНТИНОВ“, гр. Банкя
    Изпълнител: ЛИДЕР КОНСТРУКТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 44 490.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на обзавеждане за нуждите на ПГ по ПСТТ по процедура BG16RFOP001-3.002 "Подкрепа за професионалните училища в Република България" по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020г., Прогнозна стойност: 48 582.50
  • Обособена позиция 1: Доставка на обзавеждане за нуждите на ПГ по ПСТТ по процедура BG16RFOP001-3.002 "Подкрепа за професионалните училища в Република България" по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020г.
    Изпълнител: ХУБАВО ХОУМ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 79 167.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: ДОСТАВКА НА ОБОРУДВАНЕ ЗА НУЖДИТЕ НА ПГ ПО АУДИО-, ВИДЕО- И ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ "А. С. ПОПОВ" - ГР. СОФИЯ, ПО ПРОЕКТ BG16RFOP001-3.002 „ПОДКРЕПА ЗА ПРОФЕСИОНАЛНИТЕ УЧИЛИЩА В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ“, Прогнозна стойност: 85 831.34
  • Обособена позиция 1: ДОСТАВКА НА ОБОРУДВАНЕ ЗА НУЖДИТЕ НА ПГ ПО АУДИО-, ВИДЕО- И ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ "А. С. ПОПОВ" - ГР. СОФИЯ, ПО ПРОЕКТ BG16RFOP001-3.002 „ПОДКРЕПА ЗА ПРОФЕСИОНАЛНИТЕ УЧИЛИЩА В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ“
    Изпълнител: "СИЕЛА НОРМА" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 102 997.61
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване за нуждите на Професионална гимназия по подемна, строителна и транспортна техника, Прогнозна стойност: 57 950.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на оборудване за нуждите на Професионална гимназия по подемна, строителна и транспортна техника
    Изпълнител: СТОУН КОМПЮТЪРС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 48 672.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване за учебни работилници, по обособени позиции, Прогнозна стойност: 59 775.10
  • Обособена позиция 1: Доставка на кухненско оборудване
    Изпълнител: БИС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 64 330.92
  • Обособена позиция 2: Доставка на климатици
    Изпълнител: СА КЛИМА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 399.20
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на СПГЕ "Джон Атанасов", Прогнозна стойност: 78 890.24
  • Обособена позиция 1: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на СПГЕ "Джон Атанасов"
    Изпълнител: "ТРАНС КО 04" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 88 217.09
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане за Софийска професионална гимназия по туризъм, Прогнозна стойност: 56 286.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на оборудване и обзавеждане за Софийска професионална гимназия по туризъм
    Изпълнител: ЕКОХИМПРОМ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 53 124.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане за целите на проекта, Прогнозна стойност: 792 149.75
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на 27 професионални гимназии в системата на МОН, одобрени за финансиране по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020, процедура BG16RFOP001-3.002 „Подкрепа за професионалните училища в Република България” по 5 обособени позиции, Прогнозна стойност: 8 350 795.94
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 4: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на 4 професионални гимназии, разположени в гр. София“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 5: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на 5 професионални гимназии, разположени в гр. София, включваща сгради – архитектурно-строителни недвижими културни ценности или попадащи в територии с културно-историческо наследство със статут на групов паметник на културата“
    Изпълнител: "ПАРСЕК ГРУП" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 261 845.62
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на 36 професионални гимназии в системата на МОН, одобрени за финансиране по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020, процедура BG16RFOP001-3.002 „Подкрепа за професионалните училища в Република България, Прогнозна стойност: 57 834 901.93
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 30 - Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по дизайн „Елисавета Вазова“, гр. София
    Изпълнител: "РАСТЕР-ЮГ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 557 274.20
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 31 - Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Национална търговско-банкова гимназия, гр. София
    Изпълнител: "СИТИ БИЛД СТУДИО" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 557 274.22
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 32 - Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Национална професионална гимназия по прецизна техника и оптика „М. В. Ломоносов“, гр.София
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 33 - Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по транспорт „Макгахан“, гр. София
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция 34 - Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по електротехника и автоматика, гр. София
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на 4 професионални гимназии в системата на МОН, одобрени за финансиране по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020, процедура BG16RFOP001-3.002 „Подкрепа за професионалните училища в Република България” по 2 обособени позиции., Прогнозна стойност: 3 128 277.83
  • Обособена позиция 1: II.Втора обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по електротехника и автоматика – гр. София, на Професионална гимназия по подемна, строителна и транспортна техника – гр. София и на Професионална гимназия по туризъм „Алеко Константинов“, гр. Банкя“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Проектиране и Строителство, реконструкция и ремонт (Инженеринг) и авторски надзор във връзка с „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 15 държавни професионални гимназии в системата на МОН в област София-град“., Прогнозна стойност: 9 386 827.15
  • Обособена позиция 1: XLII. Четиридесет и втора обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Национална финансово-стопанска гимназия – гр. София, на Национална търговско-банкова гимназия – гр. София, на Професионална гимназия по текстил и моден дизайн – гр. София и на Софийска гимназия по строителство, архитектура и геодезия „Христо Ботев“, гр. София“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: XLIII. Четиридесет и трета обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по транспорт и енергетика „Хенри Форд“, гр. София, на Софийска гимназия по хлебни и сладкарски технологии и на Професионална гимназия по аудио-, видео- и телекомуникации „А. С. Попов“, гр. София“
    Изпълнител: ДЗЗД "ТЕВА"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 905 576.90
  • Обособена позиция 3: XLIV. Четиридесет и четвърта обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Национална професионална гимназия по прецизна техника и оптика „М. В. Ломоносов”, гр. София, на Професионална гимназия по транспорт „Макгахан“, гр. София и на Софийска професионална гимназия по туризъм“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: XLV. Четиридесет и пета обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Технологично училище „Електронни системи“ към Технически Университет – София и на Софийска професионална гимназия по електроника „Джон Атанасов“
    Изпълнител: "БИЛД ИНЖЕНЕРИНГ 77" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 614 379.80
  • Обособена позиция 5: XLVI. Четиридесет и шеста обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по електротехника и автоматика – гр. София, на Професионална гимназия по подемна, строителна и транспортна техника – гр. София и на Професионална гимназия по туризъм „Алеко Константинов“, гр. Банкя“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Публичност и визуализация - Изработка и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири, свързани с осигуряване на информираност, публичност и визуализация при изпълнението на функциите на Министерството на образованието и науката, както и по проекти и програми с бенефициент Министерството на образованието и науката, Прогнозна стойност: 44 771.00
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Счетоводни услуги, свързани с организацията и управлението на проекта , Прогнозна стойност: 55 421.80
  • Обособена позиция 1: "Предоставяне на специализирани счетоводни услуги на Министерството на образованието и науката в качеството му на бенефициент по проекти, финансирани със средства от Оперативна програма "Наука и образование за интелигентен растеж" 2014-2020 г. и Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г.
    Изпълнител: АКАУНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 66 496.20
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Финансов одит на проекта, Прогнозна стойност: 49 613.95

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN