Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.008-2358-C03
Наименование на проекта Подобряване на работните условия в "Балканска звезда" ЕООД , чрез въвеждане на иновативни практики за повишаване безопасността и здравословните условия на труд, осигуряване на гъвкави форми на заетост и съвместяване на професионалния и личния живот
Бенефициент 820146967 БАЛКАНСКА ЗВЕЗДА ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 05.06.2017
Дата на стартиране 30.06.2017
Дата на приключване 30.12.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящият проект удовлетворява потребността от подобряване на работната среда в "Балканска звезда", чрез осигуряването на добри и безопасни условия на труд, както и реализирането на ефективни и гъвкави форми на организация на труд и управлението на човешките ресурси, което от своя страна подобрява качеството на работните места и рефлектира положително върху производителността на труда в предприятията. 
Целевата група на проекта са всички 69 (шестдесет и девет) заети в "Балканска звезда" ЕООД лица, от които целевата група обхваща 20 (двадесет) заети лица над 54 годишна възраст, както и 2 (две) заети лица с увреждания.
Основната цел проекта за подобряване на здравословните и безопасни условия на труд в предприятието се постига чрез следните специфични цели:
1) Осигуряване на възможност за по-лесното съвместяване на професионалния, семейния и личния живот, както и удължаване трудовия живот на по-възрастните работници и служители чрез въвеждане на иновативни модели инициативи за организация на труда, насочени както към повишаване на производителността, така и към опазване на околната среда.
2) Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на служителите чрез осигуряване на средства за колективна защита.
3) Предоставяне на обучение на работниците и служители относно специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване.
4) Осигуряване на места за отдих на служителите с цел създаване на по-качествена и устойчива заетост.
Мерките, предвидени в проекта са част от подкрепата, която ОП РЧР предоставя за прехода към икономика, която е екологично устойчива и използваща ефикасно ресурсите.
Резултатите се постигат ефективно при осигуряване на добри и безопасни условия на труд на целевата група чрез различни мерки насърчаващи трудовата заетост и присъщите условия за работа и социално включване.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Цел на дейността: Основната цел на дейността е да се осигури качественото и своевременно осигуряване, наблюдение, организация и управление на дейностите в изпълнение на проекта. Описание на дейността: Дейността цели осигуряването на качествено и съобразно заложените изисквания изпълнение на проектните дейности. Екипът по организация и управление на проекта следи за изпълнението на дейностите, съгласно заложените изисквания за качество, резултат, цена и срокове, като осигурява публичността и прозрачността, свободната и лоялна конкуренция и равнопоставеността и недопускането на дискриминация при изпълнението на дейностите. Дейността включва наемане на екип за организация и управление на проекта при спазване на условията на договора за безвъзмездна финансова помощ, изискванията на процедура BG05M9OP001-1.008 "Добри и безопасни условия на труд" и действащото законодателство при избор на външни изпълнители, включително Глава четвърта „Специални правила за определяне на изпълнител от бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ, и чл. 49 от ЗУСЕСИФ (ДВ, бр. 101 от 22.12.2015 г.). Екипът за организация и управление на проекта се състои от следните експерти: 1) Ръководител проект – 1 бр. – ръководителят на проекта е главното отговорно лице за изпълнение на проектните дейности. Сред основните дейности на ръководителя са да организира, ръководи, координира и контролира цялостното изпълнение на договора за безвъзмездна финансова помощ, като следи за целесъобразното, законосъобразното, административното, техническото изпълнение и ръководи, координира и контролира работата на екипа за управление на проекта, като разпределя задачи и отговорности между експертите; 2) Координатор – 1 бр. – координаторът е подчинен на ръководителя на проекта, като се грижи за обезпечаването на проектните дейности. Сред основните дейности на координатора са да организира и координира изпълнението на дейностите по проекта, като обезпечава комуникацията и координацията между експертите ангажирани в организацията и управлението на проекта и участниците. 3) Счетоводител – 1 бр. – счетоводителят е ангажиран с финансовото обезпечение и контрол на разходите в изпълнение на дейностите по проекта. Изпълнението на дейността преминава при следните етапи: ЕТАП 1 – Сформиране на екип за организация и управление на проекта (1 месец) Задача 1: Сключване на договори с лицата ангажирани с организацията и управлението на проекта. Задача 2: Провеждане на първа работна среща за запознаване на екипа с изискванията на проекта и задълженията им в изпълнение на дейностите. ЕТАП 2 – Организация и управление на проекта (постоянно, 15 месеца) Задача 1: Подготовка за изпълнението на процедури за избор, необходими за изпълнението на дейностите по проекта. Задача 2: Провеждане на процедури за избор и договаряне с доставчици на стоки и услуги, необходими за изпълнението на дейностите по проекта. Задача 3: Организация, управление и мониторинг на изпълнението на дейностите по проекта. Задача 4: Провеждане на контролни срещи за проследяване на междинни резултати от изпълнението на дейностите. ЕТАП 3 – Отчитане на резултатите (постоянно при завършен етап) Задача 1: Провеждане на срещи с цел подготовка за отчитане на постигнатите резултати в изпълнението на проекта. Задача 2: Разработване на отчети и други прилежащи отчетни документи, необходими за отчитане на постигнатите резултати пред УО. Необходимите стъпки за изпълнение на дейността включват: - Сформиране на екип за организация и управление на проекта (1-ви месец). - Организация, управление и мониторинг на изпълнението на дейностите по проекта (1-ви до 18-ти месец). - Отчитане на постигнатите резултати (постоянно)., Договорена стойност: 15 600.00 , Отчетена стойност: 14 430.00
  • Дейност: Информиране и публичност на проекта: Цел на дейността: Основната цел на дейността е осигуряване на информиране и публичност на подкрепените в изпълнение на проекта дейности. Описание на дейността: Дейността цели осигуряването на публичност и визуализация на изпълнените по проекта дейности. Дейността се изпълнява съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация, вследствие на което се осигурява успешната визуализация на проекта. В изпълнението на целия проект бенефициента поема отговорност при всички мерки за информация и комуникация изрично да указва съфинансирането от фондовете на ЕС, чрез поставяне на: 1) Емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение приет от Европейската комисия, с упоменаване на Европейския съюз; 2) Упоменаване на фонда или фондовете, които оказват подкрепа по проекта; 3) Общото лого за програмен период 2014-2020 в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. В допълнение дружеството ще предприеме и мерки за информиране на участниците в проекта и целевите групи по отношение на дейностите, съфинансирани от фондовете на ЕС. Изпълнението на дейността преминава при следните етапи: ЕТАП 1. Осигуряване на публичност и визуализация на изпълнените по проекта дейности (от 1-я до 18-ти месец) Задача 1: Подготовка за получаване на услуга за осигуряване на публичност и визуализация на изпълнените по проекта дейности – в изпълнение на тази задача дружеството подготвя изисквания по отношение на качеството и съдържанието на услугата, които са основа за последващото и разработване. Задача 2: Осигуряване на публичност и визуализация на изпълнените по проекта дейности - услугата се извършва от външен изпълнител при стриктно спазване на заложените от дружеството изисквания и срокове. Необходимите стъпки за изпълнение на дейността включват: - Подготовка на документация и провеждане на процедура за избор на изпълнител за осигуряване на информиране и публичност на проекта. - Доставка на информационни табели и информационни стикери за информиране и публичност на проекта, както и прилагане на изискванията Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация в процеса на изпълнение на проекта и след това., Договорена стойност: 1 700.00 , Отчетена стойност: 1 560.00
  • Дейност: Разработване, адаптиране и въвеждане на системи за развитие на човешките ресурси в предприятията: Основната цел на дейността е оптимизация на управлението и развитието на човешките ресурси. Стратегията за развитие на предприятието за осигуряване на добри и безопасни условия на труд се основава на свързаната с нея потребност от организационни промени от различен характер, включително промени в наличните системи за развитие на човешките ресурси. в тази връзка се цели въвеждане на иновативни модели за организация на труда, насочени към осигурявани на гъвкави форми на заетост, повишаване на производителността, опазване на околната среда и подпомагане по възрастните и в неравностойно положение работници. Към момента управлението на човешките ресурси се осъществява чрез традиционни средства, следвайки нормативните изисквания. Предвид извършването на производствен труд, както и наличието на лица над 54 г. и лица с увреждания, оптимизацията на човешките ресурси е важна дейност. Анализът на текущото състояние идентифицира възможността за оптимизиране на работните процеси чрез няколко инициативи за развитие, които обхващат следните елементи: 1) Анализ на възможностите за оптимизиране на работните процеси в предприятието – подпомага извеждането на информация за текущото състояние на системата за управление и развитие на човешките ресурси, както и предлага стъпки за оптимизиране на работните процеси с оглед осигуряване на здравословни и безопасни работни условия, гъвкави и по-високопроизводителни работни места. Анализът е необходим с оглед начертаване ясна програма и критични точки за мерки, насочени към развитието условията на труд. 2) Разработване и въвеждане на система за оптимизация на работните процеси, включително за отдалечена работа с цел осигуряване на гъвкаво работно време и съвместяване на професионалния с личния живот. Дейността се изпълнява чрез внедряване на система, съдържаща хардуерни и софтуерни елементи и осигурен vpn канал, за отдалечен достъп до работното място и чрез която може да се организира гъвкаво работно време. При наличието на значителен брой служители над 54 г. възраст дейността е задължителна и чрез нея предприятието ще даде възможност на служителите да се възползват от възможността да работят отдалечено, както и да съчетаят личния с професионалния живот. 3) Осигуряване на обучение на служители над 54 с оглед удължаване професионалния живот на по-възрастните служители. Планира се организация на обучение на служителите над 54 г, чрез което да се научат да използват новите технически средства, за преодоляване границите на международния обмен на данни (интернет, електронна поща, клауд технологии, инструменти за интернет-превод). Планира се обучението да стане част от развитието на кариерата и планирането и осъществяване на мерки за учене през целия живот на служителите на предприятието. 4) Внедряване на иновативна софтуерна система за организация на труда с цел повишаване на производителността – системата има за цел да събира и предоставя статистика за производителността на персонала в дружеството. Така събраните данни се използват за развитие на човешките ресурси в предприятието, като се осигурява управление и отчетност на работните процеси, оптимизирано съобразно индивидуалните способности на служителите. 5) Внедряване на иновативен процес за разделно събиране на отпадните продукти, чрез инсталирането на специални контейнери/кофи и обучение на персонала с оглед създаване на навици у работещите в подкрепа на опазването на околната среда и осигуряване на устойчиво мислене на работниците в предприятието. Дейността осигурява: - оптимизация на работните процеси, вкл. въвеждането на гъвкави форми на заетост и съвместяване на професионалния и личния живот; - въвеждане на практики за удължаване на професионалния живот на по-възрастните; - обезпечаване на предприятието със софтуер за управление и развитие на ЧР; - въвеждане на иновативни модели за организация на труда, насочени към повишаване на производителността; - насърчаване развитието в областта на политиката по околната среда., Договорена стойност: 49 800.00 , Отчетена стойност: 49 510.00
  • Дейност: Осигуряване на средства за колективна защита: Цел на дейността: Основната цел на дейността е осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите за осигуряване на по-висока и по-качествена заетост. Описание на дейността: Дейността цели осигуряването на по-висока и по-качествена заетост чрез осигуряване на средства за колективна защита, свързани с подобряване условията на труд. Основните рискови моменти анализирани в програмата за минимизиране на риска и предвидени за реакция и предотвратяване включват: На база на оценката на риска за здравето и безопасността на работещите и съществуващите условия на труд във фирма “Балканска звезда“ ЕООД следва : 1. Необходимост от осигуряване на защитата на работещите на производствените обекти от запрашеност и намаляване експозицията на прах - за целта е предвидена доставката на вакумни системи за почистване с цел намаляване на вторичните източници на замърсяване на работното място. 2. Необходимост от осигуряване на защитата на работещите на производствените обекти от неблагоприятен микроклимат, както и необходимост от подобряване ефективността от климатизацията и в цялост подобряване микроклимата в работната среда на производствените помещения - за целта се планира доставката и монтажа на климатизационни системи за промяна на микроклимата в производствените помещения, включително чрез поставяне на дограма.. 3. Установен висок риск от увреждане на опорно-двигателния апарат и осигуряване на ергономични работни места - за целта е предвидено да се доставят ергономични столове в офиса за служителите, работещи на бюро. При така описаните причини е необходимо дружеството да предприеме мерки с които да осигури здравословните условия на труд на заетите лица. Необходимостта е особено належаща при лицата над 54 годишна възраст, както и при лицата с увреждания, тъй като това е групата с най-сериозни оплаквания. Към момента в дружеството по отношението на климатизацията и запрашеността се ползват конвекционални методи, които не дават желания ефективен резутлат, в допълнение е налично стандартно офис оборудване, включително работни столове, като сред най-честите оплаквания от страна на целевата група са: усещане за тежест в долните крайници (подбедрици), понякога видими леко-степенни отоци по глезените, усещане за схващане на мускулите на раменния пояс и гръбначния стълб. С изпълнението на дейността се предвижда осигуряването на средства за колективна защита чрез, доставка на вакуумни системи за почистване, доставка и монтаж на климатизационни системи и закупуване на ергономични офис столове за заетите лица. Дейността се изпълнява по предписание на трудова медицина, като чрез изпълнението й от една страна се подобрява микроклимата, намалява се запрашеността, както и се подобрява работната поза и се минимизира ефекта от двигателната монотонност вследствие на продължителната работа в седнало положение за седящите. Изпълнението на дейността преминава при следните етапи: ЕТАП 1. Осигуряване на средства за колективна защита, свързани с подобряване условията на труд (от 4-ти до 18-ти месец) Задача 1: Подготовка за получаване на услуга за осигуряване на средства за колективна защита, свързани с подобряване условията на труд – в изпълнение на тази задача дружеството подготвя изисквания по отношение на изпълнението на дейността, включително подготовка на документацията за провеждане на процедура за избор на изпълнител/и. Задача 2: Осигуряване на средства за колективна защита, свързани с подобряване условията на труд - услугата се извършва от външен изпълнител при стриктно спазване на заложените от дружеството изисквания и срокове. Необходимите стъпки за изпълнение на дейността включват: - Подготовка на документация и провеждане на процедура за избор на изпълнители за осигуряване на съответните средства за колективна защита. - Изпълнение на дейностите за осигуряване на средства за колективна защита за заетите лица., Договорена стойност: 77 260.00 , Отчетена стойност: 45 578.00
  • Дейност: Подобряване на условията на труд на работещите, чрез оборудване на помещения за краткотраен отдих, хранене и хигиена: Цел на дейността: Основната цел на дейността е осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите за осигуряване на по-висока и по-качествена заетост. Описание на дейността: Дейността цели осигуряването на по-висока и по-качествена заетост чрез подобряване на условията на труд на работещите. Дейността се изпълнява чрез създаване на три обособени места за краткотраен отдих, хранене и хигиена за работещите. Към момента дружеството не предоставя на работещите достатъчно добре обособени и оборудвани помещения за отдих, хранене и хигиена, което е изключително необходимо поради характера на работните дейности и смени. В тази връзка за да се осигурят качествени работни места и да се осигури здравословно хранене и поддържане тонуса и почивката на работниците се предвижда да бъдат изпълнени следните дейности: 1) Създаване на помещение за отдих, хранене и кът за тихи игри. В сградата на столовата на предприятието се предвижда оборудването на кухня, кът за тихи игри и кът с масажни столове за отдих и хранене на работниците. В тази връзка се предвижда закупуването на Кафемат - 1 бр., Масажен стол - 1 бр., 2) Оборудване на кът за отдих и почивка, включващ следните елементи: - Строителна дейност (Разбиване на бетон на площадка - 44 кв. м, Полагане на . бетонно покритие - 44 кв. м., Изграждане на нива за озеленяване - зидове от тухли - 830 бр., Полагане на хидроизолация на стена - 5 кв. м., Поставяне на рейки за увивни растения на стена - 15 бр., Поставяне на врата на вход - 1 бр., Изграждане на стъпала на вход - 4 бр., Опресняване на боя на ограда - 1 бр.); - Озеленяване с декоративни растения (Насипване на почва - 50 куб.м., Доставка и засаждане на растения - 140 бр., Котонеастър (сп) - 25 бр., Лоницера натида - 25 бр., Лоницера японика - 15 бр., Лигуструм (сп) - 68 бр., Партеноцисус (увивен) - 10 бр., Сенколюбиви растения (астилбе, хоста) - 4 бр.); - Градинска мебел и аксесорари (Градинска пейка 160/40/50 см - 6 бр., Градинска маса 140/70/80 см - 4 бр., Градинска маса 70/40/50 см - 3 бр., Саксии за декорация. Видове - 4 бр.) Изпълнението на дейността преминава при следните етапи: ЕТАП 1. Осигуряване на места за отдих, хранене и почивка на работещите (от 4-ти до 18-ти месец) Задача 1: Подготовка за осигуряване на места за отдих, хранене и почивка на работещите – в изпълнение на тази задача дружеството подготвя изисквания по отношение на изпълнението на дейността, включително подготвя документацията за избор на външен изпълнител. Задача 2: Осигуряване на помещения за краткотраен отдих и спорт – извършва се при стриктно спазване на заложените от дружеството изисквания и срокове. Необходимите стъпки за изпълнение на дейността включват: - Подготовка на документация и провеждане на процедура за избор на изпълнител за осигуряване на място за отдих, хранене и почивка. - Изпълнение на дейностите за осигуряване на място за отдих, хранене и почивка., Договорена стойност: 11 650.00 , Отчетена стойност: 30 515.83

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ИНКОСТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 560.00 , Отчетена стойност**: 1 560.00
  • Изпълнител: ПЕРФЕКТ СТРОЙ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 24 500.00 , Отчетена стойност**: 24 500.00
  • Изпълнител: СТРЕЗОВ ВЕНДИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 165.84 , Отчетена стойност**: 1 165.83
  • Изпълнител: АЕРОКЛИМА БУЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 30 480.00 , Отчетена стойност**: 30 480.00
  • Изпълнител: Ивелина, Договорена стойност по проекта*: 4 680.00 , Отчетена стойност**: 4 680.00
  • Изпълнител: МАПЕТ.БГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 9 998.00 , Отчетена стойност**: 9 998.00
  • Изпълнител: СЛАВИ БГ ТРОЯН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 500.00 , Отчетена стойност**: 5 500.00
  • Изпълнител: ТЕРМОПУЛС ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 450.00 , Отчетена стойност**: 4 450.00
  • Изпълнител: Тодор, Договорена стойност по проекта*: 5 850.00 , Отчетена стойност**: 5 850.00
  • Изпълнител: ИНЕКС - ПРОЕКТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 49 510.00 , Отчетена стойност**: 49 510.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой предприятия въвели нови системи, практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и организация на труда, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Брой предприятия, получили подкрепа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 заети, включително самостоятелно заети, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 69.00 , Достигната стойност: 59.00
Индикатор 4 Брой предприятия, въвели нови процеси за безопасни и здравословни условия на труд, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 156 010.00 BGN
БФП 156 010.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 132 211.51 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Неизпълнение на индикатори 5.00 499.90 0.00 499.90 МАПЕТ.БГ ООД
Неизпълнение на индикатори 5.00 1 524.00 0.00 1 524.00 АЕРОКЛИМА БУЛ ЕООД
Неизпълнение на индикатори 5.00 222.50 0.00 222.50 ТЕРМОПУЛС ООД
Неизпълнение на индикатори 5.00 58.29 0.00 58.29 СТРЕЗОВ ВЕНДИНГ ООД
Неизпълнение на индикатори 5.00 744.50 0.00 744.50 ИНЕКС - ПРОЕКТ ООД
Неизпълнение на индикатори 5.00 1 225.00 0.00 1 225.00 ПЕРФЕКТ СТРОЙ ЕООД
Неизпълнение на индикатори 5.00 275.00 0.00 275.00 СЛАВИ БГ ТРОЯН ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Досmавка на средсmва за колекmивна защиmа за подобряване на микрoклимаmа по проекm BG05M9OP001-1.008-2358-C01 “Подобряване на рабоmниmе условия в "БAЛKAHCKA ЗBЕЗДA" ЕООД, чрез въвеждане на иноваmивни пракmики за повишаване безопасносmmа и здравословниmе условия на mруд, осигуряване на гъвкави форми на заеmосm и съвмесmяване на професионалния и личния живоm”, Прогнозна стойност: 47 135.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Вakуумна сисmема за почисmване – 1 брой
    Изпълнител: ТЕРМОПУЛС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 450.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: Kлимamични cиcmeми в пpoизводсmвeни пoмещeния – 1 брой
    Изпълнител: АЕРОКЛИМА БУЛ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 30 480.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на Кафемат, Прогнозна стойност: 1 200.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на Кафемат - 1 бр.
    Изпълнител: СТРЕЗОВ ВЕНДИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 165.84
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на столове, Прогнозна стойност: 10 100.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 Ергономични столове – 26 броя
    Изпълнител: МАПЕТ.БГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 998.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 Масажен стол – 1 брой
    Изпълнител: МАПЕТ.БГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 998.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставки и услуги за подобряване организацията на труда, оптимизиране на работните процеси и повишаване на производителността, Прогнозна стойност: 49 800.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Доставка и внедряване на иновативна софтуерна система за организация на труда с цел повишаване на производителността – 1 брой
    Изпълнител: ИНЕКС - ПРОЕКТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 49 510.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: Доставка и внедряване на Система за оптимизация на работните процеси, включително чрез отдалечен достъп до работното място – 1 брой
    Изпълнител: ИНЕКС - ПРОЕКТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 49 510.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3: Предоставяне на услуги за анализ на възможностите за оптимизиране на работните процеси в предприятието – 1 брой
    Изпълнител: ИНЕКС - ПРОЕКТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 49 510.00
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 4: Предоставяне на услуги за осигуряване на обучение за работа с иновативни технически средства – 1 брой
    Изпълнител: ИНЕКС - ПРОЕКТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 49 510.00
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция 5 Предоставяне на услуги за внедряване на иновативен процес за разделно събиране на отпадни продукти” – 1 брой
    Изпълнител: ИНЕКС - ПРОЕКТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 49 510.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Извършване на СМР със следните обособебни позиции: Об. позиция 1 „СМР на кът за отдих и почивка“ и Об. позиция 2 „Доставка и монтаж на дограма“, Прогнозна стойност: 24 925.00
  • Обособена позиция 1: Об. позиция 1 „СМР на кът за отдих и почивка“
    Изпълнител: СЛАВИ БГ ТРОЯН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 500.00
  • Обособена позиция 2: Об. позиция 2 „Доставка и монтаж на дограма“
    Изпълнител: ПЕРФЕКТ СТРОЙ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 24 500.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Наемане на граждански договор на "Координатор на проекта", Прогнозна стойност: 5 200.00
  • Обособена позиция 1: Наемане на Координатор – 1 бр
    Изпълнител: Ивелина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 680.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуги за информиране и публичност, Прогнозна стойност: 1 700.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на услуги за информиране и публичност
    Изпълнител: ИНКОСТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 560.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN