Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.010-0001-C08
Наименование на проекта Обучения и заетост
Бенефициент 121604974 АГЕНЦИЯ ПО ЗАЕТОСТТА
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 08.01.2016
Дата на стартиране 08.01.2016
Дата на приключване 30.08.2023
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Целта на проекта е интегриране на неактивни и безработни лица на възраст над 29 г., включително с трайни увреждания, регистрирани в ДБТ към АЗ, чрез тяхното включване в заетост при работодател в реалния сектор/бизнес или институции на местното самоуправление посредством обучения, съобразени с индивидуалните нужди на работното място и субсидия за заетост.
Реализирането на проекта ще спомогне за улесняване наемането на неактивни и безработни лица, които ще получат нов шанс за работа, нови или усъвършенствани професионални знания и умения, придобити на работното място, както и възможност за придобиване на професионална квалификация (ПК) и/или ключова компетентност (КК) (ако са необходими за конкретния работодател). Осигуряването на възможности за включване заетост на всички обхванати безработни лица, ще спомогне за успешната им реализация на пазара на труда в дългосрочен план.
Постигането на заложените цели и резултати по проекта ще се извърши чрез изпълнение на следните основни дейности:
•	Информиране на работодателите за възможностите за включване в операцията. Набиране на заявки от работодатели за наемане на безработни лица в предприятия или в публични институции.
•	Определяне на представители на целевите групи за включване в субсидирана заетост, както и за включване в обучение за придобиване на ПК и КК - чужд език и/или дигитална компетентност.
•	Провеждане на обучения за придобиване на ПК и/или КК 4 „Дигитална компетентност” и/или КК 2 „Общуване на чужди езици”:
	Изработване и отпечатване на ваучери за обучение.
	Предоставяне на поименни ваучери за придобиване на професионална квалификация по професии или за ключова компетентност, съобразно набраните заявки от работодатели.
	Реализиране на обучения срещу ваучери.
•	Наемане на лица от целевата група за период до 12 месеца.Информация и насочване директно към свободни работни места на лица от целевите групи, за които работното място не изисква преминаване през обучение.
Дейности
  • Дейност: Информиране на работодателите за възможностите по проекта. Набиране на заявки от работодатели за наемане на безработни лица (Компонент І) и безработни лица с трайни увреждания (Компонет ІІ) в предприятия или в публични институции: За периода на изпълнение на проекта се предвижда провеждане на информационна кампания, с цел информиране на работодателите и безработните лица за възможностите, които предоставя схемата. Кампанията за информиране на работодателите ще се извършва чрез обичайните информационни канали на АЗ. Ще се извършва популяризиране на възможностите за участие в проекта на работодателите в ДБТ от наетите служители за изпълнение на дейностите по проекта. На заинтересованите лица ще се предоставят презентационни материали с информация за проекта. Териториалните поделения на Агенцията по заетостта ще информират и консултират работодателите за възможностите за включване в проекта. Участието в проекта дава възможност на работодателите да удовлетворят потребностите си от допълнителна работна сила. В рамките на дейността ще се осъществи и набиране на заявки от работодатели за наемане на лица от целевата група на конкретни работни места. В ДБТ ще се обработват заявките на работодатели за свободни работни места, на които ще бъдат наети безработните лица., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Определяне на представители на безработни лица от целевите групи за включване в субсидирана заетост, както и за включване в професионални обучения или обучения за придобиване на ключова компетентност - чужд език и/или дигитална компетентност : Изпълненото на дейността има за цел да намали периода на регистрация на безработни лица в ДБТ, чрез включването им в обучение за придобиване на професионална квалификация и/или обучение по ключови компетенции и насочване в субсидирана заетост. Безработните лица, които ще бъдат включени в дейностите по проекта ще отговарят на условията за попадане в обхвата на целевата група по проекта. По Компонент І приоритетно ще бъдат насочвани безработни лица от целевата група, които са: - с основно или по-ниско образование; - продължително безработни с регистрация в Бюрото по труда от 12 и повече месеца; - безработни на възраст над 54 г. Конкретния бенефициент по време на изпълнението на проекта ще съблюдава спазването на изискването, произлизащо от Насоките за кандидатстване, а именно минимум 50% от наетите лица при един работодател трябва да са от някоя от горепосочените приоритетни целеви групи. По компонент ІІ приоритетно ще бъдат насочване безработни лица с трайни увреждания, които са с установена степен на намалена работоспособност/вид и степен на увреждане 75 и над 75 на сто. Удостоверяването на принадлежността на лицата към обхвата на целевата група, подборът и насочването на същите към предвидените дейности по проекта, ще се извършва от наетите по дейност 5 служители, с помощта на информацията в Национална база от данни на пазара на труда и ЕСФ в Агенция по заетостта. Подборът на лицата от целевата група ще бъде извършван съвместно с работодателите, заявили работни места. При извършване на подбора на лицата ще се спазват изискванията към целевата група за участие в проекта и посочените допълнителни изисквания на работодателите. Лицата от списъка от НБД ще бъдат насочвани за среща с работодателите и след избора на подходящите лица, същите ще бъдат включени директно в субсидирана заетост или в професионални обучения или обучения за придобиване на ключови компетентности и след това в субсидирана заетост., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 18 048 772.58
  • Дейност: Провеждане на обучения за професионална квалификация и/или ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” и ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”: Целта на дейността е провеждане на обучения за професионална квалификация и/или ключови компетенции на представителите на целевата група. Във връзка с поставената цел се предвижда дейността да се реализира на следните етапи: - Изработване и отпечатване на ваучери за професионално обучение/ключови компетенции – предвид фактът, че ваучерът за обучение представлява ценна книга, се предвижда спазване изискванията на Наредба за условията е реда за отпечатване и контрол върху ценни книжа, приета с ПМС № 289/30.11.1994 г. (посл. ДВ бр. 60 от 07.08.2015 г.). Отпечатването на ценни книги се осъществява под контрола на Министерството на финансите в специализирани печатници. Ваучерите имат определена финансова стойност, което налага използването на специален режим на изработка и набор от защити срещу евентуален опит за фалшифициране; - Предоставяне на поименни ваучери на представителите на целевата група за придобиване на професионална квалификация по професии или за ключови компетентности, съобразно набраните заявки от работодатели. Избраният подход за реализация на дейността чрез предоставяне на поименни ваучери за придобиване или повишаване на професионалната квалификация и/или ключови компетентности на лицатa от целевата група, цели постигане на гъвкавост на предоставяните обучения и съответствието им от една страна с актуалните потребности на работодателите, а от друга - с актуалните потребности на целевите групи за придобиване на нови знания и умения, в съответствие с търсенето на работна ръка на пазара на труда. Предоставянето на ваучери за обучение ще се извършва по реда на ПМС № 280 от 15 октомври 2015 година за определяне на условията и реда за предоставяне на ваучери за обучение на безработни и заети лица по Приоритетна ос 1 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. Ваучерът дава възможност на лицата от целевата група за личен избор и свободен достъп до обучение, което да се извърши от обучаващи институции, включени в публичен Списък на сключените споразумения с ДОб. Обученията с ваучери, ще се извършва в съответствие с приложимата нормативната уредба за провеждане на обучения по ПК и КК, чрез предоставянето на ваучери. - Реализиране на обучение срещу ваучери – след издаването на ваучерите лицата от целевите групи ще преминат съответното обучение при избрания от тях ДОб. При изпълнението на настоящата дейност ще бъде осигурен достъп на лицата от целевата група до качествено професионално обучение и/или обучение по ключови компетентности (Общуване на чужди езици”, и/или„Дигитална компетентност”). Целта е придобиване на нови или надграждане на придобити вече знания, чрез предоставяне на поименни ваучери за професионално обучение за придобиване на първа, втора и трета квалификационна степен или обучение за придобиван на част от професия (първа, втора и трета квалификационна степен) и обучения по ключови компетентности. По време на обучението ще се използват учебни програми, актуални методи на преподаване, съвременна материално-техническа база, гарантиращи получаване на качествена обучителна услуга. По подходящ начин ДОб осигуряват информация и достъп до конкретната учебна програма за всеки обучаем. По време на обученията по професионална квалификация и/или ключови компетентности на включените лица от целевата група за присъствените дни ще се изплащат стипендии за всеки присъствен учебен ден. След приключване на обученията по ПК и/или КК на всяко преминало успешно обучението лице се издава документ за завършеното обучение. В рамките на дейността се предвижда наетите служители по проекта да извършват посещения „на място” при ДОб за провежданите обучения и проследяване на учебния процес и присъствието на представителите на целевата група., Договорена стойност: 1 510 699.56 , Отчетена стойност: 1 525 264.56
  • Дейност: Наемане на лица от ЦГ на длъжности от обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011 г.- за период до 12 месеца (К І) и за период до 24 месеца (К ІІ). Информиране и насочване директно към свободни работни места за лица от целевите групи, за които работното място не изисква преминаване през обучение. : Наемане на лица от ЦГ се извършва при прилагане на националното законодателство на длъжности, попадащи в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011г., и включват осигуряване на субсидии за заетост, както следва: •По К І-за лицата от трите приоритетни целеви групи (безработни лица с основно или по-ниско образование; продължително безработни с регистрация в ДБТ от 12 и повече месеца; безработни на възраст над 54 г.) -до 12 месеца при покриване на 100 % от сумата на МОД за съответната длъжност, за която са наети, и всички дължими вноски за сметка на работодателите, съгл. изискванията на КТ и КСО; Минимум 50% от наетите лица при един работодател трябва да са от някоя от горепосочените приоритетни целеви групи. •за останалите, наети по операцията лица:- за първи период до 6 месеца - покриване на 100 % от сумата на МОД за съответната длъжност, за която са наети, и всички дължими вноски за сметка на работодателите;-за втори период от последващи до 6 месеца (пропорционално на продължителността на субсидираната заетост в първия период);-единствено разходи за покриване на всички дължими вноски за сметка на работодателите, изчислени върху 100 % от сумата на МОД за съответната длъжност, за която са наети. •По К ІІ-наемането на безработни лица с трайни увреждания на пълно или непълно работно време (най-малко 4 часа) и включва осигуряване на субсидии за заетост, както следва: възнаграждения в размер на МОД при пълен работен ден и дължими вноски за сметка на работодателите, съгл. изискванията на КТ и КСО. Предвдени са наставници за период от 3 месеца за лицата с трайни увреждания, наети директно на свободни работни места, които не се нуждаят от включване в обучение. Наставниците се определят от работодателя и ще предават професионалния си опит в съответствие със спецификата на фирмата. Наставниците ще отговарят за мин.1 и макс.7 души. Наставничеството е инструмент за придобиване на знания и практически умения, тъй като наставниците са с придобити трудови навици, високи нива на компетентност и професионализъм в определени области. Осигуряване на заетост на лицата по проекта гарантира постигане на високи нива на заетост, доходи и социална интеграция, подобряване на жизнения им стандарт, възможност за устойчива заетост и социално включване. Чрез изпълнение на дейността, работодателите ще наемат по трудово правоотношение одобрени от тях лица от ЦГ. В заетост могат да бъдат включени лица, след успешно завършено обучение или информирани и директно насочени към свободни работни места лица от ЦГ, за които работното място не изисква преминаване през обучение. Извършване на преценка за необходимостта от обучение или директно включване в заетост се извършва при подбора на БЛ по заявени РМ, съвместно от служители на ДБТ и работодателя на база индивидуалните характеристики на БЛ от ЦГ. Заявка от работодателите може да съдържа допълнителни изисквания към лицата. КБ съвместно с работодателите преценява възможността за директно включване в заетост. Наемане на лица от ЦГ ще се извършва от работодатели, които попадат в приложното поле на Регламент 1407/2013г. и Регламент №1408/2013 г. В сферата на публичната администрация, допустими работодатели по настоящия проект могат да бъдат само органи на изпълнителната власт съгласно ЗМСМА, както и общинските предприятия по чл. 52 от ЗОС. Прилагането на Регламент (ЕС) №1407/2013 г. и/или Регламент (ЕС) №1408/2013 г. се отнася за работодатели от реалния сектор и за общински предприятия. Наетите по дейност 5 експерти ще следят за прилагане на правилата за предоставяне и администриране на минимална помощ в съответствие с Регламент (ЕС) №1407/2013 г. и Регламент (ЕС) №1408/2013 г., относно приложното поле, кумулиране на помощта, критерии за „едно и също“ предприятие, сконтиране на помощта, изчисляване на помощта в случай на сливания или придобивания и в случаите, когато дадено предприятие се разделя на две или повече отделни предприятия, за възстановяване на неправомерно получена помощ и др., Договорена стойност: 200 405 670.16 , Отчетена стойност: 182 687 838.39
  • Дейност: Наемане на лица, пряко ангажирани с изпълнението на финансираните дейности и необходими за постигане на поставените цели.: Съгласно т. 3.3. „Критерии за допустими разходи: разходи, които се признават при отпускане на безвъзмездна финансова помощ чрез системен проект”, от Насоките за кандидатстване по процедура „Обучения и заетост” е определено, че са допустими разходи по проекта за физически лица, пряко ангажирани с изпълнението на финансираните дейности и необходими за тяхната подготовка и осъществяване. Разходите са за трудови възнаграждения и възнаграждения, определени по реда на ЗДСл на физическите лица, вкл. осигурителните вноски, начислени за сметка на осигурителя върху договореното възнаграждение съгласно националното законодателство. В тази връзка по дейността се предвижда наемането на най-малко 150 лица, (общо вътрешни и външни за Агенция по заетостта), пряко ангажирани с подготовката, осъществяването и изпълнението на финансираните дейности по проекта. С цел спазване на изискванията определени в Насоките за кандидатстване се уточнява/разяснява, че гореописаните разходи нямат характер на „непреки разходи”, респективно не са присъщи разходи за „организация и управление“, свързани с възнагражденията на персонала по администриране и управление на проект - ръководител на проект, координатор и др. Наетите лица пряко ангажирани с подготовката, осъществяването и изпълнението на финансираните дейности по проекта ще извършват дейностите по информиране на работодателите, приемане на заявки за свободни работни места за включване в субсидирана заетост и обучения; приемане на заявления от безработни лица за участие в проектните дейности; извършване на оценка на допустимост на лицата от целевата група; професионално информиране и консултиране на лица от целевата група за включване в проекта; извършване на подбор и насочване на лица, съгласно изискванията на работодателя за съответното работно място; създаване на необходимата организация и подпомагане на процеса при подписване на договори за осигуряване на заетост с работодателите; въвеждане на информация в бази данни и информационни системи (в т. ч. Национална база от данни на пазара на труда и ЕСФ); предоставяне на ваучери за обучение; поддържане и актуализиране на информацията в публичния регистър за лица, получили ваучери за обучение, осъществяване на технически дейности по обработка на отчетни документи на ДОб; участие в дейности за популяризиране предоставяните възможности за участие на целевите групи и работодатели по проекта. По дейността се предвижда, да бъдат закупени и материали и консумативи, които ще обезпечат работата на наетите лица, пряко ангажирани с изпълнението на финансираните дейности и необходими за постигане на поставените цели. , Договорена стойност: 7 436 362.44 , Отчетена стойност: 7 710 218.70
  • Дейност: Информиране и публичност: Целта на дейността е популяризация на дейностите по проекта и информиране на обществеността за получената безвъзмездна финансова помощ в изпълнение на изискванията за информираност и публичност на проекти финансирани със средства на ЕС. Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Ще бъдат предприети всички необходими действия за популяризиране на получената безвъзмездна помощ. В рамките на дейността се предвижда прилагането на следните мерки: - Изработване и поставяне на информационни плакати. - Изработване и разпространение на рекламни материали; - Публикуване на актуална информация за проекта на интернет-страницата на АЗ. , Договорена стойност: 170 520.00 , Отчетена стойност: 170 520.00
  • Дейност: Организация и управление на проекта: С цел успешно изпълнение на проекта се сформира екип за организация и управление, като членовете на екипа ще ръководят и координират проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения с УО, договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Екипът е съставен от ръководител и служители на КБ от централна администрация и териториалните поделения на Агенцията по заетостта, имащи отношение към успешното изпълнение на дейностите по проекта. Екипът за управление на проекта (ЕУП) ще изпълнява следните задачи: - изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на предвидените по договора дейности; - поддържане на адекватна информация по изпълнението и приложението на дейностите по проекта; - изготвяне на процедури и указания за изпълнението на проектните дейности; - извършване на мониторинг и осигуряване на постоянен контрол на място върху изпълнението на проектните дейности; - подготовка и провеждане на предвидените тръжни процедури, както и осъществява контрол върху изпълнението на договорните задължения на определените изпълнители/доставчици; - своевременно изготвяне и представяне на отчети (технически, финансови и др) по изпълнението на проекта, и осъществяване на ефективна комуникация с Управляващия орган и други заинтересовани страни. Успешното изпълнение на проекта се основава на добро техническо и финансово управление на предвидените по проекта дейности. То предполага екип от експерти, които задълбочено познават различните аспекти, свързани със спецификата на управлението на дейности, както в администрацията, така и в проектен формат. С оглед успешното управление на проекта, ЕУП ще създаде и поддържа ефективна система за комуникация в екипа, с цел да се проследява цялостния напредък по проекта и своевременно да се вземат решения за коригиращи действия. Служители от екипа по проекта ще извършват регулярни проверки във връзка с изпълнението на проектните дейности. Проверките се извършват, както следва: 1 Проверки на правомерността на изразходваните средства за обучението и заетостта за представителите на целевата група; изготвените справки, анализи и доклади от ДБТ и ДРСЗ. Проверките се извършват от служителите с място на работа ДБТ, ДРСЗ и ЦА на АЗ. 2. Проверки на място при Доставчика на обучение или работодателя, за потвърждаване изпълнението на поетите ангажименти, свързани с обучението и субсидираната заетост на представителите на целевата група и допустимостта на разходите свързани с тях. Условията и периодичността на проверките се регламентират в Ръководството за работа на КБ по схема „Обучения и заетост”. За резултата от всяка извършена проверка членовете на екипа по проекта попълват Протокол за извършената проверка. При установяване неизпълнение на договорените с Доставчика на услуга, работодателя условия, ДБТ/ДРСЗ незабавно писмено уведомява Изпълнителния директор на АЗ и ръководителя на проекта, с цел предприемане на съответните действия. , Договорена стойност: 205 221.33 , Отчетена стойност: 186 914.45

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: РОЕЛ-98 ООД, Договорена стойност по проекта*: 105 981.60 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕА АД, Договорена стойност по проекта*: 6 480.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Диуеър ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 17 095.86 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕА Принт ООД, Договорена стойност по проекта*: 74 400.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Барон Билд Имидж" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 96 120.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Топ Елана ООД, Договорена стойност по проекта*: 32 784.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: МЕНИДЖМЪНТ БИЗНЕС МАШИН ООД, Договорена стойност по проекта*: 135 129.72 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4 136.00 , Достигната стойност: 15 338.00
Индикатор 2 Неактивни и безработни лица над 29 г., Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 10 340.00 , Достигната стойност: 17 996.00
Индикатор 3 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 011.00 , Достигната стойност: 1 739.00
Индикатор 4 Безработни и неактивни участници с трайни увреждания, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 930.00 , Достигната стойност: 7 809.00
Индикатор 5 Неактивни и безработни лица с трайни увреждания над 29 г., Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 9 654.00 , Достигната стойност: 9 318.00
Индикатор 6 Безработни и неактивни участници с трайни увреждания, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 291.00 , Достигната стойност: 388.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 210 159 187.39 BGN
БФП 210 159 187.39 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 210 159 187.39 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 24 030.00 0.00 24 030.00 "Барон Билд Имидж" ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Информиране и публичност", предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, Прогнозна стойност: 62 000.00
  • Обособена позиция 1: "Информиране и публичност", предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП
    Изпълнител: ЕА Принт ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 74 400.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Абонаментна поддръжка и обслужване на бизнес процесор Конто 66, Прогнозна стойност: 126 640.00
  • Обособена позиция 1: Абонаментна поддръжка и обслужване на бизнес процесор Конто 66, внедрен в Централното управление и териториалните поделения на Агенция по заетостта.
    Изпълнител: Диуеър ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 095.86
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Агенция по заетостта и териториалните й структури”, Прогнозна стойност: 161 884.67
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Агенция по заетостта и териториалните й структури”
    Изпълнител: РОЕЛ-98 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 105 981.60
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Агенция по заетостта и териториалните й структури” по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП , Прогнозна стойност: 27 320.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Агенция по заетостта и териториалните й структури” по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП
    Изпълнител: Топ Елана ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 32 784.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Xerox (Ксерокс), Прогнозна стойност: 303 913.78
  • Обособена позиция 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Xerox (Ксерокс)” по проект BG05M9OP001-1.010-0001 „Обучение и заетост”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014- 2020
    Изпълнител: МЕНИДЖМЪНТ БИЗНЕС МАШИН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 135 129.72
  • Обособена позиция 2: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 „Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с марка Xerox (Ксерокс)” по проект BG05M9OP001- 1.016 „Ваучери за заети лица”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020;
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 „Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с марка Xerox (Ксерокс)” по проект BG05M9OP001- 1.017 – „Готови за работа”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Информиране и публичност, Прогнозна стойност: 81 128.34
  • Обособена позиция 1: Информиране и публичност
    Изпълнител: "Барон Билд Имидж" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 96 120.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Отпечатване и доставка на ваучери, Прогнозна стойност: 23 400.00
  • Обособена позиция 1: Отпечатване и доставка на ваучери, необходими за обучение на безработни лица по приоритетна ос 1 на ОП ЧРЧ
    Изпълнител: ЕА АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 480.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN