Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-1.003-0006-C08
Наименование на проекта "Изграждане на социални жилища в град Пловдив"
Бенефициент 000471504 ОБЩИНА ПЛОВДИВ
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 01.09.2020
Дата на стартиране 01.09.2020
Дата на приключване 30.11.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пловдив (BG421), Пловдив, гр.Пловдив

Описание

Кратко описание на проекта
Реализацията на проекта предвижда строителство на нова сграда с цел осигуряване на съвременни социални жилища за настаняване на уязвими групи от населението и други групи в неравностойно положение. 
Планира се сградата  да бъде построена  върху имот, частна общинска собственост на ул. "Владая" № 6 - ПИ с ИД 56784.525.232, който попада в кв.14 по плана на кв. „Многофункционална зона Изток“. 
Предвижда се РЗП от 6795 квадратни метра, която да даде възможност за обособяване на 40 едностайни, 22 двустайни, 8 тристайни и 4 четиристайни апартамента, 18 паркоместа, като и общи спомагателни помещения.
Дейности
  • Дейност: Управление на проекта "Изграждане на социални жилища в град Пловдив": Управлението на проекта осигурява организационните предпоставки за неговото успешно и своевременно изпълнение като съвкупност от отделни обекти и дейности. Управленският процес включва планиране, координация, мониторинг, контрол и отчитане на различни дейности, свързани със следните нива: (1) ниво контролни и одитиращи органи; (2) ниво Бенефициент; (3) ниво екип за управление; (4) ниво външни изпълнители; (5) ниво заинтересовани страни. Управлението на проекта включва отделни функции, планирани във времето и разпределени в рамките на предварително определен екип. Екипът за управление е моделиран в съответствие с установения организационен дизайн за работа по сходни проекти в община Пловдив. Моделът е доразвит чрез примери за управление на идентични проекти в ЕС. За конкретния проект е формирана структура със следните позиции: (1) Ръководител на проект; (2) Координатор - външна услуга; (3) Експерт - финанси; (4) Експерт СМР дейности - външна услуга; (5) Юрист- външна услуга; (6) Експерт държавни помощи - външна услуга; На отделните позиции съответстват различни отговорности, свързани с обща роля в рамките на екипа, основни и съпътстващи функции. Съвместното изпълнение на посочените отговорности, осигурено чрез непрекъснато взаимодействие между отделните експерти, обособяват обхвата на дейност Управление на проекта. Общите направления в управлението са три: (1) подготвителни дейности, свързани с конкретното изпълнение на проекта, включително участие в провеждането на необходимите обществени поръчки; (2) координация, мониторинг и контрол на дейността на външните изпълнители, включително проследяване на времеви графици и отчитане на извършената работа; (3) дейности, свързани с изпълнението на договора за БФП, включително финансово и техническо отчитане. Всеки експерт от екипа ще има принос към трите направления в зависимост от своята квалификация и чрез комбинация от основни и съпътстващи функции. Конструираният модел за управление предвижда деветте експерта да взаимодействат при изпълнението на дефинираните функции. Това означава разпределение на дадена функция между няколко отговорника, които допринасят за общия резултат със своята конкретна експертиза. Управлението на проекта обхваща следните основни функции: (1) изготвяне и проследяване на детайлен график за изпълнение на проекта и неговите обекти; (2) изготвяне, представяне и проследяване на график за провеждане на тръжните процедури, необходими за завършването на проекта; (3) управление на финансовите аспекти на проекта. Финансовите аспекти включват управлението на разнопосочните парични потоци по проекта, включително плащанията от Бенефициента към външните изпълнители и от УО към Бенефициента; (4) управление на нормативните аспекти на проекта. Към нормативните аспекти се присъединява гарантирането на съответствие между реализацията на проекта и задължителните изисквания на процедурата за БФП, съотносимото национално и европейско законодателство; (5) координация и контрол на външните изпълнители; (6) извършване на пълна документална проверка на изпълнителите. Изготвяне на доклад; (7) извършване на проверка на място на изпълнителите. Изготвяне на доклад; (8) изготвяне на шестмесечни и годишни технически отчети; (9) изготвяне на междинни и окончателен технически и финансови отчети. (10) изготвяне на искане за авансово плащане; (11) изготвяне на искане за междинни и окончателно плащания; Към тях се присъединяват следните съпътстващи функции: (1) разкриване и докладване на нередности по проекта; (2) създаване и актуализиране на архив на проекта; (3) предоставяне на необходимата информация и документация при извършването на проверки и одит от контролни и одитиращи органи; (4) управление на рисковете; (5) разработване и прилагане на план за взаимодействие със заинтересованите страни;, Договорена стойност: 131 140.61 , Отчетена стойност: 121 733.97
  • Дейност: Инженеринг за построяване на сграда за социални жилища - гр. Пловдив, ул. "Владая" № 6 (Проектиране, СМР, авторски надзор). : Дейността инженеринг се разделя на три водещи направления: 1. Дейности, свързани с изработването на работен проект, както и дейности представляващи условие, следствие или допълнение към него: - Извършване на необходимите проучвателни работи и изготвяне на работен проект, съгласно изискванията на Възложителя и изискванията на действащите към момента нормативни документи, в обем и съдържание. - Извършване на всички съгласувания на работен проект с експлоатационните дружества и администрации, чието разрешение, съдействие или становище е необходимо за изпълнението на предмета инженеринга. - Отстраняване за сметка на изпълнителя на недостатъците на работния проект, установени в хода на извършване на проверките от външния изпълнител извършващ оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите и технически контрол по част „Конструктивна” съгласно ЗУТ, включително и по време на извършване на строителството. - Поемане на отговорност за качеството на проекта по време на изпълнение на строителството. 2. Дейности свързани с изпълнението на Авторски надзор по време на изпълнение на СМР. - Осъществяване на контрол на строителната площадка във връзка с качеството на СМР и тяхното съответствие с оригиналния инвестиционен проект; - Провеждане на консултации на строителната площадка по време на СМР; - Участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; - Оказване на съдействие при избор на материали за строителните работи; - Извършване на допустими от закона промени в инвестиционния проект, чрез отразяване в екзекутивните чертежи, при възникнала по време на строителството необходимост; - Участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи. 3. Дейности, които са свързани с изпълнението на СМР , както и дейности представлявщи условие, следствие или допълнение към него: - Строителните работи, изпълнявани съгласно изготвения от Изпълнителя и утвърден от Възложителя работен проект за строежа, в съответствие с Обяснителната записка, Графика за изпълнение на строежа, предписанията и заповедите в Заповедната книга. - Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на Техническите спецификации и работен проект строителни продукти (строителни материали, включително бетонови смеси, армировъчна стомана, хидроизолационни и антикорозионни материали, асфалтови смеси, изделия, елементи, детайли, комплекти и други). - Производство и/или доставка на строителни детайли/елементи и влагането им в строежа. - При необходимост осигуряване на терени за нуждите на строителството в съответствие с разпоредбите на чл. 38 от Закона за пътищата – за временно строителство, за производствени полигони (бази) за нуждите на строителството, за складиране на материали и техника и други нужди, във връзка с изпълнение на строителството, установени с Плана за безопасност и здраве, когато същите са извън територията, върху която се изгражда строежа. - При необходимост извършване на работи по преместване, при изпълнение на строителството, на подземни и надземни мрежи и съоръжения. - Организиране на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултат на осъществяване на дейностите, в съответствие с изискването на българското законодателство. - Извършване на геодезическо замерване на теренната основа. - Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания. - Съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивна документация. - Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на строежа и приемането му от Възложителя. - Участие в процедурата по въвеждане на строежа в експлоатация. - Гаранционно поддържане на строежа, включващо отстраняване на проявени дефекти през минималните гаранционни срокове за изпълнените СМР и съоръжения на обекта, , Договорена стойност: 7 067 983.70 , Отчетена стойност: 7 787 622.69
  • Дейност: Оборудване и обзавеждане на 40 едностайни, 22 двустайни, 8 тристайни и 4 четиристайни апартмента с необходимото обзавеждане и уреди.: Дейността ще осигури неоходимото оборудване и обзавеждане за апартаментите, предназначени за социални жилища съгласно подробна спесификация. Предвидени са следните типове доставки: - обзавеждане за спални помещения / спални, легла, матраци /; - обзавеждане и уреди за кухни / шкафове, столове, готварски печки, хладилници /; - обзавеждане и уреди за сервизни помещения ; - обзавеждане за всекидневни / дивани, столове,секции /; - обзавеждане за административно помещение; , Договорена стойност: 460 895.36 , Отчетена стойност: 551 518.21
  • Дейност: Оценка за съответствие на инвестиционния проект и упражняване на строителен надзор на строителство на сграда за социални жилища - град Пловдив: Независима компания, ще упражнява строителен надзор със следния обхват: - Изготвяне на доклад за съответствие на работния проект. - Извършва проверка и контрол на доставените и влагани в строежа строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл. 9, ал. 2, т. 5 от Закона за техническите изисквания към продуктите. - Организира законосъобразно започване на строежа - Осъществява контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството - Подписва всички актове и протоколи съставени по време на строителството, с което ще осъществява контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството - Издава предписания и заповеди относно изпълнението на строителството с оглед, предотвратяване увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството - Уведомява регионалната дирекция за национален строителен контрол, при установяване на нарушаване на техническите правила и нормативи в 3-дневен срок от установяване на нарушението - Изготвя окончателен доклад до възложителя след приключване на строително-монтажните работи - Издаване на технически паспорт след приключване на строително-монтажните работи на ново-изградената сграда - Окомплектова цялата документация, необходима на Община Пловдив за приемането на обекта по проект „Изграждане на социални жилища в град Пловдив" от ДНСК. - Изготвя проект за изменение на кадастрална карта, в т.ч. и геодезическо заснемане на строежа. - Осъществява инвеститорски контрол., Договорена стойност: 33 100.00 , Отчетена стойност: 5 400.00
  • Дейност: Одит на проект " Изграждане на социални жилища в град Пловдив": (1) Одиторът проверява и формира констатация за наличие на съответствие при избора на бенефициента на изпълнителите на отделните дейности по проекта спрямо изискванията на приложимите нормативни актове в тази сфера (Закона за обществените поръчки и други приложими актове). Ако за възлагането на дейности на изпълнители не е приложим ЗОП, одиторът трябва да направи констатация дали начинът на възлагане е такъв, че да гарантира пазарна стойност на доставката/услугата/строителството. (2) Одиторът проверява и формира констатация за наличие на съответствие доколко разходите по проекта са допустими съгласно изискванията на приложимите регламенти на ЕС, Постановление № 189 от 28 юли 2016 г. за определяне на национални правила за допустимост на разходите по програмите, съфинансирани от европейските структурни и инвестиционни фондове, за програмен период 2014 - 2020 г., детайлните правила за допустимост на разходите по съответната Оперативна програма, както и съгласно други актове. За допустимите разходи одиторът проверява дали те действително са платени и дали възложените дейности, за които бенефициентът е платил (услугата/доставката/строителството) са действително извършени. (3) Одиторът проверява и формира констатация дали всички документи, на база на които е отчетен съответният разход, са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят за този разход. Одиторът проверява дали включените в Искането за плащане разходи са регистрирани и отчетени в счетоводната система на бенефициента. (4) Одиторът проверява и формира констатация дали бенефициентът е документирал надлежно изпълнението на дейностите по проекта. (5) Одиторът проверява и формира констатация дали документите са класирани, систематизирани и се съхраняват в съответствие с правилата на програмата. При изпълнението на междинни проверки по ангажимента за договорени процедури констатации се правят за дейностите и разходите, включени в съответното междинно искане за плащане, а при изпълнение на окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури се прави констатация на документирането на дейностите по проекта като цяло. (6) Одиторът проверява и формира констатация дали в проверяваното искане за плащане са включени разходи, които са относими към отчетния период на ИП, както и са допустими за включване в него в случаите, когато такива разходи са извършени извън този период. (7) Одиторът проверява и формира констатация дали искането за плащане отговаря на актуалния към момента на подаването му формат и ако не – дали съдържа като минимум необходимата съгласно формата информация (напр. номер, вид, период, наименование и номер на съответния проект, наименование на бенефициента, банкова сметка, банков код, фонд на ЕС и др.), както и дали тази информация е коректна. (8) Одиторът проверява и формира констатация дали сумите по исканията за плащане са в размер, допустим за междинно/окончателно плащане и отговарят на условията в договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, както и дали съотношението между националното и европейското съфинансиране е спазено и съответните закръгления са коректно направени. (9) Одиторът извършва аритметична проверка (преизчисление) за съответствие и равенство на разходите, включени в искането за плащане. (10) Одиторът проверява и формира констатация дали бенефициентът поддържа специално обособена аналитичност в счетоводната си система за изпълнявания проект. При изпълнение на дейността одиторът ще съблюдава спазването на изискванията на действащото законодателство и в частност на: (1) Закона за независимия финансов одит; (2) Закон за финансовото управление и контрол в публичния сектор; (3) Закона за счетоводството; (4) Закона за обществените поръчки; (5) Международните одиторски стандарти; (6) РЕГЛАМЕНТ (ЕС) № 1303/2013. (7) РЕГЛАМЕНТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ (ЕС) № 821/2014. (8) Други., Договорена стойност: 1 078.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Изпълнение на мерки за визуализация и публичност на проект „Изграждане на социални жилища в г град Пловдив".: В съответствие с насоките за информация и публичност на проекти, финансирани по ОП „Региони в Растеж 2014 - 2020" и с оглед осигуряване на максимално популяризиране на целите на проекта и финансовия принос на ЕС, проектното предложение предвижда осъществяването на следните мерки: 1. Изработване на интернет банер Изработване на интернет банер за сайта на Община Пловдив с „хиперлинк“ към официалния сайт на ОП „Региони в Растеж 2014 – 2020 г." и следва да визуализира логото на ОПРР . Банерът трябва да бъде позициониран на подходящо място на заглавната страница и да бъде активен през целия период на изпълнение на проекта. 2. Организиране и провеждане на 2 официални церемонии - първа копка и откриване на сградата по проект "Изграждане на социални жилища в град Пловив ". 3. Провеждане на 2 публични събития (пресконференции). Организирането на публични събития, свързани с изпълнението на проект "Изграждане на социални жилища в град Пловдив", изрично ще оповестяват, че съответния проект е съфинансиран със средства на ЕС. - На първата пресконференция ще бъде обявено стартирането на проекта "Изграждане на социални жилища в град Пловдив": ще бъдат представени целите и очакваните резултати от изпълнението на проекта, екипът за изпълнение на проекта, както и финансовия принос на ЕС и ОП „Региони в Растеж 2014 – 2020 г.“ За случая трябва да бъде изготвено и публикувано специално прессъобщение на сайта на община Пловдив. Встъпителната пресконференция ще бъде отразена в местните медии, ще бъдат поканени представители на всички заинтересовани страни. - Втората пресконференция ще бъде организирана при приключване на проекта, за отчитане резултатите от проекта пред общността. За случая ще бъде изготвено и публикувано специално прессъобщение на сайта на община Пловдив. Заключителната пресконференция ще бъде отразена в местните медии, ще бъдат поканени представители на всички заинтересовани страни. 4. Изработване, доставка и монтаж на 1 брой временен билборд. По време на изпълнението на строителните работи по проекта ще бъдат изработен, доставен и монтиран 1 брой временен билборд за постигане на максимална визуализация на извършваните дейности. 5. Изработка, доставка и монтаж на постоянна обяснителна табела – 1/ един / брой. Не по-късно от три месеца след приключване на строително - монтажните работи ще бъде монтирана постоянна обяснителна табела след отстраняването на билборда, на видно място, достъпно за широката общественост. 6. Изработка и доставка на промоционални материали Разпространението на промоционалните материали ще се извършва по време на предвидените по проекта събития, както и по време на други събития, организирани от Община Пловдив. Материали: Химикалка 400бр., Флаш памет -400бр., Калкулатор-400 бр., ,Стикери 3000бр. 7. Изработка и доставка на транспарант Технически характеристики - размер 80 х 200 см, пълноцветен печат върху винил / едностранно/ с олекотена метална преносима сглобяема стойка и куфар за пренасяне. Транспарантът ще се поставя в залите, в които ще се провеждат пресконференциите по проекта. 8. Публикации/съобщения в местен печат или телевизия Община Пловдив ще осигури минимум 2 публикации, след провеждане на официалните мероприятия. Минималните изисквания за съдържание на публикациите/съобщенията в местен печат или телевизия следва да съдържат: емблемата на ЕС, изписването на фразата „Европейски съюз“, наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма, наименованието на бенефициента. , Договорена стойност: 14 800.00 , Отчетена стойност: 11 760.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: БИМ КОНСУЛТИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 93 478.42 , Отчетена стойност**: 93 478.42
  • Изпълнител: "АНЕД КОНСУЛТ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 293.60 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СМАРТ СОФТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 748.00 , Отчетена стойност**: 5 748.00
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 17 760.00 , Отчетена стойност**: 11 760.00
  • Изпълнител: Вестман ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 388 717.82 , Отчетена стойност**: 388 717.82
  • Изпълнител: "ТЕРМОКОНТРОЛ СЪРВИЗ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 39 720.00 , Отчетена стойност**: 5 400.00
  • Изпълнител: ШКОЛСНАБ 2001 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 157 052.39 , Отчетена стойност**: 157 052.39
  • Изпълнител: АД ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 297 105.60 , Отчетена стойност**: 7 787 622.69
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Представители на маргинализирани групи, включително роми с подобрени жилищни условия, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 124.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Градско развитие: Рехабилитирани жилища в градските райони, Мерна единица: жилища, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 74.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 9 274 578.02 BGN
БФП 8 015 157.02 BGN
Собствено финансиране 1 259 421.00 BGN
Общо реално изплатени суми 5 544 288.17 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 23 369.61 0.00 23 369.61 БИМ КОНСУЛТИНГ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 1 805 539.86 314 855.25 2 120 395.11 АД ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 39 263.10 0.00 39 263.10 ШКОЛСНАБ 2001 ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Доставка, монтаж и гаранционно обслужване на обзавеждане, оборудване и офис оборудване на социални жилища: едностайни апартаменти – 40 бр. за един обитател, двустайни апартаменти – 22 бр. за двучленно семейство, тристайни апартаменти – 8 бр. до четиричленно семейство и четиристайни апартаменти – 4 бр. за многочленно семейство и административни помещения по три обособени позиции”. ПРЕКРАТЕНА ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3, Прогнозна стойност: 791 315.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: 'Доставка, монтаж и гаранционно обслужване на обзавеждане на социални жилища: едностайни апартаменти – 40 бр. за един обитател, двустайни апартаменти – 22 бр. за двучленно семейство, тристайни апартаменти – 8 бр. до четиричленно семейство и четиристайни апартаменти – 4 бр. за многочленно семейство и административни помещения".
    Изпълнител: Вестман ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 388 717.82
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2: "Доставка, монтаж и гаранционно обслужване на оборудване на социални жилища: едностайни апартаменти – 40 бр. за един обитател, двустайни апартаменти – 22 бр. за двучленно семейство, тристайни апартаменти – 8 бр. до четиричленно семейство и четиристайни апартаменти – 4 бр. за многочленно семейство и административни помещения".
    Изпълнител: ШКОЛСНАБ 2001 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 157 052.39
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция №3: "Доставка, монтаж и гаранционно обслужване на офис оборудване на социални жилища: едностайни апартаменти – 40 бр. за един обитател, двустайни апартаменти – 22 бр. за двучленно семейство, тристайни апартаменти – 8 бр. до четиричленно семейство и четиристайни апартаменти – 4 бр. за многочленно семейство и административни помещения".
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка, монтаж и гаранционно обслужване на офис оборудване на социални жилища: едностайни апартаменти – 40 бр. за един обитател, двустайни апартаменти – 22 бр. за двучленно семейство, тристайни апартаменти – 8 бр. до четиричленно семейство и четиристайни апартаменти – 4 бр. за многочленно семейство и административни помещения, Прогнозна стойност: 10 043.32
  • Обособена позиция 1: Доставка, монтаж и гаранционно обслужване на офис оборудване на социални жилища: едностайни апартаменти – 40 бр. за един обитател, двустайни апартаменти – 22 бр. за двучленно семейство, тристайни апартаменти – 8 бр. до четиричленно семейство и четиристайни апартаменти – 4 бр. за многочленно семейство и административни помещения
    Изпълнител: СМАРТ СОФТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 748.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на мерки за визуализация и публичност на проект "Изграждане на социални жилища в град Пловдив", Прогнозна стойност: 22 616.00
  • Обособена позиция 1: Изпълнение на мерки за визуализация и публичност по проект: „Изграждане на социални жилища в град Пловдив”, съфинансиран по ОПРР 2014-2020
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 760.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на одит за проверка на разходите и дейностите във връзка с изпълнение на проекти по Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020, Прогнозна стойност: 6 914.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 5: Проект „Изграждане на социални жилища в град Пловдив”
    Изпълнител: "АНЕД КОНСУЛТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 293.60
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Инженеринг за построяване на сграда за социални жилища - гр. Пловдив, ул. "Владая" № 6 (Проектиране, СМР, авторски надзор), Прогнозна стойност: 5 250 588.81
  • Обособена позиция 1: Проектиране и строителство (инженеринг), включително упражняване на авторски надзор при изграждане на социални жилища в град Пловдив", финансирани по процедура BG16RFOP001-1.003 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Пловдив“ по Оперативна програма „Региони в растеж 2014 - 2020“
    Изпълнител: АД ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 297 105.60
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Оценка за съответствие на инвестиционния проект и упражняване на строителен надзор на строителство на сграда за социални жилища - град Пловдив, ул. "Владая" № 6, по проект "Изграждане на социални жилища в град Пловдив", Прогнозна стойност: 91 008.83
  • Обособена позиция 1: "Оценка за съответствие на инвестиционния проект и упражняване на строителен надзор на строителство на сграда за социални жилища - град Пловдив, ул. "Владая" № 6, по проект "Изграждане на социални жилища в град Пловдив"
    Изпълнител: "ТЕРМОКОНТРОЛ СЪРВИЗ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 39 720.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Управление на проектни предложения на община Пловдив, финансирани със средства от Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 - 2020, включени в Инвестиционната програма на общината, в рамките на предвидения гарантиран бюджет , Прогнозна стойност: 1 200 000.00
  • Обособена позиция 1: Управление на проектни предложения на община Пловдив, финансирани със средства от Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 - 2020, включени в Инвестиционната програма на общината, в рамките на предвидения гарантиран бюджет
    Изпълнител: БИМ КОНСУЛТИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 93 478.42

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN