Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.001-1159-C02
Наименование на проекта Подобряване на производствения капацитет на "Дуо Софт" ЕООД чрез закупуване и въвеждане в експлоатация на система за управление на ИТ услуги
Бенефициент 130235197 ДУО СОФТ ЕООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 20.06.2016
Дата на стартиране 20.06.2016
Дата на приключване 25.07.2017
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Видин, Видин, гр.Видин

Описание

Кратко описание на проекта
По настоящия проект ще бъде оборудван офис в гр.Видин с необходимата техника и специализиран софтуер, който ще бъде организиран като център за управление на ИТ услугите на компанията. С проекта ще се оптимизира производственият процес на компанията по предоставяне на ИТ услуги. Ще се автоматизира работата с клиенти и данни и ще се централизира на едно място. Досега искания за предоставяне на услуги, искания за осъществяване на поддръжка, съобщения за грешки и проблеми се получаваха по телефон, с писмо, по електронна поща, факс и т.н. Тяхната обработка, разпределение и извършване на необходимите дейности ставаше по различни канали, не достатъчно организирано и с множество излишни операции и загуба на време. С реализирането на проекта ще се въведе информационна система, която да обхваща всички части от процесите, осъществяващи връзка с клиентите. Всяка комуникация ще бъде въвеждана в системата, разглеждана от съответния ръководител, който ще разпределя задачите и ще контролира изпълнението. Специалистите ще могат на едно място да виждат всички разпределени към тях задачи и да ползват база данни от знания за начините за реализиране на дадена опция или решаване на даден проблем. По проекта ще бъдат закупени като техника и лицензи 2 сървърa за виртуализация, 2 непрекъсващи токозахранващи устройства (UPS), 1 мрежови дисков масив, 2 комутатора, 1 защитнa стенa, 1 шкаф за оборудване, 1 климатик, 1 лиценз за база данни и 2 лиценза за операционна система за сървъри. Техниката и лицензите ще бъдат използвани, за да бъде инсталирана на тях закупената информационна система за управление на ИТ услуги.
Дейности
  • Дейност: Дейности за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 система за управление на ИТ услуги, 2 сървъра за виртуализация, 2 непрекъсващи токозахранващи устройства (UPS), 1 мрежови дисков масив, 2 комутатора, 1 защитнa стенa, 1 сървърен шкаф, 1 климатик, 1 сървърен лиценз за база данни и 2 сървърни лиценза за операционна система): Като част от дейността ще бъдат закупени 1 система за управление на заявки за реализиране на ИТ услуги и обслужване на клиенти, 2 сървъра за виртуализация, 2 непрекъсващи токозахранващи устройства (UPS), 1 мрежови дисков масив, 2 комутатора, 1 защитна стена, 1 шкаф за оборудване, 1 климатик, 1 сървърен лиценз за база данни и 2 сървърни лиценза за операционна система. Инвестицията допринася за подобряване на производствените процеси по реализиране на услугите. Ще бъде закупена система за управление на заявки заедно с необходимия хардуер, с които ще бъде оборудван нов стопански обект. През системата ще става реализирането на всяка една заявка за услуга, независимо по какъв начин е комуникирана - факс, мейл, писмо и т.н. Ще се автоматизират и ще се централизират процесите на контакт с клиенти и потребители. След въвеждане на системата и вече подобрените процеси ще се повиши качеството на услугите и техния обем. С помощта на системата ще могат да се обслужват и клиенти, които са в чужбина. Дейността ще бъде реализирана на два етапа. Етап 1 - Разработка, доставка и инсталация на система за управление на заявки 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор (от 3-ти до 4-ти месец) 3. Разработка на системата (от 4-ти до 10-ти месец) 4. Инсталиране, тестване, обучение за работа със системата и въвеждане в експлоатация. Подписване на приемо-предавателен протокол (11 -ти месец) Етап 2 - Доставка и инсталация на оборудване 1. Избор на изпълнители (от 6-ти до 8-ми месец) 2. Сключване на договори (от 8-ми до 9-ти месец) 3. Доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация. Подписване на приемо-предавателни протоколи (от 9-ти до 11-ти месец), Договорена стойност: 479 500.00 , Отчетена стойност: 477 666.00
  • Дейност: Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 система за управление на ИТ услуги, 2 сървъра за виртуализация, 2 UPS-a, 1 мрежови дисков масив, 2 комутатора, 1 защитнa стенa, 1 сървърен шкаф, 1 климатик, 1 сървърен лиценз за БД и 2 сървърни лиценза за ОС): Като част от дейността ще бъдат закупени 1 система за управление на ИТ услуги, 2 сървъра за виртуализация, 1 сървър за бази данни, 2 непрекъсващи токозахранващи устройства (UPS), 1 мрежови дисков масив, 2 комутатора, 1 защитна стена, 1 шкаф за оборудване, 1 климатик, 1 сървърен лиценз за база данни и 2 сървърни лиценза за операционна система. Инвестицията допринася за изпълнение на целите на дейността, тъй като след въвеждане на системата ще се намали ползването на хартия и папки. Ще се намалят разходите за телефон, факс, консумативи. Ще се намалят разходите за транспорт до и от клиента. Като цяло се очаква значително намаляване на ползваните ресурси и повишаване на ефикасността при реализиране на услугите. Въвеждането на новата система ще минимизира хартиения документооборот до нула, което може да я отнесе като част от съвременни безотпадни технологии., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ЛОМИНИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 60 550.00 , Отчетена стойност**: 86 500.00
  • Изпълнител: СИЕЛА НОРМА АД, Договорена стойност по проекта*: 273 816.20 , Отчетена стойност**: 391 166.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Повишаване на ефективността на производствените разходи, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 19.91 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 4 Изменение на средните генерирани приходи от износ вследствие на инвестицията по проекта, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 28.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 5 Нарастване на производителността, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 23.17 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 6 Производствени инвестиции Частни инвестиции, допълващи публичната подкрепа за предприятията (безвъзмездни средства), Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 76 693.78 , Достигната стойност: 73 269.15
Индикатор 7 Вътрешна норма на възвръщаемост, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 18.36 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 8 Брой проекти с дейности за подобряване на ресурсната ефективност, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 479 500.00 BGN
БФП 335 650.00 BGN
Собствено финансиране 143 850.00 BGN
Общо реално изплатени суми 334 366.20 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Закупуване и инсталиране на хардуерно оборудване, лицензи и климатик, Прогнозна стойност: 86 500.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и инсталация на хардуерно оборудване
    Изпълнител: ЛОМИНИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 56 210.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на лицензи
    Изпълнител: ЛОМИНИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 660.00
  • Обособена позиция 3: Доставка и инсталация на климатик
    Изпълнител: ЛОМИНИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 680.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Проектиране, разработване, доставка и инсталиране на система за управление на ИТ услуги, Прогнозна стойност: 393 000.00
  • Обособена позиция 1: Проектиране, разработване, доставка и инсталиране на система за управление на ИТ услуги
    Изпълнител: СИЕЛА НОРМА АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 273 816.20

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN