Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-2031-C03
Наименование на проекта "Създаване на нови работни места в Смарт Селекшън ООД"
Бенефициент 202794038 СМАРТ СЕЛЕКШЪН ООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 26.01.2017
Дата на стартиране 01.02.2017
Дата на приключване 01.04.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Варна, гр.Варна

Описание

Кратко описание на проекта
Смарт Селекшън ООД е фирма с дейност ресторанти и заведения за бързо обслужване и има желание чрез реализацията на проекта да създаде 29 нови качествени и устойчиви работни места за безработни и/или неактивни лица в региона на България. Това ще бъде постигнато чрез реализация на комплекс от дейности в рамките на проекта. На подбраните лица ще бъде осигурена заетост за 12 месеца при условията на схемата за предоставяне на Безвъзмездна финансова помощ, а на минимум 15 от работните места ще бъде гарантирана заетост във фирмата след приключване на проекта в рамките на минимум 12 месеца. Предвижда се 15 лица от новонаетите  лица да бъдат от специфична категория Безработни младежи до 29 годишна възраст вкл. За осигуряване на качеството на новите работни места ще бъде закупено съвременно оборудване, работно облекло и ДНА необходимо за длъжностите, на които ще бъдат назначени лицата. Кандидатът очаква постигане на дългосрочен ефект върху целевата група и цялостно в дейността на фирмата след реализиране на дейностите по проекта. Във фирмата ще получат възможност мотивирани за работа хора, които да се утвърдят като ценни кадри. Получавайки не само възможност за заетост, но и натрупали трудов опит, те ще продължат да работят като опитен персонал, на който фирмата да разчита. Настоящото проектно предложение се разработва във времето на период с висок процент безработица и гарантира не само включването, но и повишаването на икономическата активност и интеграция на рисковите групи лица на пазара на труда. Това е един от основните проблеми на тези лица, които проекта повлиява положително. Реализирането на проект "Създаване на   нови работни места в Смарт Селекшън ООД " може да реши дългосрочните проблеми свързани с трудностите в интегрирането на безработни и неактивни лица на пазара на труда което ще доведе до дългосрочна устойчивост.
Дейности
  • Дейност: "Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 м. в СМАРТ СЕЛЕКШЪН ООД": Целта на дейността е да бъде осигурена заетост на общо двадесет и девет лица от целева група безработни и/или неактивни лица като фирмата предвижда минимум 15 лица от тях да бъдат от специфична категория "Безработни младежи до 29г. включително" със средно или висше образование. Ще бъдат назначени лица на следните длъжности: 28 лица на длъжност Шофьор, лек автомобил до 9 места с код от НКПД 83222002, които ще се изпълняват доставката на храна от ресторантите до адрес, тъй като фирмата не разполага с такъв персонал и до момента е ползвала услуги на външни фирми за да осъщестествява разнос по адреси.СМАРТ СЕЛЕКШЪН ООД има желание да залага на свои кадри и има нужда да назначи 28 лица на длъжност Шофьор, лек автомобил до 9 места.Ще се назначи и 1 лице на длъжност Организатор с код от НКПД 33433007,който ще отговаря за цялостната организация относно ефективно и качествено изпълнение на извършваната дейност от шофьорите. С лицата ще бъдат сключени трудови договори спрямо Българското Законодателство. Ако някое от новоназначените лица напусне или се наложи да бъде съкратено, поради настъпили обстоятелства на негово място ще се назначи друго лице от целева група безработни и/или неактивни лица и работното място ще бъде запазено според изискванията на Управляващия орган, като своевременно ще бъде осведомен за настъпилото обстоятелство. Трудовите договори ще бъдат на осем часов работен ден. На лицата ще им бъде осигурено месечно възнагръждение съгласно Минималния осигурителен доход и всички дължими вноски за сметка на работодателите, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност, попадаща в обхвата на единични групи професии 8 и 3 клас от НКПД 2011 г. за период до 12 месеца. Включената в проекта дейност цели подобряване условията до достъп за работа на безработни и/или неактивни лица с цел постигане на социална интеграция и бъдеща реализация. Ръководството заедно с екипа по проекта ще разработи изисквания за подбор на новите лица, които ще съответстват с изискванията посочени в Оперативното ръководство на Управляващия орган. Тези изисквания ще се свеждат единствено и само до съответните компетенции и личностни качества на кандидатите за определените длъжности. Ще бъдат предприети конкретни действия и мерки за насърчаване на равните възможности и предотвратяването на всякаква дискриминация, основана на пол, раса, цвят на кожата, етническа принадлежност или социален произход, генетични характеристики, език, религия или убеждения, политически или други мнения, имотно състояние, произход, увреждане, възраст или сексуална ориентация, като се имат предвид потребностите на различните целеви групи, изправени пред риск от подобна дискриминация. Ръководството и екипът по управление ще използва методите на наблюдение, отчитане и обратна връзка. Екипът по управление ще държи непрекъсната връзка с представителите на целевата група. За целите на ефективността от вътрешната оценка, екипът по проекта ще провежда регулярни оперативни срещи с целевата група и ръководството на Кандидата. , Договорена стойност: 227 482.90 , Отчетена стойност: 227 482.90
  • Дейност: "Закупуване на оборудване,работно облекло и ДНА за подобряване качеството на новите работните места": Целта на дейността е осигуряване на необходимо оборудване, работно облекло и ДНА съобразено с длъжностите и отговорностите на новоназначените служители. Закупеното оборудване, работно облекло и ДНА ще е спрямо изискванията на пазара на труда както и спрямо професионалните задължения и трудови задачи на наетите лица. Количествено и качествено цените са заложени на база средна най-добра цена след направено проучване и без ДДС. Новоназначените лица ще натрупат умения за работа с оборудването и ДНА. Дейността ще бъде възложена на външни изпълнители в съответствие с принципите на лоялна конкуренция, публичност,пропорционалност и прозрачност. Ще се изберат Изпълнители, които да могат да осигурят качествено и в срок доставката. Доставката ще се осъществи с приемо-предавателен протокол. Посоченото оборудване ще се ползва единствено от новоназначените лица. Закупеното оборудване ще бъде запазено за срок не по-малък от 5 години след приключване на проекта. Дружеството е приело праг на същественост за ДМА в размер на 700 лв. и посоченото оборудване над тази стойност ще бъде заведено като ДМА. Дейността има за цел да осигури необходимите материални ресурси за разкриване на новите работни места, каквито в момента не са налични в достатъчни количества и обем във фирмата. В допълнение новозакупеното оборудване,работно облекло и ДНА ще осигури по-добри условия на труд и по-високо качество на работните места. Планираното оборудване е спрямо изискванията на работното място, така че новите служители да бъдат напълно обезпечени и да могат да извършват трудовите си задачи качествено. Ще бъде осигурено за нуждите на новоразкритите работни места: Лек автомобил /4+1/-5бр. работно облекло-29 бр.включващо на лице: лятна тениска-2бр., суичър-2бр.,яке пролет/есен-1бр., яке зимно-1бр., обувки половинки-1чифт Работна станция/компютър/-1бр. принтер-1бр. Софтуер за локация за по-бърза доставка и проследяване-1бр. GPS устройства за автомобилите-5бр. Мобилни апарати-29бр. , Договорена стойност: 108 227.30 , Отчетена стойност: 108 227.30
  • Дейност: "Застраховки на автомобилите предназначени за новите работни места": Целта на дейността е да се осигури добра и защитена работна среда. СМАРТ СЕЛЕКШЪН ООД е предвидила застраховки на част от оборудването, конкретно за автомобилите. Това е важна дейност гарантираща превъзмогването на отрицателни взаимодействия върху работната среда. Разходите по тази дейност са пряко свързани с финансираните операции и дейности и са необходими за тяхната подготовка и осъществяване. Застраховките на придобитите в резултат на дейността дълготрайни материални активи са свързани с изискванията, наложени от съответния управляващ орган и ще бъдат осигурени от момента на придобиването на леките автомобили /4+1/ до крайния срок на проекта., Договорена стойност: 4 718.40 , Отчетена стойност: 4 718.40
  • Дейност: "Осигуряване на публичност и визуализация по проекта": Дейността има за цел да бъде осигурена публичност на подкрепата от Европейския социален фонд и ОП "Развитие на човешките ресурси"и визуализация на проекта в съответствие с нормативните изисквания и правилата на ОП "Развитие на човешките ресурси". Ще бъдат закупени 41 бр. информационни самозалепващи стикери/лепенки/. Те ще бъдат поставени на всяко едно от посоченото оборудване за целите на проекта и ще съдържат визуализация на емблемата на Европейския съюз,наименование на съфинансиращия фонд, общо лого за програмният период 2014-2020г., както и номера на договора за БФП. Ще се закупят и поставят 2бр. информационни табели с размери минимум 50х70см. на видно място, на входа на двата обекта на фирмата, която да популяризира програмата, съдържаща емблемата на ЕС, наименование на съфинансиращия фонд, общо лого за програмният период 2014-2020г., наименование на проекта и обща стойност на БФП. Ще се проведат 2 бр. информационни събития в началото и в края на проекта за да се даде публичност и гласност за изпълнението на настоящия проект. Поставянето на стикерите, табелата и провеждането на 2 информационни събития ще има заслугата достъпа до информацията по проекта да бъде прозрачен и да достига до заинтересованите страни. Дейността ще бъде в пълно съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.“ , Договорена стойност: 1 088.00 , Отчетена стойност: 1 088.00
  • Дейност: "Организация, управление и контрол по проекта": Сформирането на екип по проекта включва цялостната работа по организация,управление и отчитане на проекта.Дейността има за цел да се осигури ефективното и ефикасно управление на проекта в съответствие с приложимата нормативна уредба и правилата на ОП Развитие на човешките ресурси и в частност по настоящата процедура " Ново работно място 2015". За целите на дейността ще бъдат назначени лица на граждански договори за целият срок на договора за БФП. Те ще са назначени на длъжности: ръководител проект, координатор, административен сътрудник и счетоводител. Предвижда се екипа състоящ се от: ръководител на проекта да бъде ангажиран в рамките на 1120 часа, координатора 1117 часа, административния сътрудник 1116 часа и счетоводителят 1115 часа, които ще бъдат разпределени за 14 проектни месеца в зависимост от ангажиментите на членовете на екипа по изпълнението на проекта. При изплащане на възнагръжденията на екипа по проекта ще се има в предвид съгласно Методологията за възнагръждения на екипа по проекта. Ръководителят планира изпълнението на дейностите и разпределя задълженията за максимално обхващане и постигане на заложените в проекта цели.Отговорен е за отчитането на изпълнението на всеки етап от реализирането на проекта. Ръководителят наблюдава и контролира сключените договори, осъществява контрол по спазването на календарния график по проекта. Той докладва за случаи на нередности на съответните компетентни органи. Предвидено е ръководителят на проекта да е външно за фирмата лице с подходящ професионален опит в управлението на проекти финансирани от Европейския съюз. С лицето ще се сключи граждански договор в който подробно ще са описани отговорностите и задълженията му по проекта.Координатора по проекта ще осъществява връзката между звеното на водещата организация,подизпълнителите и Договарящият орган.Той ще подпомага работата на ръководителя като извършва оперативния мониторинг и ще консултира и подпомага работата на екипа в изпълнение на конкретните дейности.Той ще отговаря за техническото изпълнение и отчитане на проекта. С лицето ще се сключи граждански договор в който подробно ще са описани задълженията и отговорностите му по проекта. Административния сътрудник ще предвижва и следи потока от документация, осигурява технически и административно дейностите, заложени в проекта. Ще подпомага ръководителя и координатора по проекта при изпълнение на проектните дейности, за осъществяване на връзка между звеното на водещата организация, изпълнителите и УО. Ще бъде сключен граждански договор в който подробно ще са описани задълженията и отговорностите му по проекта. Счетоводителя по проекта отговаря за изпълнението на всички финансови операции по проекта и осчетоводяването на всички дейности съгласно действащите нормативни уредби на Република България. Планира и организира паричните потоци във времето и изготвя всички необходими финансови отчети и документи. Изготвя финансови отчети във връзка с внасяне на искания за междинни и окончателно плащане. Със счетоводителя ще бъде сключен граждански договор в който подробно ще са описани задълженията и отговорностите му по проекта. Екипът по проекта ще бъде ангажиран и ще носи отговорност и за избор на външни изпълнители за реализацията на дейностите по проекта в съответствие с разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г., Договорена стойност: 33 522.00 , Отчетена стойност: 33 646.95

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Светлана, Договорена стойност по проекта*: 5 160.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЮНАЙТЕД БРОКЕР ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 718.40 , Отчетена стойност**: 4 718.40
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 9 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ПЕРФЕКТ ДЕВЕЛОПМЕНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 775.00 , Отчетена стойност**: 2 775.00
  • Изпълнител: ДЗЗД "ЕНЕРДЖИ СЕЙВЪР БЪЛГАРИЯ ТЕЙД", Договорена стойност по проекта*: 14 297.00 , Отчетена стойност**: 14 297.00
  • Изпълнител: Крис Бранд ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 088.00 , Отчетена стойност**: 1 088.00
  • Изпълнител: КРИСТАЛ 2020, Договорена стойност по проекта*: 5 356.30 , Отчетена стойност**: 5 356.30
  • Изпълнител: ТЕХНОКАР ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 84 500.00 , Отчетена стойност**: 84 500.00
  • Изпълнител: ВАРСИС ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 299.00 , Отчетена стойност**: 1 299.00
  • Изпълнител: Добромира, Договорена стойност по проекта*: 7 040.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Гергана, Договорена стойност по проекта*: 5 040.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 29.00 , Достигната стойност: 48.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 15.00 , Достигната стойност: 29.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 375 038.60 BGN
БФП 375 038.60 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 375 038.60 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Закупуване на автомобили за новите работни места по проект "Създаване на нови работни места в Смарт Селекшън ООД”, Прогнозна стойност: 85 000.00
  • Обособена позиция 1: „Закупуване на автомобили за новите работни места по проект "Създаване на нови работни места в Смарт Селекшън ООД”
    Изпълнител: ТЕХНОКАР ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 84 500.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на мобилни апарати за новоназначените лица във връзка с изпълнението на проект "Създаване на нови работни места в Смарт Селекшън ООД" по договор от 26.01.2017г., BG05M9OP001-1.003-2031-C01, Прогнозна стойност: 14 500.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на мобилни апарати за новоназначените лица във връзка с изпълнението на проект "Създаване на нови работни места в Смарт Селекшън ООД" по договор от 26.01.2017г., BG05M9OP001-1.003-2031-C01
    Изпълнител: ДЗЗД "ЕНЕРДЖИ СЕЙВЪР БЪЛГАРИЯ ТЕЙД"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 297.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на Работна станция /компютър/ и принтер за новоназначените лица във връзка с изпълнението на проект "Създаване на нови работни места в Смарт Селекшън ООД" по договор от 26.01.2017г., BG05M9OP001-1.003-2031-C01, Прогнозна стойност: 1 300.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на Работна станция /компютър/ и принтер за новоназначените лица във връзка с изпълнението на проект "Създаване на нови работни места в Смарт Селекшън ООД" по договор от 26.01.2017г., BG05M9OP001-1.003-2031-C01
    Изпълнител: ВАРСИС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 299.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на работно облекло за новоназначените лица във връзка с изпълнението на проект "Създаване на нови работни места в Смарт Селекшън ООД" по договор от 26.01.2017г., BG05M9OP001-1.003-2031-C01., Прогнозна стойност: 5 510.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на работно облекло за новоназначените лица във връзка с изпълнението на проект "Създаване на нови работни места в Смарт Селекшън ООД" по договор от 26.01.2017г., BG05M9OP001-1.003-2031-C01.
    Изпълнител: КРИСТАЛ 2020
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 356.30
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на Софтуер за локация за по-бърза доставка и проследяване и GPS устройства за автомобилите за новоназначените лица във връзка с изпълнението на проект "Създаване на нови работни места в Смарт Селекшън ООД" по договор от 26.01.2017г., BG05M9OP001-1.003-2031-C01, Прогнозна стойност: 2 800.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на Софтуер за локация за по-бърза доставка и проследяване и GPS устройства за автомобилите за новоназначените лица във връзка с изпълнението на проект "Създаване на нови работни места в Смарт Селекшън ООД" по договор от 26.01.2017г., BG05M9OP001-1.003-2031-C01
    Изпълнител: ПЕРФЕКТ ДЕВЕЛОПМЕНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 775.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Застраховки на автомобилите предназначени за новите работни места във връзка с изпълнението на проект "Създаване на нови работни места в Смарт Селекшън ООД" по договор от 26.01.2017г., BG05M9OP001-1.003-2031-C01, Прогнозна стойност: 5 000.00
  • Обособена позиция 1: Застраховки на автомобилите предназначени за новите работни места във връзка с изпълнението на проект "Създаване на нови работни места в Смарт Селекшън ООД" по договор от 26.01.2017г., BG05M9OP001-1.003-2031-C01
    Изпълнител: ЮНАЙТЕД БРОКЕР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 718.40
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Избор на Административен сътрудник проект във връзка с изпълнение на проект "Създаване на нови работни места в Смарт Селекшън ООД", Прогнозна стойност: 5 160.00
  • Обособена позиция 1: Избор на Административен сътрудник проект във връзка с изпълнение на проект "Създаване на нови работни места в Смарт Селекшън ООД"
    Изпълнител: Светлана
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 160.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Избор на ръководител проект във връзка с изпълнение на проект "Създаване на нови работни места в Смарт Селекшън ООД", Прогнозна стойност: 9 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на ръководител проект във връзка с изпълнение на проект "Създаване на нови работни места в Смарт Селекшън ООД"
    Изпълнител: Мария
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 000.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Избор на Координатор проект във връзка с изпълнение на проект "Създаване на нови работни места в Смарт Селекшън ООД", Прогнозна стойност: 7 040.00
  • Обособена позиция 1: Избор на Координатор проект във връзка с изпълнение на проект "Създаване на нови работни места в Смарт Селекшън ООД"
    Изпълнител: Добромира
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 040.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Избор на Счетоводител проект във връзка с изпълнение на проект "Създаване на нови работни места в Смарт Селекшън ООД", Прогнозна стойност: 5 040.00
  • Обособена позиция 1: Избор на Счетоводител проект във връзка с изпълнение на проект "Създаване на нови работни места в Смарт Селекшън ООД"
    Изпълнител: Гергана
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 040.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на публичност и визуализация по проект "Създаване на нови работни места в Смарт Селекшън ООД" по договор от 26.01.2017г., BG05M9OP001-1.003-2031-C01, Прогнозна стойност: 1 210.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на публичност и визуализация по проект "Създаване на нови работни места в Смарт Селекшън ООД" по договор от 26.01.2017г., BG05M9OP001-1.003-2031-C01
    Изпълнител: Крис Бранд ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 088.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN