Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFOP001-4.004-0018-C01
Наименование на проекта Функциониране на Областен информационен център - Перник през периода 2019-2021 г.“
Бенефициент 000386751 ОБЩИНА ПЕРНИК
Източник на финансиране ЕСФ ==> Добро управление
Дата на сключване на договора/заповедта 18.02.2019
Дата на стартиране 01.01.2019
Дата на приключване 24.02.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Перник (BG414)

Описание

Кратко описание на проекта
ОИЦ Перник и мрежата от 27 информационни центрове за популяризиране на кохезионната политика на ЕС в Р България функционират от 2011 г.  С изпълнението на основната дейност по проекта  „Осигуряване функционирането на ОИЦ през периода 2019-2021 г.“ ще бъде постигнато изпълнението на главната цел на процедурата, Националната комуникационна стратегия (НКС) и на Споразумението за партньорство (СП) - ще бъде надградена и познаваемостта и информираността за европейските фондове и програми, като ОИЦ Перник съзнателно и целенасочено ще работи за повишаване прозрачността при изпълнение и управление на програмите финансирани от ЕСИФ, като гради широко обществено доверие и подкрепа. Реализирането на проектното предложение ще надгради постигнатото до момента  и ще гарантира предоставяне на актуална, безплатна и експертна информация относно възможностите за финансова подкрепа със средства от ЕСИФ за целевите групи.Проектното предложение ще се осъществява в съответствие с хоризонталните принципи на ЕС, приложими към ОПДУ: - Партньорство -провеждане на консултации със заинтересованите страни, обществени обсъждания и др. - Насърчаване на равенството между мъжете и жените и недопускане на дискриминация–Насърчаване на равенството между мъжете и жените и отчитането на социалните аспекти на пола; предотвратяване на дискриминация на Основата на пол, расов или етнически произход, религия или вероизповедание, увреждане, възраст или сексуална ориентация като се предвидят потребностите на различните целеви групи, изложени на риск от такава дискриминация; осигуряване на достъпност за хората с увреждания. - Устойчиво развитие – подпомагане на развитие на екологосъобразна администрация (работа без използване на хартия, „зелени“ обществени поръчки и др.), управление на отпадъците, изграждане на по-конкурентоспособна ниско въглеродна икономика, в която ресурсите се използват по ефикасен и устойчив начин, предотвратяване на загубата на биоразнообразие, подобряване на условията за бизнес.
Дейности
  • Дейност: „Осигуряване функционирането на ОИЦ Перник през периода 2019-2021 г.“: Дейността „Осигуряване функционирането на ОИЦ Перник през периода 2019-2021 г.“ включва осигуряване на ефективна работна среда и условия на труд, и възнаграждения на служителите на ОИЦ Перник. По проекта се предвижда финансиране на разходи за възнаграждения на 3 бр. служители на ОИЦ Перник, които включват разходите за брутни заплати и възнаграждения, начислени и изплатени по трудовите правоотношения, и за обезщетения, изплатени от осигурителя за дните на временна неработоспособност съгласно Кодекса за социално осигуряване на служителите в ОИЦ Перник, както и разходите за задължителни социални и здравни осигурителни вноски за сметка на осигурителя за тези служители (съгласно чл. 27, ал. 1 от ПМС 189/28.07.2016 г.). Под дейности към основната дейност, свързани с изпълнението на проекта са: 1. Разходи за командировъчни, съгласно Наредбата за командировките в страната, за изпълнение на дейности пряко свързани с основната дейност на служители в ОИЦ; Във връзка с организирането и провеждането на всички информационни събития извън областния град се предвижда командироването на двама служители на центъра, като един експерт от екипа на ОИЦ - Перник ще обезпечи функционирането на офиса за потенциални посетители. За целта са предвидени командировъчни разходи за дневни, квартирни (при необходимост) и пътни в размер минимум 60 бр. за времетраенето на проекта (36 мецеса). Предвидени са разходи за командировки на служителите на центъра за участие в информационните дни на УО по конкретни процедури за кандидатстване по програмите и в мероприятия организирани от други ОИЦ. 2. Поддръжката на офиса е свързана с предвиждане на ежемесечни разходи за ел. енергия, вода, СОТ, почистване, телефон, факс, интернет, и др., пряко свързани с работата на ОИЦ; 3. За обезпечаване работата на служителите в центъра е предвидено осигуряване на материали и консумативи. 4. Разходи за закупуване на обзавеждане и/или оборудване. За изпълняване на ежедневните си служебни задължения и предвид спецификата на работа на служителите от ОИЦ - изнесените офиси и информационни срещи извън офиса на центъра, е необходимо закупуването на 2 бр. преносими компютри (лаптопи) Необходимо е едно ново мултифункционално устройство, което би обезпечило нормалното функциониране на дейността на офиса. Предвидено е закупуване на 3 бр. нови работни столове.По този начин ще се осигури лесен и модерен достъп до информация за възможностите за финансиране по СКФ на ЕС на различните целеви групи на територията на областта. 5. Разходи за поддръжка и ремонт на закупеното/използваното по проекта оборудване и обзавеждане; 6. Текуща техническа поддръжка на ОИЦ при необходимост. 7. Разработването и/или разпространението на информационни материали (печатни, аудио-визуални и електронни) включва: - Информационни материали: . 3 вида брошури, по една за трите години; . 2 вида информационни листовки за трите години; - Рекламни материали: . 2000 бр. хартиени папки; . 2000 бр. химикалки; и . др. рекламни материали. Ще се постигне осигуряването на достъпна и компетентна информация за потенциални бенефициенти от различните целеви групи на територията на област Перник. "Описание" продължава и е описан допълнително в приложения файл към формуляра за кандидатстване., Договорена стойност: 364 000.00 , Отчетена стойност: 360 598.11

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Ирена, Договорена стойност по проекта*: 101 901.12 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Ваня, Договорена стойност по проекта*: 79 049.44 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Милен, Договорена стойност по проекта*: 79 049.44 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой публични информационни събития, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 48.00 , Достигната стойност: 48.00
Индикатор 2 Брой служители, чиито заплати се съфинансират от техническа помощ, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 3.00
Индикатор 3 Издадени информационни материали по вид (ръководства, наръчници, книжки, брошури и информационни листовки и др.), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 5.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 360 598.11 BGN
БФП 360 598.11 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 360 598.11 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN