Идентификация

Номер от ИСУН BG16M1OP002-4.006-0001-C03
Наименование на проекта Интегриране, надграждане и оптимизация на процесите по превенция, готовност и реагиране на рискове от природен характер
Бенефициент 129010164 Главна дирекция "Пожарна безопасност и защита на населението" към Министерство на вътрешните работи (ГДПБЗН-МВР)
Източник на финансиране КФ ==> Околна среда
Дата на сключване на договора/заповедта 16.12.2019
Дата на стартиране 31.12.2019
Дата на приключване 11.04.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът е насочен към оптимизиране на превенцията, готовността и реагирането при риск от бедствия от природен характер (наводнения, свлачища, вкл. и причинените от тях бедствия), както и извършване на адекватни анализи и оценки на различните видове риск. 
Предвидено е проучване и идентифициране на съществуващи локални информационни системи. На база извършеното проучване ще бъде изградена една обща информационна система (платформа), интегрираща съществуващите локални системи, съвместима с НСУВРB и с възможност за последваща интеграция с Европейска система за оповестяване на населението.
Предвижда се изготвяне на предложение на Национален план за управление на риска от бедствия, базиран на оценка на риска, който ще отчита вероятните въздействия на промените в климата и съществуващата стратегия за адаптиране към промените му. За целта ще бъде извършено систематизиране и унифициране на информацията за минали бедствия. От друга страна ще бъде разработена концепция с препоръки за разработване и прилагане на нов междуинституционален подход за събиране на данни, съпоставими и позволяващи извършването оценка на риска.
В резултат на изпълнението на проекта и предвидените дейности по организиране на обучения и мероприятия, както и по техническо обезпечаване на оперативните екипи, ще бъде повишена ефективността на компетентните органи в областта на превенцията, готовността и реагирането при бедствия от природен характер, основаващи се на адекватна оценка на риска. Ще бъде намалено времето за обмен на информация при анализи и оценки на рискове от природен характер, както и времето за реагиране. Процесът на вземането на решение за реагиране в случаите на риск от предстоящо или вече настъпило бедствие от природен характер ще бъде оптимизиран. Цели се подобряване на координацията между органите на изпълнителната власт при управлението на риска с цел ограничаване/ликвидиране на последствията от бедствия с природен характер.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта, информация и комуникация: Основната цел на дейността е осигуряване на административно и организационно подпомагане на останалите дейности по проекта, наред с предоставена координация и комуникация в ГДПБЗН-МВР, както и с други институции. В рамките на дейността ще се сформира екип за управление и изпълнение на проекта, който ще координира осъществяването на всички заложени дейности и ще отговаря за неговото коректно и навременно отчитане. Екипът ще е съставен от служители на ГДПБЗН-МВР, като ще бъде подпомаган от външни юрисконсулти и експерти с опит и професионална квалификация при структуриране и изграждане на информационни системи. Eкипът регулярно ще провежда заседания за оценка напредъка на проекта, оценка на изпълнението, контрол на управлението на проекта и други задачи, свързани с управлението и изпълнението на отделните дейности. Управлението на проекта ще се осъществява според правилата и процедурите на ОПОС 2014-2020, както и съгласно вътрешните правила на ГДПБЗН. То обхваща целия период на изпълнение на проекта и включва цялостното финансово и техническо управление на изпълнението му, мониторинг върху текущото изпълнение на дейностите, администриране на проекта (документиране и архивиране), координация между изпълнители и структури на бенефициента, както и други държавни институции. Дейността обхваща изготвянето на необходимите, съгласно изискванията на ОПОС 2014-2020 г., технически и финансови отчети, както и всяка друга документация, свързана с доброто управление на проекта. Периодът на изпълнение на дейността съвпада със срока на проекта, като последните 2 месеца са предназначени за окончателното отчитане. За целите на управлението ГДПБЗН-МВР ще прилага специфични механизми за контрол на изпълнението на обществените поръчки. В хода на дейността ще бъдат изготвени документациите за възлагане и провеждане на обществените поръчки и ще бъде осъществяван мониторинг на изпълнението им. Членове от екипа за управление и изпълнение на проекта ще участват в работата на комисиите за приемане на доставките/услугите и ще осъществяват контрол на отделните обществени поръчки. За нуждите на екипа е предвидена доставка на обзавеждане, оборудване за административни цели (преносими компютри, мобилни телефони и мултифункционални устройства) и обезпечаване командироване на служителите. Предвижда се осъществяване на поддейност по информираност и публичност, като се спазят разпоредбите на "Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020“, която ще отговаря на изискванията на Насоките за информация и комуникация на проекти, финансирани по ОПОС 2014-2020. ГДПБЗН-МВР е предвидила действия, насочени към осигуряване на навременна, точна и вярна информация за проекта, както и за финансиращата програма. По време на периода на изпълнение, ГДПБЗН-МВР стриктно ще спази рамката за информираност и публичност на Програмата. Също, при изпълнението на проекта, ще бъде обърнато особено внимание на ролята на Комисията, относно предаване на ключовото послание на програмата за финансиране, чрез всички предвидени рекламни материали. Дейността включва организиране на начална и заключителна пресконференция за представяне целите и резултати от проекта, представяне на проекта на интернет сайт и текущо информиране за процеса на изпълнението му чрез: - създаване на аудиовизуални продукти - 4 филма, излъчени в телевизионни медии, публикуване на информационни материали в различни медии (5 бр. публикации); - дизайн и печат на плакати за проекта (200 броя); - дизайн, изработка и доставка на билборди (2 броя); - дизайн, изработка и доставка на постоянна обяснителна табела; - дизайн и изработване на банери (5 броя); - дизайн и изработване на материали за популяризиране на проекта - флашки, чадъри, куфари и други промоционални материали; - дизайн и изработка на информационни стикери., Договорена стойност: 393 076.00 , Отчетена стойност: 380 078.47
  • Дейност: Изготвяне на предложение на Национален план за управление на риска от бедствия, базиран на оценка на риска, който отчита вероятните въздействия на промените в климата и стратегията за адаптиране към промените в него: Бедствията имат значителен ефект върху социалното и икономическо състояние на обществото, поради това намаляването на причинените от тях щети и загуби е жизненоважен компонент на усилията за осигуряване на безопасност и просперитет във всеки един район в България. Адекватното управление на риска от бедствия изисква реализирането на мултисекторни мерки, които осигуряват постигане на устойчивост при различни, включително каскадни и взаимодействащи си опасности. Съобразяването с различните видове рискове и извършването на оценка на тяхното въздействие, като се отчита и въздействието на промените в климата, са фундаментални, понеже способността на дадено общество да не допуска възникването на нови и да намалява съществуващите рискове, се определя изцяло от това до каква степен същото познава опасностите и измеренията на излагане и уязвимост. В тази връзка, дейността включва описание на основните рискове, оценени в съответствие с разпоредбите на член 6, буква а) от Решение № 1313/2013/ ЕС относно Механизъм за гражданска защита на Съюза, с отразяване на текущия и развиващ се рисков профил. Оценката на свързаните с климата рискове ще се основава на прогнози и сценарии за изменението на климата. В допълнение, ще бъде извършено и описание на мерките за превенция, готовност и реагиране при бедствия за адресиране на основни рискове, като мерките ще бъдат степенувани по важност, в зависимост от рисковете и икономическото им въздействие, пропуските по отношение на капацитета*, ефективността и ефикасността, като се вземат под внимание възможните алтернативи. Разработеното предложение на план за управление на риска от бедствия ще съдържа и информация относно финансовите средства и механизми, които са необходими за покриване на разходите, свързани с превенцията, готовността и реагирането. *Както са определени в оценката на възможностите за управление на риска по член 6, буква в) от Решение 1313/2013 Предвижда се дейността да бъде реализирана от Международната банка за възстановяване и развитие (МБВР), след сключване на Споразумение за предоставяне на консултантски услуги между МБВР и МВР. Споразумението ще се сключи на базата на подписания през 2015 г. Меморандум за разбирателство между правителството на Република България и МБВР за партньорство и подкрепа при усвояване на европейските структурни и инвестиционни фондове за периода 2014 - 2020 година. Подготовката за изпълнение на дейността е стартирала, като към настоящият момент е изготвен проект на Споразумение, за което е в ход процедура по междуведомствено съгласуване по реда на българското законодателство. Срокът за изпълнение на дейностите предвидени в Споразумението е 24 месеца след датата на влизане в сила на същото. Консултантските услуги на Банката ще бъдат предоставяни според структурата на ставките на Банката за консултантски услуги, определени въз основа на стандартните политики на Банката, като за предоставянето им МВР ще плати на Банката 3 769 155 лв. Планираната дата за стартиране на Споразумение за предоставяне на консултантски услуги е в рамките на втория месец от подписването на АДБФП. Реализирането на дейността ще допринесе за постигане на цели № 2, 3, 5 и 6 на проекта. Резултатите от изпълнението на дейността ще подпомогнат управлението на риска от бедствия, включително и разработването на подпомагащи този процес документи. Изпълнението на дейността ще допринесе за повишаване броя на жителите, които се ползват от мерки за защита при наводнения - индикатор на проектното предложение., Договорена стойност: 3 769 155.00 , Отчетена стойност: 3 769 155.00
  • Дейност: Изграждане на среда в ГДПБЗН-МВР и териториалните ѝ звена за виртуално провеждане на срещи без физическо присъствие на всички участници на едно място във връзка с дейността по обучение на оперативни служители на ГДПБЗН-МВР за работа с новоизградената Национална информационна система (платформа): Изграждане на среда в ГДПБЗН-МВР и териториалните ѝ звена за виртуално провеждане на срещи без физическо присъствие на всички участници на едно място е пряко свързано с дейността по изграждане на Национална информационна система (платформа). Изпълнението на дейност 3 ще допринесе за постигане на цели № 2 и 6. По своята същност Националната информационна платформа представлява съвкупност от информационни и технологични компоненти, която ще събира данни от съществуващите локални системи и ще ги предоставя на Национален оперативен център към ГДПБЗН и други ведомства, ангажирани при управлението на риска от бедствия. С помощта на платформата, оперативните служители от държавните институции ще имат възможност за бърза оценка и анализ на ситуацията при предстоящо наводнение, свлачище или друго бедствие от природен характер. Основната цел на дейността е и изграждане на капацитет на ангажираните служители от ГДПБЗН, както и на други отговорни органи за работа с националната информационна платформа при риск от бедствия от природен характер. Като се вземе предвид въвеждането на информационната платформа е необходимо да се организира обучение на целевата група, която ще оперира с информационната платформа. За оптималното използване на платформата са предвидени обучения на оперативния състав на ГДПБЗН-МВР. Обучаемите трябва да разполагат с необходимите знания и умения, за да могат да отразяват коректно възникналата ситуация и да са реален участник в процеса на овладяване и предотвратяване на последствията от възникнали наводнения, свлачища и други природни бедствия. В рамките на настоящата дейност ще бъдат обучени 300 служители за работа с изградената Национална информационна платформа, като се проведат 5 (пет) броя петдневни обучения за 300 служители в обособените зали за онлайн обучения в рамките на проекта. Във всяко мероприятие ще вземат участие 4 групи по 15 човека всяка. За всяка група са предвидени по двама лектори. Приложим индикатор за изпълнение - Осигурена национална информационна система (платформа) за анализиране и оценка на рисковете от бедствия. В рамките на дейността е предвидено и осигуряване на материали, необходими за подпомагане на участниците в срещите., Договорена стойност: 995 432.51 , Отчетена стойност: 986 929.43
  • Дейност: Проучване и идентифициране на съществуващи локални информационни системи и изграждане на Национална информационна система (платформа) за анализиране и оценка на рисковете от бедствия причинени от наводнения и свлачища.: В България съществуват различни локални информационни системи за мониторинг и предупреждение, създадени с цел предприемане на своевременни действия при опасност от предстоящо или настъпило бедствие (причинено от наводнения и/или свлачища). Тези системи са разработени на локален принцип, като действат на територия само за определен район и определен тип опасност. Поради това следва да бъде извършено подробно проучване и анализ на възможностите за интегриране на изградените вече локални системи в една обща Платформа. Изграждането на Платформа за анализиране и оценка на рисковете от бедствия, причинени от наводнения и свлачища, ще осигури предоставяне на своевременна и коректна информация към отговорните звена и органи на изпълнителната власт, които с оглед на нормативно определените си функции трябва да имат готовност за предприемане на действия при опасност или при вече настъпило бедствие причинено от наводнения или свлачища. Дейността включва проектиране и внедряване на софтуер за Платформа за анализиране и оценка на рисковете от бедствия причинени от наводнения и свлачища. Ще бъде осигурен и необходимия хардуер за нейното функциониране, както и ще бъде осигурено обучение на 30 обучители - експерти от ГДПБЗН-МВР. На следващ етап (в Дейност 3) те ще предадат придобитите знания като обучители на още 300 служители от ГДПБЗН-МВР. Дейността по проучване и идентифициране на съществуващи локални информационни системи и изграждане на Платформа за анализиране и оценка на рисковете от бедствия, причинени от наводнения и свлачища, ще включва следните основни етапи: 1. Анализ на съществуващата инфраструктура от изградени вече локални информационни системи за наводнения и свлачища. Необходимо е да се анализира състоянието на всяка една съществуваща система, нейната пригодност, използваните за реализацията и технологии, и интегрируемостта им. 2. Анализиране на типовете бедствия и тяхното разпознаване. Идентифициране на факторите (данните постъпващи от локалните системи), които следва да се наблюдават и които имат отношение към рискове от природен характер. Необходимо е да се дефинират основните взаимоотношения между факторите, които водят до риск. Тези взаимоотношения следва да дадат основата за превенция и ранно идентифициране на рисковете. 3. Анализиране на възможностите за интегриране с Националната система за управление на водите в реално време (НСУВРВ), и в частност с пилотния проект за р. Искър и Европейската система за оповестяване на населението. 4. Разработване на технически проект, включващ всички детайли на Платформата. В техническия проект следва подробно да бъде описано: интегрирането със съществуващите локални системи; съвместимостта с Националната система за управление на водите в реално време (НСУВРВ); съвместимостта с пилотния проект за р. Искър; възможността за последваща интеграция с Европейска система за оповестяване на населението. 5. Изграждане на специализирана хардуерна среда за Платформата. 6. Разработване на софтуерния продукт в съответствие с техническата спецификация и техническия проект. 7. Изпитания нa Платформата и приемане. 8. Обучение. 9. Разработване на комуникационна стратегия за подготовка и обучение на населението. Дейността е свързана с цели № 1 и 4 на проекта. Ще се обхване цялата територия на Република България и ще се повиши капацитета и степента на информираност на оперативните екипи относно потенциалния риск от наводнения и свлачища, което от своя страна ще повиши защитата на населението (приложими индикатори за резултат и индикатори за изпълнение - Осигурена национална информационна система (платформа) за целите на анализиране и оценка на рисковете от бедствия, Население в риск от свлачища, Райони със значителен потенциален риск от наводнения, Брой жители, които се ползват от мерки за защита от наводнения). (Пълното описание на Дейност 4 се намира в Раздел "Прикачени документи", файл "Дейност 4_описание_31.01.2023.docx") , Договорена стойност: 4 361 793.23 , Отчетена стойност: 4 118 347.26
  • Дейност: Организиране на обучения и практически упражнения за работа на оперативните служители с новоизграденатa Национална информационна система (платформа): По своята същност Националната информационна платформа представлява съвкупност от информационни и технологични компоненти, която ще събира данни от съществуващите локални системи и ще ги предоставя на Национален оперативен център към ГДПБЗН и други ведомства, ангажирани при управлението на риска от бедствия. С помощта на платформата, оперативните служители от държавните институции ще имат възможност за бърза оценка и анализ на ситуацията при предстоящо наводнение, свлачище или друго бедствие от природен характер. Основната цел на дейността е изграждане на капацитет на ангажираните служители от ГДПБЗН, както и на други отговорни органи за работа с националната информационна платформа при риск от бедствия от природен характер. Като се вземе предвид въвеждането на информационната платформа е необходимо да се организира обучение на целевата група, която ще оперира с информационната платформа. За оптималното използване на платформата са предвидени обучения на оперативния състав на ГДПБЗН-МВР. Обучаемите трябва да разполагат с необходимите знания и умения, за да могат да отразяват коректно възникналата ситуация и да са реален участник в процеса на овладяване и предотвратяване на последствията от възникнали наводнения, свлачища и други природни бедствия. В рамките на настоящата дейност ще бъдат обучени 300 служители за работа с изградената Национална информационна платформа, като се проведат 5 (пет) броя десетдневни обучения за 300 служители в съществуващите регионални обучителни центрове, изградени по проект „Центрове за повишаване на готовността на населението за реакция при наводнения“. Във всяко мероприятие ще вземат участие 4 групи по 15 човека всяка. За всяка група са предвидени по двама лектори. Дейността е свързана с цели № 1 и 2 на проекта . Приложим индикатор за изпълнение - Осигурена национална информационна система (платформа) за анализиране и оценка на рисковете от бедствия. , Договорена стойност: 876 000.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Tехническо обезпечаване на дейността на оперативните екипи към националния и регионалните оперативни центрове: За целите на адекватната реакция е необходимо техническо обезпечаване за подобряване защитата и мобилността на оперативните екипи към националния и регионалните оперативни центрове и комуникационната им свързаност в труднодостъпни и важни от оперативна гледна точка зони при наводнения и свлачища. Основна задача на служителите от оперативните екипи е в максимално кратък срок след получаване на сигнал за бедствие да пристигнат на мястото на критичната ситуация, да осигурят максимално ясна и точна информация относно типа на бедствието, възможностите за незабавна реакция, необходимостта за незабавно информиране на висшестоящи и други отговорни органи. За навременното изпълнението на тези задачи е необходимо осигуряване на мобилни комуникационни технически системи с висока проходимост. Първореагиращите екипи осигуряват конкретна оперативна информация, което е от първостепенно значение и за последващите действия за овладяване последиците от настъпилото бедствие. Мобилните комуникационни технически системи са необходими за всеки от 28-те регионални оперативни центрове, както и за Националния оперативен център, с оглед необходимостта от пълната им логическа и техническа съвместимост, както и с оглед покритие на рисковите райони на територията на цялата страна. За осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд е необходимо обезпечаване на служителите от мобилните оперативни екипи със специализирани лични предпазни средства (защитно облекло, каска, ръкавици, обувки, колан с аксесоари и качулка). Предвидено е да бъдат доставени допълнителни 32 броя мобилни комуникационни технически системи – тип 1, разпределени в Главна дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението“ (4 броя) и 28-те регионални дирекции „Пожарна безопасност и защита на населението“. Дейността е свързана с цел № 2 на проекта . Приложим индикатор за изпълнение - Брой жители, които се ползват от мерки за защита от наводнения. , Договорена стойност: 10 034 813.85 , Отчетена стойност: 9 918 226.70
  • Дейност: Организиране и провеждане на обучения за обучители и обучения за представители от министерства, ведомства и организации за развиване на капацитета : В рамките на проектното предложение е предвидена дейност за организиране и провеждане на обучения за обучители и обучения за представители от министерства, ведомства и организации за развиване на капацитета. Предвижда се дейността да стартира след изпълнението на дейност №2 от проектното предложение, поради пряката им обвързаност с тях. Целта на дейността е да се подобри разбирането на органите на изпълнителната власт (представители от министерства, ведомства, организации и местни власти) за управлението на риска от бедствия, както и да подобри способността за вземане на навременни и адекватни управленски решения, свързани с реагиране и ограничаване на последиците от бедствия. Дейността е свързана с цел № 6 на проекта. Ще се повиши капацитета и степента на информираност на органите на изпълнителната власт относно потенциалния риск от наводнения и свлачища, което от своя страна ще повиши защитата на населението (приложим индикатор за изпълнение - Брой жители, които се ползват от мерки за защита от наводнения). Обучението ще се извърши на два етапа, като в рамките на първия следва 9 експерта от Главна дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението“ да обучат общо 74 обучители от Столична и Регионалните дирекции „Пожарна безопасност и защита на населението“. За целта ще се организират общо 3 обучения извън София, всяко от които ще е с продължителност 3 дни. Изградената мрежа от обучители от Столична и Регионалните дирекции „Пожарна безопасност и защита на населението“ на свой ред ще обучи общо 740 представители на органите на изпълнителната власт (представители от министерства, ведомства, организации и местни власти). За целта ще бъдат организирани общо 37 тридневни обучения извън София, всяко от които ще включва по 20 представители от съответните институции. В рамките на дейността е предвидено осигуряване на мобилни телефони за обучителите от ГДПБЗН и обучителите от СД и РДПБЗН (общо 83 бр.). , Договорена стойност: 443 645.40 , Отчетена стойност: 443 645.40

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: УИНСТАР ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 12 276.00
  • Изпълнител: ОМНИКАР АУТО ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 798 976.00 , Отчетена стойност**: 2 798 976.00
  • Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 102 650.40 , Отчетена стойност**: 102 650.40
  • Изпълнител: СИЕНСИС АД, Договорена стойност по проекта*: 59 966.40 , Отчетена стойност**: 59 966.40
  • Изпълнител: КОМИТЕКС ООД, Договорена стойност по проекта*: 95 769.60 , Отчетена стойност**: 95 769.60
  • Изпълнител: ДИНАКОРД-БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 222 492.78 , Отчетена стойност**: 222 492.78
  • Изпълнител: НЕТУЪРК КОНСУЛТИНГ ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 097.21
  • Изпълнител: СисКод, Договорена стойност по проекта*: 2 520 589.06 , Отчетена стойност**: 2 520 589.06
  • Изпълнител: МЕГА ЕЛЕКТРОНИКС-АП ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 885.00
  • Изпълнител: ПАРТНЬОРИТЕ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 395 246.40 , Отчетена стойност**: 395 246.40
  • Изпълнител: Международната банка за възстановяване и развитие /Световната банка/, Договорена стойност по проекта*: 3 769 155.00 , Отчетена стойност**: 3 769 155.00
  • Изпълнител: СЕКТРОН ООД, Договорена стойност по проекта*: 103 129.20 , Отчетена стойност**: 103 129.20
  • Изпълнител: ТехноЛогика ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 717 600.00 , Отчетена стойност**: 717 600.00
  • Изпълнител: СМАРТ СОФТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 178 920.00 , Отчетена стойност**: 178 920.00
  • Изпълнител: РИН КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 418 615.20 , Отчетена стойност**: 404 801.40
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА АВТОМОБИЛНА ИНДУСТРИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 2 437 401.60 , Отчетена стойност**: 2 437 401.60
  • Изпълнител: Ратола Лизинг ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 141 232.80 , Отчетена стойност**: 3 141 232.80
  • Изпълнител: "Гамео" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 79 374.00 , Отчетена стойност**: 79 374.00
  • Изпълнител: ЕЛКОМ 2008 АД, Договорена стойност по проекта*: 38 844.00 , Отчетена стойност**: 38 844.00
  • Изпълнител: КОНТРАКС АД, Договорена стойност по проекта*: 374 547.60 , Отчетена стойност**: 374 547.60
  • Изпълнител: СМАРТ ДИДЖИТЪЛ СОЛЮШЪНС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 110 826.24 , Отчетена стойност**: 110 826.24
  • Изпълнител: ОЛИМП - ПРЕДПАЗНИ ЕКИПИРОВКИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 437 487.10 , Отчетена стойност**: 1 437 487.10
  • Изпълнител: ЛИРЕКС БГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 225 036.00 , Отчетена стойност**: 225 036.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Население в риск от свлачища, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 520 000.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 520 000.00
Индикатор 2 Осигурена национална информационна система (платформа) за анализиране и оценка на рисковете от бедствия, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Брой жители, които се ползват от мерки за защита от наводнения, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 7 000 039.00 , Достигната стойност: 6 447 710.00
Индикатор 4 Райони със значителен потенциален риск от наводнения, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 116.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 124.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 18 599 721.63 BGN
БФП 18 599 721.63 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 18 599 721.63 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 71 874.36 0.00 71 874.36 ОЛИМП - ПРЕДПАЗНИ ЕКИПИРОВКИ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 157 061.64 0.00 157 061.64 Ратола Лизинг ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 139 948.80 0.00 139 948.80 ОМНИКАР АУТО ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 18 727.38 0.00 18 727.38 КОНТРАКС АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 71 760.00 0.00 71 760.00 ТехноЛогика ЕАД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на компютърно и комуникационно оборудване” по обособени позиции: обособена позиция № 1 „Доставка на мобилни телефони“ и обособена позиция № 2 „Доставка на лаптопи и мултифункционални устройства“, Прогнозна стойност: 87 550.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на мобилни телефони
    Изпълнител: ЕЛКОМ 2008 АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 38 844.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на столове за зали за онлайн обучения, Прогнозна стойност: 89 583.33
  • Обособена позиция 1: „Доставка и монтаж на столове за зали за онлайн обучения“
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 102 650.40
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на допълнителен хардуер за Национална информационна система (платформа) за анализиране и оценка на риска от бедствия,причинени от наводнения и свлачища", Прогнозна стойност: 250 379.80
  • Обособена позиция 1: Доставка на компютърни конфигурации със системен софтуер
    Изпълнител: СМАРТ СОФТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 178 920.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на лични предпазни средства, Прогнозна стойност: 2 560 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на лични предпазни средства
    Изпълнител: ОЛИМП - ПРЕДПАЗНИ ЕКИПИРОВКИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 437 487.10
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на материали - пълнители за цветен печат, пластики и връзки за баджове , Прогнозна стойност: 6 000.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Доставка на материали, необходими за провеждане на виртуални срещи, Прогнозна стойност: 10 687.50
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Доставка на мобилни комуникационни технически системи - тип 1 и тип 2, Прогнозна стойност: 5 300 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и гаранционно обслужване на мобилни комуникационни технически системи тип 1
    Изпълнител: Ратола Лизинг ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 141 232.80
  • Обособена позиция 2: Доставка и гаранционно обслужване на мобилни комуникационни технически системи тип 2
    Изпълнител: ОМНИКАР АУТО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 798 976.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Доставка на мобилни комуникационни технически системи тип 1, Прогнозна стойност: 2 214 264.80
  • Обособена позиция 1: Доставка на мобилни комуникационни технически системи тип 1
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА АВТОМОБИЛНА ИНДУСТРИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 437 401.60
  • Обособена позиция 2: Доставка на комуникационни системи
    Изпълнител: СЕКТРОН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 103 129.20
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Доставка на обзавеждане на зали за онлайн обучения, Прогнозна стойност: 155 729.74
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на маси и допълнително оборудване за зали за онлайн обучения
    Изпълнител: "Гамео" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 79 374.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Доставка на хардуер за Национална информационна система (платформа) за анализиране и оценка на риска от бедствия, причинени от наводнения и свлачища, Прогнозна стойност: 636 897.08
  • Обособена позиция 1: № 2 „Доставка на хардуерни ключове за сигурност“
    Изпълнител: КОМИТЕКС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 83 400.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Доставка на хардуер за Национална информационна система (платформа) за анализиране и оценка на риска от бедствия, причинени от наводнения и свлачища - второ обявяване, Прогнозна стойност: 546 605.41
  • Обособена позиция 1: №1 Доставка на хардуерни компоненти, софтуерни лицензи и изграждане/надграждане на комуникационната и сървърна инфраструктура
    Изпълнител: КОНТРАКС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 374 547.60
  • Обособена позиция 2: №2 Доставка на компютърни конфигурации със системен софтуер
    Изпълнител: ЛИРЕКС БГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 225 036.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Доставка на хардуерни ключове за сигурност за Национална информационна система (платформа) за анализиране и оценка на риска от бедствия, причинени от наводнения и свлачища, Прогнозна стойност: 11 297.30
  • Обособена позиция 1: Доставка на хардуерни ключове за сигурност за Национална информационна система (платформа) за анализиране и оценка на риска от бедствия, причинени от наводнения и свлачища
    Изпълнител: КОМИТЕКС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 369.60
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Доставяне на технически компоненти и съоръжения за видеоконференции, видеообучения, онлайн сътрудничество и др.“, които ще бъдат монтирани в помещения в сградата на ГДПБЗН-МВР на адрес: гр. София, ул. „Пиротска“ №171А и 28 регионални дирекции за пожарна безопасност и защита на населението (РДПБЗН), Прогнозна стойност: 707 554.28
  • Обособена позиция 1: ОП 2: Доставка на преносими компютри за видеоконференции, видеообучения и онлайн сътрудничество
    Изпълнител: СМАРТ ДИДЖИТЪЛ СОЛЮШЪНС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 110 826.24
  • Обособена позиция 2: ОП 3: Доставка на видеопроектори и екрани за видеоконференции, видеообучения и онлайн сътрудничество
    Изпълнител: СИЕНСИС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 59 966.40
  • Обособена позиция 3: ОП 4: Доставка, монтаж, инсталиране и конфигуриране на оборудване за видеоконференции, видеообучения и онлайн сътрудничество
    Изпълнител: ДИНАКОРД-БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 222 492.78
  • Обособена позиция 4: ОП 1: Доставка на аудиовизуално оборудване за видеоконференции, видеообучения и онлайн сътрудничество
    Изпълнител: ПАРТНЬОРИТЕ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 395 246.40
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Изготвяне на предложение на Национален план за управление на риска от бедствия, Прогнозна стойност: 3 769 155.00
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Обзавеждане на зали за онлайн обучения – конферентни маси, офис столове, шкафове и други, необходими за обзавеждане на помещенията в ГДПБЗН-МВР и 28 РДПБЗН, Прогнозна стойност: 155 729.74
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Организиране и провеждане на обучения за обучители и обучения за представители от министерства, ведомства и организации за развиване на капацитета., Прогнозна стойност: 444 258.33
  • Обособена позиция 1: Организиране и провеждане на обучения за обучители и обучения за представители от министерства, ведомства и организации за развиване на капацитета
    Изпълнител: РИН КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 418 615.20
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Разработване и внедряване на Национална информационна система (платформа) за анализиране и оценка на рисковете от бедствия, причинени от наводнения и свлачища, Прогнозна стойност: 650 000.00
  • Обособена позиция 1: Разработване и внедряване на Национална информационна система (платформа) за анализиране и оценка на рисковете от бедствия, причинени от наводнения и свлачища
    Изпълнител: ТехноЛогика ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 717 600.00
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: Разработване и внедряване на Система за клетъчно излъчване и разпространение на съобщения за предупреждение на населението BG-ALERT, Прогнозна стойност: 4 404 827.31
  • Обособена позиция 1: Разработване и внедряване на Система за клетъчно излъчване и разпространение на съобщения за предупреждение на населението BG-ALERT
    Изпълнител: СисКод
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 520 589.06

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN