Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.004-0019-C07
Наименование на проекта "Продължаване дейността на Регионален център за ранна интервенция на уврежданията - Плевен"
Бенефициент 000413974 ОБЩИНА ПЛЕВЕН
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 25.08.2016
Дата на стартиране 01.09.2016
Дата на приключване 18.03.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Плевен, Плевен, гр.Плевен

Описание

Кратко описание на проекта
Проект "Продължаване дейността на Регионален център за ранна интервенция на уврежданията -  Плевен" допълва и подкрепя създадените интегрирани социални услуги за ранно детско развитие, предоставяни в РЦРИУ–Плевен, разкрит по Проекта за социално включване (финансиран със Заем 7612 BG от МБВР ).
В РЦРИУ–Плевен  ще се предоставят  гъвкави мобилни социални услуги за деца и семейства в риск, с възможност за ранна  интервенция, които поставят детето в центъра, отговарят в най-висока степен на неговите потребности, ангажират неговата активност и съдействат за предотвратяване на социалната изолация и загубата на независимост. В населените места, обхванати по проекта, няма разкрити социални услуги за ранно детско развитие, а повечето от предоставяните на територията на гр. Плевен са фокусирани върху деца над 7 год. и по-малко се отнасят към родителите. В рамките на проекта ще се реализират следните дейности:
-Индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина
-Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания
-Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище
-Ранна интервенция на уврежданията, пряка работа с децата с увреждания и техните семейства, вкл. рехабилитация и дейности по консултиране, обучение, мобилна работа с детето в неговия дом
-Подобряване достъпа до здравеопазване и промоция на здравето чрез подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията
-Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения 
-Семейно консултиране и подкрепа/работа с родителите и децата, дейности за семейно планиране, индивидуална работа/ 
-Осигуряване на транспорт с цел посещаване на интегрираните услуги, детска градина, мобилна работа и др.
-Супервизия на предоставяне на услугите.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: За успешната реализация на проекта ще бъде сформиран екип (със Заповед на Кмета) от 4 служители на Община Плевен, съгласно ПМС 189 от 28.07.2016г. Начинът на вменяване на ангажиментите и заетостта на членовете на ЕОУП ще бъдат детайлизирани, чрез допълнителни заповеди за държавните служители и доп. споразумения или втори трудови договори по КТ за служителите по КТ. Заетостта е до 60 часа за Ръководител и до 80 часа за координатор технически сътрудник и счетоводител. - Екипът ще се състои от следните позиции - Ръководител - 1 бр.; Координатор - 1 бр.; Счетоводител на проекта - 1 бр.; Технически сътрудник - 1 бр. На всеки член от екипа, посредством трудов договор или заповед, ще бъдат възложени задачи и отговорности във връзка с компетентностите и отговорностите на заеманата позиция. - В изпълнение на заложените дейности в проекта, екипът ще разработи документация и ще проведе 4 броя обществени поръчки –за осигуряване на мерки за информираност и публичност, за доставка на хигиенни и санитарни материали, за подбор на специалисти за позициите на граждански договори и за избор на изпълнител за доставка на оборудване и обзавеждане; ще изготви Критерии за подбор на персонал и съгласно KT ще проведе подбора на персонала; Стойността на услугата включва разходите за възнаграждение на екипа за администриране на проекта - 160 169.61 лв., Договорена стойност: 160 169.61 , Отчетена стойност: 158 867.67
  • Дейност: Информираност и публичност: Цел на дейността е да се запознаят всички заинтересовани лица и организации с целите и заложените в Проекта дейности, сроковете за изпълнението им, както и с резултатите от Проекта, с анализите на добрите практики и проблемите, свързани с изпълнението му. За информиране на обществеността и целевите групи по проекта се предвижда провеждане на публична кампания през цялото време на реализиране на проекта. Ще бъдат използвани всички възможности и механизми за огласяване на дейностите по проекта, съгласно Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020 г. За информиране на обществеността и целевите групи по проекта се предвижда провеждане на публична кампания през цялото време на реализиране на проекта. Ще бъдат използвани всички възможности и механизми за огласяване на дейностите по проекта, съгласно Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по ОП РЧР. Дейността ще се изпълнява като се приложи широка кампания за представяне на идеята и популяризиране на нейното развитие: участие в екипни и партньорски срещи; запознаване на доставчици и информиране на потребители, относно условията за предоставяне и ползване на социални услуги; пресконференции; медийни публикации; адресиране на покани за участие в инициативи и процедури; средства за визуализация на проекта; създаване и разпространяване на работни, обучителни и информационни материали; снимков материал. , Договорена стойност: 7 440.00 , Отчетена стойност: 7 200.00
  • Дейност: Подбор и назначаване на специалисти за РЦРИУ : За предоставянето на интегрирани социалните услуги в РЦРИУ ще се проведе подбор и назначаване на квалифицирани специалисти/персонал::  За цялостното функциониране на Центъра ще бъде подбран и назначен екип за управление, състоящ се от: - Ръководител на центъра – 1 бр. – Назначен на пълен работен ден по КТ - Домакин – 1 бр. – Назначен на половин работен ден по КТ до 31.12.2020г. - Шофьор – 1 бр. – Назначен на пълен работен ден по КТ - Хигиенист – 1 бр. – Назначен на половин работен ден по КТ За предоставяне на специализирани интегрирани услуги в центъра, в домашна среда и за обособяването на мобилен екип, ще бъдат подбрани и назначени специалисти с различен профил на компетентност:  За услугата "Ранна интервенция на уврежданията" - Педиатър – 1 бр. – граждански договор/не повече от 3500 часа до 30.09.2023г. - Социален работник – 1 бр. – Назначен на пълен работен ден по КТ - Логопеди – 2 бр. за период от 24 м. и 3 бр. за период от 24 м. за 2019г. и 2020г. – Назначен на непълен работен ден по КТ/ 4 часа дневна заетост/ и за 2021 г. r 2022г.и до 30.09.2023 г. - 1 бр. на 8 часа и 1 бр. на 4 часа. - Рехабилитатор/кинезитерапевт – 1 бр. Назначен на пълен работен ден по КТ или 2 лица на непълен работен ден. - Психолог – 1 бр. – Назначен на половин работен ден по КТ - Медиатор /родител – експерт от опит/ - 1 бр. – Назначен на пълен работен ден по КТ за 24 м.  За услугата "Предоставяне на подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители и семейства",включваща услугите: - „Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания“- Специален педагог – 1 бр. – Назначен на пълен работен ден по КТ; - "Формиране и развитие на родителски умения" и "Семейно консултиране и подкрепа": - Педиатър – 1бр. – граждански договор/не повече от 1000 часа до 30.09.20223г./ - Гинеколог – 1 бр. – граждански договор/не повече от 900 часа до 30.06.2023г./ - Медицинска сестра – 1 бр. – граждански договор/ не повече от 1310 часа до 30.09.2023г./ - Акушерка – 1 бр. – граждански договор/ не повече от 1250 часа до 30.06.2023г./ - Психолог – 1 бр. – Назначен на пълен работен ден по КТ - Юрист – 1 бр. . – граждански договор/ не повече от 1050 часа до 30.06.2023г./ - Социален работник – 2 бр. – Назначен на пълен работен ден по КТ - Медиатор – 2 бр. – Назначен на пълен работен ден по КТ  За услуга "Здравна детска консултация" - Педиатър – 1 бр. – граждански договор/ не повече от 1300 часа до 30.06.2023г. / - Стоматолог – 1 бр. – граждански договор/не повече от 820 часа до 30.06.2023г./ - Медицинска сестра – 1 бр. – Назначен на граждански договор /не повече от 150 часа до 31.12.2020г./ - Медиатор – 1 бр. – Назначен на пълен работен ден по КТ  За услуга „Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата равен старт в училище“ - Педагог – 1 бр. – граждански договор/до 115 часа на месецдо 2018г./; трудов договор на 4 часа за 2019г., 2020г. ,2021г. и 2022г. - Медиатор – 1 бр. – граждански договор/до 120 часа на месец до 2018г.; трудов договор на 4 часа за 2019г., 2020г., 2021г. и 2022г.  Супервизия на предоставяните услуги - Експерт „Супервизия“ – 2 бр. – граждански договори до 31.12.2018г. От 01.01.2019г. на втори трудов договор със заетост 20 часа на месец за 12 месеца за 2019г. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие: Дейността е съобразена с Насоките за кандидатстване, "Описание на услугите за ранно детско развитие“ и получените по ПСВ методологии 4.1Управление и функциониране на РЦРИУ– обезпечен техн. и материално(Д1), обособени раб.места(Д3) 4.2Ранна интервенци–превенция на изоставянето и/или институционализирането на деца, и изграждане на умения за отглеждането им в сем.среда,посещения в отделения за новородени, в РЦРИУ, на моб.екип по домовете, консултиране на родителите, , предотвратяване изоставянето, осиг. на ранна рехабилитация и информиране на майката/близките за подкрепа и услуги в РЦРИУ, и за последващите услуги при развитието на детето. 4.3 ППКБНРС формиране и развитие на род. умения/ФРРУ/ и ресурси за соц.включване, соц. интеграция, групово и инд.консултиране, насочване за ползване на др.услуги в общността. Сем консултиране и подкрепа /СКП/–насочено към сем. в грижата за децата, създаване и развитие на умения, соц. включване и реализация с оглед увеличаване на възможностите за соц. интеграция на рисковите групи.Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания–инд.занимания с деца с увреждане на 5/6г с цел подготовка за успешно постъпване в I кл, оценка на нуждите от подкрепа, инд.работа за оказване на помощ, работа с родителите за развиване на умения за подкрепа на децата, за запознаването им със соц.среда в училище 4.4 ЗДК–наблюдение на здр.,физ.и психом. разв-е на бебета и деца;превенция на дет.заболеваемост;провеждане на здр.консултиране на родителите на деца 0- г, работа на терен. 4.5Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище–цели формирането на полож.нагласи към ученето, изграждане на умения за учене, за работа в екип и в група,на познав. и соц.умения 4.6Супервизия–ще се провежда 24м от 2 експерти, на всяка от услугите по 2 ч ежемесечно с цел повишаване качеството на предоставяните услуги, 4.7. Oсъвременяване на материално-техническата база в която се предоставят услугите и обезпечаване на работа при дистанционно предоставяне на услугите (в условията на COVID 19) доставка на оборудване и обзавежане: 4.7.1. Оборудване : Настолна компютърна конфигурация: компютър, 24 " монитор, тонколони, web camera – 3 броя, Документооборотен скенер – 2 броя, Преносим компютър – 3 броя, Цветен лазерен принтер – 1 брой, Устройство за забавяне на обратна слухова вързка за лечение на заекване в ранна детска възраст – 2 броя, Виброакустичен басейн – 1 брой, LED панел L за сензорна стимулация – 1 брой 4.7.2. Обзавеждане : Логопедично бюро с огледало – 2 броя, Висок шкаф за логопедичен кабинет – 2 броя. 4.8. Закупуване на работно облекло за специалистите в центъра – 16 броя комплекти (туника с панталон и медицински чехли). Бюджетът на Дейност 4 е в размер на 1 452 334,32 лева лева от които: - Разходи за възнаграждения персонала по реда на КТ и ЗЗД – 1 310 152, 06 лева - Разходи за м-ли и консумативи свързани с пряката работа с потребителите на услугите – дидактически и обучителни материали, дезинфекц. и предпазни средства, пособия за сензорна стимулация, конгнитивно развитие и финна моторика, щори и др. 25 200 лева с ДДС - Режийни р-ди и др. присъщи р- ди, необходими за функционирането на РЦРИУ, представляващи мат.активи -53 590,00 лева с ДДС; - Разходи за застраховки на персонала и разходи за застраховка и поддръжка на транспортните средства (винетки, ремонти и др.), при спазване разпоредбите на чл.21, ал.1 от ПМС №119 от 20.05.2014 г., ГТП на МПС - 17 040,00 лева с ДДС - Разходи за гориво, ремонт и поддръжка на МПС – 23 100,00 лева с ДДС; -Разходи за работно облекло на персонала - 1440,00 лева с ДДС; -Разходи за обзавеждане и оборудване– 21 812,26 лева с ДДС, Договорена стойност: 1 452 334.32 , Отчетена стойност: 1 456 565.15

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ДЖЕНЕРАЛИ ЗАСТРАХОВАНЕ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 385.50
  • Изпълнител: Николай, Договорена стойност по проекта*: 5 927.58 , Отчетена стойност**: 7 241.40
  • Изпълнител: ВИП ПЛЕВЕН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 800.00 , Отчетена стойност**: 294.96
  • Изпълнител: ВЕСЕЛИН БАЛЕВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 18 000.00 , Отчетена стойност**: 3 783.18
  • Изпълнител: Елена, Договорена стойност по проекта*: 19 137.50 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЧИСТО - ПОЧИСТВАНЕ С УСМИВКА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 471.00
  • Изпълнител: ТМТ - ЕЛКОМ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 107.63
  • Изпълнител: Боряна, Договорена стойност по проекта*: 1 920.00 , Отчетена стойност**: 2 208.81
  • Изпълнител: ТЕДКУЕЛИТИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 140.00
  • Изпълнител: Христина, Договорена стойност по проекта*: 5 207.60 , Отчетена стойност**: 1 402.74
  • Изпълнител: Пенка, Договорена стойност по проекта*: 7 489.10 , Отчетена стойност**: 7 495.86
  • Изпълнител: АЙТИСЪРВИС 2009 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 244.00 , Отчетена стойност**: 1 542.00
  • Изпълнител: Малина, Договорена стойност по проекта*: 31 026.29 , Отчетена стойност**: 16 028.05
  • Изпълнител: СОНЯ, Договорена стойност по проекта*: 13 277.40 , Отчетена стойност**: 16 007.91
  • Изпълнител: Илина, Договорена стойност по проекта*: 23 922.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Вилма, Договорена стойност по проекта*: 19 137.48 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕЛКОМ - ВМВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 790.70
  • Изпълнител: Технополис България ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 59.99
  • Изпълнител: Марти Мото ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 302.40
  • Изпълнител: Евгения, Договорена стойност по проекта*: 7 176.00 , Отчетена стойност**: 2 511.61
  • Изпълнител: ДИМЕКС - Л - ДИМИТРИНКА ЛИЦАНОВА ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 20.00
  • Изпълнител: Дилайла, Договорена стойност по проекта*: 28 706.23 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: КРОНОСТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 304.91
  • Изпълнител: Радослав, Договорена стойност по проекта*: 8 330.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Николай, Договорена стойност по проекта*: 11 476.08 , Отчетена стойност**: 9 172.17
  • Изпълнител: ОРЕЛ - ДЖИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 66.00
  • Изпълнител: Лидия, Договорена стойност по проекта*: 840.00 , Отчетена стойност**: 666.61
  • Изпълнител: Венцислава, Договорена стойност по проекта*: 1 740.00 , Отчетена стойност**: 2 552.00
  • Изпълнител: МОСТ ЕНЕРДЖИ АД, Договорена стойност по проекта*: 12 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Красимира, Договорена стойност по проекта*: 35 882.93 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЛИРИК - ПАПАЛЮГОВИ И СИЕ СД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 326.40
  • Изпълнител: МИГТЕХ ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 400.00 , Отчетена стойност**: 2 838.00
  • Изпълнител: ВАМ-3 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 136.40
  • Изпълнител: Антония, Договорена стойност по проекта*: 23 922.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Ива, Договорена стойност по проекта*: 7 339.32 , Отчетена стойност**: 7 336.25
  • Изпълнител: ВАНИНА 99 - ДЕСИСЛАВА ПЕТКОВА ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 476.98
  • Изпълнител: СМАРТ СОФТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 11 244.00 , Отчетена стойност**: 11 244.00
  • Изпълнител: КРИЛЕ -П ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 726.00
  • Изпълнител: ИЛИЕВ И С-ИЕ СД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 168.00
  • Изпълнител: ЕЛКО ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 987.88
  • Изпълнител: АТС-БЪЛГАРИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 400.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДЕЗИНСЕКТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 400.00 , Отчетена стойност**: 78.00
  • Изпълнител: БЛАНИКО ООД, Договорена стойност по проекта*: 10 433.00 , Отчетена стойност**: 10 758.00
  • Изпълнител: КРЕЗЗ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 811.98
  • Изпълнител: БЕНСТАР ЕООД/ ОФИС РЕШЕНИЯ БГ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 217.77
  • Изпълнител: ПОЛЮС - ТМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 358.94
  • Изпълнител: АГРИНА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 924.00
  • Изпълнител: МХ - АУТО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 248.00
  • Изпълнител: Зорница, Договорена стойност по проекта*: 5 295.87 , Отчетена стойност**: 468.06
  • Изпълнител: Ваня, Договорена стойност по проекта*: 13 068.00 , Отчетена стойност**: 7 269.50
  • Изпълнител: Цвета, Договорена стойност по проекта*: 13 398.00 , Отчетена стойност**: 7 611.92
  • Изпълнител: Спирали - БГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 260.00
  • Изпълнител: Валери, Договорена стойност по проекта*: 4 332.00 , Отчетена стойност**: 2 556.02
  • Изпълнител: Борислава, Договорена стойност по проекта*: 2 478.00 , Отчетена стойност**: 1 466.57
  • Изпълнител: ЧЕЗ ЕЛЕКТРО БЪЛГАРИЯ АД/ЕЛЕКТРОХОЛД ПРОДАЖБИ АД, Договорена стойност по проекта*: 53 400.00 , Отчетена стойност**: 34 432.33
  • Изпълнител: ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 13.50
  • Изпълнител: ПЕТРОЛ АД, Договорена стойност по проекта*: 22 080.00 , Отчетена стойност**: 24 109.18
  • Изпълнител: АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 656.00
  • Изпълнител: СОТ-СИГНАЛНО ОХРАНИТЕЛНА ТЕХНИКА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 031.04 , Отчетена стойност**: 836.88
  • Изпълнител: М - ПЛАСТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 520.80
  • Изпълнител: ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 120.00 , Отчетена стойност**: 2 275.62
  • Изпълнител: ЕЛЕКТРОНИКА И СОФТУЕР ООД, Договорена стойност по проекта*: 6 240.00 , Отчетена стойност**: 1 356.50
  • Изпълнител: Електрохолд Трейд ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 24 000.00 , Отчетена стойност**: 12 075.19
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "ОЗК - ЗАСТРАХОВАНЕ " АД, Договорена стойност по проекта*: 7 200.00 , Отчетена стойност**: 629.96
  • Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 600.00 , Отчетена стойност**: 1 782.38
  • Изпълнител: Красимир, Договорена стойност по проекта*: 5 760.00 , Отчетена стойност**: 10 140.00
  • Изпълнител: В. Д. В. - ПЛЕВЕН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 910.00
  • Изпълнител: АУТО КАРГО ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 286.40
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 25 200.00 , Отчетена стойност**: 2 889.18
  • Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 6 000.00 , Отчетена стойност**: 1 192.74
  • Изпълнител: Цветелина, Договорена стойност по проекта*: 7 176.56 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Анелия, Договорена стойност по проекта*: 3 304.00 , Отчетена стойност**: 6 101.72
  • Изпълнител: ДЕСАНТ - ПЛЕВЕН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 37.50
  • Изпълнител: Мариан, Договорена стойност по проекта*: 21 529.67 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АНИ ТОДОРОВ - ВИАНДО ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 471.61
  • Изпълнител: СЪНИ СИТИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 040.00 , Отчетена стойност**: 7 200.00
  • Изпълнител: Цветослава, Договорена стойност по проекта*: 3 024.62 , Отчетена стойност**: 2 842.01
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой доставчици на услуги за социално включване, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 200.00 , Достигната стойност: 1 649.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 613 220.62 BGN
БФП 1 613 220.62 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 613 205.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Предоставяне на услуги за ранно детско развитие по Проект BG05M9OP001-2.004-0019-C01 „Продължаване дейността на Регионален център за ранна интервенция на уврежданията - Плевен”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по обособени позиции“, Прогнозна стойност: 106 000.00
  • Обособена позиция 1: Позиция 1 - педиатър в Услуга №1: Ранна интервенция на уврежданията
    Изпълнител: Малина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 31 026.29
  • Обособена позиция 2: Позиция 3 - акушер-гинеколог в Услуга №2: Предоставяне на подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители и семейства
    Изпълнител: Красимир
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 760.00
  • Обособена позиция 3: Позиция 4 - медицинска сестра в Услуга №2: Предоставяне на подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители и семейства
    Изпълнител: Христина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 207.60
  • Обособена позиция 4: Позиция 5 - акушерка в Услуга №2: Предоставяне на подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители и семейства
    Изпълнител: Зорница
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 295.87
  • Обособена позиция 5: Позиция 6 - юрист в Услуга №2: Предоставяне на подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители и семейства
    Изпълнител: Николай
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 476.08
  • Обособена позиция 6: Позиция 8 - стоматолог в Услуга №3: Здравна детска консултация
    Изпълнител: Николай
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 927.58
  • Обособена позиция 7: Позиция 9 - педагог в Услуга №4: Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище
    Изпълнител: Цветослава
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 024.62
  • Обособена позиция 8: Позиция 11 - експерт супервизия в Услуга №5: Супервизия на предоставяните социални услуги
    Изпълнител: Ива
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 339.32
  • Обособена позиция 9: Позиция 12 - експерт супервизия в Услуга №5: Супервизия на предоставяните социални услуги
    Изпълнител: Пенка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 489.10
  • Обособена позиция 10: Позиция 1 - педиатър в Услуга №1: Ранна интервенция на уврежданията
    Изпълнител: Цвета
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 398.00
  • Обособена позиция 11: Позиция 4 - медицинска сестра в Услуга №2: Предоставяне на подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители и семейства
    Изпълнител: Анелия
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 304.00
  • Обособена позиция 12: Позиция 5 - акушерка в Услуга №2: Предоставяне на подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители и семейства
    Изпълнител: Борислава
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 478.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на оборудване (компютърна техника и периферия) във връзка с изпълнение на проект BG05M9OP001-2.004-0019 "Продължаване дейността на Регионален център за ранна интервенция на уврежданията-Плевен", Прогнозна стойност: 10 200.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на оборудване (компютърна техника и периферия) във връзка с изпълнение на проект BG05M9OP001-2.004-0019 "Продължаване дейността на Регионален център за ранна интервенция на уврежданията-Плевен", а именно: 3 броя преносими компютри, 3 броя компютърна конфигурация, 2 броя документо-оборотен скенер, 1 брой цветен лазерен принтер.
    Изпълнител: СМАРТ СОФТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 244.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: “Извършване на дезинсекция, дератизация и дезинфекция на обекти и площи на територията на Община Плевен”, Прогнозна стойност: 70 000.00
  • Обособена позиция 1: “Извършване на дезинсекция, дератизация и дезинфекция на обекти и площи на територията на Община Плевен”
    Изпълнител: ДЕЗИНСЕКТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на община Плевен”, разделена на следните позиции:  І позиция "Печатни изделия и офис оборудване";  ІІ позиция "Доставка на канцеларски материали";, Прогнозна стойност: 105 500.00
  • Обособена позиция 1: І позиция "Печатни изделия и офис оборудване"
    Изпълнител: ВЕСЕЛИН БАЛЕВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
  • Обособена позиция 2: ІІ позиция "Доставка на канцеларски материали"
    Изпълнител: ВЕСЕЛИН БАЛЕВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски материали и продукти за почистване за нуждите на община Плевен с осем обособени позиции", Прогнозна стойност: 160 000.00
  • Обособена позиция 1: І позиция „Принадлежности за офиса”
    Изпълнител: АТС-БЪЛГАРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
  • Обособена позиция 2: ІІ позиция „Печатни материали и свързани с тях продукти
    Изпълнител: ВЕСЕЛИН БАЛЕВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
  • Обособена позиция 3: ІІІ позиция „Третирана хартия и картон"
    Изпълнител: ВЕСЕЛИН БАЛЕВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
  • Обособена позиция 4: ІV позиция „Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
    Изпълнител: ВЕСЕЛИН БАЛЕВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
  • Обособена позиция 5: V позиция „Компютърно оборудване и принадлежности
    Изпълнител: ВЕСЕЛИН БАЛЕВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
  • Обособена позиция 6: VІ позиция „Кламери”
    Изпълнител: ВИП ПЛЕВЕН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
  • Обособена позиция 7: VІІ позиция „Домашни потреби и продукти за почистване”
    Изпълнител: ВЕСЕЛИН БАЛЕВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 800.00
  • Обособена позиция 8: VІІІ позиция „Покупка, зареждане и рециклиране на тонер касети”
    Изпълнител: ВИП ПЛЕВЕН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
  • Обособена позиция 9: ІХ позиция „Доставка на други канцеларски материали”
    Изпълнител: ВЕСЕЛИН БАЛЕВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 800.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски материали и продукти за почистване за нуждите на община Плевен”, разделена на следните позиции:  І позиция "Печатни изделия и офис оборудване";  ІІ позиция "Продукти и изделия за почистване и отпадъци, перилни и почистващи препарати и тоалетни продукти";  ІІІ позиция "Доставка на канцеларски материали";  ІV позиция "Доставка на документи за гражданско състояние, регистрация и административно обслужване";  V позиция "Доставка на хартия и картон";  VІ позиция "Покупка, зареждане и рециклиране на тонер касети, на ленти за матрични принтери и глави за мастилено-струйни принтери", Прогнозна стойност: 320 000.00
  • Обособена позиция 1: І позиция "Печатни изделия и офис оборудване";
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: ІІ позиция "Продукти и изделия за почистване и отпадъци, перилни и почистващи препарати и тоалетни продукти";
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
  • Обособена позиция 3: ІІІ позиция "Доставка на канцеларски материали"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: ІV позиция "Доставка на документи за гражданско състояние, регистрация и административно обслужване"
    Изпълнител: ВЕСЕЛИН БАЛЕВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 600.00
  • Обособена позиция 5: V позиция "Доставка на хартия и картон"
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
  • Обособена позиция 6: VІ позиция "Покупка, зареждане и рециклиране на тонер касети, на ленти за матрични принтери и глави за мастилено-струйни принтери"
    Изпълнител: МИГТЕХ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски материали и продукти за почистване, за нуждите на Община Плевен и нейните структури по обособени позиции: Обособена позиция №1: „Доставка на канцеларски, перилни и почистващи материали по чл.12 от ЗОП ; Обособена позиция №2: Доставка на канцеларски материали; Обособена позиция №3: Доставка на консумативи за печатащи устройства; Обособена позиция №4: Доставка на хигиенни материали”, Прогнозна стойност: 240 000.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на канцеларски, перилни и почистващи материали по чл.12 от ЗОП ;
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
  • Обособена позиция 2: "Доставка на канцеларски материали"
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
  • Обособена позиция 3: "Доставка на консумативи за печатащи устройства"
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
  • Обособена позиция 4: "Доставка на хигиенни материали”
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на нетна активна електрическа енергия за обекти на Община Плевен”, Прогнозна стойност: 1 935 000.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на нетна активна електрическа енергия за обекти на Община Плевен”
    Изпълнител: ЧЕЗ ЕЛЕКТРО БЪЛГАРИЯ АД/ЕЛЕКТРОХОЛД ПРОДАЖБИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 34 560.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на нетна активна електрическа енергия, координатор на стандартна балансираща група и поемане разходите за небаланси за обекти на Община Плевен”., Прогнозна стойност: 8 368 000.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на нетна активна електрическа енергия, координатор на стандартна балансираща група и поемане разходите за небаланси за обекти на Община Плевен”.
    Изпълнител: Електрохолд Трейд ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 24 000.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на питейна вода, oтвеждане и пречистване на отпадъчни води за нуждите на обекти собственост на Община Плевен”, Прогнозна стойност: 1 850 000.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на питейна вода, oтвеждане и пречистване на отпадъчни води за нуждите на обекти собственост на Община Плевен”
    Изпълнител: ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на питейна вода, oтвеждане и пречистване на отпадъчни води за нуждите на обекти собственост на Община Плевен”. , Прогнозна стойност: 770 000.00
  • Обособена позиция 1: НЯМА
    Изпълнител: ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 720.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез фиксирана телефония за нуждите на Община Плевен” , Прогнозна стойност: 336 000.00
  • Обособена позиция 1: няма
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 800.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: „Извършване на застрахователни услуги за нуждите на Община Плевен и нейните структури”: Обособена позиция №1: „Застраховка “Гражданска отговорност” на моторни превозни средства (МПС), собственост на Община Плевен”,Обособена позиция №2: „Застраховка на моторни превозни средства (МПС), покриваща всички рискове включително и кражба (Каско)” ,Обособена позиция №3: „Други застраховки с предмет и обем посочен в съответните застрахователни полици в т.ч. застраховка „Трудова злополука”, застраховка „Помощ при пътуване в чужбина”, застраховка „Злополука на пътниците в МПС“ и др.”, Прогнозна стойност: 40 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: „Застраховка “ Гражданска отговорност” на моторни превозни средства (МПС), собственост на Община Плевен
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "ОЗК - ЗАСТРАХОВАНЕ " АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: „Извършване на застрахователни услуги за нуждите на Община Плевен и нейните структури”: Обособена позиция №1: „Застраховка “Гражданска отговорност” на моторни превозни средства (МПС), собственост на Община Плевен” Обособена позиция №2: „Застраховка на моторни превозни средства (МПС), покриваща всички рискове включително и кражба (Каско)” Обособена позиция №3: „Други застраховки с предмет и обем посочен в съответните застрахователни полици в т.ч. застраховка „Трудова злополука”, застраховка „Помощ при пътуване в чужбина”, застраховка „Злополука на пътниците в МПС“ и др.”. Обособена позиция №3 ще бъде възложена на основание чл.21, ал.6 от ЗОП, чрез сключване на отделни застрахователни полици. По обособена позиция № 3, Възложителят ще сключи договор на основание чл.20, ал.4, т.3 от ЗОП. За обособена позиция № 3 участниците не следва да подават оферти. , Прогнозна стойност: 45 400.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: „Застраховка “Гражданска отговорност” на моторни превозни средства (МПС), собственост на Община Плевен”
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "ОЗК - ЗАСТРАХОВАНЕ " АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 800.00
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: „Охрана на обекти, собственост на Община Плевен, разделена на две обособени позиции”, както следва: 1. Обособена позиция № 1: Охрана чрез СОТ на „Дом за стари хора”, с. Бохот, Община Плевен. 2. Обособена позиция № 2: Охрана чрез СОТ на 6 /шест/ броя обекти, собственост на Община Плевен: 2.1. РЦРИУ, ул. „Дойран” №81, гр. Плевен; 2.2. Арт център, ул. „Дойран” №83, гр. Плевен. 2.3. Общински архив, ул. „Константин Величков” №25, гр. Плевен; 2.4. Паричен салон /паник-бутони – 5 бр./ към отдел ПМДТ на Община Плевен, ул. „П. Р. Славейков” №21, гр. Плевен; 2.5. Архив - №7 „Строителство”, ул. „Стоян Заимов” №3, гр. Плевен /зад РИМ – Плевен/; 2.6. Паркинг принудително задържане на МПС, ул. „Гургулят” №2, гр. Плевен., Прогнозна стойност: 6 400.00
  • Обособена позиция 1: 2. Обособена позиция № 2: Охрана чрез СОТ на 6 /шест/ броя обекти, собственост на Община Плевен: 2.1. РЦРИУ, ул. „Дойран” №81, гр. Плевен; 2.2. Арт център, ул. „Дойран” №83, гр. Плевен. 2.3. Общински архив, ул. „Константин Величков” №25, гр. Плевен; 2.4. Паричен салон /паник-бутони – 5 бр./ към отдел ПМДТ на Община Плевен, ул. „П. Р. Славейков” №21, гр. Плевен; 2.5. Архив - №7 „Строителство”, ул. „Стоян Заимов” №3, гр. Плевен /зад РИМ – Плевен/; 2.6. Паркинг принудително задържане на МПС, ул. „Гургулят” №2, гр. Плевен.
    Изпълнител: СОТ-СИГНАЛНО ОХРАНИТЕЛНА ТЕХНИКА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 570.24
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: „Предоставяне на далекосъобщителни услуги за нуждите на Община Плевен”, разделена на две обособени позиции: Обособена позиция №1 - „Предоставяне на услуги чрез фиксирана телефония за нуждите на Община Плевен”, Обособена позиция №2 - „Предоставяне на услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие, за нуждите на Община Плевен”, Прогнозна стойност: 200 000.00
  • Обособена позиция 1: Позиция №1 - „Предоставяне на услуги чрез фиксирана телефония за нуждите на Община Плевен”,
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 800.00
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: „Предоставяне на далекосъобщителни услуги за нуждите на Община Плевен”, разделена на две позиции:  1 позиция „Предоставяне на услуги чрез фиксирана телефония за нуждите на Община Плевен”  2 позиция „Предоставяне на услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие, за нуждите на Община Плевен”, Прогнозна стойност: 70 000.00
  • Обособена позиция 1: „Предоставяне на услуги чрез фиксирана телефония за нуждите на Община Плевен”
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 800.00
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: „Предоставяне на услуги за ранно детско развитие по Проект BG05M9OP001-2.004-0019-C01 „Продължаване дейността на Регионален център за ранна интервенция на уврежданията - Плевен”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по обособени позиции“. Обособена позиция № 1 - Услуга № 2: Предоставяне на подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители и семейства: Позиция 2 - педиатър, Обособена позиция № 2 - Услуга №3: Здравна детска консултация: Позиция 7 - педиатър и Обособена позиция № 3 - Услуга № 4: Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище: Позиция 10 - медиатор., Прогнозна стойност: 14 880.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 - Услуга № 2: Предоставяне на подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители и семейства: Позиция 2 - педиатър
    Изпълнител: Ваня
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 760.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 - Услуга №3: Здравна детска консултация: Позиция 7 - педиатър
    Изпълнител: Евгения
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 176.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3 - Услуга № 4: Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище: Позиция 10 - медиатор.
    Изпълнител: Боряна
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 920.00
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: Борсова сделка "Периодично зареждане с горива на служебните автомобили на Община Плевен чрез ползване на карти за безналично плащане", Прогнозна стойност: 591 000.00
  • Обособена позиция 1: Борсова сделка "Периодично зареждане с горива на служебните автомобили на Община Плевен чрез ползване на карти за безналично плащане"
    Изпълнител: ПЕТРОЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 280.00
Процедура 20 Предмет на предвидената процедура: Избор на доставчик за доставка на електрическа енергия за нуждите на обекти общинска собственост на Община Плевен, Прогнозна стойност: 5 453 548.00
  • Обособена позиция 1: Договор за доставка на електроенергия
    Изпълнител: ЧЕЗ ЕЛЕКТРО БЪЛГАРИЯ АД/ЕЛЕКТРОХОЛД ПРОДАЖБИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 18 840.00
Процедура 21 Предмет на предвидената процедура: Невъоръжена физическа охрана на обект „Масивна сграда за стоматологична поликлиника”, находящ се на бул. „Русе” № 1, гр. Плевен и охрана чрез СОТ на 7 (седем) броя обекти, собственост на Община Плевен, Прогнозна стойност: 25 920.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 3: Охрана чрез СОТ на 6 (шест) броя обекти: 1. Регионален център за ранна интервенция на уврежданията, ул. „Дойран” № 81, гр. Плевен; 2. Общински архив, ул. „Константин Величков” № 23, гр. Плевен; 3. Арт център, ул. Дойран № 83, гр. Плевен; 4. Паричен салон на „ПМДТ” – Община Плевен, ул. „П. Р. Славейков” № 21, гр. Плевен; 5. Общински туристически информационен център, пл. Възраждане № 1, гр. Плевен; 6. Паркинг за принудително задържане на МПС, ул. Гургулят № 2, гр. Плевен.
    Изпълнител: СОТ-СИГНАЛНО ОХРАНИТЕЛНА ТЕХНИКА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 230.40
Процедура 22 Предмет на предвидената процедура: Охрана на обекти, собственост на Община Плевен, разделена на четири обособени позиции, Прогнозна стойност: 113 333.33
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 4 – Охрана със СОТ на 6 (шест) броя обекти, собственост на Община Плевен;
    Изпълнител: СОТ-СИГНАЛНО ОХРАНИТЕЛНА ТЕХНИКА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 230.40
Процедура 23 Предмет на предвидената процедура: Периодично зареждане с горива на служебните автомобили на Община Плевен чрез използване на карти за безналично плащане, Прогнозна стойност: 460 000.00
  • Обособена позиция 1: Периодично зареждане с горива на служебните автомобили на Община Плевен чрез използване на карти за безналично плащане
    Изпълнител: ПЕТРОЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
Процедура 24 Предмет на предвидената процедура: Периодично зареждане с горива на служебните автомобили на Община Плевен чрез ползване на карти за безналично плащане, Прогнозна стойност: 800 000.00
  • Обособена позиция 1: Периодично зареждане с горива на служебните автомобили на Община Плевен чрез ползване на карти за безналично плащане
    Изпълнител: ПЕТРОЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 600.00
Процедура 25 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на далекосъобщителни услуги за нуждите на Община Плевен", разделена на две обособени позиции: Обособена позиция №1 , Прогнозна стойност: 310 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на услуги чрез фиксирана телефония за нуждите на Община Плевен
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 800.00
Процедура 26 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на далекосъобщителни услуги за нуждите на Община Плевен, разделена на две обособени позиции: Обособена позиция 1 - Предоставяне на услуги чрез фиксирана телефония за нуждите на Община Плевен; Обособена позиция 2 - Предоставяне на услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие, за нуждите на Община Плевен., Прогнозна стойност: 200 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 - Предоставяне на услуги чрез фиксирана телефония за нуждите на Община Плевен;
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 600.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN