Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-1.035-0002-C02
Наименование на проекта Обновяване на образователната инфраструктура и прилежащо дворно пространство в училища и детски градини в град Петрич
Бенефициент 000024916 ОБЩИНА ПЕТРИЧ
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 03.10.2017
Дата на стартиране 03.10.2017
Дата на приключване 22.06.2021
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, Благоевград, Петрич

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът е част от Инвестиционната програма за изпълнение на Интегрирания план за градско възстановяване и развитие на община Петрич 2014-2020. Една от основните му цели е да гарантира достъп до качествено образование чрез инвестиции в общинската образователна инфраструктура. Проектът отговаря на ПРИОРИТЕТ 1.4. от ИПГВР, а именно: Инвестиции в образованието, уменията и ученето през целия живот посредством изграждането на образователна инфраструктура и на инфраструктура за обучение. От решаващо значение за град Петрич е да инвестира в качеството, конкурентоспособността и ефективността на образованието, което зависи до голяма степен от условията за преподаване – т.е. от съответната инфраструктура.
Необходимо е образователната (училища и детски градини) инфраструктура да бъде развивана, поради директната й връзка с икономическото развитие. Град Петрич има изключително благоприятна демографска ситуация спрямо други градове в страната. Тази силна страна трябва да се използва, запази и развие. Образователната инфраструктура е важна за по-доброто съчетаване на образователния избор с нуждите на пазара на труда и за по-лесното интегриране на младите хора на пазара на труда, за предотвратяване на социалните проблеми, които са скъпи за обществото, както и за научаването на основни работни навици. 
Реализацията на проекта ще доведе до постигане и друга специфична цел: намаляване броя на преждевременно отпадналите от училище, чрез инвестиции в образователната инфраструктура на град Петрич. Предвидени са дейности за енергийна ефективност, подобряване на материалната база, свързани със създаването на привлекателна образователна среда в училищата попадащи в зоните за въздействие. 
Предприемане на мерки за осигуряване на възможност за целодневна организация на учебния процес чрез подобряване на инфраструктурата, места за спорт и отдих и занимания по интереси.
Дейности
  • Дейност: Управление на проекта: Основната цел на тази дейност е да се осъществи максимално ефективно и прозрачно разходване на средствата по проекта, както и да се координира и контролира постигането на заложените цели. Дейността ще бъде организирана в следните етапи: 1.Определяне и назначаване на екипа: Екипът ще бъде сформиран от експерти с квалификация и професионален опит, съобразени с изискванията на Насоките за кандидатстване (ако е приложимо) и със спецификата на предвидените дейности. Той ще бъде съставен от: - Ръководител на проекта; - Счетоводител; - Експерт "Инвеститорски контрол"; - Експерт "Обществени поръчки"; - Координатор на проекта. Подробното описание на задълженията и отговорностите на всеки член на екипа е дадено в Раздел 7. Екипът на проекта ще бъде смесен - от общински служители и външни експерти. Предложеният ръководител на проекта е осигурен от община Петрич и напълно отговаря на изискванията на Насоките за кандидатстване. Счетоводителят ще бъде общински служител. За останалите позиции ще бъде обявена процедура за избор на външен изпълнител, която е отразена в графика за обществените поръчки. 2. Текущо управление на проекта: - детайлно запознаване на членовете на екипа за управление с Методическите указания на УО на ОПРР за изпълнение на сключените договори; - провеждане на периодични срещи на екипа (ако е необходимо срещите ще бъдат ежемесечни, особено ако са възникнали проблеми, свързани с технически въпроси, разходи, качество или други теми, свързани с ДБФП). За всяка среща ще се води протокол; - актуализиране на план-графика на проекта след текущо отчитане на напредъка; - регулярни срещи с представители на избраните изпълнители и всички други лица, които имат участие в изпълнението на проекта на съответния етап; - при необходимост ще се организират и отделни технически срещи, включително и на място на обекта. 3. Финансово управление на проекта: - вътрешната организация на финансовите документи ще бъде направена така, че да подпомага управлението – ще бъде въведена номерация на платежните нареждания за целите на проекта, номерация на сметките и договорите, така че да предполага лесно архивиране и проследяване. - ще бъдат правени копия на разходно - оправдателни документи за всеки вид разход още в момента на извършването му, за архива на проекта. 4. Провеждане на процедури за избор на изпълнители: - актуализиране и съгласуван с УО график на обществените поръчки; - организация на изготвянето на документациите за избор на изпълнители; - организация на процедурите за избор на изпълнители; - контрол на процеса по изпълнение на договорите с избраните изпълнители. 5.Вътрешен мониторинг на проекта: - периодично актуализиране на план – графика на проекта и графиците на всяка задача; - 100 % документални проверки – междинни и при извършване на плащане - за качество и за достоверност и допустимост; - доклади за документална проверка - при подписване на приемо-предавателен протокол и оформяне на плащане., Договорена стойност: 104 304.00 , Отчетена стойност: 94 115.22
  • Дейност: Изпълнение на СМР: Проектът предвижда извършването на следните видове работи по четирите обекта: СОУ „Н.Вапцаров”- гр.Петрич" - Основен ремонт на сградите, подмяна на финишни покрития и др. Осъществяване на всички проектни предложения по обемно-пространствените решения. - Саниране, подмяна на дограма и покривни покрития. Изграждане на навес пред основен вход. Гимназия „Пейо Яворов”- гр.Петрич" Цялостна подмяна и ремонт на ВиК инсталации, като и основен ремонт на сградите, подмяна на настилки, финишни покрития и др. Осъществяване на всички проектни предложения по обемно-пространствените решения. Саниране, подмяна на дограма и покривни покрития. Цялостна подмяна на стенни и покривни панели на физкултурен салон. Цялостен ремонт и реконструкция на прилежащо дворно пространство. III ОУ „Гоце Делчев”- гр.Петрич" - Цялостна подмяна и ремонт на ВиК инсталации, като и основен ремонт на сградите, подмяна на настилки, финишни покрития и др. Осъществяване на всички проектни предложения по обемно-пространствените решения. - Саниране, подмяна на дограма, покривни и фасадни покрития. Монтиране на козирка при основна фасада и външна стълба при северна фасада както и нова козирка и парапет при съществуваща външна стълба при северна фасада. - Цялостен ремонт и реконструкция на прилежащо дворно пространство (изграждане на трибуни, подмяна на настилки и тревни площи, засаждане на нови дървета, монтиране на съоръжения). ДГ „Калина Малина”- гр.Петрич" - Цялостна подмяна и ремонт на ВиК, като и основен ремонт на сградите, подмяна на настилки, финишни покрития и др. Осъществяване на всички проектни предложения по обемно-пространствените решения. - Подмяна на покривни покрития. - Цялостен ремонт и реконструкция на прилежащо дворно пространство, както и подмяна на цокъл., Договорена стойност: 5 253 726.89 , Отчетена стойност: 5 471 775.82
  • Дейност: Мерки за информация и комуникация: Съгласно изискванията на Регламент (ЕС) 1303/2013 в проектното предложение са предвидени мерки и дейности за информация и комуникация, чрез които да се информира обществеността за приноса на Общността за изпълнението на заложените интервенции за ефекта, който те ще имат за развитието на града. Всички дейности ще бъдат съобразени с изискванията на Единния наръчник за бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация (Единния наръчник). Мерките за информация и комуникация са насочени към следните групи: - Целеви групи и преки бенефициенти по проекта; - Широка общественост (на общинско и областно ниво); - Разпространители на информация (национални и регионални медии). Изпълнението ще съответства на заложените в Националната комуникационна стратегия принципи, а именно: - Равнопоставеност – изпълнението на мерките за информация и комуникация ще осигури равен достъп до информация както на всички заинтересовани страни, така и на широката общественост като цяло; - Навременност – всички мерки за информация и комуникация са планирани и ще бъдат изпълнени с оглед своевременното задоволяване на идентифицираните нужди на отделните групи и аудитории; - Адаптивност – всички мерки за информация и комуникация са съобразени със специфичните особености както на идентифицираните групи и аудитории, така и на конкретната ситуация, в която се изпълняват; - Партньорство – всички мерки ще се изпълняват в открит диалог и взаимодействие с всички заинтересовани страни; - Прозрачност – ще се предоставя на информация за изпълнението на мерките по информираност и публичност, съгласно Единния наръчник за бенефициента. Основна цел на дейността е достигането до различни аудитории с широка гама от активни мерки. Изпълнението има за цел и да повиши публичността и прозрачността на процеса на реализация на проектното предложение. Комуникационни канали, които ще бъдат използвани при реализацията на тази дейност: - Електронни медии; - Печатни медии; - Онлайн медии (включително социални мрежи); - Областен информационен център - Благоевград - Директна комуникация (пресконференции, официални церемонии, информационни дни, разработване на брошури и промоционални материали); - Външна реклама (билбордове, постоянни обяснителни табели) Съгласно Единния наръчник за бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация при всички мерки, предприети от бенефициента се указва съфинансирането на фондовете на ЕС чрез поставяне на - Емблемата на ЕС; - Наименование на съответния фонд (в случая ЕФРР); - Общото лого на програмен период 2014-2020. Всички документи и материали, свързани с управлението на проекта ще съдържат гореописаните реквизити и дизайнът им ще бъде съобразен с изискванията на Единния наръчник., Договорена стойност: 55 320.00 , Отчетена стойност: 38 160.00
  • Дейност: Одит на проекта: Бенефициентът ще организира извършването на одитна проверка за проекта с цел предоставяне на допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасно изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни правила на Европейския съюз. При изпълнение на дейността по извършване на ангажименти по договорени процедури ще се прилага Инструкция за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средствата от Структурните и фондове и Кохезионния фонд на ЕС на ниво бенефициент (Инструкцията), издадена от Сертифициращия орган (Дирекция "Национален фонд" в Министерство на финансите). Одитът ще бъде извършен от регистриран експерт-счетоводител или фирма за одит, избрани по реда на Закона за обществените поръчки съобразно заложената стойност в бюджета. Избраният изпълнител ще отговаря на изискванията, заложени в Инструкцията. Целта на ангажимента също така е и да установи наличие на констатации, които могат да бъдат: - Съществени констатации – установени недостатъци, които имат пряко отражение върху верифицирането на разходите. Такива констатирани пропуски могат да доведат до финансови корекции и необходимост от възстановяване на средства от бенефициента. Тези недостатъци изискват вземането на незабавни решения и предприемането на конкретни дейности от бенефициента, които са насочени към промяна/засилване на контролните дейности от самия бенефициент. - Второстепенни констатации – установени недостатъци, които при определени обстоятелства може да окажат влияние върху допустимостта на разходите, респ. на размера на средства от СКФ, които следва да се възстановят от ЕК. Такива недостатъци могат да се отстранят от бенефициента. - Несъществени констатации – добри практики, оптимизиране на дейността, т.е. тези констатации нямат пряко отражение върху допустимостта на предоставените средства. Тези недостатъци имат формален характер., Договорена стойност: 55 320.00 , Отчетена стойност: 22 128.00
  • Дейност: Въвеждане на обектите в експлоатация: След приключване на СМР по подобряване на градската среда, бенефициентът ще пристъпи към въвеждане на обекта в експлоатация съгласно изискванията на Закона за устройство на територията. Ще се изпълнят всички предписани от закона дейности във връзка с въвеждането в експлоатация и ще бъдат издадени всички необходими за това документи., Договорена стойност: 8 000.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Извършване на независим строителен надзор: Съгласно разпоредбите на националното законодателство за задължително упражняване на независим строителен надзор за изпълнението на строителни дейности се предвижда осъществяването на строителен надзор по време на цялото СМР. Дейността по упражняване на строителен надзор ще се извърши от изпълнител избран по ЗОП, и в съответствие с чл.166, ал.1, т.1 от Закона за устройство на територията чрез екип от правоспособни квалифицирани лица. Изпълнителят ще бъде отговорен за изпълнението на всички нормативни изисквания съгласно ЗУТ, свързани с надзора на предвидените строителните дейности. Избраният изпълнител ще извършва контрол за съответствието на строително-монтажните работи съгласно разработените технически проекти за обекта на интервенция, както и за качеството на влаганите материали в строителството. Ще бъде осъществяван контрол и върху графика на извършване на строителните дейности с оглед навременното изпълнение на строителството, както и точно отчитане на количествата и видовете на изпълнените СМР. , Договорена стойност: 116 690.54 , Отчетена стойност: 114 240.00
  • Дейност: Извършване на авторски надзор: По време на строителството ще бъде осъществяван авторски надзор. Авторският надзор ще се осъществява в пълно съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията и Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и Наредба №3/2003 год. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството както следва. Лицето/лицата, упражняващо/-и авторски надзор по смисъла на чл. 162 от Закона за устройство на територията (ЗУТ ) носи/-ят отговорност за изпълнение на строежа съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ. Лицето/лицата, упражняващи авторски надзор ще участва/т/ при съставянето на всички изискващи се протоколи и актове по време на строителството. Лицата, изпълняващи авторски надзор ще следят и ще упражняват стриктен контрол над работата на строителните обекти, като по този начин се предвижда да се гарантира точното изпълнение на проекта. В хода на изпълнение на услугата по упражняване на авторски надзор стриктно ще се съблюдават архитектурните, технологичните и строителни правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта на интервенция в експлоатация. , Договорена стойност: 48 000.00 , Отчетена стойност: 47 998.95

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: НСОРБ - Актив ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 66 600.00 , Отчетена стойност**: 66 600.00
  • Изпълнител: ГРАНТ ТОРНТОН ООД, Договорена стойност по проекта*: 22 128.00 , Отчетена стойност**: 22 128.00
  • Изпълнител: И ПИ ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 48 000.00 , Отчетена стойност**: 47 998.95
  • Изпълнител: ЕКОДИН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 070 113.39 , Отчетена стойност**: 1 096 439.45
  • Изпълнител: Момчил, Договорена стойност по проекта*: 21 600.00 , Отчетена стойност**: 18 575.97
  • Изпълнител: АЛЕКСАНДЪР 49 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 690 444.77 , Отчетена стойност**: 701 989.53
  • Изпълнител: Реалити Терм ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 701 926.00 , Отчетена стойност**: 2 735 791.38
  • Изпълнител: Евелина, Договорена стойност по проекта*: 10 080.00 , Отчетена стойност**: 8 939.25
  • Изпълнител: БИК-БЪЛГАРСКА ИЗДАТЕЛСКА КОМПАНИЯ АД, Договорена стойност по проекта*: 38 160.00 , Отчетена стойност**: 38 160.00
  • Изпълнител: СЕТ Инженеринг ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 114 240.00 , Отчетена стойност**: 114 240.00
  • Изпълнител: Монолит - 21 Андонов и Захов ООД, Договорена стойност по проекта*: 959 802.37 , Отчетена стойност**: 937 555.46
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой на модернизираните образователни институции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 4.00
Индикатор 2 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2 482.00 , Достигната стойност: 2 448.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 5 121 427.88 BGN
БФП 5 121 427.88 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 5 121 427.88 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 34 522.24 0.00 34 522.24 АЛЕКСАНДЪР 49 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 135 096.30 0.00 135 096.30 Реалити Терм ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 47 992.52 0.00 47 992.52 Монолит - 21 Андонов и Захов ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 53 505.67 0.00 53 505.67 ЕКОДИН ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 908.00 0.00 1 908.00 БИК-БЪЛГАРСКА ИЗДАТЕЛСКА КОМПАНИЯ АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 330.00 0.00 3 330.00 НСОРБ - Актив ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 5 712.00 0.00 5 712.00 СЕТ Инженеринг ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ЕКОДИН ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 АЛЕКСАНДЪР 49 ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Упражняване на авторски надзор по време на изпълнението на СМР по проект „Обновяване на образователната инфраструктура и прилежащото дворно пространство в училища и детски градини в гр. Петрич“, Прогнозна стойност: 40 000.00
  • Обособена позиция 1: авторски надзор по време на изпълнението на СМР по проект „Обновяване на образователната инфраструктура и прилежащото дворно пространство в училища и детски градини в гр. Петрич
    Изпълнител: И ПИ ГРУП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 48 000.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за извършване на дейности по информация и комуникация по проект "Обновяване на образователната инфраструктура и прилежащо дворно пространство в училища и детски градини в град Петрич", Прогнозна стойност: 46 100.00
  • Обособена позиция 1: извършване на дейности по информация и комуникация по проект "Обновяване на образователната инфраструктура и прилежащо дворно пространство в училища и детски градини в град Петрич"
    Изпълнител: БИК-БЪЛГАРСКА ИЗДАТЕЛСКА КОМПАНИЯ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 38 160.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за извършване на дейности по управление на проект "Обновяване на образователната инфраструктура и прилежащо дворно пространство в училища и детски градини в град Петрич", Прогнозна стойност: 60 520.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на дейности по управление на проект "Обновяване на образователната инфраструктура и прилежащо дворно пространство в училища и детски градини в град Петрич"
    Изпълнител: НСОРБ - Актив ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 66 600.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за извършване на независим строителен надзор във връзка със СМР по проект "Обновяване на образователната инфраструктура и прилежащо дворно пространство в училища и детски градини в град Петрич", Прогнозна стойност: 97 242.12
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 2 Обновяване на образователната инфраструктура и прилежащото дворно пространство в училища и детски градини в град Петрич
    Изпълнител: СЕТ Инженеринг ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 114 240.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за извършване на одит по проект "Обновяване на образователната инфраструктура и прилежащо дворно пространство в училища и детски градини в град Петрич", Прогнозна стойност: 46 100.00
  • Обособена позиция 1: извършване на одит по проект "Обновяване на образователната инфраструктура и прилежащо дворно пространство в училища и детски градини в град Петрич"
    Изпълнител: ГРАНТ ТОРНТОН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 22 128.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за строително-монтажни работи по проект "Обновяване на образователната инфраструктура и прилежащо дворно пространство в училища и детски градини в град Петрич", Прогнозна стойност: 4 378 105.74
  • Обособена позиция 1: "Обновяване на образователна инфраструктура в ПИ 56126.601.564 по ККР на гр. Петрич: СОУ „Н. Вапцаров” - гр. Петрич"
    Изпълнител: Монолит - 21 Андонов и Захов ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 959 802.37
  • Обособена позиция 2: "Обновяване на образователна инфраструктура и прилежащо дворно пространство в ПИ 56126.603.2254 по ККР на гр. Петрич: III СОУ „Гоце Делчев” - гр. Петрич" - Подобект 1 - Основна сграда и Подобект 2 - Дворно пространство -
    Изпълнител: ЕКОДИН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 070 113.39
  • Обособена позиция 3: "Обновяване на образователна инфраструктура и прилежащо дворно пространство в ПИ 56126.601.78 по ККР на гр. Петрич: ДГ „Калина Малина” - гр. Петрич" - Подобект 1 - Основна сграда и Подобект 2 - Дворно пространство;
    Изпълнител: АЛЕКСАНДЪР 49 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 690 444.77
  • Обособена позиция 4: "Обновяване на образователна инфраструктура и прилежащо дворно пространство в ПИ 56126.602.1293 по ККР на гр. Петрич: Гимназия „Пейо Яворов” - гр. Петрич"- Подобект 1-Основна сграда и Подобект 2 - Дворно пространство
    Изпълнител: Реалити Терм ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 701 926.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Обновяване на образователната инфраструктура и прилежащото дворно пространство в училища и детски градини в гр. Петрич“, осъществяван по ОПРР 2014-2020 – “Обновяване на образователна инфраструктура и прилежащо дворно пространство в ПИ 56126.602.1293 по ККР на гр. Петрич: Гимназия „Пейо Яворов” – гр. Петрич”- Подобект 1 – Основна сграда и Подобект 2 – Дворно пространство, Прогнозна стойност: 2 251 627.34
  • Обособена позиция 1: Обновяване на образователна инфраструктура и прилежащо дворно пространство в ПИ 56126.602.1293 по ККР на гр. Петрич: Гимназия „Пейо Яворов” – гр. Петрич”- Подобект 1 – Основна сграда и Подобект 2 – Дворно пространство
    Изпълнител: Реалити Терм ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 701 926.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Основен ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност по проект “Обновяване на образователна инфраструктура и прилежащо дворно пространство в ПИ 56126.601.78 по ККР на гр. Петрич: ДГ „Калина Малина” – гр. Петрич” – Подобект 1 – Основна сграда и Подобект 2 – Дворно пространство, осъществяван по ОПРР 2014-2020″, Прогнозна стойност: 575 370.64
  • Обособена позиция 1: Обновяване на образователна инфраструктура и прилежащо дворно пространство в ПИ 56126.601.78 по ККР на гр. Петрич: ДГ „Калина Малина” – гр. Петрич” – Подобект 1 – Основна сграда и Подобект 2 – Дворно пространство, осъществяван по ОПРР 2014-2020″
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Разходи за организация и управление - ръководител проект, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Момчил Недялков Спасов
    Изпълнител: Момчил
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 21 600.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Разходи за организация и управление - Технически и финансов персонал, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Евелина Кирилова Митова
    Изпълнител: Евелина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 080.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN