Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 782 дървета
English

Програма: Фонд "Убежище, миграция и интеграция"

Район за планиране: Всички

Описание

С настоящето проектно предложение Община Бойница ще има възможността да продължи дейностите по предоставяне на топъл обяд през 2016 , 2017, 2018 и 2019г. С реализирането на проекта за срок от 42 месеца ще се допринесе за постигането на общата цел на оперативната програма, свързана с намаляването на броя на живеещите в бедност лица, чрез подпомагането им с храни, с оглед преодоляване на основно материално лишение, чрез обхващане на потребители от утвърдените целеви групи. 
За тази цел ще бъдат изпълнени следните дейности: 
1. Определяне на целевите групи; 
2. Закупуване на хранителни продукти;
3. Осигуряване на топъл обяд; 
4. Предоставяне на съпътстващи мерки. 

Предоставянето на храната ще се осъществява в помещение за раздаване към Домашен социален патронаж на Община Бойница, като ще се обхванат 44 лица от 04.07.2016г до 27.11.2016г. и 134 лица от 28.11.2016г. до 31.12.2019г.
Ще се създаде екип за управление на проекта, който ще реализира дейности по недопускане на двойно финансиране, предоставяне на съпътстващи мерки, качествено изпълнение на проекта и други дейности, които ще допринесът за обхващането на най-нуждаещите се лица и оказване на необходимата им подкрепа.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Определяне на целевите групи: Дейността "Определяне на целевите групи" ще се изпълнява съгласно Изискванията за кандидатстване и Наредба № РД 07-1 от 04.04.2016г. По предварителни данни, получени от Дирекция Социално подпомагане - Кула, в Община Бойница са налични лица от следните видове групи от основната целева група: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от дирекция "Социално подпомагане"; 3. Самотно живеещи лица и семейства, които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност; Броят лица от всяка група, които ще могат да се възползват от дейностите по проекта е съответно: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане - 11 лица 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от дирекция "Социално подпомагане" - 26 лица 3. Семейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си - 97 лица Общият брой на потребителите, които ще бъдат обхванати е 134 души. Целта на дейността е включване на лица, които отговарят на условията и качествено изпълнение на проекта. 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти: Дейността "Закупуване на хранителни продукти" ще бъде осъществена в съотведствие с изискванията на националното законодателство, при гарантиране спазването на принципите на добро финансово управление, публичност и прозрачност, равенство и недопускане на дискриминация. Закупуването на хранителни продукти ще се осъществява от фирми - доставчици със сключени договори след проведена процедура по ЗОП. Дейността на трапезарията ще стартира на 04.07.2016г. и ще продължи до 31.12.2019г. През този период топъл обяд ще се предоставя в работните дни от седмицата. Общият брой дни за предоставяне на топъл обяд е 877 дни, както следва: За 2016г. -м. Юли - 20 работни дни -м. Август – 23 работни дни -м. Септември – 20 работни дни -м. Октомври – 21 работни дни -м. Ноември – 22 работни дни -м. Декември – 21 работни дни За 2017г. -м. Януари – 22 работни дни -м. Февруари – 20 работни дни -м. Март – 22 работни дни -м. Април – 18 работни дни -м. Май – 20 работни дни -м. Юни – 22 работни дни -м. Юли – 21 работни дни -м. Август – 23 работни дни -м. Септември – 19 работни дни -м. Октомври – 22 работни дни -м. Ноември – 22 работни дни - м. Декември – 18 работни дни 2018 г. – 249 работни дни ( 12 месеца, средномесечно по 21 работни дни) 2019 г. – 252 работни дни ( 12 месеца, средномесечно по 21 работни дни) Общия брой лица, на които ще се предоставя топъл обяд е 44 души за 103 работни дни от 04.07.2016г. до 27.11.2016г. и 134 души за 774 работни дни от 28.11.2016г. до 31.12.2019г. 258 419.34 259 922.96
Осигуряване на топъл обяд: По настоящия проект ще се реализира една обществена трапезария в кухнята към Домашен социален патронаж на Община Бойница, намираща се в сградата на бившето АПК, публична общинска собственост на Община Бойница. Адрес: с.Бойница ул. Георги Димитров №1. Наличната материална база включва кухненско помещение, подготвително помещение за заготовка на продуктите, складове за продукти и за амбалаж, помещение за измиване на посуда. Оборудването за приготвяне на храна включва: - електрическа готварска печка с котлони - 1бр. - готварска печка на дърва - 1 бр. - печки пекарни - 2бр. - фризери - 2бр. - хладилници - 2бр. Дейността ще бъде изпълнявана от персоналът на Домашен социален патронаж на Община Бойница в състав: - 1 готвач - 1 помощник готвач - 2 работник кухня/разносвач -1 домакин -1 управител 12 920.96 12 996.14
Предоставяне на съпътстващи мерки: За изпълнението на дейността ще бъде ангажиран екипа на проекта. Съпътстващите мерки ще се изразяват в консултиране и съдействие за възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на Община Бойница, включително и финансирани по ОП РЧР 2014-2020, ползването на административни общински услуги и за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги. Ще се разработи информационна карта, която ще се попълва от потребителите на услугата, като с нея ще се информираме за нуждите им от съпътстващи услуги. Тя ще се попълва и от всеки нов потребител. При осъществените срещи и предоставените съпътстващи услуги ще се изготвя протокол, като от него ще ни се предоставя информация за броя и посоката на работа с потребителя. 12 920.96 12 996.14

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.