Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 963 дървета
English

Програма: Фонд "Убежище, миграция и интеграция"

Район за планиране: Всички

Описание

Реализацията на проект "Интериорна лаборатория" ще подкрепи развитието на ИНТЕРИОРНИ ПРОЕКТИ ЕООД - новосъздадено предприятие, което ще предоставя услуги чрез новаторско студио за интериорен дизайн. Компанията ще развива своята икономическа дейност в сектор М 74.10 "Специализирани дейности в областта на дизайна", която попада изцяло в обхвата на творческите индустрии в сектор, свързан с преодоляване на европейски и регионални предизвикателства. Ще бъдат предоставяни персонализирани услуги в областта на интериорния дизайн чрез креативен и индивидуален подход с фокус и грижа за природата, околната среда и обществото.
Подкрепата по проекта ще доведе до устойчиво икономическо присъствие на българския и европейски пазар, стабилност на новосъздадените работни места и постигане на ръст на приходите чрез реализиране на предприемаческата идея на предприятието, като проектът предвижда реализацията на следните основни дейности:
1) Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти - стоки и/или услуги);
2) Дейност за визуализация на проекта.
Дейностите ще се реализират чрез формиране на квалифициран екип по реализиране на пазара на предприемаческата идея, закупуване на специализирано оборудване, възлагане на външни услуги по oсигуряване на работно помещение, изработване на пазарен анализ и дейност за визуализация.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1 Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти - стоки и/или услуги), Част 1: (ЧАСТ 1) Изпълнението на тази дейност ще допринесе пряко за постигането на основната и първите четири специфични цели на проекта "Интериорна лаборатория", а именно да се сформира подходящ квалифициран екип, да се осигурят необходимите специализирани активи и материали, да се осигури работно помещение и извършване на пазарен анализ, необходими за реализиране на пазара на предприемаческата идея и гарантиращи техническата осъществимост на проекта за създаването на интериорна лаборатория. Ще се предлагат услуги по създаване на различни интериорни решения, включително услуги за създаване, разработване и консултации в областта на промишления дизайн - най-вече при проектиране и дизайн на мебели и разнообразни продукти за обзавеждане, специфични дизайнерски решения за клиентите на студиото с екологична тематика, включително и за преработка на съществуващи мебели или чрез използване на различни материали, което пряко ще спомогне доброто конкурентно позициониране на услугите на дружеството както на българския, така и на европейските пазари. Дейността за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти - стоки и/или услуги) ще бъде изпълнена на отделни етапи, както следва: Етап 1. Формиране на квалифициран работен екип Основна цел на този етап е пряко свързана с развитие на организационния капацитет и човешкият капитал на новосъздаденото предприятие ИНТЕРИОРНИ ПРОЕКТИ ЕООД и осъществяване на проекта, като ще бъде сформиран екип от квалифицирани лица, притежаващи необходимата степен на знания и умения в областта на предприемаческата идея. Тяхното образование, професионален опит и лични способности кореспондират и ще кореспондират с предоставяните от студиото за интериорен дизайн услуги - графичен дизайн и проектантски услуги в областта на промишления дизайн за създаване и разработване на различни решения за вътрешно обзавеждане. Лицата ще бъдат назначени на следните позиции и съответно длъжности по НКПД 2011 с месторабота в гр. Благоевград, описани подробно в т. 9 от формуляра: - Интериорен дизайнер (Деница Петрова Петрова - Предприемач), 12 месеца, 4 ч., трудов договор - ще отговаря за разработка на интериорни проекти за дизайн, ключова длъжност. - Инженер, проектант (Емилия Тошкова Петрова - Експерт), 17 месеца, 8 ч., трудов договор - ще отговаря за разработка на проекти на мебели и друго интериорно проектиране, пряко свързано с предоставяните от компанията услуги, ключова длъжност. - Интериорен дизайнер, 17 месеца, 8 ч., трудов договор - ще отговаря за разработка на интериорни проекти за дизайн, ключова длъжност. - Анкетьор, 9 месеца, 4 ч., трудов договор - ще извежда прецизно описание на различните видове материали, цветове, структури и пр. спрямо провежданите с клиентите анкети, ключова длъжност. Създаването на това работно място е важно за успешната реализация и представяне на услугите на студиото, като анализът на екипа показа, че в най-голяма степен грешки и несъответствия биват допускани именно на етап окончателния избор на клиента относно материали, цветове и пр. елементи от дизайна. Във връзка с назначаването на екипа по проекта на посочените позиции, ще бъдат спазени изискванията на българското трудово и осигурително законодателство, както и изискванията на програмата. Очакваната продължителност на този етап е през целият период на изпълнение на проекта. Етап 2. Осигуряване на необходимите специализирани активи, необходими за реализиране на пазара на предприемаческата идея Основна цел на този етап е пряко свързана с осигуряване на необходимите специализирани активи и материали, които ще гарантират техническата осъществимост на проекта. Доставката им ще се извърши в работното помещение на компанията на територията на гр. Благоевград: - Работна станция, 3 бр. - Лазерно многофункционално устройство, 1 бр. - Графичен лаптоп, 3 бр. - Фотоапарат, 1 бр. - Система за декоративни картели, 1 бр. (следва продължение в ЧАСТ 2) 231 700.00 212 335.39
Дейност 1 Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти - стоки и/или услуги), Част 2: (ЧАСТ 2) Предвидените специализирани активи пряко способстват за предоставянето на висококачествени услуги в областта на интериорния дизайн, като ще: - позволяват използването на различни софтуерни програми - чрез работните станции и графичните лаптопи в качеството им на основни инструменти за работа на планираните 3 лица проектанти; - способстват създаването на цветни и големи разпечатки за представяне, обсъждане и визуално детайлизиране на отделните компоненти в дизайнерските решения на място или в офиса (чрез лазерното многофункционално устройство); - позволяват заснемането на конкретни детайли и помещения (чрез фотоапарата); - дават възможността за взимане на информирани решения от страна на клиентите спрямо избраните материали, текстури, цветове и пр. (чрез система за декоративни картели ще могат да се представят разнообразни мострени библиотеки, съдържащи текстилни образци, изработени от разнообразни дамаски, текстилни и кожени гарнитури, различни мазилки с многообразие от видове измазвания, декоративни решетки, примерни мозаечни пана, изработени от луксозни естествени материали - камък, стъкло, керамика, дърво, както и картел с фолклорни декоративни елементи с представени мострени елементи от интериорния дизайн с детайли от българската традиция и фолклор) Фотоапаратът и лазерното устройство също така ще позволят да се прехвърлят различни заснети текстури и стилове в компютърни модели, като това ще позволи по-лесното им сравнение и създаване на визуална представа за потребителите на предлаганите услуги за интериорен дизайн. Всички изброени активи и материали са от изключителна важност, като без подкрепа по настоящия проект не биха могли да бъдат придобити в ранната фаза на развитие на компанията. Очакваната продължителност на този етап е през целият период на изпълнение на проекта. Етап 3. Осигуряване на работно помещение Необходимо е да се осигури работно помещение за създаването на студиото за интериорен дизайн, в което ще има достатъчно пространство за да се разположат всички планирани за закупуване материали по проекта, очаквано поне 120 кв. м. Помещението ще отговаря и на всички нормативни изисквания, вкл. за осигуряване на добри условия на труд, и ще бъде наето за 16 месеца в рамките на изпълнение на проекта. Тук е важно да отбележим, че отличителното и конкурентно предимство на компанията е пряко свързано с посоченото работно помещение и един от основните в работата на лабораторията активи - системата за декоративни картели. В рамките на наетата площ ще бъде обособена "Галерия на желанията", чрез която ще бъдат представени разнообразни мостри и образци от различните декоративни картели. Тази площ ще позволява на клиентите на студиото да видят детайли, видове материали и начини на изпълнение на живо, да почувстват атмосферата, която се създава, да усетят какво настроение би се създало от избора им. Повечето хора обикалят множество мебелни магазини именно с цел да придобият представа от реалистично пресъздадените мострени интериори кои са онези материалите и детайли, които ще отговорят най-пряко на индивидуалните им потребности. гр. Благоевград е най-подходящ район за създаването на такова пространство по няколко причини: 1) за цената на наемна площ може да се очаква значимо повече и по-качествено пространство, отколкото в гр. София и гр. Пловдив; 2) клиентите обичайно предпочитат почивните дни, в които на спокойствие да се консултират с избрания експерт по интериорен дизайн, което често е свързано и с разглеждане и времеемко обикаляне на различни магазини. От проведеното предварително проучване, екипът на ИНТЕРИОРНИ ПРОЕКТИ получи обратна връзка, че ако може да се види наистина богата палитра от стилове, изпълнения и материали, хората биха пътували до съответното място (било то и извън столицата или Пловдив), за да разгледат внимателно и да вземат своите решения по отношение на бъдещия си жилищен интериор. (следва продължение в ЧАСТ 3) 0.00 25 000.00
Дейност 1 Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти - стоки и/или услуги), Част 3: (ЧАСТ 3) Ето защо за реализацията на предприемаческата идея и за постигането на висока ефективност и конкурентоспособност на дружеството е необходимо да се намери подходящо работно помещение с достъпна и добра локация на територията на гр. Благоевград, което ще е от съществено значение за изпълнението на проекта. Очакваната продължителност на този етап е в рамките на 16 месеца в период на изпълнение на проекта. Етап 4. Осигуряване на външна експертиза за изработване на пазарен анализ Необходимо е да бъде изработен пазарен анализ чрез който да бъде получена конкретна, задълбочена и обективна информация, която да подпомогне вземането на стратегически решения относно перспективите за развитие на услугите на интериорното студио. Фокусът на анализа ще бъде в извеждането на конкретни препоръки за разширяване обхвата на услугите и пазарно позициониране към външните европейски пазари. Предлагането на различни решения и услуги за интериорен дизайн е голямо, като очакванията са предприятието да разшири присъствието си чрез следване на изведените от пазара конкретни препоръки. Очакваната продължителност на този етап е през първите 6 месеца от изпълнение на проекта. Всички планирани назначения по длъжности, доставки и услуги по проекта са реалистични и технически осъществими и ще бъдат извършени съгласно принципа за добро стопанско управление, в съответствие с хоризонталните политики за устойчиво развитие и равнопоставеност и недопускане на дискриминация, действащата нормативна рамка и изискванията на процедура BG16RFOP002-2.024 "Насърчаване на предприемачеството" и Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-­2020 при спазване на най-адекватното съотношение между очакваните разходи и ползи. 1 800.00 24 900.00
Дейност 2 Дейност за визуализация на проекта : Изпълнението на тази дейност ще допринесе пряко за постигането на петата специфична цел на проекта "Интериорна лаборатория", а именно да се осигурят съответните задължителни мерки за информиране и публичност (визуализация) на проекта. С изпълнението на дейността ще се гарантира спазването на всички изисквания и правила за визуализация и публичност на Регламент (ЕС) № 1303/2013 и на Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-­2020, като се осигури популяризиране на финансиращата програма, изпълнението на проекта и неговата полза за ИНТЕРИОРНИ ПРОЕКТИ ЕООД като стартиращо предприятие и бенефициент по BG16RFOP002-2.024 "Насърчаване на предприемачеството" и Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-­2020. В изпълнение на дейността по визуализация на проекта, ИНТЕРИОРНИ ПРОЕКТИ ЕООД ще спази изискванията в процеса по информиране и публичност от задължителен характер в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014­-2020 г., а именно: 1. При изпълнението на всички дейности ще бъдат предприети мерки за информация и комуникация, предприети от дружеството по проекта, като изрично ще се окаже съфинансирането от Европейския фонд за регионално развитие чрез поставяне: - емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; - упоменаването на Европейския фонд за регионално развитие, Оперативна програма Иновации и конкурентоспособност" 2014-­2020, по които се финансира проекта; - общото лого за програмен период 2014-­2020 г., в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. 2. Ще бъде информирана обществеността за получената от фондовете подкрепа, като: - ще бъдат публикувани кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати и упоменаване на финансовата подкрепа от ЕС, на интернет страницата на ИНТЕРИОРНИ ПРОЕКТИ ЕООД, както и 2 бр. кратки съобщения до медиите, също публикувани на интернет страницата на дружеството; - ще бъдат поставени 2 бр. плакати с информация по проекта (минимално размер А3), в които се упоменава финансовата подкрепа на ЕС, на видно за обществеността място, където ще е мястото на изпълнение на проекта; - ще бъдат поставени стикери/табели на закупеното по проекта оборудване; - ще се ползва специално създадена бланка на документи по проекта, в съответствие с изискванията и посочения образец от единния наръчник. 3. По време на изпълнение на дейностите по проекта, дружеството ще приложи необходимите комуникационни мерки, за да информира всички участници по проекта за полученото финансиране, като задължително ще бъдат информирани всички представители на екипа по проекта. 4. Във всеки изготвен документ по време на изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или участниците, или за доказателствен материал, ще бъде посочено, че проектът се финансира по Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-­2020, Европейския фонд за регионално развитие и националния бюджет на Република България. Широката общественост ще бъде информирана за резултатите на проекта, реализирани вследствие финансовата помощ на оперативната програма чрез публикации в интернет страницата и страницата в социалните медии (facebook) на студиото. 400.00 400.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.