Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 653 дървета
English

Програма: Фонд "Убежище, миграция и интеграция"

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящото проектно предложение представя предприемаческия модел на „МОСТ ЕЛЕКТРОНИКС” ООД за създаване и развитие на бизнес в областта на производството на програмируеми комуникационни контролери за влагане в WEB базирани системи за наблюдение, анализ и управление на търговски автомати за храни, напитки и други стоки.

Целевата икономическа дейност попада в обхвата на сектор С „Преработваща промишленост“, код 26.30 „Производство на радио-, телевизионна и далекосъобщителна техника“ от НКИД-2008, който е изведен като приоритетен в НСНМСП. 

Чрез реализацията на инвестиционната част от проекта, кандидатът ще удовлетвори характерната за всеки „start-up“ потребност от осигуряване на необходимите човешки и материални ресурси за стартиране на бизнеса. Предвидени са дейности по:
-	Сформиране на професионален екип за реализиране на предприемаческата идея;
-	Закупуване на необходимите за осъществяване на дейността ДМА, ДНМА и материали;
-	Ползване на специализирани външни услуги (икономическа, финансова и техническа оценка на продукта, маркетингова стратегия за реализация на продукта, интернет сайт, защита на интелектуална собственост);
-	Наем на работни помещения;
-	Участие в международни изложения (Париж, Кьолн и Шанхай);
-	Визуализация;

В икономическата си част, проектът обосновава пазарната приложимост на предприемаческата идея и доказва, чрез изчисленията в бизнес плана, икономическата й жизнеспособност. Предвижда се за изследвания период от 3 години след реализацията на проекта, дейността да генерира приходи в общ размер на 600 хил. лв. (300 % от стойността на безвъзмездната финансова помощ). 
Прогнозната претеглена стойност на EBITDA за съответния период е над 15% от заявената БФП. 

Планираната продължителност на проектните дейности е 18 месеца, а за реализацията им е необходим общ бюджет в размер на 249 987,00 лв., без ДДС.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал - 4 броя; наем на работни помещения - 18 месеца; закупуване на ДМА - 16 бр. и ДНМА - 1 бр. /специализиран софтуер/; закупуване на материали; получаване на специализирани външни услуги; интернет сайт; защита на интелектуална собственост; участие в международни изложения) : Цялостната дейност по реализация на предприемаческата идея, в рамките на проекта, се състои от изпълнението на следните поддейности: Поддейност 1 - Наемане на квалифициран персонал: Предвижда се наемане на 4 бр. лица, притежаващи необходимите квалификация и опит в областта на предприемаческата идея. Екипът ще има следната структура и персонален състав: 1. „Инженер, електроник“ (код 2152.6004) - ще се изпълнява от предприемача Красимир Василев; 2. „Инженер, електроник“ (код 2152.6004) - ще се изпълнява от Гинка Ценкова (квалифицирано лице); 3. „Инженер, конструктор“ (код 2144.6042) - ще се изпълнява от Николай Кичуков (квалифицирано лице); 4. „Отчетник, планиране на материали“ (код 4322,2002) - ще бъде наето лице, покриващо поставени от бенефициента изисквания; Изпълнението на поддейността ще осигури необходимата експертиза за разработването на продукта, пускането му в серийно производство, създаване и управление на WEB базираната система за наблюдение, анализ и управление на търговски автомати. Поддейност 2 - Наем на работни помещения: Предвижда се наемане на подходящи работни помещения в с. Опанец, общ. Плевен, в които да се да се обособят работните места на екипа и да се разположи оборудването. Така ще се осигури необходимото физическо пространство за извършване на дейността. Помещенията ще бъдат наети за целия период на изпълнение на проекта - 18 месеца. Поддейност 3 - Закупуване на ДМА и ДНМА: Предвижда се закупуването на следните ДМА и ДНМА: - Генератор на сигнали с произволна форма - 1 бр.; - Цифров осцилоскоп/анализатор - 2 бр.; - Спектрален анализатор - 1 бр.; - Робот– манипулатор за насищане на печатни платки (комплект с фидери) - 1 бр.; - Изнесен външен монитор 24’ - 1 бр.; - Програмируема тунелна пещ с 5 програмируеми зони - 1 бр.; - Конвертор за придвижване на печатните платки - 2 бр.; - Антистатичен стелаж за SMD компоненти - 3 бр.; - Работна маса с антистатично покритие - 3 бр.; - Полуавтоматичен стенсил принтер - 1 бр. - WEB базиран софтуер - 1 бр. Изпълнението на поддейността ще осигури техническата база за реализиране на идеята. Без закупуване на посочените активи, производството на контролерите и извършването на дейността са невъзможни. „МОСТ ЕЛЕКТРОНИКС“ ООД е новоучредена фирма и към момента на кандидатстване не разполага с необходимите технически средства за старт и развитие на дейността. Поддейност 4 - Закупуване на материали за производство и тестване на първоначални прототипи на контролера: Предвижда се закупуването на 10 бр. комплекта компоненти за производство и тестване на прототипи на контролера. Целта е да се конструира и произведе контролер с оптимални технически и функционални параметри. Поддейност 5 - Получаване на специализирани външни услуги: В рамките на поддейността се предвижда получаването на специализирани външни услуги, свързани с: - изготвяне на техническа, икономическа и финансова оценка на продукта „Програмируем комуникационен контролер“; - изготвяне на технология на производство на продукта; - изготвяне на маркетингов план за навлизане на контролерите и телеметричното управление на пазара; - защита на интелектуална собственост на национално и международно равнище; - изработване на Интернет сайт; Поддейност 6 - Участие в международни изложения: Предвижда се популяризирането на продукта на международния пазар да се осъществи, чрез участие на следните специализирани вендинг изложения: 1. VendingParis (Париж, Франция) - https://www.vendingparis.com/en; 2. ЕuVend (Кьолн, Германия) - http://www.euvend-coffeena.com/EuVend_coffeena/index-2.php; 3. CVS (Шанхай, Китай) - http://www.chinavending.com.cn/en-us/overview/about; Това са най - престижните изложения в областта на вендинга, по време на които се представят последните новости и се осъществяват множество В2В срещи и сделки. 249 807.00 195 028.35
Визуализация (дейността ще бъде изпълнена чрез изработване и поставяне на 1 бр. информационна табела и 16 бр. стикери): Дейността ще бъде извършена съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Целта е да се постигне широка публичност относно резултатите от проекта и информиране на общността относно ролята на Европейския фонд за регионално развитие (EФРР) чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ (ОПИК) 2014-2020 в неговата успешна реализация. Осигуряването на предвидените в рамките на дейността средства за визуализация на проекта - 1 бр. информационна табела и 16 бр. стикери бъде осъществено чрез външно възлагане. На мястото на изпълнението на проекта - на входа на работните помещения на фирмата, ще бъде поставена, в съответствие с графичните стандарти, 1 бр. информационна табела, със следната текстова и визуална информация: емблемата на ЕС, упоменаването на „Европейския съюз", ЕФРР, общото лого за програмен период 2014-2020 и наименованието на финансиращата програма - ОПИК, наименованието на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране, представени в български лева. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, ще се посочва че се финансира от ОП „Иновации и конкурентоспособност“ чрез Европейския фонд за регионално развитие. Правилата за визуализация ще бъдат спазени и при изработката на интернет сайта. Дейността ще бъде осъществявана по време на цялото изпълнение на проекта и ще продължи общо 18 месеца. Основните стъпки за реализацията й са следните: 1. Утвърждаване на образци на документи, съдържащи средствата за визуализация. 2. Прилагане на правилата за информираност и публичност във всички официални документи, свързани с изпълнението на проекта. 3. Изработка на 1 бр. информационна табела и 16 бр. стикери. 4. Доставка на средствата за визуализация. 5. Монтиране на информационна табела и поставяне на стикерите. 6. Отразяване на правилата за визуализация на интернет сайта. 180.00 164.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.