Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 655 дървета
English

Програма: Фонд "Убежище, миграция и интеграция"

Район за планиране: Всички

Описание

Фирма "Унитрафад" ООД е регистрирана във В. Търново през 1997 г. с основна дейност: производството на различни по вид трансформатори. Номенклатурата е богата и многообразна - монофазни трансформатори с различен тип сърцевини, трифазни трансформатори, дросели, трифазни реактори и др. Следвайки бързите тенденциите в развитие на техниката, „Унитрафад” ООД постоянно разширява и обогатява своята продуктова гама. Фирмата предлага и клиент-специфични трансформатори изработени по поръчка. Произвежда годишно над 100 000 бр. изделия, продава ги в над 13 страни по света и се утвърди на пазара като водещ производител на трансформатори. Многообразието на производството и богатата номенклатура изискват наличие на складови запаси, закупуване на материали и суровини, наемане и менажиране на персонал; управление на паричните потоци, маркетинг и реклама, работа с клиенти и доставчици, управление на рекламации и др. Всичко това, в обемите, с които „Унитрафад” ООД работи, често води до разпиляване на информацията, от което произтичат неточни управленски решения, връщане на клиенти, невъзможност за бързо изпълнение на определени поръчки, забавяния и цялостно оскъпяване на производствения процес от допълнителните оперативни разходи, особено от дейностите по опазване на околната среда. Това изправя фирмата пред нуждата от изграждане на единна, ползваща обща база данни софтуерна система, която да обхваща всички бизнес процеси – планиране, бюджетиране и контрол в областта на производството, доставките, продажбите, складовото стопанство, ресурсите, счетоводната дейност. За да се отговори на тази идентифицирана нужда е необходимо да се внедри ERP система, включваща модул за управление на отпадъците от дейността - 1 бр. придружена от сървър - 1 бр., които ще обхващат всички бизнес процеси и ще предложат богата гама от функционалности и ще доведат до изградена високо-ефективна иновационна вътрешно-фирмена организация, подобрени пазарни позиции, увеличени приходи от износ.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги (ще бъде постигнато чрез закупуване и внедряване на 1 бр. ERP система): Настоящата дейност е необходима за постигане на заложените проектни цели. Проектът предвижда придобиване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в "Унитрафад" ООД, който ще въведе иновационни управленски практики в дружеството. Чрез закупуването на готова ERP система значително ще се подобрят всички управленски процеси в предприятието и ще се осигури лесно приспособяване при промени в организационната структура, като фокусът ще бъде върху организация на производството и управление на отпадъците. Въведената система ще способства за мащабно оптимизиране на всички бизнес процеси, което чувствително ще се отрази върху възвращаемостта на активите, на собствения капитал, на коефициентите за ликвидност и най-вече на коефициентите за рентабилност и експортния потенциал на предприятието, както и ще съдържа функционалност за управление на отпадъците от производството. Новата система ще осигури надежден достъп до точна и пълна база данни, с възможност за генериране на разнообразни отчети, които ще носят надлежна и навременна информация за моментната картина в "Унитрафад" ООД. Прилагането на ефективна ERP система за управление на ресурсите ще доведе до следните ползи: - Планиране на ресурсите и дейностите на базата на действителните потребности и възможности за пазарна реализация; Видимост и проследимост на действията в организацията; Оптимизиране на материалните, производствени и финансови ресурси; Повишаване на качеството; Подобрена вътрешна комуникация; Статистика и анализи в реално време; Контрол и мониторинг на бизнес процесите; По-бързо изпълнение на поръчки от клиенти; Намаляване и оптимизация на разходите за суровини, материали и труд; Оптимизиране на складовите наличности; Улеснено проследяване на финансовия резултат по обекти и отдели; Ефективно управление на ресурси – човешки и материални; Увеличаване на продуктивността на персонала; Подобряване отчетността в компанията; Подобряване на обслужването на клиенти; Улесняване на комуникацията между служители, клиенти, доставчици и бизнес партньори; Увеличаване на рентабилността; Намаляване на времето за въвеждане на информация; Намаляване на риска от грешки и /или двойно въвеждане; Улеснено отчитане и проследяване на извършваните дейности; Планиране на производството; Коректно изчисляване на себестойност на произведената продукция; Планиране на доставки с цел оптимизиране на складовия запас; Актуални складови наличности; Сигурност на данните на компанията; Осигуряване на лесен и бърз начин за бюджетиране, прогнозиране и планиране; Богати възможности за справки и отчети (всички данни да са налични в системата); Въвеждане на модул за управление на отпадъците от производството; Намаляване на документооборота и документите на хартиен носител с използването на онлайн форми за бързо въвеждане и обработване на информацията. Въвеждането на интегрирана информационна система за управление на бизнес процесите ще има пряк ефект върху оптимизацията на протичащите в „Унитрафад” ООД процеси, като стандартизира и ускори извършваните дейности, консолидира цялата налична информация и предложи бърз достъп до необходимите данни, като същевременно ще позволи на фирмата своевременен контрол и пренастройка, в отговор на постоянно променящите се условия и пазарните предизвикателства. Предимствата от използване на ERP система са много и ефектът в предприятието ще бъде силно положителен. Като цяло могат да се изброят следните ключови предимства: Планиране на ресурсите и дейностите; Пълен контрол върху всички звена на предприятието; Унифициране на процеса на управление и по-лесно вземане на решения; Едновременно следене на всички фактори от бизнес-процесите, без опасност да се „забрави” някой важен елемент, например дали има достатъчно финансови средства; Възможности за анализ на резултатите и постигане на най-добрата бизнес практика; Управление на бизнес цикъла на работа – постъпления и плащания, складови наличности, приходи и разходи, печалба. 343 315.00 342 815.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез закупуване на ново оборудване, необходимо за функционирането на ERP системата (ще бъде постигнато чрез закупуване и инсталиране на 1 бр. сървър): Настоящата дейност е необходима за постигане на заложените в проекта цели. За да може да функционира правилно ERP системата е необходимо да съществува наличен хардуер, който да я приеме. "Унитрафад" ООД разполага с част от необходимият хардуер и инфраструктура, но не разполага със сървър, който технически и технологично да отговаря на изискванията за инсталиране и поддържане в експлоатация на софтуерната ERP система. В тази връзка е планирано закупуване на 1 бр. сървър, който представлява ДМА и има за цел да създаде условия за правилното функциониране на ERP системата за управление на бизнес процесите във фирмата. Неговото инсталиране е неделима част от реализацията на цялостната идея по проекта. Хардуерът, необходим за пълноценното функциониране на ERP системата ще бъде изцяло съобразен с функционалностите на системата. В съответствие с Постановление № 160/01.07.2016 г. на Министерския съвет, за изпълнението на настоящата дейност по проекта, ще се подготви и публикува съобщение за набиране на ценови предложения в ИСУН за избор на изпълнител за доставка на необходимия хардуер, като едновременно с това ще се извърши и служебна публикация на Единния информационен портал. В публикуваното съобщение ще се посочат минималните технически характеристики на оборудването, прогнозната стойност и срока за подаване на ценовите предложения. Всички етапи на процедурата ще бъдат осъществени под контрола на Управляващия орган. Екипът по управление на проекта от "Унитрафад" ООД ще публикува съобщение за набиране на ценови предложения само след изричното одобрение от страна на Договарящия орган. Със спечелилия търга кандидат ще бъде сключен договор за извършване на предвидените дейности за доставка, инсталиране и изпитване на хардуера. Ще бъде издадена заповед за сформиране на комисия, в чийто състав ще се включат представителите от екипа по управление на проекта. Комисията ще проведе процедурата по оценка на подадените ценови предложения и ще избере изпълнител на съответната дейност. При провеждане на процедурата за избор на изпълнител, на база на получените ценови предложения комисията ще извърши оценката и класирането на офертите. Въз основа на извършеното класиране, ще бъде сключен договор за доставка на предвиденото оборудване. Предвидената доставка ще допринесе за подобряване на управленските процеси във фирмата чрез инсталиране на хардуер за правилното функциониране на ERP системата за управление на бизнес процесите в Унитрафад ООД, с цел осигуряване на богата функционалност в областта на доставките, запасите, продажбите, счетоводството и финансите на компанията. Минималните технически характеристики на закупения сървър: Процесори – инсталирани 2 броя 10-ядрени процесора със честота 2.2GHz и 25MB кеш памет Оперативна памет: инсталирани 2 модула по 16GB памет с честота 2400MHz, Твърди Дискове: инсталирани 4 броя диска с капацитет 300GB всеки, на SAS интерфейс със скорост 10 000 оборота в минута, и трансфер от 12Gb в секунда, конфигурирани в RAID ниво 5, Интегриран RAID контролер с памет 1GB, Оптично устройство, Резервиран захранващ блок с мощност 750 вата, Интегриран контролер за управление с разширени възможности, Операционна система: Windows Server 2012 Standard Гаранционен срок: 3 години с време за реакция на място при клиента в рамките на следващ работен ден след отдалечена диагностика и регистриране на билет за проблем Предвиденият финансов ресурс за дейността е 11 100,00 лв. 11 100.00 10 920.00
Визуализация и публичност: Настоящата дейност е необходима с цел осигуряването на информираност и публичност за широката общественост относно финансовото подпомагане получено от „Унитрафад” ООД и отпуснато от фондовете на ЕС за изпълнението на настоящия проект в рамките на ОП “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020. Фирмата ще приложи подходящи мерки за визуализация, разпространение на информация и популяризиране на проектните дейности, съгласно правилата на Регламент на ЕК 1303/2013 г. за ЕФРР, ЕСФ и КФ. В информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта, ще бъде упоменаван финансовият принос на ЕС. При всички предприети мерки за информация и комуникация изрично ще се указва съфинансирането от ЕС на проекта, чрез поставяне на минимум следната текстова и визуална информация: - Емблема на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; - Упоменаване на фонда (ЕСФ), който оказва подкрепа на проекта; - Общото лого за програмен период 2014-2020 г. и наименование на финансиращата програма в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. При изпълнението на тази дейност ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация“ 2014-2020 г. Върху доставеното по проекта оборудване ще бъдат поставени визуализиращи стикери, които да удостоверяват, че същите са доставени по проект, изпълняван с подкрепата на оперативната програма, съфинансирана от ЕС. На видимо за обществеността място ще бъде поставена информационна табела, която ще указва, че във фирмата се реализира проект, финансиран от ЕС. Ще бъдат отпечатани и разпространени също така информационни брошури с информация за целта на проекта, реализираните дейности и постигнатите резултати. Целта е да се постигне широка информираност относно планираните дейности и постигнатите в последствие резултати по проекта. Информационните материали ще бъдат поставени на възлово място, където има най-голям поток от хора и най-голяма посещаемост. Успешната реализация на целите на проекта е пряко свързана с постигането на максимална информираност на широката общественост относно изпълнението на предвидените проектни дейности и постигнатите резултати. 2 000.00 470.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.