Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 191 дървета
English

Програма: Фонд "Убежище, миграция и интеграция"

Район за планиране: Всички

Описание

Услуга предоставяща безплатен топъл обяд на нуждаещите се уязвими лица,  произтичаща от необходимостта за ограничаване на разпространението на СOVID-19. Храната ще се  транспортира с автомобил до домовете на потребителите (само делнични дни), тя ще бъде приготвяна по предварително съставено меню и ще включва: супа, основно ястие, хляб и поне веднъж седмично десерт.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Определяне на целеви групи: Идентифициране на конкретните представители на целевите групи се извършва на база информация предоставена от служители на кметствата по населените места на територията на район "Кремиковци", сигнали на граждани и други источници на информация. Критериите за подбор на лицата са в съответствие с целевите групи, които са ясно конкретизирани: I – ва целева група: Лица без доходи или с ниски доходи под линията на бедност – хора в затруднение поради влошената икономическа обстановка в страната, хора, които поради възрастта си или налични увреждания са в по-висок риск от заразяване и неблагоприятно протичане на инфекцията. II-целева група: Лица, поставени под карантина – без доходи или с ниски доходи под линията на бедност и нямат близки, които да им окажат подкрепа. III-та целева група: Лица, обект на социално подпомагане, за които е установена нужда от допълнителна подкрепа и в условията на извънредна епидемична обстановка са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности. Определянето на целевите групи се извършва от ДСП и потвърждаване допустимост на кандидатите. 0.00 0.00
Приготвяне на топъл обяд: Дейноста по операция BG05FMOP001-5.001 „3.1 – Топъл обяд в условията на пандемия от COVID – 19“ е с начална дата 13.01.2021г. и крайна дата 30.09.2022г., общ бр. работни дни 428. Приготвянето на Топъл обяд ще се осъществи с фирма "Джое Кетеръринг" ЕООД , сключила договор с район „Кремиковци“. Срока на документа удостоверяващ правното основание за ползване на материалната база е 10.10.2024г. Храната ще се приготвя в стола на 23СУ „Фредерик Жолио Кюри” с удостоверение за регистрация по чл.12 в Агенция за безопасност на храните №13853/26.09.2012г– адрес: гр. София, бул.”Ситняково” №21 , който отговаря на всички изисквания за извършване на тази дейност с разрешително по чл.12 издадено от Агенция за безопасност на храните.В кухнята са внедрени и разположени необходимата техника за приготвянето на храната, разполагат с работни плотове и помощни уреди, необходими за професионалното осъществяване на дейността. Подредбата е функционална с оглед спазване на изискванията на внедрената HACCP система. Също така има внедрени системи за управление на качеството съгласно стандарт ISO9001:2015 и система за управление безопасността на хранителните продукти по стандарт ISO 22000:2006, които се прилагат във всички обслужвани обекти. Фирма „Джое Кетъринг” ЕООД е с допълнителна разработка на въведената НАССР система, в следствие възникналата ситуация на извънредно положение и вземането на допълнителни мерки за безопасност и дезинфекция свързани с ограничаване на разпространението на COVID – 19. /Приложено е допълнението на системата/. Предвид създалата се ситуация дезинфекцията в помещенията ще се извършват на всеки 4 часа със специален препарат, който е със съпътстващ сертификат. Фирмата разполага с доктор на трудов договор, който провежда ежедневен инструктаж на персонала за прилагането на извънредните мерки и следи за тяхното изпълнение. По уверение на фирма „Джое Кетъринг” ЕООД, персоналът, който е ангажиран за дейността, е на трудов договор към фирмата и притежава необходимата квалификация и опит. Персонала е оборудван с всички предпазни и дезинфекциращи средства за COVID-19. Материалната база разполага с - Помещение за персонала, където се обличат в работно облекло и привеждат във вид, отговарящ на условията на COVID – 19; - Помещение за получаване на стока; - Помещение за обработка на зеленчук; - Подготвителна; - Кухня за приготвяне на храна; - Помещение за пакетиране на храна; - Склад за сухо съхранение. Видовете ястия се изготвят чрез седмични менюта, които включват разнообразни видове ястия, осигуряващи балансирано хранене, съдържащи информация за алергените, съобразно Регламент №1169/2011 на Европейския парламент и на Съвета за информираност на потребителя. 114 049.20 80 504.40
Предоставяне на топъл обяд : Топлия обяд ще се предоставя по домовете на потребителите в работните дни от месеците от „Джое Кетъринг“ ЕООД, с която район "Кремиковци" има подписан договор. Получаването на топлия обяд от потребителя, който има подписан договор с район "Кремиковци се удостоверява с ежедневен подпис. При първоначалното стартиране на топлия обяд, за откриване на адресите на потребителите ще бъдат ангажирани кметове, главни специалисти по населени места на територията на район "Кремиковци" и служители на районната администрация. Приготвянето и доставката на топъл обяд до дома на потребителите в район „Кремиковци“ по операция „3.1 – Топъл обяд в условията на пандемията от COVID – 19“ е възложено с договор на фирма „Джое Кетъринг“ ЕООД. Фирмата разполага с достатъчно персонал за приготвянето, както и за доставката на храната. Също така разполага с 5 автомобила с водачите им , които доставят до адрес придружени с разносвач, който доставя и предава храната лично на потребителите, като спазват всички противоепидемични мерки. 5 702.49 39 247.29
Реализиране на съпътстващи мерки .: Реализирането на съпътстващите мерки ще се изпълняват от районната администрация. След направен индивидуален анализ за специфичните потребности на всеки потребител ще се предприемат действия за реализиране на конкретно установените нужди. Реализирането на съпътстващите мерки ще продължи през целия период на изпълнение на договора, през който период за всеки краен потребител нуждите им могат да се променят от първоначално установените. Администрацията на район "Кремиковци" в най-пълна степен ще отговори на нуждите на хората, съобразно индивидуалните им нужди и подкрепа. Комисията определена със заповед на кмета на район „ Кремиковци“ от служители на администрацията ще изпълняват съпътстващите мерки. При установени конкретни нужди на потребителите ще предприемат необходимите действия за реализирането им. При необходимост от административни услуги район „Кремиковци“ може да окаже напълно удовлетворяване на необходимите им потребности, както и съдействие с други институции. Ще бъдат насочвани към здравни заведения, консултирани за социални услуги, насочвани за ползване при нужда услугите на психолог назначен към район „Кремиковци“. Ползването на административни общински услуги, съдействие за осигуряване на временен подслон на бездомните лица, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене, консултиране за изискванията, свързани с въведените противоепидемични мерки и др. Други форми на индивидуална подкрепа, съдействие, консултиране, реализирани в отговор на конкретно установени нужди и проблеми на представителите на целевите групи с цел преодоляване на последствията от продължителната социална изолация. Относно ограничаване на епидемиологичните рискове, хората изпълняващи съпътстващите мерки ще бъдат снабдени с необходимите противоепидемични предпазни средства, маски дезинфектанти, ръкавици за еднократна употреба и д.р. 5 702.48 5 702.49

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.