Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 3 бр., наем на работно помещение, закупуване на ДМА и ДНА, създаване на интернет страница): Наемане на персонал
В рамките на тази дейност се предвижда сформирането на екип от висококвалифицирани и опитни специалисти в сферата на програмирането,информационните технологии и дизайна.При подбора на персонал ще бъдат спазени стриктно принципите на равнопоставеност и недискриминация и служителите ще бъдат подбирани единствено на база техния професионален опит и компетенции,съобразени със спецификата по разработването на търсачка „Ало,ето ме“.
За целите на реализация на предприемаческата идея на трудов договор ще бъдат назначени:
1.Предприемачът–Ирина Димитрова–системен администратор.Наемането ще бъде с трудов договор,на 4-часов работен ден за период от 18 месеца,както следва:основно трудово възнаграждение на месец,в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя, от 1500 лв. х 18 м.= 27 000 лв.Тя ще отговаря за поддръжката на компютърната система и мрежата на „Ало,ето ме“,ще извършва междинни и окончателни тестове на търсачката,ще отговаря за нейното инсталиране и стартиране и др.
2.Художник и дизайнер–Васил Милчев.Наемането ще бъде с трудов договор на 4-часов работен ден за период от 18 месеца,както следва:основно трудово възнаграждение на месец,в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя,от 1300 лв. х 18 м.=23 400 лв.Той ще отговаря за изготвяне на концепцията за търсачка в социална мрежа и философията на проекта,ще работи върху окончателния вид на дизайна на интернет страницата,обслужваща търсачката,и на мобилните апликации за различни мобилни операционни системи и др.
3.IT специалист–Драгомир Горанов.Наемането ще бъде с трудов договор на 4-часов работен ден за период от 18 месеца,както следва:основно трудово възнаграждение на месец,в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя, от 1200 лв. х 18 м.=21 600 лв.Той ще отговаря за събиране на данните от преносимото устройство на ползвателя на "Ало,ето ме" и синхронизиране с базата данни на търсачката и ще участва във всички дейности по междинно и окончателно тестване на софтуерните продукти,осъществяващи целите на търсачката
4. Системен оператор–Наемането ще бъде с трудов договор на 4-часов работен ден за период от 18 месеца,както следва:основно трудово възнаграждение на месец,в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя,от 1200 лв. х 18 м.=21 600 лв.Той ще отговаря за предварително установените от екипа задания по обработка на данните,включени в информационния пакет на "Ало,ето ме"
Закупуване на ДМА и ДНА,необходими за реализацията на проектното предложение
Необходими за реализацията на "Ало,ето ме" са следните ДМА:
1.Работна станция–3бр.–за работа с инсталирани софтуерни продукти за проектиране,визуализация,анимация,аудио и видеомонтаж,свързан с изработване,приемане и обработване на всякакъв вид материали,предназначени за подготовката,изготвянето и функционирането на „Ало,ето ме”,както и обслужване на интернет страницата
2.Монитор–1 бр.–за работна станция с характеристики,отговарящи на изискванията за качество на работните и крайните продукти
3.Монитор–2 бр.–за оформяне и обработка на дизайнерски и мултимедийни материали по разработването на функционалностите на „Ало,ето ме”
4.Лаптоп–1 бр.–за работа,свързана с приемане и обработване на всякакъв вид материали,предназначени за подготовката,изготвянето и функционирането на „Ало,ето ме”
5.Лазерно многофункционално устройство–1бр.–за разпечатване,сканиране и копиране на материали върху хартиен носител,свързан с работните станции,приемащ и предаващ информация от други електронни устройства
6.Сървър–1 бр.–за обслужване на интернет страницата,предназначена за „Ало,ето ме”
7.Видеокамера–1 бр.–за видео документация на обектите,включени в съдържанието на „Ало,ето ме”
8.Дрон–1 бр.–за фото и видео аеродокументация на обектите,включени в съдържанието на „Ало,ето ме” за обозримост на локалната среда
9.Купол камера –1 бр.–видеокамера за видеонаблюдение на обектите, включени в съдържанието на „Ало,ето ме” за обозримост на локалната среда
Продължава! |
232 400.00
|
213 846.39
|
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 3 бр., наем на работно помещение, закупуване на ДМА и ДНА, създаване на интернет страница): Необходими за реализацията на проекта са следните ДНА:
–2 бр. мобилни апликации за две различни мобилни операционни системи-за разработване, тестване и усъвършенстване на социалната търсачка „Ало, ето ме“.Те ще включват: –Интеграция и комуникация чрез софтуерна система с интернет страницата, търсачка и комуникация“ посредством криптиран канал.
–Използване на информация за местоположението на потребителя.
–Възможност за комуникация между потребителите.
–Управление на профил.
–Приемане или отказ на директен контакт с притежател на друго устройство.
–Искане на номер или друг вариант за бъдещи контакти с притежател на друго устройство.
Наем на помещение
За реализирането на предприемаческата идея „ЕТО МЕ“ ООД се нуждае да наеме помещение, в което да се извършват процесите по разработване,актуализиране и поддръжка на „Ало, ето ме”.Предвидените разходи са за 17 м. х 1000 лв./м.=17 000 лв.
Създаване на интернет страница на „Ало, ето ме“–многофункионална и многопластова интернет страница на търсачката, която да обезпечава локализация на хардуерно устройство, свързано с интернет сървър, който съхранява специфична информация от потребителски профили, както и текстови съобщения в криптиран вид. Интернет страницата трябва да:
–има търсачка,предназначена да селектира осъществените контакти с други ползватели на „Ало, ето ме“, намиращи се в периметъра на търсене;
–функционира в следните направления: да представя селекция на базата на заложени характеристики само при двустранно съвпадение, да съдържа информация за характеристиките на притежателя на преносимото хардуерно устройство и на търсения субект,заложени от притежателя чрез изграждане на личен и предпочитан за търсене профили; да поддържа личен профил, който чрез активирани позиции в определен брой информационни пакети да се съхранява от интернет сървъра; да поддържа личен и търсен профили, заложени чрез активирани позиции в предпочетен брой информационни пакети за процеса на търсене;
–съхранява информационни пакети, предоставящи възможност за охарактеризиране на определена личност с активиране на една или повече позиции от пакета–всяка позиция от пакета да е носител на информация за качество на личността в определена сфера от живота и на желани или готовност за изпълнение, на услуга, делови контакт, развлечение и др.;
–включва позиции с взаимно изключващи се качества,които да не могат да бъдат активирани едновременно;
–предлага активиране на нулева позиция, която да изключва пакета с информация като несъществен за процеса на търсене;
–включва попълнени пакети с формират уникален код, а чрез кодовете да се осъществява процеса на търсене и намиране, който да води до контакт между две устройства;
–известява контакт между две устройства със сигнал;
–известява със сигнал на притежателите на двете устройства присъствието на търсения субект в желания периметър.
Интернет страницата ще включва още много други конкретни параметри за увеличаване на функционалността и приложението на „Ало, ето ме“. |
0.00
|
0.00
|
Визуализация на проекта (дейността ще бъде осъществена чрез закупуване на 1 бр. голяма информационна табела и стикери за всички ДМА, които ще бъдат закупени със средства по проекта): Дейностите по визуализация и публичност по проекта ще бъдат изпълнени чрез поставянето на 2 бр. информационни плаката (за сметка на "ЕТО МЕ" ООД), които ще бъдат позиционирани на вратата на главния вход на помещението, което ще се наеме, а в етапа на изпълнението 1 бр. голяма по размер постоянна информационна табела. Те ще отразяват приноса на Европейския съюз чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 по Процедура за подбор на проекти BG16RFOP002-2.024 „Насърчаване на предприемачеството“ и ще съдържат цялата текстова и визуална информация според изискванията на ЕС. Дейностите по проекта предвиждат и създаване на интернет страница за търсачката в социална мрежа "Ало, ето ме", в която на подходящо място ще бъде публикувана подробна информация за проекта. „ЕТО МЕ” ООД ще спазва всички изисквания, произтичащи от договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, като прилага мерките за публичност и информираност съгласно приложимите правила на информиране и публичност от „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация.” 2014-2020.
При стартиране на дейността „ЕТО МЕ” ООД ще постави на видно място 2 бр. информационни плаката с вида и името на проекта, емблемата на Европейския съюз и името на ЕС, име на финансиращия фонд, логото на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”, наименование на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева, както и началната и крайната дата на изпълнение на проекта. За всеки закупен дълготраен материален актив се предвиждат по 2 информационни стикера или общо 24 бр х 5 лв. = 120 лв., които също да отразяват приноса на програмата. Всички изисквания за визуализация ще бъдат спазени и съответните маркировки ще бъдат поставени на правилните места в хода на изпълнение на дейностите по проекта, като преди крайната дата на проекта ще бъде поставена и 1 бр.голяма по размер постоянна информационна табела х 400 лв. = 520 лв. |
520.00
|
0.00
|