Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Цел на дейността:
Целта на дейността е да се осигури субсидирана заетост за период от 12 месеца на 7 представители на целевата група, поради планираното разширяване на дейността на „Партньорите“ ЕООД. От ключово значение за дружеството ще бъде и запазването на новоразкритите работни места, създавайки предпоставки за дългосрочна и устойчива професионална реализация на новоназначените лица.
Съдържание на дейността:
7 представители на целевата група ще бъдат наети на субсидирана заетост в „Партньорите“ ЕООД на следните длъжности:
- „Специалист компютърни мрежи и системи“ (код 25226009, по НКПД). На тази длъжност се предвижда да бъдат назначени 6 лица, от които 5 лица младежи на възраст до 29 години. Изисквания за заемане на длъжността: Висше техническо или икономическо образование с насоченост към информационни и/или комуникационни технологии или информатика, много добра компютърна грамотност, владеене на английски език. Лицата назначени на тази длъжност ще извършват и организират дейностите по инсталация, ремонти, техническа поддръжка и професионални технически консултации, за партньори, колеги и клиенти. Ще приемат заявки за сервиз от клиенти и координаторите, ще заявяват доставката на части и материали. Ще съдействат на клиентите за максимално ефективна и успешна употреба на доставените им от дружеството стоки и услуги. Ще изпълняват служебните си ангажименти в офиса и на място при клиентите;
- „Специалист продажби“ (код 33393004, по НКПД). На тази длъжност се предвижда да бъде назначено 1 лице, младеж на възраст до 29 години. Изисквания за заемане на длъжността: Висше техническо или икономическо или хуманитарно образование с насоченост към информационни и/или комуникационни технологии или информатика, много добра компютърна грамотност. Лицето ще поддържа и развива продажбите на територията, за която отговаря, като популяризира и продава офис техника и технологии, включително хардуер, софтуер и услуги. За целта прилага професионални търговски техники и технологии, продуктова поддръжка и дълготрайни взаимоотношения с клиентите
Лицата ще бъдат назначени на трудови договори, при пълно спазване на действащото в Р България трудово законодателство, като за времето на субсидираната заетост те ще получават месечна заплата в размер на Минималния осигурителен доход за длъжността. По време на изпълнението на тази дейност ще се гарантира редовно заплащане на възнаграждение и осигуровки на наетите служители. През периода на изпълнение на проекта те ще получат и допълнителна квалификация, свързана с дейностите на фирмата и ще формират професионални знания и умения чрез обучение на работно място и обучение чрез опит. Така за 12 месечния период на субсидирана заетост ще получат шанс за дългосрочна професионална реализация в тази перспективна област. |
92 684.88
|
86 529.11
|
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Цел на дейността:
Разкриване, оборудване и обзавеждане на нови работни места в „Партньорите“ ЕООД за новоназначените по проекта лица. Дейността се изразява в създаване, оборудване и обзавеждане на нови работни места за извършване на трудова дейност, съгласно изискванията за заемане на съответната длъжност и спазване на нормативните изисквания за безопасност и здраве при работа.
Съдържание на дейността:
Планираното оборудване за длъжността „Специалист компютърни мрежи и системи“ (код 25226009, по НКПД), необходимо за извършването на трудовата дейност от 6-те новоназначени служители се състои от:
- Преносими компютри със следните параметри: процесор Интел I3 или еквивалент, 4 гигабайта рам памет, 1терабайт хард диск, 15.6" дисплей, необходими за извършване на трудовата дейност и позволяващи инсталирането на специализиран софтуер за дейността на специалистите;
- Смартфон с операционна система „Андроид“ или еквивалент и минимум 4 инчов дисплей, необходим за осъществяване на връзка и координиране на служебните ангажименти, както с офиса и прекия ръководител, така и с клиентите на дружеството;
- Лек автомобил отговарящ на N1 хомологация, климатик, централно заключване и аларма, необходим за извършване на инсталация, ремонти, техническа поддръжка и професионални технически консултации на място при крайните клиенти на „Партньорите“ ЕООД, което и обуславя необходимостта от инвестицията с цел осигуряване на мобилност на екипа.
Планираното оборудване за длъжността: „Специалист продажби“ (код 33393004, по НКПД), необходимо за извършването на трудовата дейност от новоназначеният служител се състои от:
- Преносими компютри със следните минимални параметри: процесор Интел I3 или еквивалент , 4 гигабаита рам памет, 1терабайт хард диск, 15.6" дисплей, необходими за извършване на трудовата дейност и позволяващи инсталирането на специализиран софтуер за дейността на специалистите;
- Смартфон с операционна система „Андроид“ или еквивалент и минимум 4 инчов дисплей, необходим за осъществяване на връзка и координиране на служебните ангажименти, както с офиса и прекия ръководител, така и с клиентите на дружеството;
Етапи за изпълнение:
1. Подготовка – екипът за управление на проекта ще разработи план за изпълнение на дейността. Ще се детайлизират точни технически характеристики и ще се проведе процедура по избор на изпълнител, съгласно нормативната уредба.
2. Изпълнение – в съответствие с плана за изпълнение на дейността, с избраните изпълнители ще се сключат договори за доставка. Екипът за управление на проекта ще осъществи контрол и мониторинг при изпълнението на сключените договори.
3. Приключване – доставено и пуснато в експлоатация оборудване. |
39 100.00
|
43 563.00
|
Дейности по информиране и публичност: Цел на дейността:
Целта на дейността е да се предоставя навременна и коректна информация на обществеността за проекта, както и да се популяризира приносът на Европейските фондове за неговото реализиране.
Съдържание на дейността:
Дейността за информиране и публичност ще бъде изпълнена при стриктно спазване на приложимите за проекта изисквания на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.
Предвидени са следните действия:
- поставяне на информационна табела на входа на „Партньорите“ ЕООД;
- изработване на секция с информация за проекта за интернет страницата на „Партньорите“ ЕООД;
- дизайн и изработка на брошури (формат А5, пълноцветен печат) – брошурата ще бъде отпечатана в началото на проекта, като в нея ще бъдат описани дейностите и целите на проекта;
- дизайн и изработка на стикери, които ще бъдат поставени на закупеното по проекта оборудване.
Етапи за изпълнение
1. Планиране – екипът за управление на проекта ще разработи план за информиране и публичност с конкретни дати, отговорници и действия, ще възложи изработката на всички материали, свързани с дейността за информиране и публичност, ще разработи бланка за документите на проекта в съответствие с изискванията на Единния наръчник и ще запознава всички доставчици с изискванията за информиране и публичност.
2. Изпълнение – в съответствие с плана за информиране и публичност като екипът за управление на проекта следи за спазването на графика и качеството на изпълнение на действията.
3. Приключване - в съответствие с плана за информиране и публичност |
302.00
|
297.30
|
Дейности за организация и управление на проекта: Управление на проекта, насочено към реализиране на предвидените дейности и постигане на заложените резултати. Екипът по проекта ще проследява напредъка на проектните дейности и в случай на необходимост ще предлага предприемане на корекции в графика за изпълнение и/или други корективни действия за успешното изпълнение и приключване на проектните дейности и отчетността по проекта.
Съдържание на дейността:
С цел успешно управление и изпълнение на проекта ще се сформира екип от експерти, които ще ръководят и координират проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения с Договарящия орган договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.
Екипът за управление на проекта (ЕУП) ще се състои от: ръководител, координатор, счетоводител и ще изпълнява следните задачи:
- Изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на предвидените по договора дейности;
- Осигуряване на постоянен контрол на място върху изпълнението на проектните дейности;
- Извършване на своевременната подготовка и провеждане на предвидените тръжни процедури, както и да осъществява контрол върху изпълнението на договорните задължения на определените изпълнители/доставчици;
- Своевременно изготвяне и представяне на изискваните технически и финансови отчети по изпълнението на проекта, и осъществяване на ефективна комуникация с Договарящия орган.
Успешното изпълнение на проекта се основава на добро техническо и финансово управление на предвидените по договора дейности. То предполага екип от експерти, които задълбочено познават различните аспекти, свързани със спецификата на управлението на дейности както в компанията, така и в проектен формат. С оглед успешното управление на проекта, ЕУП ще създаде и поддържа ефективна система за комуникация, ще организира редовни срещи на екипа с цел постигане на ефективно изпълнение на заложените по проекта дейности, съобразно правилата и изискванията на Договарящия орган. В рамките на проекта ще се реализират срещи между екипа по проекта за изготвяне на План за действие за изпълнение на проектните дейности с отговорници и срокове; координация и логистика на реализиращите се и предстоящите дейности; провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители, съгласно нормативните изисквания и изискванията на Програмата.
Етапи за изпълнение:
1. Подготовка – на етапа на подготовка ще бъде сформиран екипът за управление на проекта. Това включва сключването на договор с ръководителя на проекта, който е предварително определен и чиято автобиография е приложена към настоящото проектно предложение, както и избор и сключване на договори с координатора и счетоводителя на проекта. Всеки от членовете на екипа ще разполага с подробно работно задание за дейностите, които следва да извърши и ще отчита изпълнените дейности и задачи на месечна база. Членовете на екипа ще бъдат инструктирани и ще бъдат запознати с другите документи, регламентиращи тяхната работа - договор за безвъзмездна финансова помощ, Ръководство за изпълнение на проекти, Методология за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020, Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 и др. Членовете на екипа ще разполагат с необходимото оборудване и достъп до интернет, за да могат да изпълняват своите задължения.
2. Изпълнение – екипът за управление на проекта ще направи план за изпълнение на дейностите (с конкретни дати и срокове, съобразно датата на сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ), ще организира провеждането на тръжната процедура за избор на изпълнители. Текущо счетоводителят на проекта ще извършва и осчетоводява дължимите плащания към доставчици, експерти, представители на целевата група, включени в субсидирана заетост.
3. Приключване – след приключването на дейностите по проекта екипът за управление на проекта ще подготви окончателен технически отчет и искане за окончателно плащане и след одобрението им ще архивира и предаде на Кандидата документацията по проекта. |
11 906.22
|
17 118.20
|