Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 343 дървета
English

Програма: Фонд "Убежище, миграция и интеграция"

Район за планиране: Всички

Описание

Неофарм България е компания, създадена през 1996. До 2002 година компанията търгува с лекарствени продукти, субстанции и химични вещества на вътрешния и външния пазар. Стартирахме собствено производство през 2003 година, като първият продукт- Neopholic излезе на пазара през лятото на същата година. Нашата мисия е да създаваме превъзходни продукти, които предлагат терапевтични ползи, съществено подобряващи живота на нашите потребители при медицински състояния, за които липсват или съществуват незадоволителни решения. Всички те са разработени от развойния ни екип. Неофарм е обявена за една от най-бързо развиващите се компании на фармацевтичния пазар по отношение на скорост на въвеждане на нови продукти и увеличаване на приходите от продажби на годишна база. Непрекъснато инвестираме в нови разработки и оборудване. 
За да можем да продължим развитието си и да подобрим пазарните си позиции е необходимо да увеличим значително управленския си капацитет чрез внедряване на интегрирана CRM и ERP система, както и чрез въвеждане и сертифициране на система за управление на качеството, съгласно ISO9001. Така ще подобрим организацията вътре в предприятието, ще планираме по-добре производствените ресурси и ще имаме възможност да извършваме анализи на продуктивност и производителност, чрез които да оптимизираме  производствената и търговска дейности. По-добрата организация на работния процес ще даде възможност и по-бързо да въведем  предвидените нови продукти в редовно производство. Сертифицирането по стандарта за управление на качеството, заедно с предвиденото за закупуване контролно оборудване, ще ни дадат възможност за допълнително повишаване на експортния потенциал, тъй като за голяма част от партньорите ни наличието на сертификат е задължително условие за работа с нас.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятията чрез въвеждане и сертифициране на система за управление на качеството, съгласно ISO 9001: Дейността на Неофарм България ЕООД се осъществява на две площадки – в София и в с. Гурмазово, Софийска област. В София се са концентрирани административните и търговски дейности. В с. Гурмазово е концентриран производствения капацитет на фирмата. Там се произвеждат хранителни добавки. Ръководството на Неофарм възнамерява за първи път да въведе и внедри система за управление на качеството (СУК) отговаряща на изискванията на международния стандарт ISO 9001. До колкото дейността обхваща производството на хранителни добавки, съществена част от СУК ще бъде интегрирането и с вече сертифицираната система за съответствие с ISO 22000, за управление на безопасността на продукта. Въвеждането на СУК, отговаряща на изискванията на ISO 9001 е изключително необходимо както за подобряване на организационните процеси и гарантиране на качеството на продуктите, така и за повишаване на експортния ни потенциал. Технологичния процес по производство на хранителни добавки, накратко може да бъде описан като състоящ се от три етапа – закупуване на суровини, изготвяне на хранителни добавки, складиране и дистрибуция. По отношение на закупуването на суровини, изграждането на СУК ще създаде условия за ясно дефиниране на изискванията към суровините. Изграждане на процеси по подбор и оценка на доставчиците. Ефективен контрол на доставките, в смисъл на тяхното количество, качество, а също и получаването им навреме. Системата за избор на доставчиците ще е базирана на тяхната способност да доставят суровини и услуги, отговарящи на конкретните производствени нужди на Неофарм. Това от своя страна ще доведе до изграждане за първи път на системен и документиран подход при удовлетворяване на изискванията на клиентите. За първи път ще бъде изградена система за текуща оценка на качеството на доставките, а от там и на доставчиците. За първи път процедурите, които ще бъдат изградени и внедрени като част от СУК ще бъдат интегрирани с вече изградената и сертифицирана за съответствие с ISO 22000 СУБХ. Освен за подбор и оценка на доставчиците и контрол на качеството на доставяните продукти и услуги, процедурите по СУК за първи път ще дефинират системен подход по управление на складовите наличности, от една страна и управление на складирането – условия на складиране, принципа FIFO, от друга. При осъществяване на технологичните дейности по производството на хранителни добавки, за първи път Неофарм ще въведе технологични процедури, базирани на изискванията на ISO 9001. Това ще включва дефиниране на правила за извършване на технологичните операции, правила за управление и поддръжка на технологичното оборудване, правила за създаване и поддържане на нужната компетентност на служителите. Ще бъде изградена система за използване и поддържане на измерителното оборудване. Системата за контрол на параметрите на суровините и продуктите ще включва процедури и правила касаещи въвеждането на лабораторно оборудване, обект на закупуване по настоящата програма. За първи път ще бъдат дефинирани и въведени правила, касаещи това оборудване. Тези правила ще включват: - Правила за извършване на лабораторни измервания с оборудването - Правила за съхранение на оборудването - Обучение на персонала по тези правила - Разработване на програма за поддържане на оборудването - План за закупуване на консумативи По отношение на третият етап в производството на хранителни добавки, за първи път в Неофарм, като част от СУК, ще бъдат въведени процедури и правила за комуникация с клиентите. Ще бъдат разработени процедури за идентифициране на изискванията на клиентите. Това ще отразява изискванията както по отношение на параметрите на продукта, така и по отношение на доставката като количество и време на доставяне. 14 200.00 11 300.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез разработване и внедряване на интегрирана ERP и CRM система: По този проект се предвижда въвеждане на интегрирана ERP и СRM система, която ще обхване цялата ни дейност.Това е необходимо поради изключително бързото ни развитие. С въвеждането на системата ще бъдат преустановени по-голямата част от операциите, извършвани на ръка от служителите , както и извършването на частични анализи, с непълни данни, ограничаващи и опорочаващи възможностите ни за вземане на правилни управленски решения. Системата ще бъде разработена изцяло за нас поради сложността и множеството пластове на операциите, както и специфичните връзки между отделните звена в Дружеството. Проучванията показаха, че на пазара не съществува готов продукт, който да може да удовлетвори всички наши потребности. След множество анализи създадохме специфичен бизнес модел, на базата на който ще се разработят и свържат функционалностите на системата. За нас е най-удачно системата, която ще се разработи да е интегрирана и да дава възможност за управление и допълнително създаване на собствени администраторски инструменти, тъй като фирмата и структурата й се развиват непрекъснато. Една от най-важните функции, която ни е необходима, е възможността за териториален мениджмънт. Така ще можем да управляваме специалния фармацевтичен екип, който създаваме с цел увеличаване на продажбите си С новите ERP модули от системата се предвижда освен модулите, обслужващи производството , да бъдат интегрирани и складовия софтуер, модулът за фактуриране и възможност за интеграция със съществуващия счетоводен софтуер /импортиране на данни/. Необходимо е и да бъдат генерирани множество справки за управленски, производствени и счетоводни потребности на фирмата. Предвиждаме ERP модулът да може да извършва най-малко следното: - генериране на заявка с данни за продукта, която трябва да се произведе - рецептурата с описание на суровините необходими за изработката на продукт - различни типове "складове" - за суровини, тегловно (междинен склад), склад с готова продукция - модул доставки - модул Суровини - Етапи на производство (процеси) Всички модули и функционалности са изключително важни за подобряване на конкурентоспособността и производителността на фирмата. С повишаване на експорта са изключително необходими и модулите, изработващи документи за експорт, изчисляващи различните такси, които трябва да бъдат платени, както и стриктно следене на продажбите по страни, с цел извършване на анализи и разширяване на продажбите. Много важен за нас е и модулът за управление на отпадъците и технологичния брак. Изискванията ни към него са: - възможност за следене на количества и въвеждане на норми за отпадни материали в производствени поръчки. - отчитане на количество и вид и състояние на отпадъците в следствие на производствените процеси; - заскладяване и съхранение на получените отпадъци; - следене и управление на наличното количество отпадъци; - изготвяне на съпътстваща документация за дейностите, касаещи управлението на отпадъците; - Различни видове справки - каталог с кодовете на различните видове отпадъци; Наличието на всички тези данни ще ни даде възможност да оптимизираме генерираните количества отпадъци чрез промяна в стратегията или по други начини, като това е от голямо значение за постигане целите ни за устойчиво развитие на Дружеството. Данните, събирани в този модул, ще ни дадат възможност за оптимизиране на технологичния брак, например чрез производство на по-големи партиди. Не на последно място, с внедряването на системата ще отпадне и необходимостта от извършване на множество разпечатки, което е свързано със значително използване на хартия, което бихме желали да преустановим . 285 000.00 285 000.00
Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятието чрез закупуване на ново контролно оборудване, необходимо за прилагането на системата за управление на качеството, съгласно ISO9001: Основния технологичен процес, осъществяван от Неофарм, обект на регулиране от СУК, е производство на хранителни добавки. Системата за управление на качеството ще бъде оценявана за съответствие с международния стандарт ISO 9001:2015. Основно изискване на стандарта, записано в клауза 7.1 е осигуряването на подходящи ресурси, в смисъл на Човешки ресурси (7.1.2), Инфраструктура (7.1.3), Ресурси за наблюдаване и измерване (7.1.5) и др. В рамките на настоящият проект, висшето ръководство е избрало да получи финансиране за лабораторно оборудване, което ще осигури от една страна пряко съответствие с изискванията на клауза 7.1 на стандарта, а от друга ще осигури систематичен контрол на суровините, на параметрите на производствения процес и на междинните продукти, а също и на крайния продукт. По този начин ще постигне съответствие с цялата клауза 8 на ISO 9001:2015, а от там и с останалите изисквания на стандарта. Оборудването планирано да бъде закупено е насочено към извършване на химични изследвания – осигуряващи информация за качество на междинния и краен продукт. Оборудването ще се интегрира и във вече изградената и сертифицирана съгласно ISO 22000, система за управление на безопасността на продукта. Химичните анализи, осигурявани от оборудването ще допринесат за управляване на риска от химическо замърсяване, по отношение на хранителните продукти. Това е изискване на ISO 22000, което ще може да бъде изпълнено с по-голяма скорост и прецизност. 100 000.00 99 660.00
Дейности за визуализация на проектното предложение и резултатите от него: По проекта са предвидени и необходимите мерки за информиране и публичност, съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013. В информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта ще бъде упоменат финансовия принос на Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 . Във всички обяви и публикации, свързани с изпълнението на проекта, бенефициентът ще оповестява, че проектът е получил финансиране от ЕФРР чрез ОПИК. По време на изпълнението на проекта ще информираме обществеността за получената от ЕФРР подкрепа, като: а) включим на интернет страницата си кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати и финансовата подкрепа от ЕС; б) ще поставим плакат с информация за проекта (размер А3), в който се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на портала на предприятието, тъй като това е видно за обществеността място. Плакатът ще съдържа текстова и визуална информация, съгласно изискванията. Ще бъде изработена и постоянна табела след приключване на проекта, която ще съдържа емблемата на ЕС, упоменаването „Европейски съюз“ и наименованието на финансиращия фонд трябва да заемат минимум 25% от площта им. Те ще бъдат изготвени в съответствие с техническите характеристики, приети от Европейската комисия. Върху всеки отделен апарат, предмет на закупуване по този проект, ще се поставят стикери, включващи информация за финансовия принос на ЕС чрез ОПИК. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.