Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 332 дървета
English

Програма: Фонд "Убежище, миграция и интеграция"

Район за планиране: Всички

Описание

Осигуряване на топъл обяд в община Враца
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Закупуване на хранителни продукти: Хранителните продукти се доставят в общинското предприятие от фирми, избрани след проведена процедура по ЗОП. При приготвянето на храната се използват продукти, отговарящи на изискванията на законодателството. В обектите е разработена и внедрена система за безопасност на произвежданата готова кулинарна продукция /ДПП и НАССП/. През 2012г. е проведена процедура за избор на доставчици на хранителни продукти, като с тях е сключен договор за доставка. От страна на Кмета на Община Враца е разрешено използването на определените доставчици на хранителни продукти за целите на проекта до изтичане на сроковете на договорите. В момента се провежда процедура за избор на нови доставчици на хранителни продукти, в тази връзка е изготвена докладна записка и е разрешено, избраните доставчици, отново да се използват и за целите на проекта. Общото описание на хранителните продукти: „Месо, месни продукти, птици, птичи продукти и риба”; „”Мляко, млечни продукти и яйца”, „”Хляб, хлебни, тестени и сладкарски изделия”, Пакетирани храни, мазнини, подправки и безалкохолни напитки” и „Пресни и преработени плодове и зеленчуци”. 43 056.00 0.00
Осигуряване на топъл обяд: Кухня – майка с кетеринг и диетичен стол ,ул.”Стоян Заимов” №2 Кухня майка с кетъринг и стол ДСП Патронаж, ул.”Екзарх Йосиф” №75. 2 152.80 74 488.55
Предоставяне на съпътстващи мерки: Съпътстващите мерки се изразяват в консултиране и съдействие за възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на община Враца, включително и финансирани по ОП РЧР 2014-2020, ползването на административни общински услуги, осигуряване на временен подслон на бездомните лица, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги. Ще се разработи информационна карта, която ще се попълва от потребителите на услугата, като с нея ще се информираме за нуждите му от съпътстващи услуги, тя ще се попълва и от всеки нов потребител. При наличие на потребители, възползващи се от съпътстваща услуга, от същата ще ни се предоставя информация за броя и посоката на работа със същият. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.