Адаптиране на помещение за детски кът, чрез изпълнение на ремонтни и строително-монтажни работи, оборудване и обзавеждане.: Адаптиране на помещение за детски кът, чрез изпълнение на ремонтни и строително-монтажни работи, оборудване и обзавеждане.
Описание
Помещението, в което е предвидено да се обособи детския кът се намира на 5-тия етаж в сградата на общинска администрация Попово, която е частна общинска собственост.
Помещението ще бъде ремонтирано, адаптирано, оборудвано и обзаведено за детски кът, като се спазят минималните изисквания описани в Указанията за кандидатстване, осигурявайки безопасност и достъпност за всички ползватели, като се предприемат всички мерки срещу възможни рискове, застрашаващи живота и здравето на ползвателите-деца и детегледачите.
- Ще бъде спазено изискването заразмер на помещението за детски кът минимум 30 кв.м.
- Ще бъде осигурена естествена светлина и вентилация в помещението;
- Подовата настилка в помещението ще бъде ударопоглъщаща, с нехлъзгава повърхност, устойчива на дезинфекционни разтвори и удобна за почистване, така че да се избегне създаването на условия за развитие на организми, паразити и насекоми;
- Инсталациите в помещението ще бъдат недостъпни за децата или подходящо обезопасени;
- Ще бъде обособен самостоятелен санитарен възел към помещението включващ преддверие с мивка с течаща топла и студена вода;
- Обзавеждането и оборудването ще бъдат съобразени с броя и възрастта на децата които ще посещават детския кът, като елементите на обзавеждането в никакъв случай няма да бъда с остри и/или стърчащи ъгли.
- Ще бъдат предвидени и закупувани необходими материали и режийни, нужни за обезпечаването на ежедневните нужди на наетия персонал и на децата ползващи помещението.
Ще бъдат извършени следните СМР дейности:
Демонтаж вътрешни врати
Доставка и монтаж на врати
Демонтаж на мивки бр.
Доставка и монтаж на мивки подходящи за деца до 12 г.възраст
Демонтаж на бойлер
Доставка и монтаж на бойлер
Демонтаж на смесителни батерии
Доставка и монтаж на смесителни батерии
Доставка и монтаж на душ батерия
Доставка и монтаж на преходни лайсни
Очукване на шпакловка по стени
Стъргане на боя по стени и тавани
Направа на куфар от гипсокартон за скриване на тръби от отоплителна инсталация
Направа на шпакловка с мрежа и готова смес
Грундиране преди боядисване
Боядисване стени и тавани с цветна боя
Доставка и монтаж на гумена обезопасителна настилка
Доставка и монтаж на предпазители за контакти
Доставка и монтаж на комарници
Доставка и монтаж на щори за прозорци
Помещението ще бъде обзаведено и оборудвано с мебели, съобразени с възрастта на децата: радиаторни решетки, гардеробчета, шкафчета за обувки, кътове за игра, масички и столчета, шкафче за занималня и детски дивани.
- Ще бъде поставена TV медийна уредба за интерактивните занимания.
-Ще бъдат осигурени играчки и канцеларски материали, съобразени с възрастта на децата;
|
0.00
|
0.00
|
Осигуряване на заетост за период до 12 месеца: В рамките на тази дейност Община Попово ще извърши подбор на безработни лица, регистрирани в дирекция „Бюро по труда” - Попово, и ще включи 4 бр. служители в субсидирана заетост за целодневно полагане на грижи за деца за период до 12 месеца. Безработните лица ще представляват целевата група на един и/или повече от посочените индикатори за изпълнение, съгласно Указанията за кандидатстване:
- ИП1: Безработни участници на възраст от 30 до 54 г. вкл., както и безработни участници, вкл. продължително безработни, или неактивни участници, извън образование и обучение, над 54 г.;
- ИП3 : Безработни участници на възраст до 29 г. вкл., със завършено средно или висше образувание.
Включването в заетост на лицата ще помогне за тяхната социализация, ще допринесе за повишаване доходите им и качеството им на живот. В непряк смисъл това ще се отрази и на техните семейства. На 4 лица ще бъде предоставена възможност за професионална реализация, а именно назначаване на работа за 12 м. в общинска администрация Попово, като се предвижда сключване на 4 бр. трудови договори на пълен работен ден с представителите на целевите група за икономическа дейност “Хуманно здравеопазване и социална работа”.
Дейността ще бъде изпълнена в рамките на 14 м., от които 2 м. ще се извършва подбора, и при необходимост обучението, на представителите на целевата група, а за 12 м. ще се осигури тяхната заетост.
Подбор и наемане на представители на целевата група:
1. Разработване на длъжности характеристики, отговарящи на организационните нужди.
2. Разработване на трудови договори, отговарящи на организационните нужди и в съответствие с Кодекса на труда и съпътстващите го нормативни актове, както и с Указанията за кандидатстване.
3. Съставяне на обява за работа и публикуването й в подходящите за целта сайтове и места за обяви.
4. Подбор на кандидатите, отговарящи на организационните критерии.
5. Сключване на трудов договор и подписване на длъжностна характеристика за съответната професия.
Работното време на наетия персонал ще бъде съобразено с нуждите на кандидата и н ародителите, работещи в общинска администрация Попово, за които ще бъде социалната придобивка, като се осигури грижа за децата всеки работен ден, от 08 до 17 часа, както е работново време в Община Попово.
В рамките на трудовата заетост на назначеният персонал по проекта, ще бъде изплащано възнаграждение за срок до 12 месеца, изразено в месечна заплата, съобразена със средна брутна месечна заплата за икономическа дейност “Хуманно здравеопазване и социална работа” за 2020 година /по данни на НСИ/ и всички дължими вноски за сметка на работодателя, съгл. изискванията на КТ и КСО.
Предвид факта, че изпълнението на проекта ще започне през 2021 г. и ще продължи и през 2022 г. оформянето на месечната заплата на наетите лица по проекта е съобразено освен със средна брутна месечна заплата за икономическа дейност “Хуманно здравеопазване и социална работа” за 2020 година /по данни на НСИ/, също така и с предвидените увеличения на работната заплата за 2021г и 2022г., включително и всички дължими вноски за сметка на работодателя, съгл. изискванията на КТ и КСО.
- Брутно месечно възнаграждение за 1 служител = 1000,00 лв.
- Месечни дължими вноски за сметка на работодателя = 200,00 лв.
- Разходи за възнаграждения за 12 месеца = 14 400,00 лв.
- Разходи за възнаграждения за 12 месеца, за 4 бр. служители = 57 600,00 лв.
|
0.00
|
0.00
|
Предоставяне на обучение на безработни лица за придобиване на умения за полагане на грижи за деца.: В рамките на тази дейност Община Попово ще извърши обучение , пряко свързано с придобиване на умения за полагане на грижи за деца, на ново наетите лица, за които е осигурена заетост в общинска администрация Попово.
Основната дейност, която гарантира пълното изпълнение на проектно предложение, е предоставяне на грижи за децата, които ще посещават новосъздаденият детски кът в общинска администрация Попово. За целта ново наетите служители /детегледачи/ трябва да притежават необходимите умения, които да гарантират безопасност на посетителите на детския кът, както и да могат да предприемат всички мерки необходими да предотвратят възможни рискове, застрашаващи живота и здравето на децата и техните родители.
Обучението на безработни лица за придобиване на умения за полагане на грижи за деца ще стартира, след техният подбор и преди включването им в субсидирана заетост при работодателя. Тъй като по процедурата няма изискване за минимално входящо образователно и квалификационно равнище на безработните лица за включване в обучението. съгласно Условията за кандидатстване предоставянето на обучение за полагане на грижи за деца не е задължително, но то ще бъде задължително в случай че избраните лица не притежават образователна степен или професионална квалификация в сферата на образованието, социалните услуги за деца, здравеопазването или не са преминали обучение за полагане грижи за деца. Лицата, които не притежават подходяща квалификация задължително ще бъдат включени в обучение за полагане на грижи за деца.
Съобразно нуждите на работодателя и длъжността, която се предвижда да заемат лицата от целевата група е предвидено обучението да обхваща минимум следните теми за код на професия, и код на специалност - "Персонал грижещ се за деца" 5311, "Детегледач" 1001 :
- придобиване на познания за развитието на детето (деца със специални нужди);
- дневен режим на детето и ролята на игрите в различна възраст;
- безопасност на детето и възможности за предотвратяване на критични и опасни за здравето и живота му ситуации;
- придобиване на познания за реакция в случай на инцидент, остро заболяване и/или насилие;
- дисциплината като средство за защита и възпитание на детето;
- придобиване на познания за стандартите за етично поведение на работещите с деца в сферите на образованието, здравеопазването, социалните грижи, правосъдието, вътрешните работи и др., посочени в Етичния кодекс на работещите с деца;
- придобиване на познания относно разработени процедури за достъп на външни лица в кътовете и такива за приемане и предаване на децата от и на техните родители.
|
0.00
|
0.00
|