„Ти Ес Би Груп“ ЕООД е създадено през 2010 г. с основен предмет на дейност производство на PVC дограма.
Във връзка с плановете си да подобри процесите на управление и организация на дейността си, в рамките на проекта дружеството планира да закупи и внедри интегрирана софтуерна платформа за цялостно управление на бизнес процесите.
Платформата включва пълен набор от работещи в синхрон комплексни системи и модули: 1) софтуерна система за процесен мениджмънт; 2) система за ресурсно планиране; 3) система за управление на взаимодействието с клиенти; 4) система за извличане, анализиране и докладване на данни; 5) система за управление на производството; 6) финанси; 7) логистика; 8) продажби; 9) администрация; 10) маркетинг; 11) интеграция; 12) сервиз и 13) управление на околната среда и отпадъците.
В технологично отношение изпълнението на проекта ще доведе до внедряване на комплексна автоматизирана софтуерна платформа, която ще допринесе за подобряване на основните бизнес процеси в предприятието: (1) планиране и вземане на решения; (2) организация на ресурсите; (3) организация на производствения процес; (4) реализиация на продукта и (5) интернационализация на продукта. Всичко това ще допринесе за разширяване на технологичните възможности и повишаване на производствения капацитет на дружеството, както и за повишаване на качеството и намаляване на себестойността на готовата продукция. В икономическо отношение изпълнението на проекта ще допринесе за повишаване на ефективността на производствените разходи, повишаване на приходите от продажби и цялостно нарастване на рентабилността. В екологично отношение, проектът ще допринесе за опазване на околната среда посредством по-ефективно използване на ресурсите и управление на отпадъците.
С всичко това проектът ще доведе до трайно нарастване на рентабилността на дружеството, което ще допринесе за устойчивото повишаване на конкурентоспособността и експортния му потенциал в дългосрочен план.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Придобиване и внедряване на интегрирана софтуерна платформа за цялостно управление на бизнес процесите в "Ти Ес Би Груп" ЕООД.: В рамките на дейността ще бъде доставена и въведена в експлоатация интегрирана софтуерна платформа за цялостно управление на бизнес процесите в "Ти Ес Би Груп" ЕООД.
Интегрираната софтуерна платформа представлява комплексно ИКТ-базирано решение, което обхваща широк набор от модули и комплексни системи, работещи в синхрон, осигуряващи технологично всички бизнес процеси от дейността на компанията. Платформата включва следните основни системи и модули:
I. Функционални групи:
1. Система за процесен мениджмънт (BPM)
2. Система за ресурсно планиране (ERP)
3. Система за управление на отношенията с клиенти (CRM)
4. Система за извличане, анализиране и докладване на данни (BI)
5. Система за управление на производството (MES)
II. Основни модули:
1. Производство:
- Модул "Заявки за доставка"
- Модул "Заявки за производство"
- Модул "Работа на смени"
- Модул "Графици"
2. Финанси:
- Модул "Каси"
- Модул "Фактуриране"
3. Логистика:
- Модул "Склад"
- Модул "Маршрути"
4. Продажби:
- Модул "Номенклатура и цени"
- Модул "Оферти"
- Модул "Отстъпки"
5. Администрация:
- Модул "Управление на документи"
- Модул "Справки"
- Модул "Сигнали"
6. Маркетинг:
- Модул "Оценка на клиенти"
- Модул "Съобщения"
- Модул "Оценка на доставчици"
7. Интеграция: свързване с външни системи
8. Сервиз:
- Модул "Сервиз"
9. Управление на отпадъци:
- Модул: "Управление на околната среда и отпадъците от дейността"
Функционалностите на платформата ще бъдат достъпни за две групи потребители – вътрешни и външни. Вътрешните потребители (служители и ръководители на „Ти Ес Би Груп“ ЕООД) получават достъп до всички модули и функционални групи на платформата индивидуални клиентски терминали (персонални компютри), като обхватът на достъпа на всеки вътрешен потребител ще бъде индивидуално определен от ръководството на фирмата. Ограничен кръг модули и функционалности на платформата ще бъдат достъпни чрез индивидуални профили за определени от дружеството външни потребители – ключови доставчици и бизнес партньори на „Ти Ес Би Груп“ ЕООД, на които фирмата ще предостави достъп с цел подобряване на ефективността на веригата на доставки и продажби. Платформата предоставя възможност достъпът на различните категории потребители (вътрешни и външни) да бъде свободно конфигуриран (разширяван и ограничаван) от дружеството в зависимост от неговите специфични бизнес потребности и предпочитания.
В рамките на внедряването в експлоатация на софтуерната платформа ще бъде извършено инсталиране и конфигурация на платформата, зареждане на клиентски данни и провеждане на обучения на потребителите за работа с нея.
Етапи при изпълнението на дейността:
1. Подготовка и провеждане на процедура за избор на доставчик на интегрираната софтуерна платформа (от 1-ви до 6-ти месец).
2. Сключване на договор с избрания доставчик (от 6-ти до 7-ми месец).
3. Доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на интегрираната софтуерна платформа, подписване на приемо - предавателен протокол за доставката и функционирането на въведената софтуерна платформа от доставчика (от 8-ми до 18-ти месец).
513 200.00
513 200.00
Дейности за визуализация на проекта: Предвидените дейности и постигнатите резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани сред широката общественост, като за целта ще бъдат спазвани стриктно изискванията на "Националната комуникационна стратегия" 2014-2020 г. и на "Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020 г.
В съответствие със задълженията си за осигуряване на информиране и публичност, произтичащи от изпълнението на Договора за БФП, "Ти Ес Би Груп" ЕООД ще изпълни следните дейности, необходими за популяризиране на приноса на ЕС и на получената безвъзмездна финансова помощ по проекта:
1. Поставяне на временен информационен плакат (табела) - 1 бр. на видно място в производствената си база в гр. Костинброд, ул. "Полето" 4, през времетраенето на изпълнението на проекта, включващ съществената информация относно проекта и приноса на ЕС за изпълнението му.
2. Поставяне на постоянна информационна табела (1 бр.) на видно място в предприятието, съдържаща данните на проекта и включваща всички задължителни реквизити с цел оповестяване на приноса на ЕС за финансирането му.
Етапи при изпълнението на дейността:
1. Подготовка и провеждане на избор на изпълнител за дейностите по визуализация на проекта (от 1-ви до 3-ти месец).
2. Сключване на договор с избрания изпълнител (4-ти месец).
3. Изпълнение на дейностите по визуализация на проекта от външния изпълнител (от 5-ти до 18-ти месец).
1 900.00
920.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN