Фирма ДиУеър ЕООД е основана на 10.11.1989 г. и има офиси в София, Пловдив, Бургас, Варна, Габрово и Враца. Основната дейност на фирмата е свързана с разработването, внедряването и поддържата на информационни системи. Наред с това за успешното внедряване на разработените системи фирмата поддържа учебен център с пет зали – две в София и по една в Пловдив, Бургас и Варна.
Целта е разработването, въвеждането и използването на информационна система за управление на бизнес процесите с оглед постигането на максимална ефективност и ефикасност на дейностите в организацията и гарантиране на качественото и надеждността на предлаганите услуги, като основно ще се цели подобряване представянето на фирмата на международните пазари.
Предвиденото разработване и въвеждане на информационната система ще е специфично за компанията и преминава също през точно определени стъпки фиксирани в план-програми.
Дейността в проекта е насочена именно към реализация на целта и развитие на предприятието чрез насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги
Цялата тази дейност е организирана основно под формата на задачи, които се спускат за изпълнение със срок, отговорник и очакван резултат. С оглед постепенното нарастване на обема на работата и свързаното с това увеличаване на ангажираните служители, все повече трудности са констатирани в процеса по управление на фирмата, разпределението на задачи, следене за тяхното коректно изпълнение, осъществяването на обратна комуникация с клиентите и коректното спазване на заложените процеси. Поради тази причина в рамките на настоящия проект ще бъде внедрена информационна система за управление на бизнес процесите. Проектът ще се изпълнява в офиса на дружеството в гр. Враца, където на сървър, осигурен от фирмата ще бъде качена посочената информационна система с оглед желанието на фирмата да развие своя бизнес в най-слабия район за планиране.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез разработване и внедряване на информационна система за организация и управление на бизнес процесите във фирма "Диуеър" ЕООД: В рамките на посочената дейност ще се сформира екип по управлението на проекта, който стартира процеса по избор на конкретен изпълнител за разработване и внедряване на информационна система за организация и управление на бизнес процесите във фирма "Диуеър" ЕООД във Враца. Членовете на екипа ще подготвят подробни технически изисквания за системата, след което ще се проведе процедура за избор на изпълнител в съответствие с приложимото национално и европейско законодателство и избраният изпълнител ще стартира работа по разработване и внедряване на информационната система. Процесът по разработване на системата ще бъде контролиран текущо от страна на екипа по проекта, като в допълнение към текущата комуникация между възложителя и изпълнителя ежемесечно ще се провеждат срещи между двете страни, на които ще се отчита текущото изпълнение, ще се дават коментари и препоръки към отделните функционалности на системата. След финализиране на процеса по разработване на информационната система тя ще бъде внедрена за работа в продуктивна среда. При изпълнението на дейността ще се спазват принципите за добро финансово управление - икономичност, ефикасност и ефективност на разходите.
Разработване и въвеждането на информационна система за организация и управление на бизнес процесите е основната цел на проекта, реализирането, на която ще позволи постигането на поставените цели на процедурата за "Въвеждане и прилагане на ИКТ базирани системи и приложения за управление и организация на ресурсите, производствената дейност и основните бизнес процеси и по този начин увеличаване на конкурентоспособността и експортния потенциал на предприятията".
Посочената информационна система ще притежава следните основни характеристики, параметри и модули:
I. Обща функционалност - описани в т. 10
II. Специфични функционалности - описани в детайли в т. 10, включващи като начало следните модули:
1.Задачи – организация и управление на задачите
2. Отпуски и болнични – следене на отпуски и болнични на служители
3. Закъснения, извънреден труд и дежурства – контрол на служители
4. Бонус система – автоматично формиране на бонусите
5. Развойна дейност – организиране и управление на развойната дейност
6. Документации- организиране на събирането и превода на документации
7. Управление на приложенията – електронна библиотека
8. Оперативки – организиране и документиране на работни срещи
9. Договори – управление на договорите
10. План-програми – организиране и контрол на внедряването
11. Учебен център – автоматизиране и управление на дейностите в учебните центрове
12. План-отчет – оперативни и финансови цели
13. Протоколи от посещения – управление и отчитане на посещения и работни срещи
14. Консултации – дистанционно обслужване на клиентите
15. Trouble shooting – регистър на въпроси и проблеми
16. Влизане и излизане служители – електронен регистър
17. Влизане и излизане външни посетители – електронен регистър
18. Управление на отпадъците от дейността– Възможност за въвеждане на данни за повредена техника, Проследяване на движението на повредената техника – ремонт, връщане в експлоатация или бракуване, Автоматично генериране на протоколи за брак и предаване на фирма за рециклиране. Този модул ще съдържа следните направления:
- Регистриране на възникване и съхранение на отпадъци
- Отразяване на складови движения на отпадъци
- Възможност за издаване на необходими справки и отчети от системата към отговорните органи
- Анализи и справки.
19. Автомобилен парк – управление на автомобилния парк.
В допълнение може да бъдат поискани и допълнителни функционалности, в зависимост от анализа, който фирмата ще извърши отново при сключване на договора за БФП.
III. Технически характеристики на софтуера:
1. WEB-базирана система;
2. Потребителски интерфейс, който да е съвместим със следните браузери – IE 11, Google Chrome, FireFox;
3. Системата да е съвместима със сървърна операционна система на Microsoft - Windows Server 2012 64bit или по-висока версия;
310 000.00
0.00
Визуализация на проекта: В рамките на дейност "Визуализация на проекта", в допълнение към описаните във всяка дейност информационни мерки, от самото начало на изпълнението на проекта кандидатът ще постави на мястото на изпълнение на проекта (на видно място) плакат с размер А3, на който ще бъде посочена информация за проекта, финансиращата програма и институция, както и финансовата подкрепа на ЕС, като се спазват приложимите изисквания на "Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. Плакатът ще съдържат следната текстова и визуална информация:
- емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“; - наименованието на съфинансиращия фонд - Европейски фонд за регионално развитие;
- общото лого за програмен период 2014-2020 г.;
- наименованието на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020;
- наименованието на проекта;
- общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева;
- начална и крайна дата на изпълнение на проекта.
По време на цялото изпълнение на проекта ще бъдат спазвани изискванията на "Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020, както и изискванията на условията за кандидатстване и изпълнение на проекти по процедурата. Поради своите минимални стойности в рамките на проекта няма да се отчитат извършените разходи за визуализацията на проекта.
0.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN