Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 170 дървета
English

Програма: Фонд "Убежище, миграция и интеграция"

Район за планиране: Всички

Описание

„Тангра Арчери“ ЕООД е българска компания, създадена през октомври 2017 г. с код на основна икономическа дейност 26.51 „Производство на уреди и апарати за измерване, изпитване и навигация“.
Планираните по проекта дейности обхващат двете допустими дейности по Процедура BG16RFOP002-2.024 „Насърчаване на предприемачеството“, и по-конкретно: дейности за  реализиране на пазара на предприемаческата идея (тренажор за стрелба с лък по подвижни цели с използване на видео изображения) и дейности за визуализация на проекта. Планираните проектни дейности са в съответствие с хоризонталните политики, залегнали в чл. 7 и чл. 8 на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета. В проекта е предвидено дейностите за реализиране на пазара на предприемаческа идея да бъдат осъществени чрез следните ресурси, разходите за които са включени в бюджета на проекта:
1. Човешки ресурси, в т.ч.: наемане на квалифициран персонал – 5 бр.:  1 Технически сътрудник-част „Архитектурно-инженерна“; 1 Продуктов мениджър; 1 Главен конструктор; 1 Анализатор себестойност и пазарни цени и 1 Сътрудник тестове;
2. Материални ресурси, в т.ч. закупуване на: 
-ДМА-2 бр.: 1 Прожекционно устройство със система за детекция на попадение при изстрел и 1 Устройство за изработка на щит за улавяне на проектили;
-ДНА-1 бр.: Софтуер за контрол на видео изображението  и преизчисление на момента на попадението;
-материали за изработка на демонстрационен тренажор и производство на първата серия.
3. Маркетингови услуги-1 услуга за разработване на маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея.
Вземайки предвид същността на реализираната по проекта предприемаческа идея, проектът е насочен към тематична област „ИКТ и информатика“ от ИСИС, по-конкретно, ИКТ подходи във връзка с тематична област: „Нови технологии в креативните и рекреативните индустрии“, приоритетно направление „производство на стоки и съоръжения с пряко приложение в сфера екстремен туризъм и спорт“.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея – ЧАСТ 1 (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал – 4 бр. (1 Продуктов разработчик; 1 Сътрудник тестове; 1 Главен конструктор и 1 Анализатор себестойност и индивидуални цени), както и чрез закупуване на материали-електронни платки и крепежни елементи): Дейността по реализиране на пазара на предприемаческата идея-продукт, притежаващ характеристиките на стока-тренажор за стрелба с лък по подвижни цели с използване на видео изображения, включва следните под-дейности, представляващи етапите от цялостния й процес от разработката, вкл. тестването и проектирането й през създаването/производството й до реализацията й на таргетирания пазар: Под-дейност 1.1. Разработване на демонстрационен тренажор за стрелба с лък по подвижни цели с използване на видео изображения Под-дейност 1.2. Разработване на технология за производство на тренажор за стрелба с лък по подвижни цели с използване на видео изображения Под-дейност 1.3. Разработване на финансова оценка и финансов план за реализация на продукта на база анализ на разходите, включени в себестойността на продукта, пазарните цени на суровините и материалите и пазарните цени на алтернативните продукти на таргетирания пазар Под-дейност 1.4. Разработване на маркетингов план за пазарна реализация на тренажор за стрелба с лък по подвижни цели с използване на видео изображения Под-дейност 1.5. Производство и предлагане на продукта на таргетирания пазар и реализиране на продажби Конкретните действия, планирани да бъдат предприети в процеса на изпълнение на така формулираните под-дейности по Дейност 1, както и съответните ресурси, които ще са необходими за осъществяването им, разходите за които са планирани в бюджета на проекта, са, както следва: Под-дейност 1.1. Разработване на демонстрационен тренажор за стрелба с лък по подвижни цели с използване на видео изображения Под-дейността включва действия по разработката на демонстрационния продукт, в т.ч. тестването на демонстрационния прототип на тренажора. За осъществяването на разработката е планирано наемането на квалифициран персонал, както следва: - 1 бр. Продуктов разработчик (за 16 месеца на 6 часов работен ден) – от 3-ти до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта; - 1 бр. Сътрудник тестове (за 6 месеца на 4 часов работен ден) – от 13-ти до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта. В допълнение, за осъществяването на под-дейност 1.1. са необходими и материали за изработка на демонстрационния прототип на тренажора, който прототип е съществена, неразделна част от процеса по разработка на крайния продукт, който ще бъде предлаган на таргетирания пазар и върху който прототип ще се изпълняват планираните тестове по него, в т.ч. тестовете за приложимост и ергономичност за лица с трайни увреждания. Закупуваните материали ще бъдат ползвани и в производството на първата серия устройства по под-дейност 1.5. Под-дейност 1.2. Разработване на технология за производство на тренажор за стрелба с лък по подвижни цели с използване на видео изображения Под-дейността включва действия по разработката на технология за производство на тренажор за стрелба с лък по подвижни цели с използване на видео изображения, в т.ч. изготвяне на технологични схеми и чертежи, съставляващи техническата спецификация на продукта, реализиран по проекта. За осъществяването на разработката по под-дейността е планирано наемането на квалифициран персонал - 1 бр. Главен конструктор (за 6 месеца на 4 часов работен ден) – от 3-ти до 8-ми, вкл. месец от изпълнението на проекта. Под-дейност 1.3. Разработване на финансова оценка и финансов план за реализация на продукта Под-дейността включва действия по разработката на финансова оценка и финансов план за реализация на продукта, като за набавяне на необходимата информация и данни ще бъде направен анализ на разходите, включени в себестойността на продукта, анализ на пазарните цени на суровините и материалите за производството на продукта и анализ на пазарните цени на алтернативните продукти на таргетирания пазар. За осъществяването на финансовите разработки по под-дейността е планирано наемането на квалифициран персонал - 1 бр. Анализатор себестойност и индивидуални цени (за 16 месеца на 8 часов работен ден) – от 3-ти до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта. 249 800.00 47 579.54
Дейност 1.Реализиране на пазара на предприемаческа идея-ЧАСТ 2 (наемане на квалиф. персонал-1 бр. Техн. Сътрудник-част „Архитект.-инж.“; 1 бр.услуга за разраб.на маркетингов план; закупуване на ДМА-2 бр.(1 Прожекц. у-во със с-ма за детекция на попадение при изстрел и 1 У-во за изработка на щит за улавяне на проектили); ДНА-1 бр. Софтуер за к-л на видео изображ. и преизчисл. на попадението): Под-дейност 1.4. Разработване на маркетингов план за пазарна реализация на тренажор за стрелба с лък по подвижни цели с използване на видео изображения Под-дейността обхваща съответните действия по разработването на маркетингов план за пазарна реализация на тренажора за стрелба с лък по подвижни цели с използване на видео изображения. С оглед осигуряването й, под-дейността ще бъде осъществена чрез възлагане изпълнението на 1 външна услуга с предмет: „Разработване на маркетингов план за пазарна реализация на тренажор за стрелба с лък по подвижни цели с използване на видео изображения - 1 бр.“. Съблюдаването впоследствие на изпълнението на маркетинговия план ще бъде осигурено от Продуктовия разработчик и Анализатора на себестойността и индивидуалните цени. Планирания период на изпълнение на услугата, предвидена в под-дейността е от 12-ти до 16-ти месец от периода на изпълнение на проекта. Под-дейност 1.5. Производство и предлагане на продукта на таргетирания пазар и реализиране на продажби Под-дейността обхваща действия по организирането и осъществяването на производството, предлагането и реализирането на продажби на стоката - тренажор за стрелба с лък по подвижни цели с използване на видео изображения, представляващ предприемаческата идея по проекта. Необходимите производствени и административни помещения за реализиране на посочените действия, както и режийните разходи по тях, ще бъдат осигурени със собствени средства на кандидата и съответно разходи за тях не са предвидени в бюджета на проекта. С оглед осигуряване организирането и осъществяването на производството на продукта, под-дейността ще бъде осъществена чрез закупуването на следните активи: -ДМА – 2 бр.: 1 бр. Прожекционно устройство със система за детекция на попадение при изстрел и 1 бр. Устройство за изработка на щит за улавяне на проектили; -ДНА – 1 бр.: Софтуер за контрол на видео изображението и преизчисление на момента на попадението. Посочените активи е планирано да бъдат доставени в периода между 3-ти и 7-ми месец от изпълнението на проекта, след провеждането на процедура за избор на изпълнител чрез публична покана. Под-дейността включва и действия по разработката на съответната архитектурно-инженерна техническа документация в процеса на реализация на продукта, по-конкретно подготовката, съставянето, и при нужда коригирането и обработката на техническата документация в процеса на реализация на предприемаческата идея при взаимоотношенията на кандидата с клиентите си, в т.ч. архитектурната и инженерна част в приложимата техническа документация по договорните взаимоотношения. Спецификата на тези действия се състои в нуждата от индивидуално позициониране в помещението на съответния клиент или на територията на съответния клиент, например увеселителни паркове, което от своя страна е свързано със специфично проектиране и специално изграждане на обособени зони, отговарящи на определени параметри, обособени за стрелбища за стрелба с лък по подвижни цели с използване на реализирания по проекта тренажор. За осигуряването на архитектурно-инженерната техническа документация в процеса на реализация на продукта по под-дейността е планирано наемането на квалифициран персонал - 1 бр. Технически сътрудник – част „Архитектурно-инженерна“ (за 6 месеца на 4 часов работен ден) – от 13-ти до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта. 0.00 125 407.00
Дейност 2. Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 2 бр. стикери и 1 бр. табела): Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“. Ще бъдат предприети всички необходими действия за популяризиране на получената безвъзмездна помощ по линия на ОПИК чрез ЕФРР и националния бюджет. С цел популяризация на дейностите и под-дейностите по проекта и в изпълнение на изискванията за информираност и публичност на проекти финансирани със средства на ЕС, се предвиждат следните мерки, включени в настоящата дейност по визуализация на проекта: (1) изработка и доставка на 2 броя стикери за всеки от закупуваните по проекта ДМА – по образец Приложение 2.16.5. към Ръководството за изпълнение на ДБФП по ОПИК 2014-2020 г.; (2) изработка, доставка и монтаж на 1 брой постоянна табела с информация за проекта - по образец Приложение 2.16.3. към Ръководството за изпълнение на ДБФП по ОПИК 2014-2020 г.; с минимални размери 50 х 70 см. Постоянната табела ще бъде монтирана на видно място, на входа на помещението, където ще бъдат инсталирани придобиваните по проекта ДМА и ДНА; (3) включване на визуализационните и информационни реквизити на ОПИК и ЕС в съответствие с изискванията за мерките за публичност във всяка една комуникация и документация, изготвяни в процеса на изпълнение на проекта при възникващите взаимоотношения с доставчици, изпълнители на услуги, клиенти и други заинтересовани страни. Всяко едно от средствата за визуализация ще съдържа информация, че проектът е получил финансиране от Европейския фонд за регионално развитие чрез ОП „Иновации и конкуретноспособност” 2014-2020 г., номер и наименование на проекта на български език. Чрез изпълнение на дейността по визуализация на проекта ще се осигури публичност на целите, постигнатите резултатите от проекта, както и размера на финансовата подкрепа по линия на ОПИК чрез ЕФРР и националния бюджет. Дейността се предвижда да стартира от 1-ви проектен месец, имайки предвид необходимостта от изготвяне на съответния пакет документи по процедурите за избор на изпълнители за доставка на предвидените по проекта активи съгласно предвидените указания за информация и комуникация. Нейната продължителност съответно ще бъде през целия период на изпълнение на проекта, като при финализиране на дейностите по доставката на ДМА ще бъдат изработвани и предвидените стикери. 200.00 189.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.