Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 355 дървета
English

Програма: Фонд "Убежище, миграция и интеграция"

Район за планиране: Всички

Описание

"Елит трак" ЕООД е създадено през 2012г. със седалище гр. Ямбол. Основната икономическа дейност на фирмата е с код по КИД-2008 45.31 "Търговия на едро с части и принадлежности за автомобили". Клиенти на "Елит трак" ЕООД са сервизи, транспортни фирми, собственици на товарни автомобили и търговски партньори в страната. Фирмата разполага с голям асортимент резервни части, качествени продукти от водещи производители и богата складова наличност.
Допълнителната икономическа дейност на фирмата е с код по КИД-2008 20.59 "Производство на други химични продукти, некласифицирани другаде". "Елит Трак" ЕООД е специализирана в производството на антифриз, течност за чистачки и дейонизирана вода под марката Елит. Дейността се осъществява в производствената база на фирмата с площ над 6 000кв.м., която се намира в с. Китка, общ. Аврен, обл. Варна. Производственият цех е оборудван с високопроизводителни машини, което гарантира по-доброто качество на продуктите. Също така цеха разполага и със собствена лаборатория за контрол на качеството. Артикулите, които фирмата произвежда за предназначени за всички видове леки, лекотоварни и тежкотоварни автомобили, селскостопанска и пътно-строителна техника.
Настоящото проектно предложение е насочено към допълнителната икономическа дейност на фирмата - производството на химични продукти. Целта на проекта е разкриване на нови работни места и в тази връзка се предвижда да бъдат наети 6 лица за период от 12 месеца. Необходимостта от наемането на тези лица се обуславя от развитието дейността на фирмата и повишеното търсене от страна на клиентите й. Чрез изпълнението на проекта ще се постигне нетно увеличение на средносписъчния брой на персонала, което от своя страна ще допринесе за по-бързото и качествено задоволяване нуждите на клиентите на фирмата.
Необходимите дейности за постигане на целите са: наемане на безработни/неактивни лица; закупуване на оборудване, свързано със създаването на новите работни места; организация и управление; публичност.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на безработни и неактивни лица за период от 12 месеца: Дейността има за цел осигуряване на заетост на безработни и неактивни лица, които са и допустимата целева група по проекта. Наемането на лицата има следните етапи и последователност: 1. Набор и подбор на персонала Наборът на персонала има за цел да привлече към работодателя подходящи кандидати за заемане на вакантните длъжности. В рамките на набирането на персонал също така се извършва преценка качествата на кандидатите, в съответствие с изискванията на предприятието, както и изискванията към самата длъжност. Дейността по набиране на персонал завършва с вземане на решение на кой точно да се отправи предложение за работа. "Елит трак" ЕООД, в качеството си на работодател, ще извърши наборът по следния начин: - ще идентифицира конкретните изисквания към кандидатите от гледна точка изискванията за заемането на вакантните длъжности и също така от гледна точка съответствие с целевите групи, заложени по настоящото проектно предложение - ще инициира дейност по привличане на кандидати за започване на работа, и по-конкретно - ще се публикуват обяви в специализирани интернет страници за търсене на работа - ще се извърши предварително "пресяване" на кандидатствалите на база документи; на този етап ще отпаднат лицата, които не отговарят на изискванията за длъжността - допустимите на база документи кандидати ще бъдат оценени на база качества и предишен опит - ще се вземе решение на кои лица да бъде отправено предложение за работа Подборът на персонал е процес, имащ за цел намирането да най-подходящия човек за заемане на конкретната вакантна длъжност. Подборът ще се осъществи посредством: - осъществяване на обратна връзка с кандидатствалите допустими кандидати и отправяне на покана за интервю за работа - провеждане на интервютата - преценяване качествата на интервюираните лица - вземане на решение кои са одобрените кандидати за започване на работа и уведомяването им 2. Наемане на персонала Одобрените лица следва да преставят на работодателя си необходимите документи за започване на работа, след което се пристъпва към сключване на трудовите договори. Настоящото проектно предложение предвижда наемане на 6 лица на трудови договори за период от 12 месеца. Трудовото възнаграждение на наетите по проекта лица е в размер на Минималния осигурителен доход за съответната длъжност, попадаща в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011 г. Конкретните длъжности и съответния им брой са следните: 1. 81832001 Машинен оператор, бутилиране - 2 позиции; 2. 81832002 Машинен оператор, етикиране - 2 позиции; 3. 81832003 Машинен оператор, запечатване - 2 позиции; 35 876.88 32 201.13
Закупуване на оборудване, свързано със създаването на новите работни места: Разкриването на нови работни места обуславя наличието на необходимите за извършването на професионалните задължения на служителите оборудване и обзавеждане. Продиктувано от тази нужда, настоящото проектно предложение включва и разходи за закупуване на оборудване. Изпълнението на тази дейност има за цел обезпечаване работата на новонаетите лица на длъжност 81832002 Машинен оператор, етикиране. Закупуването на оборудването, свързано със създаването на новите работни места, ще премине през следните етапи: - проучване на предлаганите на пазара етикиращи машини - анализ на офертите на различните изпълнители - избор на най-добрата оферта и даване на заявка за доставянето й - доставка, монтиране, тестване и въвеждане в експлоатация на етикиращата машина - провеждане на обучение на новоназначените машинните оператори, етикиране за работа с машината - извършване на плащане и съхраняване на оригиналните разходооправдателни документи в досието на проекта за последващата им верификация от УО 18 200.00 18 200.00
Дейности за организация и управление на проекта: Организацията и управлението на проекта включва сформиране на екип, състоящ се от ръководител и координатор. Тази дейност има за цел безпроблемното и своевременно осъществяване на проектното предложение. Екипът ще има следните задължения: 1. Активно участва в набора и подбора на целевата група 2. Следи текущото изпълнение на проекта в съответствие с работния план и времевия график на планираните дейности 3. При нужда прави необходимите корекции, в съответствие с изискванията по процедурата 4. Събира, организира и съхранява цялостната документация по проекта в досие 5. Контролира разходването на бюджета 6. Изготвя отчетите по проекта - междинен(междинни) и финален Екипът по проекта ще извършва своите задължения за целия срок на проектното предложение - 15 месеца, с оглед на това, че работата на екипа обезпечава и гарантира доброто и целесъобразно изпълнение на всички проектни дейности. Етапите на изпълнение на дейността по организация и управление са следните: 1. Сключване на граждански договори с членовете на екипа по проекта 2. Изготвяне на работен план и времеви график в съответствие с разработеното проектно предложение 3. Разпределяне задълженията и отговорностите на членовете на екипа по проекта 6 000.00 5 819.03
Дейности по информиране и публичност: Дейността по информиране и публичност ще бъде осъществена чрез: 1. Поставяне на информационна табела пред производствената база в с. Китка, общ. Аврен - Tабелата ще съдържа задължителните реквизити, според изискванията в Единния наръчник на бенефициента за визуализация 2014-2020; ще бъде изработена в подходящ размер и от подходящ материал, който да е устойчив на неблагоприятни климатични условия. 2. Поставяне на информационен стикер на закупеното по проект оборудване - На повърхността на оборудването, закупено по проекта, ще бъде поставен информационен стикер. Мястото на поставяне на стикера ще бъде съобразено с конкретното оборудване, с оглед нормалната му експлоатация. 3. Публикуване на информация за проекта на интернет страницата на "Елит трак" ЕООД - Публикацията ще бъде позиционирана на началната страница на интернет сайта на фирмата и ще съдържа обобщена информация за проекта. 4. Публикуване на прессъобщение - след сключването на договора за безвъзмездната финансова помощ ще се оповести информация в национален вестник относно изпълнявания проект 1 000.00 996.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.