Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 191 дървета
English

Програма: Фонд "Убежище, миграция и интеграция"

Район за планиране: Всички

Описание

С реализиране на проекта ще се създадат условия за подобряване качеството на живот на хората с увреждания и възрастните хора,  чрез предоставяне на интегрирани здравно-социални услуги в домовете им, което ще намали риска от попадане в социална изолация. Услугите, които ще се предоставят ще бъдат съобразени с индивидуалните потребности на всеки потребител. Това ще им даде възможност да се почустват равнопоставени и значими, а това от своя страна ще следва основните принципи на Европейското общество и социалната работа.
За изпълнение на проекта ще бъдат наети медицински специалисти, рехабилитатор и специалист по социална работа и консултиране, които ще подпомагат потребителите в ежедневието им, съобразно индивидуалните потребности на всеки един.
Повечето проблеми на хората с увреждания, възрастните хора и хората с хронични заболявания се дължат на сериозните здравословни проблеми и невъзможността да извършват ежедневни си дейности. Често живеят в социална изолация и губят чувството за значимост.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Комплекс от интегрирани почасови здравно-социални услуги, предоставяни в домашна среда.: Основната цел на настоящата дейност се състои в създаването на комплекс от почасови интегрирани здравно-социални услуги, включващи в себе си: 1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания; 2. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост със средства на потребителите 3. Предоставяне на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания 4. Осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда Дейността ще стартира с обява на Интернет страницата на общината за наемане на екип за управление на услугите. С наетият екип ще бъдат сключени трудови договори за срок от 20 месеца. Екипът за управление на услугите ще включва 1 Диспечер, 1 координатор, 3 шофьори, 1 домакин. Координаторът ще организира цялостната дейност на наетите лица, ще планира и организира, а диспечерът ще организира връзката между персонала и потребителите, ще изготвя графици за посещенията, съгласно индивидуалните потребности. домакинът ще се грижи за ресурсното обезпечаване на предоставяните услуги. Изпълнението на дейностите включени в комплекс от почасови интегрирани здравно-социални услуги ще се извършва, както следва: 1. За предоставяне на интегрирани здравно-социални услуги и психологическа подкрепа ще бъда нает екип от 20 медицински специалисти, 2 рехабилитатори, 91 домашни санитари и 1 психолог, с които ще бъдат сключени трудови договори за срок от 18 месеца. * Медицински сестри с основни задължения: - Промоция на здравето, превенция и профилактика на болестите; - Полагане на медицински и здравни грижи и дейности, според потребностите на всяко от лицата; - Манипулации за лечение на здравословни проблеми; - Оказване на спешни и други дейности; - Извършване на допълнителни дейности в областта на здравната грижа. * Домашните санитари: - Поддържане на личната хигиена на потребителите (обличане, събличане, къпане, миене, бръснене, подмяна на бельо); - Поддържане на хигиена в помещението, което потребителят обитава; - Допълнителни дейности. * Рехабилитатори: - Профилактика и предотвратяване появата и развитието на увреждания и инвалидност; - Оказване на помощ при придвижване в дома и домашна рехабилитация. * Психолог - оказва помощ за справяне с напрежението, стреса, страха, гнева, - оказва помощ за възстановяване и поддържане на психическото равновесие 2. За доставка на храна и хранителни продукти със средства на потребителите ще бъдат наети 8 работници, изпълняващи доставки по домовете, с които ще бъдат сключени трудови договори за срок от 18 месеца * Работник, изпълняващ доставки по домовете: - закупуване на хранителни продукти и вещи от първа необходимост; - съдействие за закупуване на лекарства; - заплащане на битови сметки (със средства на потребителя); - Други допълнителни дейности. 3. Предоставяне на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания. За изпълнение на дейността ще бъде нает лекар, с който ще бъде сключен граждански договор за срок от 20 месеца. - Ще участва в изготвяне на оценката на потребностите на потребителите - Ще консултира потребителите за профилактика на здравето - профилактика на социално значимите заболявания. 4. Осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда - Ще бъде сключен граждански договор с консултант за срок от 20 месеца, с основни задължения: -провеждане на супервизия на служителите предоставящи почасови интегрирани здравно-социални услуги, за справяне с проблемите в работата при по-тежки ситуации, както и за извършване на контрол на ефективността на оказваната помощ. - Ще участва в изготвяне на оценката на потребностите на потребителите 1 827 463.32 940 785.74

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.