Предмет на предвидената процедура: Маркетинг в социални медии (social media marketing), включително упр.на PPC (pay#x2;per-click) реклама / Мин. обх./функционалности:
• Изготвяне на стратегия за развитие на избраните маркетинг канали, вкл. осн. цели и кл. показатели за изп. и на тази база:
- Изготвяне на план-график за публикуване на съдържание в избраните маркетинг канали
- Създаване на текстово съдържание (content) за реклама и за публикуване в профилите на кандидата - рекл. посл., постове за соц. мрежи, блог постове и др.
- Създаване на визуално съдържание (creative) за реклама и за публикуване в профилите на кандидата - банери, обр/ на продуктови снимки, видеоформати и др.
- Създаване и настройване на рекламните акаунти и свързването им с необх. с-ми за анализ на целите и показателите
- Създаване и управление на рекл. кампании в соц. мрежи и/или търсачките
- Създаване на ретаргетинг/ремаркетинг кампании в соц. мрежи и/или търсачките
- Анализ и оптимизиране на рекл. кампании в соц. мрежи и/или търсачкитe,
Прогнозна стойност: 15 600.00