Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-2.001-0151-C02
Наименование на проекта "Подобряване на енергийната ефективност на 11 броя жилищни сгради в гр. Попово"
Бенефициент 000875856 ОБЩИНА ПОПОВО
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 17.10.2016
Дата на стартиране 17.10.2016
Дата на приключване 18.02.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Търговище, Попово, гр.Попово

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът е насочен към изпълнение на мерки за енергийна ефективност в 11 бр. жилищни сгради. Обектите на интервенция попадат в строителните граници на гр. Попово, който е определен като опорен център от ниво 4 на националната полицентрична система, съгласно Националната концепция за пространствено развитие 2013-2025 г. 
Проектните дейности ще допринесат пряко за намаляване на крайното потребление на енергия и косвено – за намаляване на емисиите на парникови газове в жилищни сгради, с обща разгъната площ 18 891,95, на адрес:
1)      ул. „Цар Освободител“ № 1 - РЗП 1 396 м2;
2)      ж.к. „Младост“ бл. 15, вх. А, Б, В - РЗП 2 685 м2; 
3)      ж.к. „Младост“ бл. 102, вх. А, Б, В, Г,Д -  РЗП 2 254 м2; 
4)      ул. „Братя Миладинови“ № 10 - РЗП 825 м2;
5)      ул. „Генерал Баранов“ № 1 - РЗП 2 095 м2;
6)      ул. „Братя Миладинови“ № 3 - РЗП 1 238,66 м2;
7)      ул. „Димитър Благоев“ № 75, вх. А и Б - РЗП 1 271,29 м2;
8)      ж.к. „Младост“ бл. 116, вх. А и Б - РЗП 976 м2;
9)      ул. „Димитър Благоев“ № 51 - РЗП 2 095 м2;
10)    ул. „Димитър Благоев“ № 45 - РЗП 2 095 м2;
11)    ул. „България“ № 125, вх. А и Б - РЗП 1 961 м2;

На база предварително разработени доклади от обследване за енергийна ефективност и техническите характеристики на сградите, в проектното предложение са заложени задължителните и съпътстващи мероприятия, чрез които да се осигури повишаване на енергийните характеристики на сградите, намаляване на разходите за енергия, подобряване цялостния облик, създаване на по-добри условия за живот и топлинен комфорт на гражданите на гр. Попово.

С реализиране на настоящият проект се очаква годишното намаление на първичната електроенергия да бъде около 4 882 530 KWh/год., а емисиите от парникови газове да се редуцират до 301,93 тона CO2/годишно.
Дейности
  • Дейност: Дейност №1: Организация и управление на проекта: Дейността цели да гарантира изпълнение на проекта при спазване на графика, изразходване на средствата според изискванията на програмата и постигането на заложените цели. По проектът ще бъдат назначени петима експерта: Ръководител на екип, координатор, финансов инвеститорски контрол и експерт „Обществени поръчки”. Назначението на екипа и определянето на възнагражденията ще бъде съобразено с изискванията на ПМС № 119/ 20.05.2014 г. свързани с изпълнението на дейностите по сключени договори и указанията на Управляващия орган. Дейността предвижда: - Сформиране на екип на проекта, отговорен за осъществяване на проектните цели и за гарантиране на успешната реализация на дейностите; - Разпределение на отговорностите на членовете на екипа и конкретни задачи; - Провеждане на ежемесечни срещи за уточняване на логистични въпроси, свързани с изпълнението на проекта и обсъждане и уточняване на механизми за наблюдение и текущ контрол върху изпълнението на проекта; - Изпълнение на процедурите за вътрешен мониторинг чрез регулярни срещи на екипа, и отчетност пред Договарящия орган. Контролът ще се извършва с обичайни методи: -Изготвяне на график по дейности и прогноза на финансовия поток; -Времеви графици на задачите; -Набиране и обработка на ежемесечна оперативна информация по дейности и разходи; - Осъществяване на инвеститорски контрол от страна Общинска администрация-Попово; Отговорностите на конкретните членове на екипа и минималните изисквания за заемане на длъжността, са подробно разписани в т.9 "Екип" от формуляра за кандидатстване., Договорена стойност: 42 660.00 , Отчетена стойност: 42 610.97
  • Дейност: Дейност №2 "Публичност, визуализация на проекта и информационна кампания за информиране на целевите групи и обществеността".: Целта на тази дейност е популяризиране на проекта, неговите цели и дейности, източника на финансовата помощ, прозрачност при неговото изпълнение, и недопускане на дискриминация. Дейността обхваща и провеждане на информационна кампания за информиране на целевите групи. Изпълнението на дейността ще бъде извършено съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. ДЕЙНОСТТА ОБХВАЩА: 1. ПРОВЕЖДАНЕ НА ИНФОРМАЦИОННА КАМПАНИЯ ЗА ИНФОРМИРАНЕ НА ЦЕЛЕВИТЕ ГРУПИ: През периода 10.2015 г.-02.2016 г., Общинска администрация-Попово организира подготовката на мероприятия по информиране на гражданите и всички заинтересовани лица, допустими за кандидатстване по процедурата. Във връзка с това са подготвени, листовки, плакати и комплект информационни материали с основните акценти на програмата, изискванията за кандидатстване и стъпките за учредяване на сдружение на собствениците. Листовките и плакатите бяха разпространени на видни места в града. На 17.11.2015 г. в сградата на „Дом на културата” – гр. Попово се организира и информационна среща с жителите на гр. Попово. На срещата са представени основните акценти и изискванията за кандидатстване на сдруженията, като също са разпространени подготвените информационни материали и документи за учредяване на сдружение на собствениците. На срещата присъстваха над 80 граждани. В Общинска администрация –Попово бе сформирана и работна група, която ежедневно да предоставя информация и разяснения на гражданите относно учредяването и кандидатстването на сдруженията на собствениците. Служителите предоставяха образци на приложенията за кандидатстване и допълнителни информационни материали. Предварителните разходи бяха включени в подаденото към 31.03.2016 г. проектно предложение, с наименование - „Подобряване на енергийната ефективност на 8 броя жилищни сгради в гр. Попово”, с вх. № BG16RFOP001-2.001-0039. По време на изпълнението на проекта се предвижда и още две срещи с членовете на сдруженията на собствениците за сградите, които са обект на интервенция. На срещите ще бъде подготвена презентация и ще се представи информация за вече подготвения работен проект и конкретните мерки в обектите на интервенция съгласно проектната документация. 2. ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ ПО ПРОЕКТА 1. Организиране на две пресконференции – при стартиране и при приключване на проекта – минимум по 60 участника - медии, представители на местна и държавна власт, граждани и др.; 2. Презентационни материали за пресконференциите по 60 бр. тефтери (А5), химикалки, рекламни чаши, чантичка и USB 8gb флаш памет - мин. клас 5; 3. Изработване на 50 бр. плакати, формат А3, с информация за проекта - цели, дейности/резултати, стойност.Плакатите ще бъдат разпространени на видни места в града и около обеките на интервенция; 4. Листовки с информация за проекта (100 бр.) 5. Изработване, доставка и инсталиране на 2 бр. билборд на видно място в града, съгласно изискванията на Наръчника. Билбордът ще бъде с размер 4х3 м. и ще съдържа задължителните реквизити, съгласно изискванията на програмата 6.Изработка и монтаж на 11 бр. обяснителни табели (50х70см) след приключване на СМР дейностите. Табелите ще бъдат монтирани на единадесетте сгради, обекти на интервенция. 7. Провеждане на церемония "Първа копка" за 30 души, съгласно изискванията на Наръчника. 8. Публикации в регионална и местна преса – 3 бр. Материалите ще съдържат задължителните реквизити за популяризиране на проекта и финансовата подкрепа на ЕС. При провеждането пресконференцията ще бъдат разработени и мултимедийни презентации, чрез които да се визуализират дейностите, целите и очакваните резултати по проекта. Потенциален брой участници за всяка пресконференция –60. Информираността на гражданите ще се извърши, чрез публикувана на покана на интернет страницата на Община Попово и публикация в пресата. Организирането на пресконференцията и публикацията на интернет страницата на общината ще се осъществи от екипа и по проекта., Договорена стойност: 13 250.00 , Отчетена стойност: 8 040.00
  • Дейност: Дейност №3: "Разработване на инвестиционни проекти и изпълнение на строително-монтажни работи във връзка с изпълнението на задължителните и препоръчителни мерки в докладите от техническото и енергийно обследване": I. ОБЕКТИ НА ИНТЕРВЕНЦИЯ. 1. ул. „Цар Освободител“ № 1 - РЗП 1 396 м2; 2. ж.к. „Младост“ бл. 15, вх. А, Б, В - РЗП 2 685 м2; 3. ж.к. „Младост“ бл. 102, вх. А, Б, В, Г,Д - РЗП 2 254 м2; 4. ул. „Братя Миладинови“ № 10 - РЗП 825 м2; 5. ул. „Генерал Баранов“ № 1 - РЗП 2 095 м2; 6. ул. „Братя Миладинови“ № 3 - РЗП 1 238,66 м2; 7. ул. „Димитър Благоев“ № 75, вх. А и Б - РЗП 1 271,29 м2; 8. ж.к. „Младост“ бл. 116, вх. А и Б - РЗП 976 м2; 9. ул. „Димитър Благоев“ № 51 - РЗП 2 095 м2; 10. ул. „Димитър Благоев“ № 45 - РЗП 2 095 м2; 11. ул. „България“ № 125, вх. А и Б - РЗП 1 961 м2; II. ВНЕДРЯВАНЕ НА МЕРКИ ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ И СЪПЪТСТВАЩИ СМР ЗА ПРИВЕЖДАНЕ НА СГРАДАТА, СЪГЛАСНО НОРМАТИВНИТЕ ИЗИСКВАНИЯ. За сградите на ул. „Братя Миладинови“ № 10; ул. „Братя Миладинови“ № 3 и ул. „Димитър Благоев“ № 75, вх. А и Б, които не постигат минимум 60 % енергийни спестявания, с безвъзмездна финансова помощ ще бъдат финансирани единствено задължителните енергоспестяващи мерки, мерки свързани с конструктивното укрепване и мерките за осигуряване на достъпна архитектурна среда, както следва: - Изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследванията за енергийна ефективност и които водят до най - малко клас на енергопотребление "С". - Изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите /съгласно техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", - Изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. В настоящото проектно предложение, за тези три сгради, които не постигат минимум 60 % енергийни спестявания, в проектното предложение не е предвидено изпълнение на останалите мерки, включително и тези, описани като задължителни в техническите паспорти на сградите. За сградите на ул. „Цар Освободител“ № 1; ж.к. „Младост“ бл. 15, вх. А, Б, В; ж.к. „Младост“ бл. 102, вх. А, Б, В, Г,Д; ул. „Генерал Баранов“ № 1; ж.к. „Младост“ бл. 116, вх. А и Б; ул. „Димитър Благоев“ № 51; ул. „Димитър Благоев“ № 45; ул. „България“ № 125, вх. А и Б; освен задължителните енергоспестяващи мерки, мерки свързани с конструктивното укрепване и мерките за осигуряване на достъпна архитектурна среда, с безвъзмездна финансова помощ ще бъдат финансирани и останалите мерки, както задължителните, така и препоръчителните мерки, предписани в техническото обследване на обекта, както следва: - Изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследванията за енергийна ефективност и които водят до най - малко клас на енергопотребление "С". - Изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите /съгласно техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", - Изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. - Изпълнение на останалите задължителни и препоръчителни мерки, предписани в техническото обследване на сградите (съгласно техническите паспорти на сградите, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти)., Договорена стойност: 2 381 996.79 , Отчетена стойност: 2 634 653.53
  • Дейност: Дейност №4 "Строителен надзор и оценка за съответствие": Съгласно българското законодателство упражняването на независим строителен надзор е задължително за изпълнението на строителните дейности за строежите от първа до четвърта категория, следователно обектите в настоящето проектно предложение, които са трета и четвърта категория, задължително подлежат на строителен надзор. Изпълнителят на тези услуги - ще има за задача да извършва мониторинг (да наблюдава) Изпълнителя на строителните дейности (Строителя) и да докладва на Възложителя при откриване на несъответствия в качеството на използваните материали, техническите характеристики, стандартните норми и други отклонения от предварително договорения обхват и качество на строителните дейности. Дейността включва и изготвяне на доклад за Оценка за съответствие на инвестиционния проект със същественото изискване по чл. 169, ал. 1, т. 6, изготвена на основание чл. 142, ал. 9 от ЗУТ и по реда на Наредба № 7 от 2004 г. за енергийна ефективност, топлосъхранение и икономия на енергия в сгради. Изпълнителят упражняващ строителен надзор ще бъде отговорен за изпълнението на всички изисквания на ЗУТ и поднормативните актове към него, свързани с надзора на строителни дейности. По време на изпълнението на строителството надзорът ще следи основно за: - Законосъобразно започване на строежа; - Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - Изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията на приложимите нормативни актове и техническите спецификации; - Спазване на условията за безопасност на труда; - Недопускане увреждането на трети лица и имоти вследствие на строителството; - Годността на строежа за въвеждане в експлоатация; - Оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания; - Достоверността на данните в изготвените протоколи и актове., Договорена стойност: 70 844.82 , Отчетена стойност: 39 095.68
  • Дейност: Дейност №5 "Въвеждане в експлоатация на обновените обекти": Обновените многофамилни жилищни сгради представляват строежи трета и четвърта категория, съгласно ЗУТ и се въвеждат в експлоатация след издаване на Разрешение за ползване или Удостоверение за въвеждане в експлоатация, съгласно чл. 177 ал. 2 и ал. 3 от ЗУТ. След изпълнението на строително-ремонтните работи, в съответствие с издадените строителни книжа, заверената екзекутивна документация, всички изисквания към строежите съгласно ЗУТ и поднормативната база към него, както и в съответствие с условията на сключения договор/и ,се пристъпва към издаване на съответните документи. Към тях се прилагат изготвените окончателни доклади за всеки един обект от лицето, упражняващо строителен надзор, акт образец No.15 и други документи, съгласно изискванията на ЗУТ и ЗЕЕ. Дейността включва разходи за издаване на удостоверение от „Агенция по геодезия, картография и кадастър”, издаване на окончателни енергийни паспорти, становища, замервания, такси и съгласувателни писма. Забележка: За някои от разходите не е начисляван ДДС., Договорена стойност: 36 884.78 , Отчетена стойност: 4 336.98
  • Дейност: Дейност №6 "Извършване на независим финансов одит": Дейността е необходима с оглед спазването на стриктна финансова дисциплина при разходването на отпуснатите безвъзмездни средства и осигуряване на прозрачност при изпълнението на проекта. При изпълнение на дейността ще се спазва Инструкцията за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС на Сертифициращия орган от м. юли 2013 г. Сертифициран одитор ще изготви доклад за финансов одит на проекта при приключване на проектните дейности., Договорена стойност: 24 000.00 , Отчетена стойност: 5 487.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Обединение "ПОПОВО - ЕЕЖС", Договорена стойност по проекта*: 39 120.00 , Отчетена стойност**: 39 095.68
  • Изпълнител: "ПОПОВО 2017" ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 113 604.60 , Отчетена стойност**: 116 633.60
  • Изпълнител: Станислава, Договорена стойност по проекта*: 7 260.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Е-СКАЛИБУР" ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 173 287.14 , Отчетена стойност**: 178 485.10
  • Изпълнител: "ХОТАЛИЧ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 279 540.00 , Отчетена стойност**: 286 754.07
  • Изпълнител: Георги, Договорена стойност по проекта*: 14 300.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ТОП СТРОЙ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 127 578.00 , Отчетена стойност**: 131 276.25
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 040.00 , Отчетена стойност**: 8 040.00
  • Изпълнител: ДЕНИ КЪНСТРАКШЪН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 656 400.00 , Отчетена стойност**: 674 804.50
  • Изпълнител: Мариян, Договорена стойност по проекта*: 10 780.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "КЕЙБЪЛ ТЕХ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 920 004.00 , Отчетена стойност**: 936 904.07
  • Изпълнител: Виктория, Договорена стойност по проекта*: 1 080.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "БУЛ ТРЕЙД ИНЖЕНЕРИНГ" ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 278 335.81 , Отчетена стойност**: 286 310.28
  • Изпълнител: Добрин, Договорена стойност по проекта*: 9 240.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АНЕД КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 487.00 , Отчетена стойност**: 5 487.00
  • Изпълнител: БОГОЕВ КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 23 485.66 , Отчетена стойност**: 23 485.66
Подизпълнители
  • Подизпълнител: ИНВЕСТИЦИОННО ПРОЕКТИРАНЕ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 600.00
Членове на обединение
  • Член на обединение: Весела ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ЕНЕРГОЕФЕКТ ГАБРОВО ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: СИ ВИ ЕМ-КОНСУЛТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: СТРОЙГРУП - ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ЮНИОН КОРЕКТ ВАРНА ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: "КАЛЕЯ ТРЕЙД" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ТЕКОМ ИНВЕСТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: БУЛ СТРОЙ КОНСУЛТ-ВАРНА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Енергийна ефективност: Брой домакинства, преминали в по-горен клас на енергопотребление, Мерна единица: домакинства, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 143.00 , Достигната стойност: 143.00
Индикатор 2 Енергийна ефективност: Брой обновени сгради, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 11.00 , Достигната стойност: 11.00
Индикатор 3 Намаляване на емисиите на парникови газове: Очаквано годишно намаляване на емисиите на парникови газове, Мерна единица: тонове CO2 екв., Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 301.93 , Достигната стойност: 303.09

Финансова информация

Обща стойност на проекта 2 529 849.97 BGN
БФП 2 529 849.97 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 2 529 849.97 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 9 750.00 0.00 9 750.00 ДЕНИ КЪНСТРАКШЪН ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 18 413.40 0.00 18 413.40 "КЕЙБЪЛ ТЕХ" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 15 593.40 0.00 15 593.40 "КЕЙБЪЛ ТЕХ" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 5 680.23 0.00 5 680.23 "ПОПОВО 2017" ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 13 916.79 0.00 13 916.79 "БУЛ ТРЕЙД ИНЖЕНЕРИНГ" ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 8 700.00 0.00 8 700.00 ДЕНИ КЪНСТРАКШЪН ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 8 664.36 0.00 8 664.36 "Е-СКАЛИБУР" ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 6 378.90 0.00 6 378.90 ТОП СТРОЙ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 13 977.00 0.00 13 977.00 "ХОТАЛИЧ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 14 370.00 0.00 14 370.00 ДЕНИ КЪНСТРАКШЪН ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 11 993.40 0.00 11 993.40 "КЕЙБЪЛ ТЕХ" ООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Извършване на ангажимент за договорени процедури за проверка на изпълнението на дейностите и отчитането на разходите (одит) по проект „Подобряване на енергийната ефективност на 11 броя жилищни сгради в гр. Попово” по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони“, финансиран от оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“., Прогнозна стойност: 24 000.00
  • Обособена позиция 1: „Извършване на ангажимент за договорени процедури за проверка на изпълнението на дейностите и отчитането на разходите (одит) по проект „Подобряване на енергийната ефективност на 11 броя жилищни сгради в гр. Попово” по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони“, финансиран от оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“
    Изпълнител: АНЕД КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 487.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Изготвяне на доклад за съответствие на инвестиционни проекти и упражняване на строителен надзор, във връзка с внедряването на мерки за енергийна ефективност в 11 (единадесет) жилищни сгради по договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001-0151-C01 по проект „Подобряване на енергийната ефективност на 11 броя жилищни сгради в гр. Попово”; по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001 „Eнергийна ефективност в периферните райони“, финансиран от оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“, съфинансирана от ЕС чрез ЕФРР”, Прогнозна стойност: 70 844.82
  • Обособена позиция 1: „Изготвяне на доклад за съответствие на инвестиционни проекти и упражняване на строителен надзор, във връзка с внедряването на мерки за енергийна ефективност в 11 (единадесет) жилищни сгради по договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001-0151-C01 по проект „Подобряване на енергийната ефективност на 11 броя жилищни сгради в гр. Попово”; по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001 „Eнергийна ефективност в периферните райони“, финансиран от оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“, съфинансирана от ЕС чрез ЕФРР”
    Изпълнител: Обединение "ПОПОВО - ЕЕЖС"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 39 120.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Изпълнение на мерки за публичност, визуализация и информиране на целевите групи по договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001-0151-C01 по проект „Подобряване на енергийната ефективност на 11 броя жилищни сгради в гр. Попово”; по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001 „Eнергийна ефективност в периферните райони“, финансиран от оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“, съфинансирана от ЕС чрез ЕФРР.” по две обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Организиране на информационни събития, публикации в местна преса и изработка и доставка на 2 бр. билборд и 11 бр. информационни табели”; Обособена позиция № 2: „Дизайн, изработка и доставка на плакати, листовки, рекламни чанти и тефтери.”, Прогнозна стойност: 13 250.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: „Организиране на информационни събития, публикации в местна преса и изработка и доставка на 2 бр. билборд и 11 бр. информационни табели”;
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 936.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: „Дизайн, изработка и доставка на плакати, листовки, рекламни чанти и тефтери.”
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 104.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи на обекти в рамките на проект: BG16RFOP001-2.001-0151 „Подобряване на енергийната ефективност на 11 броя жилищни сгради в гр. Попово”, по единадесет обособени позиции“, Прогнозна стойност: 2 381 996.79
  • Обособена позиция 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ул.„Цар Освободител“ № 1 - РЗП 1 396 м2”
    Изпълнител: ДЕНИ КЪНСТРАКШЪН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 195 000.00
  • Обособена позиция 2: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ж.к. „Младост“ бл. 15, вх. А, Б, В - РЗП 2 685 м2”
    Изпълнител: "КЕЙБЪЛ ТЕХ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 368 268.00
  • Обособена позиция 3: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ж.к. „Младост“ бл. 102, вх. А, Б, В, Г,Д - РЗП 2 254 м2”
    Изпълнител: "КЕЙБЪЛ ТЕХ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 311 868.00
  • Обособена позиция 4: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 4: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ул. „Братя Миладинови“ № 10 - РЗП 825 м2”
    Изпълнител: "ПОПОВО 2017" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 113 604.60
  • Обособена позиция 5: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 5: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ул. „Генерал Баранов“ № 1 - РЗП 2 095 м2”
    Изпълнител: "БУЛ ТРЕЙД ИНЖЕНЕРИНГ" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 278 335.81
  • Обособена позиция 6: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 6: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ул. „Братя Миладинови“ № 3 - РЗП 1 238,66 м2”
    Изпълнител: ДЕНИ КЪНСТРАКШЪН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 174 000.00
  • Обособена позиция 7: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 7: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ул. „Димитър Благоев“ № 75, вх. А и Б - РЗП 1 271,29 м2”
    Изпълнител: "Е-СКАЛИБУР" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 173 287.14
  • Обособена позиция 8: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 8: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ж.к. „Младост“ бл. 116, вх. А и Б - РЗП 976 м2”
    Изпълнител: ТОП СТРОЙ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 127 578.00
  • Обособена позиция 9: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 9: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ул. „Димитър Благоев“ № 51 - РЗП 2 095 м2”
    Изпълнител: "ХОТАЛИЧ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 279 540.00
  • Обособена позиция 10: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 10: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ул. „Димитър Благоев“ № 45 - РЗП 2 095 м2”
    Изпълнител: ДЕНИ КЪНСТРАКШЪН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 287 400.00
  • Обособена позиция 11: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 11: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ул. „България“ № 125, вх. А и Б - РЗП 1 961 м2”
    Изпълнител: "КЕЙБЪЛ ТЕХ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 239 868.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Обследване и изготвяне на технически паспорти и обследване за енергийна ефективност, на многофамилни жилищни сгради на територията на гр. Попово във връзка с ОПРР 2014-2020г., Приоритетна ос 2: „Подкрепа за енергийна ефективност в опорни центрове в периферните райони“" за 11 /единадесет/ обекта", Прогнозна стойност: 79 558.45
  • Обособена позиция 1: "Обследване и изготвяне на технически паспорти и обследване за енергийна ефективност, на многофамилни жилищни сгради на територията на гр. Попово във връзка с ОПРР 2014-2020г., Приоритетна ос 2: „Подкрепа за енергийна ефективност в опорни центрове в периферните райони“" за 11 /единадесет/ обекта
    Изпълнител: БОГОЕВ КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 485.66
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Управление на проекта, Прогнозна стойност: 42 660.00
  • Обособена позиция 1: Ръководител проект
    Изпълнител: Георги
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 300.00
  • Обособена позиция 2: Финансов експерт
    Изпълнител: Мариян
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 780.00
  • Обособена позиция 3: Координатор
    Изпълнител: Станислава
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 260.00
  • Обособена позиция 4: Инвеститорски контрол
    Изпълнител: Добрин
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 240.00
  • Обособена позиция 5: Експерт "Обществени поръчки"
    Изпълнител: Виктория
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 080.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN