Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-2.001-0153-C02
Наименование на проекта Енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в гр.Тутракан
Бенефициент 000565626 Община Тутракан
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 14.10.2016
Дата на стартиране 14.10.2016
Дата на приключване 16.09.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Силистра, Тутракан, гр.Тутракан

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящото проектно предложение предвижда прилагане на мерки, които допринасят за достигане на по-високо ниво на енергийна ефективност и намаляване на енергийното потребление в  жилищни сгради.
 Основен проблем в многофамилните жилищни сгради е ниската степен на енергийна ефективност. Инвестициите в мерки за енергийна ефективност, освен енергоспестяващ ефект, ще служат като пример за добра практика на местно ниво и ще насърчат прилагането на подобни мерки, финансирани както от националния бюджет, така и от други източници. Мерките ще имат и допълнителен ефект, тъй като ще осигурят рентабилна експлоатация на жилищните сгради, което ще позволи устойчиво да продължи управлението и поддръжката им.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление: С оглед ефективно и качествено изпълнение на дейностите по настоящия проект в съответствие с българското законодателство и изискванията по процедурата, Община Тутракан предвижда назначаването на екип за управление на проекта, който ще упражнява непрекъснат мониторинг и контрол върху цялостното изпълнение на проекта. За членове на екипа ще бъдат подбрани експерти с необходимия опит, квалификации и личностни умения, съобразно спецификата на проекта, които да формират работещ екип, отговорен за цялостното изпълнение на проекта.За да гарантира качествено изпълнение на дейностите, проектът предвижда упражняване на непрекъснат вътрешен мониторинг и контрол, който включва: редовни срещи, посещения на място, наблюдение и отчитане на постигнатите резултати чрез: • изготвяне на отчети и протоколи, отразяващи напредъка на проекта • периодични срещи на членове на екипа с представители на фирмите изпълнители • наблюдения на строителните работи от страна на проектния екип • наблюдение и контрол на финансовото изпълнение на проекта • редовни срещи на проектния екип и обсъждане на текущото и предстоящото изпълнение на проектни дейности (актуализиране на програмата за реализиране на проекта) • периодични доклади за напредъка на проекта – технически и финансови, до Управляващия орган на ОПРР Като част от дейностите по вътрешен мониторинг и контрол, проектът предвижда провеждане на регулярни срещи на проектния екип, по време на които ще бъде изготвен актуализиран график за изпълнение на проекта, ще бъде обсъждан напредъка на проекта, текущи въпроси и евентуални затруднения и ще бъдат вземани навременни мерки за решаването им. След изпълнението на проекта, в рамките на установения срок, екипът на проекта ще изготви технически и финансов финален отчет, съгласно изискванията за отчитане на проекти по ОПРР. Предвидените членове на екипа за управление на проекта са както следва: 1. Ръководител на проекта 2. Координатор на проекта 3. Счетоводител на проекта 4. Експерт СМР 5. Юрист Членовете на екипа ще са служители на бенефициента и със същите ще бъдат сключени доп.споразумения/втори трудов договор при същия работодател/Гр.договори и/или друга правна форма.Задълженията на членовете на екипа ще бъдат разписани в Дл.характеристики/Задания за експертна работа. Проектът предвижда провеждане на текущи срещи по време на изпълнението на проекта – минимум 1 на всеки 3 месеца и изготвяне на протоколи, които ще документира разискваните казуси и ще бъде използван като инструмент за проследяване на напредъка на проекта. След приключване на дейностите екипът за управление на проекта ще изготви окончателен доклад и окончателно искане за плащане., Договорена стойност: 23 417.00 , Отчетена стойност: 19 912.16
  • Дейност: Изготвяне на документации за обществени поръчки за избор на изпълнители и провеждане на обществени поръчки: Ще се изготвят следните документации за обществени поръчки за избор на изпълнител: 1. Инженеринг - проектиране, СМР и авторски надзор 2. Оценка на съответствието на проектите 3. Строителен надзор 4. Публичност и визуализация 5. Одит на проекта Изготвянето на документации за обществена поръчка за избор на изпълнители, която за целите на настоящата процедура ще се извършва от екипа за управление на проекта през първите три месеца от изпълнението му. Екипът по изпълнение на проекта ще спази изискването съгласно насоките за кандидатстване и в срок до три месеца след влизане в сила на договора за БФП ще се обявят всички процедури за избор на изпълнител. Дейността приключва след провеждане на всички процедури по ЗОП и подписването на договори като договорите с изпълнителите по проекта ще бъдат сключени в срок до 12 месеца от влизане в сила на договора за БФП., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Инженеринг - проектиране, СМР и авторски надзор: Дейността стартира с подписване на договора за възлагане на инженеринг. Ще се изработят работни проекти за отделните обекти и ще се издадат Разрешения за строеж. Изпълнението предвижда реализирането на енергоспестяващи мерки и съпътстващи строително-ремонтни дейности. Посочените енергоспестяващи мерки в енергийното обследване и в техническото обследване задължително ще бъдат включени в работните проекти за обектите, а именно: 1. За жил.сграда на ул."Вела Пискова" №3а: - изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследването за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление "С"; - изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т.2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки"); - изпълнение на останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническите обследвания; - изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба №4/01.07.2009г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания; 2. За жил. сграда на ул."Гео Милев 35, бл."Чайка 1" и бл."Чайка 2": - изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследването за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление "С"; - изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т.2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки"); - изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба №4/01.07.2009г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания; Изпълнението на настоящата дейност ще бъде след проведена обществена поръчка по ЗОП. Входящите технически данни необходими за проектирането ще бъдат предоставени от екипа на проекта. Изготвените работни проекти ще бъдат съгласувани от всички заинтересовани страни преди да бъде издадено разрешението за строеж. Авторският надзор ще бъде неразделна част от договора с Изпълнителя на инженеринга. Инвеститорският контрол от страна на Община Тутракан ще се осъществява от екипа на проекта и ще бъде в комуникация с Изпълнителя за съгласуване на предлаганите проектни решения за вида ЕСМ и начина на изпълняваните СМР., Договорена стойност: 1 020 363.00 , Отчетена стойност: 1 207 532.00
  • Дейност: Изготвяне на Оценка за съответствие: Дейността стартира с подписване на договора за възлагане за изготвяне на Оценка на съответствието на проектите за жилищни блокове "Чайка 1" и "Чайка 2", жилищна сграда на ул.Гео Милев" №35 и жилищна сграда на ул."В.Пискова" №3а. Изготвянето на Оценката на съответствие ще е съобразена с изискванията на ЗУТ., Договорена стойност: 10 204.00 , Отчетена стойност: 6 931.20
  • Дейност: Извършване на Строителен надзор: Дейността стартира с подписване на договора за изпълнение за извършване на строителен надзор. По време на строителните дейности ще бъде изпълняван независим строителен надзор съгласно договор за изпълнение на услугата. Консултантите, упражняващи строителния надзор, ще съблюдават за законосъобразната страна на изпълнение на строителните дейности и ще изпълняват контрол по отношение на: - Законосъобразно започване на строежа; - Пълното и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - Изпълнение на строежите, съобразно одобрените проекти; - Контрол по спазване условията на безопасност на труда, съгласно проекта за организация на строителството; - Опазване на околната среда по време на изпълнение на строежа; - Качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопастност; - Недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - Правилно изпълнение на строително.монтажни работи; - Годност на строежа за въвеждане в експлоатация; След приключване на строително-монтажните работи и след издаване на писмени становища от специализираните контролни органи по законосъобразното изпълнение на строежа и готовността му за въвеждане в експлоатация, консултантът следва да изготви окончателен доклад съгласно нормативната уредба., Договорена стойност: 40 814.00 , Отчетена стойност: 22 183.84
  • Дейност: Въвеждане на обекта в експлоатация: Община Тутракан в тясно сътрудничество с фирмата, упражняваща строителен надзор, ще предприеме всички необходими мерки в съответствие с действащата нормативна уредба във връзка с въвеждането на обекта в експлоатация, а именно: съгласуване с РЗИ, РИОКОЗ, експлоатационните дружества "ЕНЕРГО-ПРО", "ВиК", "ВИВАКОМ". Ще бъдат извършени необходимите изпитвания и измервания от специализирани фирми. След представяне на доклада от независимия строителен надзор съгласно нормативната уредба ще се издада разрешения за ползване на обектите/удостоверения за въвеждане в експлоатация., Договорена стойност: 20 408.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Публичност и визуализация на проекта: Публичността на проекта ще бъде осъществена съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и регламент Регламент 1303/2013 на ЕК. По проекта се предвиждат организирането и провеждането на: - Публикуване на подробна информация за одобрение за финансиране проект на сайта на Община Тутракан (до два дни след подписване на договор за безвъзмездна финансова помощ); - Пресконференция - в началото на проекта – за стартиране на проекта; - Пресконференция - в края на проекта за оповестяване на резултатите от реализацията на проекта; - Официални церемонии - първата ще е за ефективен старт на проекта "Първа копка" и втора - за откриване на реновираните обекти; - Билборд по време на строителството и Постоянна обяснителна табела за всеки обект - жилищни блокове "Чайка 1" и "Чайка 2", жилищна сграда на ул.Гео Милев" №35 и жилищна сграда на ул."В.Пискова" №3а - 4 броя с размер 50х70см, поставена не по-късно от 3 месеца след като приключи проекта на видима фасада; - Публикации – до 5 съобщения в регионална печатна медия, на сайта на общината за анонсиране на предстоящи събития (пресконференции, официални церемонии) - Прессъобщения - до 5, изготвят се след приключване на събитията и се публикуватв регионална печатна медия и на сайта на Община Тутракан; - Банер, който да се използва при провеждане на публични събития - 1бр. - Промоционални информационни материали /папки, тефтери, химикали, чанта,чадър, фланелка/ - 100 комплекта При провеждане на всяко публично събитие предварително ще се уведомява Управляващия орган за датата на провеждането на събитието. Дейността ще стартира след подписване на договор за обществена поръчка. Последователността на изпълнение на договора ще бъде съобразена с план на дейностите по проекта. Условията, на които трябва да отговаря всеки продукт, ще бъдат описани в техническо задание, съобразено с Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г., Договорена стойност: 11 503.00 , Отчетена стойност: 13 704.00
  • Дейност: Извършване на одит на проекта: За да се потвърди целесъобразното и законово разходване на средствата по проекта и в съответствие с изискванията за кандидатстване Община Тутракан ще избере консултант за верифициране на разходите по проекта и изготвяне на одитен доклад. Договорът с изпълнител за извършване на одит по проекта ще бъде подписан след провеждане на обществена поръчка съгласно ЗОП. Реалното изпълнение на дейността ще се осъществява в края на изпълнение на проекта при изготвяне на Окончателно плащане по проекта., Договорена стойност: 11 700.00 , Отчетена стойност: 2 160.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Хана, Договорена стойност по проекта*: 5 148.00 , Отчетена стойност**: 867.93
  • Изпълнител: "КИМА КОНСУЛТ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 931.20 , Отчетена стойност**: 6 931.20
  • Изпълнител: Мартина, Договорена стойност по проекта*: 5 148.00 , Отчетена стойност**: 819.29
  • Изпълнител: Елена, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 225.50
  • Изпълнител: Мултиплекс инженеринг ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 22 320.00 , Отчетена стойност**: 22 183.84
  • Изпълнител: "Пътстрой-Варна" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 422 743.99 , Отчетена стойност**: 418 828.62
  • Изпълнител: АЛФА 2000 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 402 888.00 , Отчетена стойност**: 400 253.20
  • Изпълнител: Геософт ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 13 704.00 , Отчетена стойност**: 13 704.00
  • Изпълнител: Елена, Договорена стойност по проекта*: 5 548.00 , Отчетена стойност**: 5 089.73
  • Изпълнител: Красимира, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 257.76
  • Изпълнител: ЕКОЕФЕКТ 2008 ООД, Договорена стойност по проекта*: 388 744.02 , Отчетена стойност**: 388 450.18
  • Изпълнител: Светослав, Договорена стойност по проекта*: 4 945.00 , Отчетена стойност**: 4 945.00
  • Изпълнител: Инна, Договорена стойност по проекта*: 4 138.00 , Отчетена стойност**: 2 068.95
  • Изпълнител: Дружество по ЗЗД "Консорциум ТНТ Ефект" , Договорена стойност по проекта*: 67 116.00 , Отчетена стойност**: 63 192.00
  • Изпълнител: Диляна, Договорена стойност по проекта*: 3 638.00 , Отчетена стойност**: 3 638.00
  • Изпълнител: Явор Анастасов ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 160.00 , Отчетена стойност**: 2 160.00
Подизпълнители
  • Подизпълнител: Задгранично строителство ООД, Договорена стойност по проекта*: 8 100.00
Членове на обединение
  • Член на обединение: "СОФЕНА" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: "АРЕН" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Енергийна ефективност: Брой домакинства, преминали в по-горен клас на енергопотребление, Мерна единица: домакинства, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 59.00 , Достигната стойност: 59.00
Индикатор 2 Намаляване на емисиите на парникови газове: Очаквано годишно намаляване на емисиите на парникови газове, Мерна единица: тонове CO2 екв., Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 162.21 , Достигната стойност: 162.21
Индикатор 3 Енергийна ефективност: Брой обновени сгради, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 4.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 041 285.57 BGN
БФП 1 041 285.57 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 041 285.57 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 9 275.80 0.00 9 275.80 "Пътстрой-Варна" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 11 861.40 0.00 11 861.40 "Пътстрой-Варна" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 19 437.20 0.00 19 437.20 ЕКОЕФЕКТ 2008 ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 20 144.40 0.00 20 144.40 АЛФА 2000 ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Екип по проекта, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Инна Лазарова Иванова - юрист по проекта
    Изпълнител: Инна
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 138.00
  • Обособена позиция 2: Хана Станчева Ангелова - координатор по проекта
    Изпълнител: Хана
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 148.00
  • Обособена позиция 3: Светослав Ангелов Методиев - експерт СМР
    Изпълнител: Светослав
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 945.00
  • Обособена позиция 4: Диляна Христова Иванова - Букева - счетоводител по проекта
    Изпълнител: Диляна
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 638.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Екип по проекта - промяна на координатор по проекта, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Мартина Юлиянова Георгиева - координатор по проекта
    Изпълнител: Мартина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 148.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Екип по проекта - промяна на координатор по проекта , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Красимира Ангелова Пейчева
    Изпълнител: Красимира
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Екип по проекта - промяна на ръководител по проекта, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Елена Матеева Балтаджиева - ръководител на проекта
    Изпълнител: Елена
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 548.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Екип по проекта - промяна на юрист по проекта, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Елена Веселинова Тодорова
    Изпълнител: Елена
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Изготвяне на обследвания за установяване на технически характеристики, свързани с изискванията по чл.169, ал.1, т.1-5 и ал.2 от ЗУТ, изготвяне на техн.паспорт, изготвяне на обследване за енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните и минимални изисквания на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните и минимални изисквания за енергийна ефективност на обекти, находящи се на територията на гр.Тутракан, по ОПРР 2014-2020, Прогнозна стойност: 200 000.00
  • Обособена позиция 1: Изготвяне на обследвания за установяване на технически характеристики, свързани с изискванията по чл.169, ал.1, т.1-5 и ал.2 от ЗУТ, изготвяне на техн.паспорт, изготвяне на обследване за енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните и минимални изисквания на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните и минимални изисквания за енергийна ефективност на обекти, находящи се на територията на гр.Тутракан, по ОПРР 2014-2020
    Изпълнител: Дружество по ЗЗД "Консорциум ТНТ Ефект"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 67 116.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Изготвяне на оценка за съответствие на инвестиционни проекти на многофамилни жилищни сгради в гр.Тутракан, Прогнозна стойност: 10 204.00
  • Обособена позиция 1: Изготвяне на оценка за съответствие на инвестиционни проекти на многофамилни жилищни сгради в гр.Тутракан
    Изпълнител: "КИМА КОНСУЛТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 931.20
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Инженеринг - проектиране, СМР и авторски надзор на многофамилни жилищни сгради на ул. „Вела Пискова” №3А, ул. „Гео Милев”№35, бл. Чайка 1 и бл. Чайка 2 в гр.Тутракан по обособени позиции - І процедура, Прогнозна стойност: 1 020 363.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Инженеринг - проектиране, СМР и авторски надзор на многофамилни жилищни сгради на ул. „Вела Пискова” №3А, ул. „Гео Милев”№35, бл. Чайка 1 и бл. Чайка 2 в гр.Тутракан по обособени позиции - ІІ процедура, Прогнозна стойност: 1 020 363.00
  • Обособена позиция 1: :„Инженеринг - проектиране,СМР и авторски надзор на многофамилни жилищни сгради на ул. „Вела Пискова” №3А, ул. „Гео Милев” №3 5, бл. Чайка 1 и бл. Чайка 2 в гр.Тутракан по обособени позиции: Обособена позиция №1: Многофамилна жилищна сграда с адрес: град Тутракан, ул. „Вела Пискова“ № 3А,
    Изпълнител: "Пътстрой-Варна" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 185 516.03
  • Обособена позиция 2: Инженеринг - проектиране,СМР и авторски надзор на многофамилни жилищни сгради на ул. „Вела Пискова” №3А, ул. „Гео Милев” №3 5, бл. Чайка 1 и бл. Чайка 2 в гр.Тутракан по обособени позиции:Обособена позиция №2: Многофамилна жилищна сграда с адрес: град Тутракан, ул. „Гео Милев“ № 35,
    Изпълнител: "Пътстрой-Варна" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 237 227.96
  • Обособена позиция 3: Инженеринг - проектиране,СМР и авторски надзор на многофамилни жилищни сгради на ул. „Вела Пискова” №3А, ул. „Гео Милев” №3 5, бл. Чайка 1 и бл. Чайка 2 в гр.Тутракан по обособени позиции:Обособена позиция №3: Многофамилна жилищна сграда бл. "Чайка1"с адрес: град Тутракан, ул. „Крайбрежна“ № 34
    Изпълнител: ЕКОЕФЕКТ 2008 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 388 744.02
  • Обособена позиция 4: Инженеринг - проектиране,СМР и авторски надзор на многофамилни жилищни сгради на ул. „Вела Пискова” №3А, ул. „Гео Милев” №3 5, бл. Чайка 1 и бл. Чайка 2 в гр.Тутракан по обособени позиции: Обособена позиция №4: Многофамилна жилищна сграда бл."Чайка 2" с адрес ул."Ал.Стамболийски" №50
    Изпълнител: АЛФА 2000 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 402 888.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Одит на проекта, Прогнозна стойност: 11 700.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на одит на проект "Енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в гр. Тутракан"
    Изпълнител: Явор Анастасов ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 160.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Публичност и визуализация, Прогнозна стойност: 11 503.00
  • Обособена позиция 1: Публичност и визуализация
    Изпълнител: Геософт ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 704.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Упражняване на строителен надзор на многофамилни жилищни сгради на ул. „Вела Пискова” №3А, ул. „Гео Милев”№35, бл. Чайка 1 и бл. Чайка 2 в гр.Тутракан, Прогнозна стойност: 40 814.00
  • Обособена позиция 1: Упражняване на строителен надзор на многофамилни жилищни сгради на ул. „Вела Пискова” №3А, ул. „Гео Милев”№35, бл. Чайка 1 и бл. Чайка 2 в гр.Тутракан
    Изпълнител: Мултиплекс инженеринг ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 22 320.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN