Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.004-0041-C08
Наименование на проекта СОЦИАЛНО ВКЛЮЧВАНЕ ЧРЕЗ УСЛУГИ ЗА РАННО ДЕТСКО РАЗВИТИЕ В ОБЩИНА РУСЕ
Бенефициент 000530632 ОБЩИНА РУСЕ
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 01.07.2016
Дата на стартиране 01.07.2016
Дата на приключване 29.12.2023
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Русе, Русе, гр.Русе

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение създава условия за инвестиции в ранното детско развитие чрез подкрепа на създадените по Проекта за социално включване (финансиран със Заем 7612BG от МБВР в периода 2008 – 2015 г.) интегрирани услуги, насочени към деца до 7 годишна възраст от уязвими групи, в т.ч. деца с увреждания и техните семейства, както и бъдещи родители. 
      Изпълнението на този проект ще бъде принос за устойчивото развитие на дейности, с които са постигнати конкретни резултати за формиране на родителски умения в общност на уязвими социални групи, подобряване на здравния статус и семейната среда за деца в риск, подготовка за равен старт в училище и превенция на социалното изключване.   
      Проектът съдържа задължителната комбинация от дейности,  посочени за Община Русе в Насоките за всеки конкретен бенефициент. Те формират комплексна грижа за деца до 7 годишна възраст от уязвими групи, техните семейства и бъдещи родители чрез педагогическа и психологическа подкрепа, здравни грижи и профилактика, семейно консултиране и ранна интервенция на уврежданията. Услугите са дефинирани с методология за тяхното предоставяне, описан е механизъм за въвличане на заинтересованите страни, план за публичност, управление и вътрешен мониторинг. 
      Изграденият капацитет по Проекта за социално включване е база при реализиране на проектните дейности. Предвижда се услугите да се предоставят от избраните по процедура и критерии на ПСВ консултанти, които са преминали въвеждащи, надграждащи обучения и са постигнали конкретни резултати в работата с потребителите. Изграденото доверие, модели на общуване, приобщаване и методи за индивидуална и групова работа са стратегически елементи за устойчивостта на създадените услуги. 
     В проектното предложение са спазени принципите на равните възможности, равенство между половете и устойчиво развитие. Изпълнението на проекта ще бъде принос за реализиране на Националната стратегия за намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване.
Дейности
  • Дейност: Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания: Цел: Подкрепа на деца с увреждания за успешна интеграция в първи клас в масовото училище. Целева група: Деца с увреждания, подлежащи на записване в първи клас. Очаква се тази услуга да обхване най-малко 60 деца от квартали, преобладаващо населени с уязвими социални групи - „Чародейка”, „Дружба 1”, „Дружба 3”, "Родина", "Тракция" и „Мальовица” в Русе, като поне 20% от потребителите са от други квартали и малки населени места на територията на общината. Дейността включва:  оценка на нуждите на децата от подкрепа  индивидуална работа по няколко пъти седмично за оказване на помощ на децата при усвояването на знанията и уменията, необходими за първи клас  работа с родителите за развиване на умения за подкрепа на децата през учебната година  ако предстои децата да бъдат интегрирани в масово училище, освен индивидуалната работа с тях ще е необходима и групова работа, за да се запознаят децата със социалната среда и да им се помогне да изградят социални умения. Персонал: Специален педагог. Място: Тази дейност се провежда няколко пъти седмично в зависимост от индивидуалния план за работа с всяко дете, в удобно за родителите време, в специално обзаведени помещения в изградената по Проекта за социално включване детска градина "СВЕТИЛНИК", където функционира здравно-консултативен център и в домовете на децата. Услугата е достъпна за деца със специални образователни потребности както от квартали, преобладаващо населени с уязвими социални групи - „Чародейка”, „Дружба 1”, „Дружба 3”, "Родина", "Тракция" и „Мальовица”, така и от останалите жилищни квартали и малки населени места в община Русе. Критерии за избор на потребители: Деца с увреждания, подлежащи на записване в първи клас. С предимство за включване в групите ще бъдат децата, за които екипът за комплексно педагогическо оценяване е взел решение да отложи с 1 година започването на училищната подготовка, тъй като е преценил, че степента на увреждане на тези деца ще възпрепятства позитивната тенденция за овладяване на риска от социално изключване ако веднага влязат в началния курс на обучение в училище. Услугата се предоставя в обособени помещения на здравно-консултативен център в изградената по ПСВ детска градина „СВЕТИЛНИК" , кв. "Чародейка", ул."Тодор Икономов" и в сградата на Комплекс за интегрирани социални услуги за деца, ул."Н.Й.Вапцаров" 20, лесно достъпни за всички жители на периферните квартали в гр.Русе. "Чародейка”, „Дружба1”, „Дружба 3”, "Родина", "Тракция" и „Мальовица”, така и от останалите жилищни квартали и малки населени места в община Русе. Конкретните потребители се идентифицират чрез комплексно педагогическо оценяване със съдействието на експерти от общински отдел „Образование, младежки дейности и спорт”, "Здравни и социални дейности" и РИО на МОН. Дейността се реализира се за период от 82 месеца. , Договорена стойност: 84 050.17 , Отчетена стойност: 80 629.84
  • Дейност: Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения: Цел: Формиране на родителски умения, създаване на връзка родител-дете, повишаване на самочувствието и увереността на родителите и разширяване на подкрепата. Целева група: Бъдещи родители, родители на деца от 0 до 3-годишна възраст, родители от уязвими групи, които не полагат адекватни грижи за децата си и ги излагат на риск. В рамките на тази дейност се осъществява: 1. Групова работа с бъдещи родители - дейността е насочена към повишаването на знанията и уменията на бъдещите родители, както във връзка с особеностите на раждането, така и във връзка с нуждите на новороденото и необходимата семейна среда за неговото отглеждане според стандартите за ранно детско развитие. Основната цел е подготовка на родителите за техните родителски задължения и за подходяща среда в съответствие с неговите нуждите на детето. 2. Групова работа с родители с бебета и деца на възраст от 0 до 3 г. - насочена към подобряване на уменията и познанията на родителите с оглед особеностите на бебетата и малките деца в етапа на ранното им развитие, както и с оглед семейната среда. Допълнителна цел на тази дейност е консултирането на родителите за мрежата от услуги за подкрепа и тяхната роля за развитието на детето, както и за ролята на подкрепата на общността. 3. Групи за родители и бъдещи родители - чрез тази дейност се споделя мнение и опит – насочена към обмяна на виждания и опит между бъдещите родители и родителите на малки деца. Целта е да бъде създадена среда, в която всички страхове, притеснения и въпроси на бъдещите и на младите родители да бъдат изказани и споделени. 4. Индивидуална работа с бъдещи родители и родители на деца от 0 до 3 г.- чрез тази дейност се изграждат и развиват умения за адекватна грижа и справяне с проблемите на ранното детско развитие. Работата включва както консултиране и съвети, така и подкрепа за придобиване на практически умения за грижа за деца. Целта е осигуряване на допълнителна индивидуална подкрепа на участниците в групите за консултация и подкрепа, описани по-горе. Освен това, чрез тази дейност се цели и оказване на индивидуална подкрепа на тези бъдещи родители и родители на деца от 0 до 3 г., които отговарят на критериите за включване в групите, но не могат да участват поради обективни причини. Персонал: педиатър, гинеколог, психолог, медицинска сестра, акушерка, медиатор, социален работник. Критерии за избор на потребители: 1. Родители и бъдещи родители от уязвими групи – уязвими етнически групи, в частност представители на ромския етнос; получатели на социални помощи; безработни; родители с три и повече деца, самотни бъдещи родители, бъдещи родители за първи път, бъдещи майки в рискова възраст; 2. Родители и бъдещи родители с ниско ниво на образование; 3. Родители и бъдещи родители, живеещи в лоши жилищни условия; 4. Родители и бъдещи родители, при които има риск от изоставяне на бебето; 5. Родители и бъдещи родители, които имат дете/деца в риск (регистрирани в ДСП на АСП); 6. Родители, за които има данни, че не полагат достатъчна грижа за децата си (злоупотреби със забранени вещества, насилие или неглижиране на децата, други нарушения на правата на децата) – регистрирани в полицията, ДСП на АСП; 7. Родители на деца със здравословни проблеми (тегло при раждане под нормата и др.); 8. Родители на деца във висок риск (забавяне в развитието и др.); 9. Деца от 0 до 3 г., родители на деца (0-3 г.) и бъдещи родители.Тази услуга ще бъде интегрирана с други услуги в проекта за по-широк диапазон на предоставяне. Предоставя се в съответствие с методическото ръководство и при условията на устойчивост на реализираните услуги по ПСВ. Дейността се изпълнява в продължение на 86 месеца с потребители, дефинирани чрез критерии за избор и индивидуални специфики. Групова работа с бъдещи родители се реализира чрез формиране на групи родители и най-малко двама специалисти, веднъж седмично, в сесии по 90 минути в удобно за родителите време. Очаква се услугата да обхване 500 семейства. Реализира за период от 86 месеца., Договорена стойност: 268 608.76 , Отчетена стойност: 269 985.81
  • Дейност: Семейно консултиране и подкрепа, индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина: Включва работа с родителите и децата, дейности за семейно планиране, индивидуална работа и групова работа с деца и родители, включително и с деца и родители, които не са от уязвими групи, за да бъдат мотивирани да посещават детска градина. Цел: Подкрепа на семействата в грижата за децата, справяне със семейни проблеми, създаване и развитие на умения и ресурси за пълноценно социално включване и реализация. Възможности за социална интеграция на рисковите групи чрез развитие на социални умения – общуване, изготвяне на семейния бюджет, търсене на работа, родителски умения. Предоставяне на социални и юридически консултации за правата и отговорностите на семействата в грижата за детето; Мотивиране на родителите да записват децата си в детска градина или училище. Развитие на способностите на децата; Индивидуална и групова работа за подобряване на родителските умения, организиране на дискусионни клубове, фокусирани върху въпроси, важни за родителите на малки деца. По-добра информираност сред рисковите групи за семейното планиране, репродуктивното здраве, методите на контрацепция, предаваните по полов път болести, проблемите на насилието и неглижирането на деца. Запазване целостта на семейството и превенция на забавяне в развитието на децата; Консултации, придружаване, посредничество за майки в риск и бъдещи майки, насочване към системата за здравеопазване; Индивидуална работа с деца, които живеят в условия, възпрепятстващи тяхното развитие. Изграждане на умения, необходими за равен старт в училище, преодоляване на езиковата бариера на записаните в детските градини деца в риск, преодоляване на предразсъдъците към тях. Съвместна работа с всички родители на деца, посещаващи детска градина, за постигане на взаимно разбиране, приемане и адаптация. Целева група: Уязвими семейства, родители и деца от високо рискови общности, родители на деца с увреждания, родители, които не полагат достатъчна грижа за децата си, неглижирани деца и/или деца – жертви на насилие. Място: Тази дейност се провежда в обособени помещения на здравно-консултативен център в изградената по ПСВ детска градина „СВЕТИЛНИК" и в сградата на Комплекс за интегрирани социални услуги за деца в гр.Русе, ул. "Н.Й.Вапцаров" 20, както и други детски градини в общината, в които има идентифицирани потребители. Мобилната работа е важен елемент от дейността. В рамките на тази дейност се осъществяват:  Групови и индивидуални сесии за семейно планиране;  Групи за консултация и подкрепа на родители на деца от 3 до 7 г.  Консултиране и подкрепа (индивидуално или групово);  Консултация на деца, живеещи в рискова семейна среда;  Работа с деца, интегрирани в детски градини, с цел посещаване на детска градина;  Работа с родителите на децата, интегрирани в детски градини, с цел посещаване на детска градина;  Работа с останалите родители;  Съвместна работа с всички родители на деца, посещаващи детска градина; Персонал: социални работници, психолог, юрист, социални педагози, медиатори. Критерии за избор на потребители: 1. Родители от уязвими групи – уязвими етнически групи, в частност представители на ромския етнос; получатели на социални помощи; безработни; родители с три и повече деца; самотни родители; родители за първи път; родители в рискова възраст; 2. Родители с ниско ниво на образование; 3. Родители, живеещи в лоши жилищни условия; 4. Родители, при които е налице риск от изоставяне на детето; 5. Родители, които имат дете/деца в риск (регистрирани в Дирекция „Социално подпомагане” на АСП); 6. Родители, за които има данни, че не полагат достатъчна грижа за децата си (злоупотреби със забранени вещества, насилие или неглижиране на децата, други нарушения на правата на децата) – регистрирани в полицията, ДСП на АСП; 7. Родители, които са записали децата си в детска градина; Груповите и индивидуални консултации ще бъдат съобразени с времето на потребителите. Очаква се тази услуга да обхване 300 семейства., Договорена стойност: 282 564.46 , Отчетена стойност: 277 937.90
  • Дейност: Здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията: Същността на услугата е подобряване на достъпа до здравеопазване и промоция на здравето чрез подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията ; Цел: Редовно наблюдение на здравното, физическото и психомоторното развитие на бебетата и децата. Превенция на детската заболеваемост, детската смъртност, недостатъчните грижи за децата в семейството и други рискове в ранна детска възраст. Целева група: Уязвими семейства и техните деца. Място: Услугата се предоставя в специално оборудван кабинет в изградената по ПСВ детска градина "СВЕТИЛНИК" в кв. "Чародейка" ул."Тодор Икономов", където са обособени помещения за групови и индивидуални консултации в различните услуги. При необходимост екипът на детската здравна консултация може да посещава домовете на семействата от целевата група. В рамките на тази дейност се осъществява редовно наблюдение на здравното, физическото и психомоторното развитие на бебетата и децата: -активно издирване на целевите групи за обхващане с комплекс от здравни и социални услуги в зависимост от потребностите; подпомагане достъпа на целевите групи; промоция на здраве, превенция и профилактика на болестите; подготовка за родителство и подкрепа за добро родителство; подпомагане отглеждането на детето в семейна среда в съответствие с неговата възраст; насърчаване на физическото, социалното, емоционално и познавателно развитие на децата в ранна възраст чрез подкрепа за изграждане на добри родителски практики и привързаност родител-дете; идентифициране на рискови фактори, в т.ч. и социалните, с негативно влияние върху здравето и развитието на детето и качеството на родителските грижи; ранна интервенция при рискове и проблеми в здравето и развитието на детето; медицински и здравни грижи-при необходимост. Услугата може да има и мобилен аспект – посещения в домовете на семействата, работа в общността за превенция на заболяванията, информиране и консултиране. Персонал: Педиатър, стоматолог, медицинска сестра и медиатор. Критерии за избор на потребители:  Деца от уязвими групи или от групи, изложени на риск: - Общности с различен етнически произход, и по-специално семейства от ромски произход; - Безработни родители с бебета и малки деца; - Родители на бебета и малки деца, получаващи социални помощи; - Семейства, живеещи в лоши битови условия; - Родители с ниско ниво на образование;  Деца от семейства без общопрактикуващ лекар или такива, чийто общопрактикуващ лекар не е педиатър;  Деца от семейства без здравна осигуровка;  Деца от семейства, в които не се полага достатъчна грижа за децата;  Всички деца с увреждания;  Деца със здравословни проблеми. Часовете на работа ще бъдат съобразени максимално с възможностите на потребителите. Услугата ще бъде интегрирана и с други услуги по проекта, за да се предложи комплексно обслужване на целевите групи. Очаква се здравната консултация за деца да обхване най-малко 500 потребители и семейства. Предоставя се в съответствие с методическото ръководство и при условията на устойчивост на реализираните услуги по ПСВ.В рамките на проекта услугата ще се предоставя 85 месеца. За недопускане на двойно финансиране с дейностите, които се финансират от НЗОК ще се изготви процедура за вътрешен мониторинг и недопускане на двойно финансиране, в която ще се опише редът за проверка на децата ползвали услуги по дейността. Текстът е съобразен с методиката на ЦМДЗ утвърдена по проект "Посока семейство". , Договорена стойност: 160 234.45 , Отчетена стойност: 172 830.78
  • Дейност: Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище: Същността на услугата е да създаде условия и осигури ресурс за допълнителни занимания с деца от целевата група, за които е установен недостиг на умения и подготовка за постъпване в първи клас. Цел: Дейността е насочена към увеличаване на готовността на децата от целевата група и мотивацията им за равен старт с техните връстници при постъпването им в първи клас. Допълнителната педагогическа подготовка се осъществява в летни групи/училища за деца от уязвими социални групи. Децата получават подкрепа да доразвият или да съхранят придобитите когнитивни и социални умения в предучилищното образование. Посещавайки лятно училище, децата ще имат възможност да запазят придобитите умения и да увеличат знанията си преди да постъпят в училище. В летните училища образователните елементи се комбинират с игри и дейности, обогатяващи познанията на децата за обкръжаващия свят. Летните училища предоставят дейности за подобряване на предучилищната подготовка като:  Преодоляване на затруднения в комуникацията (изучаване на български език за децата т.нар. билингви)  Осигуряване на възможност за равен старт в първи клас в смесени училища. Децата се разделят на групи в зависимост от техните нужди;  Игри в съответствие с предпочитанията на децата;  Кратки екскурзии в или в околностите на града или селото;  Включване на родителите в екскурзиите като придружители;  Организиране и провеждане на състезания, викторини и др. в края на летните училища;  Ежемесечни срещи с родителите. Мотивация за равен старт на техните деца при постъпване в първи клас;  Включване на родителите в подготвителната работа;  Закупуване на книги и материали за първи клас, като до 1% от стойността се поема от родителите, с цел включване в процеса на подготовка за първи клас. Покриване на всички разходи за сметка на проекта е свързано с липса на интерес от страна на родителите;  Създаване на групи от деца от рисковите общности за преодоляване на изоставянето по отношение на придобиването на социални умения и свободното владеене на български език. Целева група: Деца от уязвими семейства от затворени общности и деца с увреждания, на които предстои да постъпят в първи клас, деца, които не са постигнали в максимална степен показателите за училищна готовност. В рамките на тази дейност се работи и с родителите, които също ще бъдат включени в зависимост от техните потребности и интереси, за да се поддържа тяхната мотивация за записване на децата в училище. Персонал: 1. Учители с подготовка по предуч. и начална уч. педагогика, преминали допълнително обучение за работа в мултикултурна среда и с двуезични деца; 2. Социални педагози с идентична подготовка; 3. Помощник-отговорници – медиатори от общността, минимум по един за всяка група; 4. Социални работници (главно за работа с родителите); 5. В случай на нужда – логопеди (езико-терапевти) и друг специализиран персонал. Място: Училището, в което ще учи детето или детска градина. Критерии за избор на потребители: 1. Деца на 5, 6 или 7 годишна възраст (след завършване на предучилищната подготовка) от семейства от уязвими групи - уязвими етнически групи, по-специално ромската общност, получатели на социални помощи, безработни, семейства с три и повече деца, самотни родители; семейства, живеещи в отдалечени райони 2. Деца, чийто майчин език не е български и които срещат затруднения при общуването на български език 3. Родители на деца, посещаващи летни групи/училища Провеждането на летните училища ще бъде съобразено с възможностите за участие на потребителите. Услугата ще обхване 60 потребители, разпределени в две групи. Предоставя се в съответствие с методическото ръководство и при условията на устойчивост на реализираните услуги по ПСВ.Тази дейност ще обхване 60 потребители -четири групи по 15 деца. Дейността ще се извърши през 14 пр м/08.2017/ и 25 пр м/07.2018/, 37 пр м/07.2019/ , 49 пр м/7.2020/, 61 пр м/7.2021/, 73 пр м/7.2022/ и 85 пр м /7.2023/., Договорена стойност: 63 274.15 , Отчетена стойност: 66 094.54
  • Дейност: Ранна интервенция на уврежданията, пряка работа с децата с увреждания и техните семейства, вкл. рехабилитация и дейности по консултиране, обучение, мобилна работа с детето в неговия дом: Пряка работа с децата с увреждания и техните семейства, включително рехабилитация и дейности по консултиране, обучение, мобилна работа с детето в неговия дом; Цел: Целта е да се подпомогне оптималното развитие на способностите на децата с увреждания /психично страдание, физически увреждания/ и включването им в социалния живот (игра, социални връзки). Родителите да получат подкрепа за намаляване на чувството им за изолация от обществото, да станат по-сигурни и способни да отглеждат дете с увреждане. Да се подкрепят родителите в полагането на най-добри грижи за тяхното дете с увреждане чрез осигуряване на обучение и включване в групи за взаимопомощ. В рамките на тази дейност за 86 месеца се работи в посока: Посещения в Центъра за ранна интервенция на уврежданията. Дейността е свързана с посещения на майката или друг член на семейството, заедно с бебето, в Центъра за ранна интервенция на уврежданията два или три пъти седмично, за работа с кинезитерапевт или с друг специалист в областта на рехабилитацията с оглед увреждането и проблемите на детето. Тази дейност предвижда и консултиране (относно съществуващата мрежа от услуги и достъпната за родителите и за детето финансова подкрепа, консултация по проблеми, които възникват при ежедневната грижа за детето, родителските отговорности, семейните трудности, свързани с необходимостта от осигуряване на грижи за дете с увреждане и др.). Дейността ще бъде съобразена с разработените по проект ПОСОКА „Семейство“, методологии за предоставяне на дейности по услугите Център по психично здраве и Дневен център за деца с увреждания от 0 до 3 години. Персонал: Кинезитерапевт, логопед, педиатър, социален работник, психолог, социален педагог (медиатор). Място: в подходящи помещения в сградата на бившия Дом за медико-социални грижи за деца - Комплекс за интегрирани социални услуги за деца в гр.Русе, ул. "Н.Й.Вапцаров" 20, в които са извършени строително-монтажни/ремонтни дейности и е доставено оборудване/обзавеждане по проект „Преструктуриране на домовете за медико-социални грижи за деца от 0-3 г.“, финансиран по схема BG161PO001/1.1.-08/2010 „Подкрепа за реконструкция, обновяване и оборудване на държавните лечебни и здравни заведения в градските агломерации” по Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие” , Операция 1.1: „Социална инфраструктура” от Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 година. Дейността ще се предоставя в оборудвани стаи за кинезитерапия, психомоторни дейности и игра с децата, както и за работа с родители. Оборудването на стаите включва: съоръжения, психомоторни модули, огледала, подходящи подови настилки, играчки, дюшеци, стая за родителите, участващи в сесиите с кинезитерапевта и специалиста по психомоторни дейности. Ще бъде сформиран мобилен екип. Критерии за избор на потребители: Услугата ще бъде достъпна за всички родители на бебета и малки деца с увреждания.  Посещения на мобилен екип в домовете на семействата Целта на тази дейност е мониторинг на грижите за децата и осигуряване на подкрепа за формиране и подобряване на уменията за грижа за децата. Тази дейност също така е свързана с предоставяне на консултация за съществуващата мрежа от услуги и достъпната за родителите и за детето финансова подкрепа, съвети по проблеми, които възникват при ежедневната грижа за детето, родителските отговорности, семейните трудности, свързани с необходимостта от осигуряване на грижи за дете с увреждане и др.). Дейността ще бъде съобразена с разработените по проект ПОСОКА „Семейство“, методологии за предоставяне на дейности по услугите Семейно консултативен център и утвърдената от МЗ методология за Център по детско и майчино здраве. Персонал: Кинезитерапевт, педиатър, социален работник и друг специалист при необходимост. Място: Домовете на потребителите на услугата. Критерии за избор на потребители: Услугата ще бъде достъпна за всички родители на бебета и малки деца с увреждания.Услугата е с капацитет 30 деца и 50 родители. , Договорена стойност: 550 643.84 , Отчетена стойност: 537 129.50
  • Дейност: Информиране и публичност: Дейностите за информиране и публичност се провеждат през целия период на изпълнение, 86 месеца. Цел: Мерките за публичност имат за цел да увеличат прозрачността и да повишат обществената информираност за услугите, които се предоставят на уязвими обществени групи - деца и техните родители, благодарение на безвъзмездното финансиране по схема BG05M9OP001-2.004 - Услуги за ранно детско развитие, което Община Русе получава като директен бенефициент. Дейността за информиране и публичност е цялостна концепция за популяризиране на услугите по превенция на социалното изключване и намаляване на бедността сред децата чрез подкрепа на създадените по Проекта за социално включване интегрирани услуги за ранно детско развитие, насочени към деца до 7 годишна възраст от уязвими групи, вкл. деца с увреждания и техните семейства, както и бъдещи родители. В рамките на концепцията за публичност е предвидена информационна кампания при стартиране на проекта – пресконференция за популяризиране на проекта, целевите групи и очакваните резултати. Ще бъдат организирани и обществени срещи по квартали за запознаване на гражданите с продължаващите и допълнителни дейности чрез новия проект. Община Русе ще обособи специално място на своята Интернет страница, където текущо ще бъде публикувана информация за напредъка по проекта. Периодично ще бъде публикувана и информация в местните печатни и електронни медии за изпълнението на проекта и постиганите резултати. Ще бъдат изработени печатни материали за популяризиране и подпомагане на дейностите ( плакати, брошури, дипляни, ролбанери, информационни табели). Ще бъдат проведени информационни дни и дни на отворени врати, тематично насочени към конкретни потребители и целеви групи. В специално разработен план за публичност ще бъдат предвидени общи и специфични информационни инициативи и мерки като стриктно се спазват указанията в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Целева група: 1. Родители от уязвими групи – уязвими етнически групи, в частност представители на ромския етнос; получатели на социални помощи; безработни; родители с три и повече деца; самотни родители; родители за първи път; родители в рискова възраст, с ниско ниво на образование, живеещи в лоши жилищни условия; 2. Родители, които са записали децата си в детска градина, родители, които имат предразсъдъци към деца и родители в риск, родители, които ще бъдат привлечени да участват в дейностите за формиране на родителски умения на родители от рискови семейства като споделят опит с тях за интеграция в детската градина на децата от такива семейства. 3.Всички родители от общността. Цялата местна общественост; 4.Педагози, които са консултанти в услугите, педагози в сферата на предучилищното образование, всички учители от Община Русе; 5.Заинтересовани страни - Общинска администрация, РИО на МОН, ДСП на АСП, експерти в предучилищното образование, неправителствени организации. Персонал: Дейността се изпълнява и контролира от екипа за изпълнение и управление на проекта - ръководител, координатор, счетоводител, технически асистент и сътрудник. , Договорена стойност: 11 137.20 , Отчетена стойност: 10 649.20
  • Дейност: Управление и функциониране на услугите: С тази дейност се осъществява цялостното функциониране и управление на предоставяните услугите. Цел: Целта е да се постигне максимална степен на координация и интегриране на предоставяните услуги по проекта чрез свързващо звено, което осъществява комуникация между консултантите в отделните услуги, следи графици, програми и работни планове, осигурява мобилна работа на екипите, поддържа добри условия в сградите и обособените помещения за провеждане на индивидуални и групови консултации, за да се постигне взаимно допълване на услугите и максимален ефект и полза за потребителите. В рамките на дейността се извършва:  Координация на предоставянето на всички услуги по проекта;  Координация между екипите по отделните услуги по проекта;  Координация на подготовката на програми, планове, информационни и образователни материали, методики и др.;  Обобщаване на графиците за предоставяне на отделните услуги по проекта и подготовка на общ график на дейностите по проекта и ангажираността на отделните специалисти;  Подготовка на обобщени отчети, включващи всички дейности по проекта и представяне на ръководителя на проекта;  Организиране и провеждане на мобилната работа в рамките на проекта и координация между консултантите, ползващи мобилния екип;  Оказване на методическа подкрепа на медиаторите;  Създаване и поддържане на база данни относно всички услуги по проекта и всички потребители по отделните дейности;  Организиране на ежемесечни самостоятелни срещи с отделните консултанти и екипи на услугите по проекта;  Организиране на периодични срещи с всички консултанти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на комуникацията, връзките, прилаганите методи и други;  Организиране на провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите, в които участва;  Координация на участието на специалистите в отделните услуги в обучения, организирани от МТСП и община Русе;  Поддържане на материалната база, добри хигиенни и работни условия за предоставяне на услугите по проекта;  Организиране и контрол на доставки на материали и консумативи, необходими за изпълнението на всички услуги по проекта;  Отчитане на дейностите по предоставяне на услугите пред екипа за организация и управление на проекта. Място: Дейността се извършва в здравно-консултативен център в изградената по Проекта за социално включване детска градина „СВЕТИЛНИК", гр. Русе, кв. "Чародейка". ул."Тодор Иконмомов" и в сградата на Комплекс за интегрирани социални услуги за деца в гр.Русе, ул. "Н.Й.Вапцаров" 20. Персонал: Ръководител на услугите, домакин - счетоводител, шофьор, хигиенист , Договорена стойност: 310 849.67 , Отчетена стойност: 300 558.68
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Същността на тази дейност е администриране на работата по проекта, обратна връзка с всички елементи от структурата на услугите, както и връзка с управляващия орган на програмата. Цел: Целта на дейността е да заложи в проектното предложение принципа за устойчиво развитие, да структурира екипа за управление на проекта в съответствие с необходимия административен и експертен капацитет, да формулира ясно задачите и отговорностите на всеки член от екипа и приоритетите в изпълнението при най-висока степен на прозрачност, отчетност и ефективност на разходите. При изпълнението на тази дейност се спазват заложени при разработването на проектното предложение:  принципи на доброто управление  принципи на устойчиво развитие  принципи на равенство между половете и равните възможности  принципите на висока степен на прозрачност, отчетност и ефективност на дейности и разходи  нулева толерантност към корупцията и мерки за недопускане на конфликт на интереси  синхрон с нормативната база и спазване на цялото приложимо местно и национално законодателство, както и законодателството на Европейския съюз (включително опазването на околната среда, обществените поръчки и др.) Персонал: ръководител на проект, координатор, счетоводител, технически сътрудник, административен асистент. По време на реализацията на проекта екипът ще провежда регулярни работни срещи, на които ще обсъжда и протоколира своята работа, ще подготвя необходимите технически и финансови отчети за изпълнението на дейностите по проекта и ще следи за спазване на графика на дейностите. Функционирането на екипа ще бъде подчинено на всички изисквания и указания на Управляващия орган, правилата на ЕСФ, Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020, разпоредбите на ПМС № 119/20.05.2014 г. и условията на договора за финансиране. Сформираният екип ще бъде отговорен за прилагане на механизмите за наблюдение и вътрешна оценка. Ръководителят на проекта ще следи за стриктното прилагане на тези механизми и ще бъде отговорен за разпределянето на задачите и отговорностите между членовете на екипа. При констатирани отклонения ще уведомява Управляващия орган и ще търси коректни мерки. Координаторът на проекта ще следи за своевременното и точно представяне на докладите, за напредъка по дейностите, постигане на целите и очакваните резултати. Счетоводителят ще следи за приходно-разходното отчитане и изпълнението на бюджета по проекта. Техническият сътрудник ще изпълнява оперативни задачи, свързани с организацията и изпълнението на дейностите. Административният асистент ще изпълнява оперативни дейности, свързани с документацията - комплектоване, съхранение и архивиране на информация и данни. Място: Община Русе, здравно-консултативен център в изградената по Проекта за социално включване детска градина „СВЕТИЛНИК", гр. Русе, кв. "Чародейка". ул."Тодор Икономов" и в сградата на Комплекс за интегрирани социални услуги за деца в гр.Русе, ул."Н.Й.Вапцаров" 20. , Договорена стойност: 175 891.96 , Отчетена стойност: 181 826.20

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ДЖАМБО ЕС. Б. ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 205.03
  • Изпълнител: Тих Труд - Пловдив ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 936.00 , Отчетена стойност**: 913.20
  • Изпълнител: "КУКУДА ГРУП" ООД, Договорена стойност по проекта*: 22 120.00 , Отчетена стойност**: 21 617.76
  • Изпълнител: АТС БЪЛГАРИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 5 500.00 , Отчетена стойност**: 691.68
  • Изпълнител: Детска градина "Червената шапчица", гр.Русе, Договорена стойност по проекта*: 19 200.00 , Отчетена стойност**: 20 643.57
  • Изпълнител: Тех-нет ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 500.00 , Отчетена стойност**: 382.00
  • Изпълнител: АВТОКОМФОРТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 162.98
  • Изпълнител: ЕТ КАМИЛА - ИЛИЯ ДЕВЕДЖИЕВ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 105.00
  • Изпълнител: СДРУЖЕНИЕ "ОБЛАСТЕН УЧЕНИЧЕСКИ СПОРТЕН КЛУБ - РУСЧУК", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 660.00
  • Изпълнител: Хепи Клевър Кидс ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 105.00
  • Изпълнител: Офис Експрес Сървис АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 598.62
  • Изпълнител: "ОБЩИНСКИ ТРАНСПОРТ РУСЕ" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 21.00
  • Изпълнител: Държавен куклен театър - Русе, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 60.00
  • Изпълнител: ХОТЕЛ КОСМОПОЛИТАН АД, Договорена стойност по проекта*: 36.00 , Отчетена стойност**: 13.92
  • Изпълнител: МУЛТИКО 92 ООД, Договорена стойност по проекта*: 7 257.95 , Отчетена стойност**: 7 257.95
  • Изпълнител: БИО МАГАЗИН БГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 60.00
  • Изпълнител: КРЕМСТО-ЕООД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 300.00
  • Изпълнител: Симеон, Договорена стойност по проекта*: 6 000.00 , Отчетена стойност**: 22 144.00
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ, Договорена стойност по проекта*: 7 640.00 , Отчетена стойност**: 7 440.00
  • Изпълнител: "Просперити Варна 1" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 10 500.00
  • Изпълнител: ОПТИМА 09 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 400.00 , Отчетена стойност**: 2 400.00
  • Изпълнител: "Тех-Нет" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 500.00 , Отчетена стойност**: 258.00
  • Изпълнител: "АВЕА РУСЕ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 156.00
  • Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 18 000.00 , Отчетена стойност**: 6 579.66
  • Изпълнител: ТОНЧЕВИ ТЕТОВО ТРАНС ЕООД , Договорена стойност по проекта*: 600.00 , Отчетена стойност**: 442.14
  • Изпълнител: "ПЕРУН ККБ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 500.00 , Отчетена стойност**: 5 527.62
  • Изпълнител: Офис експрес сървис АД, Договорена стойност по проекта*: 14 000.00 , Отчетена стойност**: 3 082.95
  • Изпълнител: РЕГИОНАЛЕН ИСТОРИЧЕСКИ МУЗЕЙ - РУСЕ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 30.00
  • Изпълнител: Петрол АД, Договорена стойност по проекта*: 25 461.10 , Отчетена стойност**: 3 393.33
  • Изпълнител: ЕКОСТАНДАРТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 18.72
  • Изпълнител: МЕДИКАФАРМА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 113.35
  • Изпълнител: "Просперити Варна 1" ООД, Договорена стойност по проекта*: 29 880.00 , Отчетена стойност**: 22 200.00
  • Изпълнител: ИПК БИЗНЕС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 146.97 , Отчетена стойност**: 640.26
  • Изпълнител: "ОФИС ПАРТНЬОР БГ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 400.00
  • Изпълнител: Ервин, Договорена стойност по проекта*: 6 000.00 , Отчетена стойност**: 2 250.00
  • Изпълнител: Боряна, Договорена стойност по проекта*: 20 400.00 , Отчетена стойност**: 101 932.98
  • Изпълнител: "УОНДА" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 263.90 , Отчетена стойност**: 3 263.90
  • Изпълнител: "Транс Ко 04" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 500.00 , Отчетена стойност**: 1 372.28
  • Изпълнител: ЕН БИ АЙ СИСТЕМИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 288.91
  • Изпълнител: Веска, Договорена стойност по проекта*: 28 800.00 , Отчетена стойност**: 142 213.48
  • Изпълнител: Гранд енержи дистрибюшън ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 120.00 , Отчетена стойност**: 99.20
  • Изпълнител: АУТО ТУНИНГ АГРЕСИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 90.00
  • Изпълнител: ЕНЕРГО ПРО ЕНЕРГИЙНИ УСЛУГИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 400.00 , Отчетена стойност**: 308.15
  • Изпълнител: "СИНЕМА СИТИ БЪЛГАРИЯ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 922.50
  • Изпълнител: "МИНЧЕВ АУТО" ООД, Договорена стойност по проекта*: 919.21 , Отчетена стойност**: 341.93
  • Изпълнител: ДУНАВСКИ ДРАГАЖЕН ФЛОТ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 900.00
  • Изпълнител: ЗАРАТА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 229.20 , Отчетена стойност**: 3 229.20
  • Изпълнител: "ЖИРАФ МАРКЕТ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 82.60
  • Изпълнител: КЛУБ ПО КОНЕН СПОРТ И КОНЕВЪДСТВО - РУСЕ Сдружение, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 100.00
  • Изпълнител: Юла, Договорена стойност по проекта*: 9 360.00 , Отчетена стойност**: 11 609.99
  • Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 7 900.00 , Отчетена стойност**: 5 435.29
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 500.00 , Достигната стойност: 1 737.00
Индикатор 2 Брой доставчици на услуги за социално включване, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 877 538.14 BGN
БФП 1 877 538.14 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 877 538.14 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 48.09 0.00 48.09 Офис експрес сървис АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 9.62 0.00 9.62 Офис експрес сървис АД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на нетна активна електрическа енергия по свободно договорени цени и избор на координатор на балансираща група за средно и ниско напрежение за обекти,собственост на Община Русе по приложен списък и ползватели", Прогнозна стойност: 1 932 500.00
  • Обособена позиция 1: доставка на електрическа енергия за административни и обществени сгради,за улично осветление,за обекти с измерване консумирана електрическа енергия на страна ниско и средно напрежение.
    Изпълнител: ЕНЕРГО ПРО ЕНЕРГИЙНИ УСЛУГИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: "Пране, избелване, гладене и дезинфекция на спално бельо, одеала ......", Прогнозна стойност: 57 687.00
  • Обособена позиция 1: Пране,избелване (при необходимост),гладене и дезинфекцжия на спално бельо,одеяла,лично бельо и дрехи на детски ясли,килими,перде3та,завеси,олекотени завивски на специализирани институции за възрастни в Община Русе,ОП"Русе Арт" и ОП"Спортни имоти",Детски ясли и Повично дело-Община Русе.Машинно пране на мокет с еднодискова машина и подсушаване с водосмукачка на Доходно здание.
    Изпълнител: ХОТЕЛ КОСМОПОЛИТАН АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 36.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на битова химия за нуждите на Община Русе и второстепенните разпоредители, които не са самостоятелни юридически лица и не са възложители на ЗОП. , Прогнозна стойност: 80 833.33
  • Обособена позиция 1: Доставка на битова химия за нуждите на Община Русе и второстепенните разпоредители, които не са самостоятелни юридически лица и не са възложители на ЗОП.
    Изпълнител: "КУКУДА ГРУП" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 600.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: доставка на дезинфектанти, почистващи, перилни препарати и санитарни материали за нуждите на Община Русе и второстепенни разпоредители, които не са самостоятелни възложители по ЗОП - обособена позиция 2, Прогнозна стойност: 150 000.00
  • Обособена позиция 1: перилни, почистващи и дизенфектанти
    Изпълнител: "КУКУДА ГРУП" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 500.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на дезинфектанти, почистващи, перилни препарати и санитарни материали за нуждите на Община Русе и второстепенните разпоредители, които не са самостоятелни юридически лица и не са възложители по ЗОП, съгласно списък на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП, Прогнозна стойност: 164 769.40
  • Обособена позиция 1: Доставка на дезинфектанти, почистващи, перилни препарати и санитарни материали за нуждите на Община Русе и второстепенните разпоредители, които не са самостоятелни юридически лица и не са възложители по ЗОП, съгласно списък на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП
    Изпълнител: "КУКУДА ГРУП" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: доставка на дезинфектанти, почистващи, перилни препарати, на санитарни и битови материали за нуждите на община Русе и второстепенните разпоредители, които не са самостоятелни ЮЛ и не са възложители по ЗОП, Прогнозна стойност: 4 146.97
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Доставка на дидактически материали по обособена позиция 5, Прогнозна стойност: 6 156.78
  • Обособена позиция 1: дидактически материали
    Изпълнител: МУЛТИКО 92 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 156.78
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Доставка на домашни потреби за нуждите на Община Русе и второстепенните разпоредители, които не са самостоятелни юридически лица и не са възложители на ЗОП. , Прогнозна стойност: 41 666.67
  • Обособена позиция 1: Доставка на домашни потреби за нуждите на Община Русе и второстепенните разпоредители, които не са самостоятелни юридически лица и не са възложители на ЗОП.
    Изпълнител: "КУКУДА ГРУП" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 600.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Доставка на домашни потреби и санитарни материали за нуждите на Община Русе и второстепенните разпоредители, които не са самостоятелни юридически лица и не са възложители по ЗОП, Прогнозна стойност: 70 253.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на домашни потреби и санитарни материали за нуждите на Община Русе и второстепенните разпоредители, които не са самостоятелни юридически лица и не са възложители по ЗОП
    Изпълнител: "КУКУДА ГРУП" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Доставка на домашни потреби и санитарни материали за нуждите на Община Русе и второстепенните разпоредители, които не са самостоятелни юридически лица и не са възложители по ЗОП - обос. позиция 1, Прогнозна стойност: 500 000.00
  • Обособена позиция 1: домашни потреби и санитарни материали
    Изпълнител: "ПЕРУН ККБ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 500.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица и проект „Разкриване на Център за комплексно обслужване на лица с увреждания, вкл. с тежки увреждания в Община Русе”, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица и проект „Разкриване на Център за комплексно обслужване на лица с увреждания, вкл. с тежки увреждания в Община Русе”
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 800.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица и проект „Разкриване на Център за комплексно обслужване на лица с увреждания, вкл. с тежки увреждания в Община Русе”, по сключен административен договор № BG05M9OP001-2.008-0003- C01, по Процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OR001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“, на Оперативна програма ” Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.- Приложение № 1 , Прогнозна стойност: 116 250.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица и проект „Разкриване на Център за комплексно обслужване на лица с увреждания, вкл. с тежки увреждания в Община Русе”, по сключен административен договор № BG05M9OP001-2.008-0003- C01, по Процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OR001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“, на Оперативна програма ” Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.- Приложение № 1
    Изпълнител: Офис експрес сървис АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе по обособена позиция 1, Прогнозна стойност: 5 500.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица;
    Изпълнител: Офис експрес сървис АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 500.00
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: доставка на канцеларски материали за нуждите на Община русе по обособена позиция 2, Прогнозна стойност: 5 500.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали и ленти за матрични принтери за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хора с увреждания
    Изпълнител: Офис експрес сървис АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 500.00
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе по обособена позиция 3, Прогнозна стойност: 5 500.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на оригинални и зареждане с тонер на касети за лазерни принтери, мултифункционални устройства, копирни машини и глави за мастилено-струйни принтери. Съгласно разпоредбите на чл. 16г., ал. 2 от ЗОП, когато част от предмета на обществената поръчка е включена в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, възложителят е длъжен да я отдели в една или в няколко обособени позиции, които запазва за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания
    Изпълнител: Тех-нет ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 500.00
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: доставка на канцеларски материали, оригинални и зареждане с тонер касети за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители , които не са самостоятелни юридически лица, по обособени позиции, Прогнозна стойност: 5 500.00
  • Обособена позиция 1: доставка на канцеларски материали, оригинални и зареждане с тонер касети за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители , които не са самостоятелни юридически лица, по обособена позиция 1 и 2
    Изпълнител: Офис експрес сървис АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 500.00
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали, оригинални и зареждане с тонер касети за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители, които не са самостоятелни юридически лица и проект "Разкриване на общностен център за предоставяне на почасови социални услуги "Личен асистент", "Социален асистент" и "Център за социална рехабилитация и интеграция" в Община Русе, по сключен административен договор BG05M9OP001-2.005-0144-C01, по обособена позиция 1 и обособена позиция 2, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 500.00
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали, оригинални и зареждане с тонер касети за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители, които не са самостоятелни юридически лица и проект по сключен договор BG05M9OP001-2.005-0144-C01, по обособени позиции, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: обособена позиция 3
    Изпълнител: АТС БЪЛГАРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 500.00
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали, оригинални и зареждане с тонер касети за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители, които не са самостоятелни юридически лица, по обособени позиции 1 и 2, Прогнозна стойност: 5 500.00
  • Обособена позиция 1: доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юродически лица по обособена позиция 1 и 2
    Изпълнител: Офис експрес сървис АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 500.00
Процедура 20 Предмет на предвидената процедура: Доставка на нетна активна електрическа енергия по свободно договорени цени и и збор на координатор на балансираща група за средно и ниско напрежение за обекти собственост на Община Русе, Прогнозна стойност: 2 875 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на нетна активна елекрическа енергия по свободно договорени цени и и збор на координатор на балансираща група за средно и ниско напрежение за обекти собственост на Община Русе
    Изпълнител: Гранд енержи дистрибюшън ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 120.00
Процедура 21 Предмет на предвидената процедура: доставка на обучителни материали по обособена позиция 6, Прогнозна стойност: 1 101.17
  • Обособена позиция 1: обучителни материали
    Изпълнител: МУЛТИКО 92 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 101.17
Процедура 22 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оригинални тонер касети и барабани за лазерни принтери, мултифункционални устройства, копирни машини, глави за мастилено-струйни принтери и ленти за матрични принтери за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка,, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на оригинални тонер касети и барабани за лазерни принтери, мултифункционални устройства, копирни машини, глави за мастилено-струйни принтери и ленти за матрични принтери за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка,
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на оригинални тонер касети и барабани за лазерни принтери, мултифункционални устройства, копирни машини, глави за мастилено-струйни принтери и ленти за матрични принтери за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка,
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
Процедура 23 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оригинални тонер касети и барабани за лазерни принтери, мултифункционални устройства, копирни машини, глави за мастилено-струйни принтери и ленти за матрични принтери за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица и проект „Разкриване на Център за комплексно обслужване на лица с увреждания, вкл. с тежки увреждания в Община Русе”, по сключен административен договор № BG05M9OP001-2.008-0003- C01, по Процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OR001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“, на Оперативна програма ” Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. - Приложение № 2 , Прогнозна стойност: 377 083.33
  • Обособена позиция 1: Доставка на оригинални тонер касети и барабани за лазерни принтери, мултифункционални устройства, копирни машини, глави за мастилено-струйни принтери и ленти за матрични принтери за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
Процедура 24 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оригинални и зареждане с тонер на касети за лазерни принтери, мултифункционални устройства, копирни машини и глави за мастилено-струйни принтери и ленти за матрични принтери, Прогнозна стойност: 5 500.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на оригинални и зареждане с тонер на касети за лазерни принтери, мултифункционални устройства, копирни машини и глави за мастилено-струйни принтери и ленти за матрични принтери
    Изпълнител: "Тех-Нет" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 500.00
Процедура 25 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оригинални тонер касети и барабани за лазерни принтери, мултифункционални устройства, копирни машини, глави за мастилено-струйни принтери и ленти за матрични принтери за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица и проект "Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания -компонент 2" - приложение 2, Прогнозна стойност: 187 500.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на оригинални тонер касети и барабани за лазерни принтери, мултифункционални устройства, копирни машини, глави за мастилено-струйни принтери и ленти за матрични принтери за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 800.00
Процедура 26 Предмет на предвидената процедура: Доставка на предпазни средства, работно и униформено облекло за нуждите на община Русе и второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самосточтелни юридически лица, Прогнозна стойност: 936.00
  • Обособена позиция 1: Приложение № 9 - проект услуги за ранно детско развитие
    Изпълнител: Тих Труд - Пловдив ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 936.00
Процедура 27 Предмет на предвидената процедура: Доставка на санитарни материали от хартия за нуждите на Община Русе и второстепенните разпоредители, които не са самостоятелни юридически лица и не са възложители на ЗОП, Прогнозна стойност: 53 166.66
  • Обособена позиция 1: Доставка на санитарни материали от хартия за нуждите на Община Русе и второстепенните разпоредители, които не са самостоятелни юридически лица и не са възложители на ЗОП
    Изпълнител: "КУКУДА ГРУП" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 420.00
Процедура 28 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на мерки за информация, публичност и визуализация по Проект "Социално включване чрез услуги за ранно детско развитие в Община Русе", със сключен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.004-0041-C04 с Министерство на труда и социалната политика, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.004 "Услуги за ранно детско развитие", финансиран от Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, по обособена позиция № 4, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Изпълнение на мерки за информация, публичност и визуализация по Проект "Социално включване чрез услуги за ранно детско развитие в Община Русе", със сключен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.004-0041-C04 с Министерство на труда и социалната политика, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.004 "Услуги за ранно детско развитие", финансиран от Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, по обособена позиция № 4
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 088.00
Процедура 29 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на мерки за информация, публичност и визуализация по Проект BG05M9OP001-2.004-0041 "Социално включване чрез услуги за ранно детско развитие в Община Русе", със сключен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.004-0041-C04 с Министерство на труда и социалната политика, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.004 "Услуги за ранно детско развитие", финансиран от Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, по обособена позиция № 5 , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Изпълнение на мерки за информация, публичност и визуализация по Проект BG05M9OP001-2.004-0041 "Социално включване чрез услуги за ранно детско развитие в Община Русе", със сключен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.004-0041-C04 с Министерство на труда и социалната политика, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.004 "Услуги за ранно детско развитие", финансиран от Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, по обособена позиция № 5
    Изпълнител: ЗАРАТА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 229.20
Процедура 30 Предмет на предвидената процедура: Изработка и печат на рекламно-информационни материали за нуждите на Община Русе и всички нейни подразделения, второстепенни разпоредители, които не са самостоятелни възложители по ЗОП, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Изработка и печат на рекламно-информационни материали за нуждите на Община Русе и всички нейни подразделения, второстепенни разпоредители, които не са самостоятелни възложители по ЗОП
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 120.00
Процедура 31 Предмет на предвидената процедура: печат на информационни материали за нуждите на Община Русе и всички нейни подразделения, второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни възложители по ЗОП по обособена позиция 5, Прогнозна стойност: 4 904.00
Процедура 32 Предмет на предвидената процедура: поддръжка, текущ, основен ремонт и автотенекеджийски услуги /вкл. доставка и подмяна на резервни части, материали, консумативи и смазочни материали/ на автомобили собственост на Община Русе и второстепенни разпоредители, които не са възложители по ЗОП, Прогнозна стойност: 912.21
Процедура 33 Предмет на предвидената процедура: поддръжка, текущ, основен ремонт и автотенекеджийски услуги /вкл. доставка и подмяна на резервни части, материали, консумативи и смазочни материали/ на автомобили собственост на Община Русе и второстепенни разпоредители, които не са възложители по ЗОП, Прогнозна стойност: 130 000.00
  • Обособена позиция 1: поддръжка, текущ, основен ремонт и автотенекеджийски услуги /вкл. доставка и подмяна на резервни части, материали, консумативи и смазочни материали/ на автомобили собственост на Община Русе и второстепенни разпоредители, които не са възложители по ЗОП
    Изпълнител: ТОНЧЕВИ ТЕТОВО ТРАНС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 600.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN