Идентификация

Номер от ИСУН BG16M1OP002-3.019-0007-C02
Наименование на проекта Организиране и провеждане на информационна кампания за Натура 2000 зоните на територията на област с административен център Видин.
Бенефициент 000159700 ОБЩИНА ЧУПРЕНЕ
Източник на финансиране ЕФРР ==> Околна среда
Дата на сключване на договора/заповедта 16.07.2020
Дата на стартиране 16.07.2020
Дата на приключване 25.03.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Видин (BG311)

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение е насочено към организирането и провеждането на информационна кампания за Натура 2000 зоните на територията на област Видин. На базата на предварителни анализи за провеждане на кампанията са определени общините Белоградчик, Видин, Макреш и Чупрене. Предвидена е дейност по организиране и планиране на кампанията, създаване на медийни партньорства с телевизия, радио и сайт с регионално покритие и провеждане на експедиентско пътуване с медийните партньори. Предвидено е изработване на информационни и рекламни материали за съответните целеви групи, както и оборудване за провеждането на кампанията. След предварителни анализи самата кампания е насочена към три големи целеви групи - заинтересовани страни, ученици и широка общественост, като са предвидени комуникационни канали и дейности за задоволяване на техните потребности. В рамките на кампанията са предвидени информационни срещи и обучения със заинтересованите страни по общини за възможностите на Натура 2000, добри практики и бизнес модели и начини на участие в планирането и управлението на мрежата. Предвидени са специални събития с ученици на различни възрасти - информационни игри, пленери и образователни програми с по-големите. Ключова дейност е и работа с широката общественост, чрез участие в традиционни масови прояви в съответната община. При изпълнението на проекта ще бъде максимално използван целия капацитет на община Чупрене и администрациите на другите три целеви общини - човешки ресурси, опит в подобни проекти, голяма материално-техническа база и широки контакти на регионално ниво. В резултат от проекта ще бъдат проведени над 30 събития, направени над 100 публикации и в кампанията ще бъдат обхванати минимум 10 хиляди човека. Като краен резултат ще бъда създаден капацитет в заинтересованите страни за мрежата и нейните възможности и в крайна сметка изградена и поддържана споделена визия за Натура 2000 в областта.
Дейности
  • Дейност: Дейност 1: Организиране и планиране на информационна кампания, свързана с Натура 2000 на територията на област Видин и медийно отразяване.: Дейността е насочена към създаването на организационни, планови, партньорски и материални предпоставки за провеждане на качествена и ефективна информационна кампания свързана с Натура 2000 в областта. В рамките на подготовката на проекта бяха изготвени серия от анализи и проучвания, които са приложени към Апликационната форма, които бяха използвани за разработване на проектното предложение. По-долу ще бъдат наричани АНАЛИЗИТЕ. Един от основните изводи от АНАЛИЗИТЕ е, че в четири общини на област Видин – Белоградчик, Видин, Макреш и Чупрене попадат над 85 % от защитените зони в областта. По тази причина с цел постигане на съизмеримост и оптимизиране на предстоящата кампания, както и достигането и до максимален брой потенциални участници с оптимални средства, тези четири общини са определени като териториален обхват на бъдещата кампания и наричани целевите общини (райони). При провеждане на една информационна кампания от първостепенно значение е нейното планиране. Планирането следва да включва визия, водещо и съпътстващи послания, последователност на предвидените специални събития и медийни послания, очаквани резултати, индикатори и мониторинг за ефекта на кампанията и др. В рамките на дейността е предвидено разработването на План за провеждане на кампанията, който по-долу ще наричаме Плана. Основна предпоставка за реализация на информационна кампания е изборът на целеви групи и комуникационни канали, който е индивидуален за всяка конкретна инициатива в рамките на кампанията и е определен в АНАЛИЗИТЕ. Той се определя от характеристиките на целевите групи, които трябва да бъдат достигнати, техните предпочитания, от вида на посланието и от целите на комуникацията. Най-добра е тази комбинация от комуникационни канали, която позволява безпрепятствено достигане до целевите групи и осигурява максимален комуникационен ефект. В този смисъл създаването на медийни партньорства е от първостепенно значение за постигане целите на кампанията. В партньорството следва да бъдат включени представители на регионални и местни кабелни телевизии, радиа и електронни сайтове. Тази под-дейност е изведена в началото на проекта, тъй като идентифицираните медии, като основни комуникационни канали ще имат първостепенно участие в процесите на натрупване на първоначална информация (осведоменост) – задълбочаване на информирането – мотивация – поддържане на интереса в рамките на кампанията. Следва да се има предвид, че самите медии са специфична целева група на всяка комуникационна инициатива, насочена към постигане на публичност. Те са комуникационен инструмент, използван за достигане до избрания набор целеви групи. По тази причина в тази дейност е предвидена под-дейност насочена към информиране и демонстриране пред медиите възможностите на Натура 2000 във всяка една от четирите общини. В основата на партньорствата ще бъде избора на форми на взаимодействие между средствата за информация с цел да се постигне максимално “покритие” на аудиторията, като се търсят допирни точки с нея на различни нива по социално-демографски фактори, за да се постигнат дълбочинни ефекти на ясна ориентация в проблема и изграждане на положително лично мнение и отношение. Не на последно място като важен фактор за ефективна кампания следва да се разглежда материално-техническото обезпечаване на кампании. Община Чупрене разполага с добра материално техническа база, която ще бъде важен инструмент при реализацията на кампанията - посетителски център в с. Долни Лом, Туристическа спалня в Чупрене, озвучителна, презентационна и др. техника. За нуждите на предвижданата кампания е нужно неголямо по обем допълнително оборудване, което е предвидено в рамките на Дейност 5. От първостепенно значение за успеха на една кампания е системата за мониторинг на въздействието и такъв инструмент ще бъда включен в Плана. Основен фактор за ефективна информационна кампания са и предвидените информационни и рекламни материали и по тази причина на тях е посветна отделна дейност., Договорена стойност: 16 676.00 , Отчетена стойност: 16 676.00
  • Дейност: Дейност 2: Изработване и доставка на информационни и рекламни материали за нуждите на кампанията.: Разпространяването на рекламни и информационни материали следва да изпълняват функцията на важен информационен канал в провеждането на всяка информационна кампания. Предвидените за изработване в рамките на проекта информационни и рекламни материали са диференцирани както по отношение на целевите групи, така и по отношение на различните предвидени в кампанията събития. АНАЛИЗИТЕ в голяма степен дават насока за разработването на материалите. Основен акцент е разработването на по-голямо количество печатни информационни материали - брошури, постери и листовки. Съдържанието на текстовата информация на подобни носители може да бъде разделено на две части - Кратък ясен и запомнящ се слоган/мото/лозунг, съдържащ по-скоро емоционален заряд, отколкото информативност на посланието - описателен текст, оформен като текст под карти на или инфо-бокс с по-подробно описание на проблемите свързани с конкретните общини и зони. Предвидени са информационни материали за провеждането на информационните срещи със заинтересованите страни, провеждането на информационната кампания със ученици и провеждане на кампанията със широката общественост. Основен печатен материал ще бъда брошура за защитените зони в област Видин. Брошурата ще бъда формат А4, 32 стр. с добре поднесена информация и оформление. Всички материали ще бъдат брандирани и ще носят посланието и логото на кампанията, както и това на ОПОС и ЕС., Договорена стойност: 10 561.20 , Отчетена стойност: 10 561.20
  • Дейност: Дейност 3: Организиране и провеждане на информационна кампания - информационни срещи със заинтересованите страни по общини.: Следва да се отбележи, че предвижданата информационна кампания ПО СВОЯТА СЪЩНОСТ Е ЕДНА. С оглед спецификите както на целевите групи идентифицирани в АНАЛИЗИТЕ, така и на съответните защитени зони във всяка една от общините тя за прегледност, от методологична гледна точка е разделена на три дейности. Провеждането на кампанията от комуникационна гледна точка следва да има кумулационен ефект. Очакваните резултати от работата с всяка от целевите групи се явяват база, върху която се надгражда следващата под-дейност. Предвид това комуникационно разделение на целевите групи, за постигането на целите на кампанията е предложена комбинация от осведомителни, информационни и поддържащи кампании, допълнени от мотивационни инициативи. Това, както вече споменахме е стандартен подход във връзките с обществеността, който следва логиката – натрупване на първоначална информация (осведоменост) – задълбочаване на информирането – мотивация – поддържане на интереса. Такъв подход, от една страна, гарантира взаимната обвързаност на комуникационните усилия, а от друга – дава възможност за постигане както на информационните така и на мотивационните цели на кампанията. В този смисъл може да се каже, че реализацията на кампанията ще протече на две нива. От една страна медийна кампания, която ще обхваща всички медийни партньори, в изпълнение на Плана, основно чрез предоставяне на навременна и точна информация преди събитията. В рамките на медийната кампания ще се излъчват, пресконференции и прессъобщения, интервюта с експерти по мрежата Натура 2000, клиповете за защитените зони, мнения на заинтересованите страни и др. Всичко казано до тук предполага, че провеждането на кампанията ще бъда възложено на изпълнител с един договор, след изготвянето на съответното задание. Като основна целева група в АНАЛИЗИТЕ са посочени т.н. "заинтересовани страни". Това са представители на местните власти, земеделски стопани и производители, горовладелци, ловци и др. ползватели в рамките на защитените зони за всяка община. Тези заинтересовани страни ще бъдат идентифицирани предварително в рамките на изготвянето на Плана на кампанията. Техните нужди са свързани с информация за защитените зони и възможностите които предлага мрежата Натура 2000 в съответната община, представяне на добри практики и бизнес модели свързани с Натура 2000 и тяхната приложимост по места. Не на последно място тази целева група има нужда от познаване на възможностите за участие в планирането и управлението на мрежата Натура 2000. В рамките на дейността са предвидени информационни срещи с представители на тази целева група във всяка от четирите общини., Договорена стойност: 4 704.00 , Отчетена стойност: 4 704.00
  • Дейност: Дейност 4: Организиране и провеждане на информационна кампания - Натура 2000 за деца и ученици.: Като основна целева група в АНАЛИЗИТЕ са посочени деца и ученици от целевите общини в обхвата на проекта. Практиката при организирането на информационни кампании показва, че работата с деца и ученици е особено резултатна. Освен това при тази целева група всяка една кампания има мотивационен ефект и позволява дълго задържане на вниманието към темата и то не само на децата и учениците но и на техните родители. За да бъде постигнат максимален ефект обаче, тази целева група следва да бъде диференцирана във възрастово отношение. Това предполага от своя страна използването на различни средства и методи на въздействие. За нуждите на нашата кампания целевата група на децата и учениците разделяме на три под-групи: - деца на възраст до 4-ти клас - с тях ще бъда работено в рамките на Дейност 5 при провеждането на тази част от кампанията, която ще обхваща широката общественост. При работата с тази група основно ще се ползва оборудването доставено по Дейност 5. - ученици от 5-ти до 7-ми клас - работата с тях ще бъде под формата на игри и специални събития организирани и проведени по места в целевите общини. Предвиждаме събитията да са еднодневни с групи от по 12-15 деца, на които ще бъдат провеждани специално тематично насочени игри свързани с мрежата Натура 2000 и защитата на природата. Община Чупрене разполага със специално разработен сборник с над 200 игри насочени към Натура 2000 и предназначени за възрасти от 1-ви до 12-ти клас. - ученици от 8-ми до 12-ти клас - тази целева група изисква по сериозно отношение и информация свързана с мрежата Натура 2000. Това от своя страна предполага информацията да бъде получена в контакт с природата. За целта ще бъде използвана материално-техническата база на община Чупрене - Туристически посетителски център с. Долни Лом и Туристическа спалня с. Чупрене. Следва да отбележим че през последните 5 години Туристически посетителски център в с. Долни Лом редовно се посещава от ученици и туристи и служителят на центъра поддържа добри връзки с училищните ръководства в цялата област., Договорена стойност: 10 273.80 , Отчетена стойност: 9 928.80
  • Дейност: Дейност 5: Организиране и провеждане на информационна кампания - широка общественост.: Според данни от Европейски барометър (2017) в България е с една от най-високите степени на познаване на европейската екологична мрежа Натура 2000. Това вероятно се дължи на младите хора в големите населени места. Все още обаче проблемът с недостатъчната информираност на хората за възможностите за развитие на природосъобразен бизнес, подпомогнат от определени фондове, е актуален. Хората в малките населени места са една от сериозните заинтересовани групи от създаването и управлението на защитените зони, следва да бъдат положени целенасочени усилия за информиране на тези хора както за очакванията от тях съгласно конкретните режими на зоната, така и за възможностите за финансиране на техни проекти и дейности. Единствено ако се ангажира местното население в грижата и управлението на защитените зони, екологичната мрежа Натура 2000 ще се превърне в полезен и действащ инструмент за опазване на природата чрез разумно и устойчиво използване на ресурсите, които тя ни предоставя. Като обобщение може да се каже, че най-големият проблем е изключването на широката общественост от процеса на изграждане на Натура 2000 мрежата. От това страдат най-вече местни хора: собственици на земеделски земи и гори, животновъди, малки и средни предприемачи, желаещи да развиват бизнес в сферата на устойчивия туризъм, които за пряко заинтересувани от екологичната мрежа, но не го знаят. Нужни са специални събития, срещи и представяния, за да може хората наистина да открият принципите на Натура 2000 „за хората и за природата” сами за себе си. Само по този начин ще е възможно постигането на поставените цели за "споделяне" на визията за Натура 2000 мрежата на всички нива. Предвидената дейност, като част от провеждането на информационната кампания цели задълбочаване на процеса на информиране, чрез планирането и реализацията на кампании сред широката общественост, които да надграждат общественото осведомяване, предвидено в изпълнението на другите дейности на проекта. Дейността цели, от една страна, да стимулира гражданското участие в инициативи, утвърждаващи екологичната мрежа и от друга – да създаде условия за проява на иновативност в интерпретацията и осмислянето на ролята на НАТУРА 2000 в развитието на местните общности. Реализацията на тази дейност включва организацията и провеждането на атрактивни, иновативни форми (събития) на местно ниво. В АНАЛИЗИТЕ се препоръчва провеждането на кампания за ангажиране на вниманието на широката общественост да става на вече традиционно организирани специални събития (празници) в целевите общини. Такъв тип кампания ще осигури широка обществена подкрепа и затвърждаване на интереса към НАТУРА 2000. Вземайки предвид изискването на процедурата да не се провеждат общо информационни кампании за екологичната мрежа, във всяка община кампанията ще бъде насочена към конкретните защитени зони в нея. Основен инструмент при провеждането на кампаниите ще бъдат осигурените от проекта информационни и рекламни материали. В рамките на най-големите и посещавани събития във всяка от целевите общини ще бъде разположена предвидената в тази дейност шатра и всичкото останало оборудване. Освен това предвиждаме създаване на условия за участие на производители на местни продукти и храни свързани с зоните от мрежата. Тези събития следва да са Панаира на гр. Видин, Международния фолклорен фестивал „Танци край Дунава“ - Видин, Фолклорен фестивал „От Тимок до Искър” - Белоградчик, Фолклорният фестивал на етносите „Пее ми се, играе ми се“ в Макреш, Турлашки събор „Када кум прасе и ти вречу“ в Чупрене и др. Начинът на планиране и провеждане на тези представяния ще бъда даден с разработването на Плана предвиден в Дейност 1. Едновременно с това ще бъдат използвани огромните възможности на Интернет за разпространяване на информация при използване на групи от социалните мрежи. Проекта не предвижда изработването на специална страница, но на страниците на бенефициента, медийните партньори и съответните общини ще има актуална и пълна информация за него., Договорена стойност: 17 785.00 , Отчетена стойност: 17 610.00
  • Дейност: Дейност 6: Организация и управление на проекта. Дейности по информация и комуникация.: Възстановяването на разходите по организация и управление, (където се включват и разходите за комуникация и публичност) на проекта ще става при прилагане на хипотезата по чл. 55, ал. 1, т. 4 от ЗУСЕСИФ (финансиране с единна ставка, определено чрез прилагане на процент към една или няколко определени категории разходи). Съгласно "Методология за определяне на размерите на единна ставка за финансиране на дейности за организация и управление на проекти по ОПОС 2014 - 2020 г. " за предлагания проект процентът на единната ставка за дейността по организация и управление е 14 (четиринадесет) процента. Дейността предвижда сформиране на екип за управление на проекта (ЕУП), както и цялостна организация и управление на дейностите по проекта. Екипът ще бъде сформиран през първия месец от сключване на ДБФП и ще осъществява дейност през целия проектен период – 18 месеца. Членовете на екипа изготвят междинните и окончателният доклад за напредък по проекта, съгласно указаните образци, изготвят исканията за верифициране на разходи и плащания.Членовете на ЕУП ще покриват функциите по подготовка на документите, необходими за извършване на плащания и за верификация на разходите, мониторинг и докладване, изпълнение на мерки за информация и комуникация, съхранение на документите по проекта, както и функции по координация на дейностите по проекта. Не са допуснати смесване и припокриване на функциите и задачите между отделните членове в екипа за управление. ЕУП е отговорен за изпълнението на дейностите в сроковете, заложени във всеки договор с конкретен изпълнител, както и за окончателното изпълнение и отчитане на целия проект пред УО на ОПОС съгласно крайния срок, заложен в ДБФП. ЕУП ще се състои от 2 човека - служители на бенефициента: 1. Ръководител на проекта; 2. Счетоводител на проекта. Заложено е ръководителят на проекта и и счетоводителят да имат изпълнени предходни минимум 1 сходен проект свързан с организиране и провеждане на информационни кампании свързани с биологичното разнообразие. Ролята на мерките за информация и комуникация е да разяснят целта на проекта, ползата му за обществеността и подкрепата на ЕС и фондовете му за осъществяването на проекта. При реализацията на проекта ще се предвидят дейности за информация и комуникация, които да обхващат целия период на изпълнение и да популяризират приноса на фондовете на ЕС и в частност на ОП "Околна среда 2014 - 2020 г.". Тези дейности ще включват като задължителен минимум приложимите за процедурата мерки и реквизити от Приложение № 2 „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“ (http://www.eufunds.bg/archive/documents/1423147813.pdf) към Националната комуникационна стратегия. Предлаганият проект не надхвърля левовата равностойност на 500 000 евро и не включва дейности по строителство и това е взето предвид при планирането на дейностите по информация и комуникация. , Договорена стойност: 8 400.00 , Отчетена стойност: 8 328.58
  • Дейност: Дейност 7: Спомагателни дейности - подготовка на проектното предложение.: В рамките на дейността бяха осъществени поредица от стъпки за цялостна подготовка на проектното предложение. При подготовката на проектното предложение основната нужда бе от привличането на външна експертна помощ, основно свързана с разработването на анализи и провеждането на проучвания в няколко основни раздела: • АНАЛИЗ НА СПЕЦИФИКИТЕ НА ОБЛАСТ ВИДИН И ВЪЗМОЖНОСТИТЕ, КОИТО ПРЕДОСТАВЯ МРЕЖАТА НАТУРА 2000 В НЕЯ; • АНАЛИЗ НА ЗАИНТЕРЕСОВАНИ СТРАНИ, НАГЛАСИТЕ И КОМУНИКАЦИОННИТЕ ПОТРЕБНОСТИ НА НАСЕЛЕНИЕТО В РЕГИОНА; • АНАЛИЗ НА ПОДХОДЯЩИ КОМУНИКАЦИОННИ КАНАЛИ; • АНАЛИЗ НА ДОБРИ ПРАКТИКИ И ОПИТ ОТ ДРУГИ РЕГИОНИ/ДЪРЖАВИ, ПРИЛОЖИМИ ЗА СЪОТВЕТНИЯ РЕГИОН; • ПРИЛОЖИМИ БИЗНЕС МОДЕЛИ, СЪОБРАЗЕНИ С ПРЕДМЕТА И ЦЕЛИТЕ НА ОПАЗВАНЕ НА ЗАЩИТЕНАТА ЗОНА/ЗАЩИТЕНИТЕ ЗОНИ, ПРИПОКРИВАЩА/ПРИПОКРИВАЩИ СЕ ИЗЦЯЛО ИЛИ ЧАСТИЧНО С ТЕРИТОРИЯТА НА РЕГИОНА. След извършването на анализите и проучванията са разработени и резултати, изводи и дискусия. Предлаганият проект със целеви групи, целеви територии и дейности е базиран именно на тези анализи и проучвания. Самите АНАЛИЗИ са приложени към проектното предложение. За осигуряването на подготовката на проектното предложение бе сключен договор с външен изпълнител. Дейността беше осъществена в периода м. ноември - м. декември 2019 год. , Договорена стойност: 3 000.00 , Отчетена стойност: 3 000.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: РАЙОННА РАДИОСТАНЦИЯ - ВИДИН, Договорена стойност по проекта*: 3 000.00 , Отчетена стойност**: 3 000.00
  • Изпълнител: МИРЯНА 2009 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 000.00 , Отчетена стойност**: 3 000.00
  • Изпълнител: ТВВ ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 999.99 , Отчетена стойност**: 5 000.00
  • Изпълнител: АЛПИКО ПЪБЛИШИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 000.00 , Отчетена стойност**: 2 000.00
  • Изпълнител: МЕДИА ГРУП 2014 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 15 331.20 , Отчетена стойност**: 15 331.20
  • Изпълнител: Сдружение ВИДИНСКА ТЪРГОВСКО-ПРОМИШЛЕНА ПАЛАТА Сдружение, Договорена стойност по проекта*: 34 148.80 , Отчетена стойност**: 34 148.80
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Разпространени прессъобщения или други публикационни форми, свързани с НАТУРА 2000, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 110.00 , Достигната стойност: 262.00
Индикатор 2 Участници в регионалната информационна кампания, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 10 380.00 , Достигната стойност: 10 380.00
Индикатор 3 Природа и биологично разнообразие: Площ на местообитанията, подкрепени с цел постигане на по-добра степен на съхраненост, Мерна единица: хектари, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 41 145.19 , Достигната стойност: 41 145.19
Индикатор 4 Площ на местообитания на видове, подкрепени с цел постигане на по-добра степен на съхраненост, Мерна единица: хектари, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 50 180.48 , Достигната стойност: 50 180.48
Индикатор 5 Организирани събития, свързани с НАТУРА 2000, в рамките на регионалната информационна кампания, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 31.00 , Достигната стойност: 32.00
Индикатор 6 Проведени регионални кампании, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 70 808.58 BGN
БФП 70 808.58 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 70 808.58 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Изработване и доставка на информационни и рекламни материали за нуждите на кампанията, Прогнозна стойност: 8 801.00
  • Обособена позиция 1: Изработване и доставка на информационни и рекламни материали за нуждите на кампанията
    Изпълнител: МЕДИА ГРУП 2014 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 561.20
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Консултанстки услуги по подоготвка на проектопредложение "Организиране и провеждане на информационна кампания за Натура 2000 зоните на територията на област с административен център Видин", Прогнозна стойност: 3 000.00
  • Обособена позиция 1: Консултанстки услуги по подоготвка на проектопредложение "Организиране и провеждане на информационна кампания за Натура 2000 зоните на територията на област с административен център Видин"
    Изпълнител: МИРЯНА 2009 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на материално-техническа база на кампанията, Прогнозна стойност: 3 975.00
  • Обособена позиция 1: Изработване и доставка на информационни и рекламни материали за нуждите на кампанията "доставка"
    Изпълнител: МЕДИА ГРУП 2014 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 770.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Провеждане на информационна кампания за Натура 2000 в 4 общини в област Видин - "Подготовка , планиране и провеждане на информационна кампания " по проект "Огранизиране и провеждане на информационна кампания за Натура 2000 зоните на територията на област с административен център Видин" : Разработване на план за провеждане на кампанията и мониторинг ;Провеждане на двае експедиенски пътувания ;Провеждане на инф.кампания- натура инф. срещи със заинтересовани страни; Провеждане на инф. кампания Натура 2000 за деца и ученици; Провеждане на инф. кампания - широка общественост;, Прогнозна стойност: 28 457.33
  • Обособена позиция 1: Провеждане на информационна кампания за Натура 2000 в 4 общини в област Видин - "Подготовка , планиране и провеждане на информационна кампания " по проект "Огранизиране и провеждане на информационна кампания за Натура 2000 зоните на територията на област с административен център Видин" : Разработване на план за провеждане на кампанията и мониторинг ;Провеждане на двае експедиенски пътувания ;Провеждане на инф.кампания- натура инф. срещи със заинтересовани страни; Провеждане на инф. кампания Натура 2000 за деца и ученици; Провеждане на инф. кампания - широка общественост;
    Изпълнител: Сдружение ВИДИНСКА ТЪРГОВСКО-ПРОМИШЛЕНА ПАЛАТА Сдружение
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 34 148.80
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Създаване на медйини партньорства по проекта - Интернет сайт, Прогнозна стойност: 1 666.66
  • Обособена позиция 1: Създаване на медйини партньорства по проекта - Интернет сайт
    Изпълнител: АЛПИКО ПЪБЛИШИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 000.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Създаване на медйини партньорства по проекта – Радио, Прогнозна стойност: 2 500.00
  • Обособена позиция 1: Създаване на медйини партньорства по проекта – Радио
    Изпълнител: РАЙОННА РАДИОСТАНЦИЯ - ВИДИН
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Създаване на медйини партньорства по проекта – Телевизия, Прогнозна стойност: 4 166.67
  • Обособена позиция 1: ъздаване на медйини партньорства по проекта – Телевизия
    Изпълнител: ТВВ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 999.99

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN