Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-2.001-0065-C01
Наименование на проекта Обновяване и внедряване на мерки за енергийна ефективност в сградата на Районно управление град Златоград.
Бенефициент 000614938 ОБЩИНА ЗЛАТОГРАД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 16.09.2016
Дата на стартиране 16.09.2016
Дата на приключване 26.02.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Смолян, Златоград, гр.Златоград

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение е насочено към повишаване на енергийната ефективност и удължаване на жизнения цикъл на публична сграда на държавната администрация. В сградата се помещава Районно управление Златоград към Областна дирекция на Министерство на вътрешните работи град Смолян. Сградата е построена през 1971 година и е на три етажа с изба, с обща площ 219 кв.м. От построяването на сградата не е правен ремонт и сградата не е обновявана, освен част от 1 етаж, където се намира "Паспортна служба", на помещенията на която през 2008 г. е сменена дограмата и е осигурен достъп за хора със специфични потребности. Сградата е избрана за интервенции, защото на територията на град Златоград няма други сгради на държавната администрация с по-големи нужди от обновяване.
Видно от изготвените доклади за енергийна ефективност и конструктивна устойчивост, сградата има нужда от въвеждане на мерки за повишаване на енергийната ефективност и извършване на мерки за конструктивно укрепване, които да гарантират удължаването на жизнения й цикъл. Към настоящия момент  сградата е с клас на енергопотребление "С". За удължаване на жизнения цикъл на сградата са предписани задължителни мерки, като ремонт на покрив, подмяна на електрическа инсталация, промяна на вътрешната планировка на сградата, така че да се осигури пожарна безопасност и други. Предписаните мерки за повишаване на енергийната ефективност на сградата са: топлинно изолиране на външни стени, под и покрив и подмяна на метална и дървена дограма с дограма PVC. Изпълнението на тези мерки ще покачи класа на енергопотребление на сградата на клас „В”. 
Партньор на Община Златоград в настоящото проектно предложение за обновяване на сградата на РУ Златоград е ОДМВР град Смолян, която се явява второстепенен разпоредител с бюджетни средства.
Дейности
  • Дейност: Сформиране на екип за организация на проектните дейности. Управление и отчетност на проекта.: Ръководителят на проекта ще предложи останалите членове на екипа по проекта. След съгласуване с ръководството, ще бъдат сключени договори с членовете на екипа. Длъжностите, предвидени по проекта са следните: ръководител на проекта, експерт «Инвеститорски контрол» и счетоводител. В началото ще бъдат дефинирани правилата за действие и разпределени задълженията и отговорностите между членовете от екипа. Предвижда се по време на реализацията на проекта да се провеждат ежемесечни срещи на сформирания екип, на които да се вземат решения по текущи въпроси с цел спазване на сроковете за изпълнение на планираните дейности. При възникване на някаква трудност или пречка за реализация на дейностите по проекта, членовете на екипа ще имат възможност да свикват и работни срещи извън предвидените ежемесечни срещи. При необходимост, ръководителят на проекта ще има възможност да организира и срещи с ръководството на Община Златоград. Ръководителят на проекта ще следи за цялостното изпълнение на проекта в срок, както и за изпълнение на отделните задачи на всеки член от екипа. На разположение на екипа за управление на проекта ще бъдат всички необходими, за нуждите на проекта, технически средства и административни помещения на Общинска администрация Златоград. За оптимизиране дейността на управленския екип, Община Златоград ще предостави работно помещение, автомобил за посещаване на работните площадки, достъп до интернет, телефони и факс техника, принтер, при възникване на необходимост и други ресурси. , Договорена стойност: 3 225.25 , Отчетена стойност: 3 025.43
  • Дейност: Подготовка на документацията за възлагане на обществени поръчки и провеждане на процедури за избор на изпълнители, сключване на договори. : Всички процедури за възлагане на обществени поръчки за строителство или услуги, свързани с изпълнението на проектните дейности ще съблюдават равнопоставеността на всички заинтересовани лица, независимо от техния пол, раса и националност. Ще бъдат строго съблюдавани принципите на прозрачност и необвързаност при избора на изпълнители. Експерти от администрацията ще подготвят тръжните документации за избор на изпълнители, в рамките на проекта. Предвидените процедури за избор на изпълнители са 4 на брой. В рамките на проекта ще бъде проведена една процедура за възлагане на инженеринг (проектиране, заедно с авторски надзор и строителство), една процедура за избор на изпълнител, който да осъществява строителния надзор и оценка на съответствието на проекта, една процедура за избор на изпълнител на мерките за информация и публичност и една процедура за избор на изпълнител, който да извърши външен одит. Редът по който ще бъдат избрани изпълнителите ще бъде съгласно Закона за обществените поръчки. За усвояване на целия финансов ресурс, определен за Община Златоград по ОПРР, ще е необходимо Община Златоград да подготви и кандидатства с няколко проектни предложения. В рамките на тези проекти ще бъдат избрани изпълнители на основните дейности, които са еднакви за всички проекти. Това предполага обединяване на стойностите на процедурите за избор на изпълнители и обявяването им по най-високия праг, който ЗОП допуска. Тази дейност ще е една от първите дейности, които ще стартират в рамките на проекта. За изпълнение на дейността е предвиден срок от 10 месеца, в рамките на проекта. Срокът е по-дълъг защото е възможно да има обжалване при провеждане на някоя от заложените процедури. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Изработване на работен проект, извършване на строително-монтажни работи и осъществяване на авторски надзор (инженеринг). : Тази дейност обхваща три отделни поддейности. Изработването на работен проект ще се извършва въз основа на вече изготвените, на етап кандидатстване с проектното предложение, енергийно и техническо обследване. Всички задължителни мерки, описани в техническото обследване ще бъдат отразени и в работния проект. Когато работният проект бъде приет от Общинска администрация Златоград, той ще бъде съгласуван с необходимите държавни институции, след което ще бъде издадено разрешение за строеж за обекта. След това ще бъде преминато към извършване на СМР дейностите, които да гарантират удължаване на жизнения цикъл на сградата и въвеждане на мерки за енергийна ефективност. Мерките, които ще бъдат изпълнени по сградата са: - изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследванията за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление «С»; - изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на сградата (съгласно Техническия паспорт на сградата); - изпълнение на останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническото обследване; - изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба №4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания; Предвид това, че сградата не постига 60 енергийни спестявания, разходите за дейностите, които не са свързани с конструктивното възстановяване/усилване на сградата, но са предписани като задължителни в техническото обследване за сградата, ще бъдат финансирани със средства на Община Златоград и партньора по проекта - ОД на МВР град Смолян. Строителството ще бъде съблюдавано, освен от избраната да упражнява строителен надзор външна фирма, така и от специалист "инвеститорски контрол", служител на Общинска администрация Златоград и член на екипа за управление на проекта. По време на извършване на строителните дейности ще бъде извършван и текущ авторски надзор, който да гарантира изпълнението на дейността, съгласно изготвения работен проект за сградата. За изпълнение на тази дейност е предвиден срок от 15 месеца, за да има достатъчно време за изработване на работния проект, съгласуването му от съответните институции, а също така и защото би могло да се случи неподходящо време за изпълнение на дейностите за СМР, например зимен сезон. Предвиждането на по-дълъг срок за изпълнение на тази дейност ще осигури възможност да се избере най-подходящото време за стартиране на строителството и възможност за завършване на дейността в срок. , Договорена стойност: 152 038.67 , Отчетена стойност: 190 911.01
  • Дейност: Извършване на строителен надзор и оценка на съответствието на работния проект: Изготвеният работен проект, след съгласуване с всички необходими институции, ще премине и оценка на съответствието. Тази дейност ще бъде извършена от фирмата, която е избрана в рамките на проекта и която ще се занимава с осъществяването и на строителен надзор в процеса на реализиране на СМР дейностите. На база доклада, който ще бъде изготвен, главният архитект на Община Златоград ще издаде разрешително за строеж на обекта, който ще бъде реализиран в рамките на настоящия проект. Строителният надзор ще съставя и подписва всички актове и протоколи по време на строителството и ще отговаря конкретно за започване на строително-монтажните работи (СМР) и другите дейности, съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ). Освен за правилността и пълнотата на актовете и протоколите, съставяни по време на изпълнение на дейностите, строителният надзор ще следи и за изпълнение на дейностите, съобразно одобрения работен проект и изискванията на чл.169, ал.1 и 2 от ЗУТ. Гарантиране на качеството на вложените материали също ще следва да се осигури от строителния надзор. Спазването на изискванията за безопасни условия на труд и недопускане увреждането на трети лица и имоти, вследствие на строителството също влиза в задълженията на фирмата, която ще осъществява строителен надзор. Накрая, след приключване на дейностите за СМР, ще бъде изготвен окончателен доклад за годността на обекта, съгласно чл.168, ал. 1, т.6 от ЗУТ. Ангажиментите на фирмата ще приключат с успешното въвеждане на обекта в експлоатация. , Договорена стойност: 6 850.00 , Отчетена стойност: 6 477.42
  • Дейност: Въвеждане на обекта в експлоатация.: Основната дейност в настоящото проектно предложение е обновяване на сградата на Районното управление. Обектът попада в ІV категория строежи, за които не се разрешава да се ползват преди да са въведени в експлоатация от компетентен орган. В зависимост от своите характеристики, значимост, сложност и рискове при експлоатация, строежите са разпределени в шест категории, като в първа категория са строежите с най-висока степен на значимост. Категорията на строежа се определя съгласно Наредба №1/30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. Строежите от първа, втора и трета категория се въвеждат в експлоатация въз основа на разрешение за ползване, издадено от Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК). Компетентният орган за строежите от 1, 2 и 3 категория по чл.177 ЗУТ е Началникът на РДНСК . Акт 16 е документ, който финализира всяко строителство, тъй като удостоверява, че обектът, за който се отнася е годен да бъде въведен в експлоатация. Иначе казано, той „дава” разрешение за ползване на даден строеж или сграда. Липсата му е знак, че съществува проблем в строителната документация на конкретния имот, като например несъответствие между одобрените проекти и реално изпълненото строителство. Макар терминът Акт 16 да се използва изключително често като синоним на „Разрешение за ползване”, между двете понятия съществува разлика. Акт 16 се издава (от съответната държавна приемателна комисия) за строежи от І-ва до ІІІ-та категория (автомагистрали и пътища, хидротехнически съоръжения, производствени предприятия, сгради и съоръжения за обществено обслужване и други). Той е пряко свързан с установяването на годността за ползване на строежа и без него обектът не подлежи на експлоатация. Въз основа на този ключов документ съответната регионална дирекция за национален строителен контрол издава „Разрешение за ползване” на обекта. За строежи от ІV категория се издава Удостоверение за въвеждане в експлоатация, който е еквивалентният документ на Разрешение за ползване на строежа. Правно основание за издаването на Удостоверението за въвеждане в експлоатация е чл.177, ал.3 от ЗУТ, където е посочено, че в 7-дневен срок от постъпване на искането, органът, издал разрешението за строеж, след проверка на окомплектоваността на документите, регистрира въвеждането на строежа в експлоатация и издава удостоверение за въвеждане в експлоатация. За въвеждането в експлоатация на сградата на Районно управление Златоград се предвижда срок от 1 месец, разчетен в рамките на проекта. Обектът е строеж от ІV категория, което определя, че завършването му ще се удостовери с издаването на Удостоверение за въвеждане в експлоатация от главния архитект на Община Златоград. , Договорена стойност: 500.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Публичност и информиране с цел популяризиране дейностите и източниците на подкрепа по проекта: Всеки проект финансиран със средства но Общността е необходимо да осигури мерки за популяризиране на източника на финансова помощ. В рамките на настоящия проект също са предвидени дейности, които да укажат и популяризират произхода на финансирането на проекта. Община Златоград ще предприеме всички необходими стъпки за популяризиране на факта, че проектът се съфинансира от Европейския фонд за регионално развитие. Предвидените в проекта мерки ще са съобразени с правилата за информиране, комуникация и реклама, предвидени в чл.115 § 4 от Регламент 1303/2013 г. и в чл.3, чл.4, чл.5 и Приложение ІІ от Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията. По време на реализацията на проектните дейности ще бъдат организирани следните ПР събития: - Официален старт на проекта. В рамките на пресконференция ще бъде анонсиран старта, като публично ще бъдат представени всички подробности и параметри, свързани с реализацията на проекта. - Обръщение към медиите – публикации – 2 бр. С цел предоставяне на актуална информация, регулярно ще бъдат подготвяни прессъобщения, предназначени за местни и регионални медии и водещи Интернет сайтове, с които да се информира за напредъка по реализацията на проекта; - Край на проекта - Ще бъде организирана пресконференция за представяне на резултатите и извършените дейности при реализация на проекта, както и отчет за финансовия и експертен ресурс, въвлечен в проекта. На официалната интернет страница на Община Златоград периодично ще бъдат публикувани статии за напредъка на проекта. На мястото на обекта на интервенция ще бъде поставена постоянна обяснителна табела, която да указва стойността и произхода на финансирането на обекта. Табелата ще бъде изработена върху плочи с цветен печат. Размерът им ще бъде съобразен с изискванията на Програмата и ще съдържат необходимата информация за приноса на ЕС и държавата. Табелите, с цел популяризиране на помощта на ЕС сред обществеността на Община Златоград, ще съдържат, освен логото на ЕФРР и името на проекта, името и логото на оперативната програма, флагът на ЕС и названието „Европейски съюз”, както и вида и името на дейността (25 % от общата площ). При отчитане на изпълнението на проекта, на УО ще бъде предоставен доказателствен материал за предприетите мерки за осигуряване на информация и публичност на дейностите по проекта. , Договорена стойност: 1 400.00 , Отчетена стойност: 1 680.00
  • Дейност: Извършване на външен одит на проекта. : Присъединяването на България към Европейския съюз дава нови възможности на общините да привличат проектно финансиране за реализация на заложени приоритети в плановете им за развитие. Осигуряването на модерна инфраструктура, подобряване на качеството на живот и устойчиво местно развитие са приоритети, които си поставя за цел да постигне и Община Златоград. Правилата за управление на проекти, финансирани от Структурните фондове изискват осъществяване на независим финансов одит на финансовите отчети, извършен от регистриран одитор, член на Института на дипломираните експерт-счетоводители или от фирма за одит, като докладите за одит се прилагат към искането за окончателно плащане по проекта. Одиторският ангажимент в рамките на настоящия проект включва проверка на окончателния финансов отчет за съответствие с всички изисквания на Договарящия орган, съгласуване на счетоводната система, която ще се прилага при изпълнението на проекта, уточняване на всички реквизити на първичните счетоводни документи. Осъществяваният одит, в рамките на проекта, ще даде възможност да се изключи варианта за допускане на грешки с неблагоприятни последици върху изпълнението му., Договорена стойност: 1 600.00 , Отчетена стойност: 1 920.00

Участващи организации

Партньори
  • Партньор: Областна дирекция към Министерство на вътрешните работи - Смолян, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
Изпълнители
  • Изпълнител: ОДИТ АДВАЙЗЕРС ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 920.00 , Отчетена стойност**: 1 920.00
  • Изпълнител: Севдалин, Договорена стойност по проекта*: 645.75 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Консорциум "Техникъл Консултинг Ен Проджект", Договорена стойност по проекта*: 6 477.42 , Отчетена стойност**: 6 477.42
  • Изпълнител: ЕКОИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 680.00 , Отчетена стойност**: 4 678.44
  • Изпълнител: Идар, Договорена стойност по проекта*: 994.25 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Филибе Текстил 2002" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 680.00 , Отчетена стойност**: 1 680.00
  • Изпълнител: Юлия, Договорена стойност по проекта*: 1 576.25 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: НАР ООД, Договорена стойност по проекта*: 174 957.85 , Отчетена стойност**: 190 911.01
Подизпълнители
  • Подизпълнител: ЕР-ДЖИ-ЕС-ПРОЕКТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 9 200.00
  • Подизпълнител: АНИДИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 10 665.98
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Намаляване на емисиите на парникови газове: Очаквано годишно намаляване на емисиите на парникови газове, Мерна единица: тонове CO2 екв., Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 32.88 , Достигната стойност: 40.11
Индикатор 2 Енергийна ефективност: Понижаване на годишното потребление на първична енергия от обществените сгради, Мерна единица: kWh/година, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 130 220.00 , Достигната стойност: 155 558.00
Индикатор 3 Енергийна ефективност: Брой обновени сгради, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 170 011.48 BGN
БФП 170 011.48 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 170 011.48 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 17 495.79 0.00 17 495.79 НАР ООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Извършване на независим одит на проекта, изготвяне на одитен доклад към окончателното искане за плащане, съгласуване на счетоводните документи и счетоводна програма по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект "Обновяване и внедряване на мерки за енергийна ефективност в сградата на Районно управление град Златоград", Прогнозна стойност: 1 600.00
  • Обособена позиция 1: Независим външен одит
    Изпълнител: ОДИТ АДВАЙЗЕРС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 920.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: "Изготвяне на обследване за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал.1, т.1-т.5, ал.2 и ал. 3 от ЗУТ, обследване за енергийнна ефективност и изготвяне на технически паспорт на обекти - обществени и жилищни сгради на територията на град Златоград, по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. ", Прогнозна стойност: 130 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 "Изготвяне на обследване за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал.1, т.1-т.5, ал.2 и ал. 3 от ЗУТ, обследване за енергийнна ефективност и изготвяне на технически паспорт на обекти - обществени сгради на територията на град Златоград
    Изпълнител: ЕКОИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 680.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: "Публичност и информиране с цел популяризиране дейностите и източниците на подкрепа по проекта", Прогнозна стойност: 1 400.00
  • Обособена позиция 1: Публичност и информиране с цел популяризиране дейностите и източниците на подкрепа по проект "Обновяване и внедряване на мерки за енергийна ефективност в сградата на Районно управление гр. Златоград
    Изпълнител: "Филибе Текстил 2002" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 680.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „Изпълнение на инженеринг - проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на строително-монтажни работи на обществени сгради и многофамилни жилищни сгради на територията на гр. Златоград, по Оперативна програма ”Региони в растеж” 2014-2020г.”, Прогнозна стойност: 2 228 978.09
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1 „Обновяване и внедряване на мерки, за енергийна ефективност в сградата на Районен съд Златоград и Районна прокуратура Златоград”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2 „Обновяване и внедряване на мерки, за енергийна ефективност в сградата на Районно управление град Златоград”
    Изпълнител: НАР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 174 957.85
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция №3 „Обновяване и внедряване на мерки, за енергийна ефективност в сградата на Гранично полицейско управление град Златоград”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция №4 „Обновяване и внедряване на мерки, за енергийна ефективност в сградата на Районна служба „Пожарна безопасност и защита на населението” град Златоград”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция №5 „Въвеждане на мерки за енергийна ефективност и обновяване на многофамилна жилищна сграда - блок №7 в гр. Златоград”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 6: Обособена позиция №6 „Въвеждане на мерки за енергийна ефективност и обновяване на многофамилна жилищна сграда - блок №8 в гр. Златоград”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 7: Обособена позиция №7 „Въвеждане на мерки за енергийна ефективност и обновяване на многофамилна жилищна сграда - блок №175 в гр. Златоград”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 8: Обособена позиция №8 „Въвеждане на мерки за енергийна ефективност и обновяване на многофамилна жилищна сграда - блок №181 в гр. Златоград”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 9: Обособена позиция №9 „Въвеждане на мерки за енергийна ефективност и обновяване на многофамилна жилищна сграда - блок №182 в гр. Златоград”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 10: Обособена позиция №10 „Въвеждане на мерки за енергийна ефективност и обновяване на многофамилна жилищна сграда - блок №193 в гр. Златоград”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 11: Обособена позиция №11 „Въвеждане на мерки за енергийна ефективност и обновяване на многофамилна жилищна сграда - блок №195 в гр. Златоград”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 12: Обособена позиция №12 „Въвеждане на мерки за енергийна ефективност и обновяване на многофамилна жилищна сграда - блок №199 в гр. Златоград”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 13: Обособена позиция №13 „Въвеждане на мерки за енергийна ефективност и обновяване на многофамилна жилищна сграда - блок „Златолист” в гр. Златоград”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Извършване на оценка за съответствие на работните проекти, както и упражняване на строителен надзор върху строително-монтажни работи на обществени сгради и многофамилни жилищни сгради на територията на гр. Златоград, по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020г.”, Прогнозна стойност: 90 650.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1 - „Извършване на оценка за съответствие на работните проекти, както и упражняване на строителен надзор върху строително-монтажни работи на обществени сгради – Районен съд Златоград и Районна прокуратура Златоград; Районно управление град Златоград; Гранично полицейско управление град Златоград; Районна служба „Пожарна безопасност и защита на населението” град Златоград”
    Изпълнител: Консорциум "Техникъл Консултинг Ен Проджект"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 477.42
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2 - „Извършване на оценка за съответствие на работните проекти, както и упражняване на строителен надзор върху строително-монтажни работи на многофамилни жилищни сгради, блокове №7, №8, №175, №181, №182 и №195 в гр. Златоград”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция №3 - „Извършване на оценка за съответствие на работните проекти, както и упражняване на строителен надзор върху строително-монтажни работи на многофамилни жилищни сгради, блокове №193, №199 и „Златолист” в гр. Златоград”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Инвеститорски контрол, Прогнозна стойност: 654.75
  • Обособена позиция 1: Инвеститорски контрол
    Изпълнител: Севдалин
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 645.75
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Ръководител на проект, Прогнозна стойност: 1 576.25
  • Обособена позиция 1: Ръководител на проект
    Изпълнител: Юлия
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 576.25
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Счетоводител, Прогнозна стойност: 994.25
  • Обособена позиция 1: Счетоводител
    Изпълнител: Идар
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 994.25

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN