Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-1.018-0009-C05
Наименование на проекта Енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на град Перник - Етап 2
Бенефициент 000386751 ОБЩИНА ПЕРНИК
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 14.06.2021
Дата на стартиране 14.06.2021
Дата на приключване 29.07.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Перник (BG414), Перник, гр.Перник

Описание

Кратко описание на проекта
В Инвестиционната програма за изпълнение на ИПГВР на гр. Перник са включени проекти за прилагане на мерки за енeргийна ефективност (ЕЕ) върху многофамилни жилищни сгради (МЖС).Проектното предложение предвижда обновяване, саниране, ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност на 7 жилищни сгради на територията на град Перник, а именно: 
1.	гр. Перник, кв. Изток, ул. Максим Горки, бл.4, вх. А и Б
2.	гр. Перник, ул. Искър, бл.5, вх. А и Б
3.	гр. Перник, ул. Петко Каравелов, бл. 1, вх. А
4.	гр. Перник, кв. Изток, ул. Карл Маркс, бл. 1, вх. А и Б
5.	гр. Перник, ул. Пантелей, бл.10, вх. А
6.	гр. Перник, ул. Търговска, бл. 33, вх. А, Б и В
7.	гр. Перник, ул. Искър, бл. 3, вх. А и Б
Потребността, която ще бъде удовлетворена чрез изпълнението на проекта е: осигуряване на по-добри условия на живот за живущите в МЖС, подобрен топлинен комфорт, подобрен външен вид на сградите и осигуряване на по-високо качество на жизнената среда. 
Целеви групи са сдруженията на собствениците (СС) в МЖС в които членуват собствениците на самостоятелни обекти в МЖС и по-конкретно собствениците на самостоятелни обекти в 7 МЖС, в т.ч. собственици на жилища и стопански обекти, както и лицата посещаващи жилищата и стопанските обекти.
Конкретната цел на проектното предложение (ПП) е повишаване на ен. еф. в жилищния сектор в гр. Перник.
Очакваните резултати от изпълнението на проекта са:-по-високо ниво на ЕЕ на МЖС и намаляване разходите за енергия;-подобряване на експлоатационните характеристики за удължаване на жизнения цикъл на сградите;осигуряване на адекватна с критериите за устойчиво развитие, достъпна жизнена среда.
Основните дейности, които ще се изпълнят по време на проекта са: Организация и управление на проекта,	Организация и възлагане на обществени поръчки; Инженеринг /проектиране, авторски надзор и СМР /;   Упражняване на строителен надзор и оценка на съответствието на проекта; Публичност и визуализация и Извършване на одит.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Дейността предвижда сформиране на екип за управление на проекта. Екипът ще бъде сформиран през първия месец от изпълнение на проекта и ще осъществява дейност през целия проектен период. Членовете на екипа за управление на проекта ще отговарят за прилагане на всички необходими мерки за избягване на конфликт на интереси, като уведомяват незабавно Управляващия орган относно обстоятелство, което предизвиква или може да предизвика подобен конфликт; носят отговорност за запазване поверителността на всички поверително предоставени документи, информация или други материали; отговарят и контролират воденето на точна и редовна документация и счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на договора, използвайки подходяща електронна система за документация и двустранно счетоводство в съответствие с националното законодателство и вътрешните правила приложими в Община Перник; изготвят междинните и окончателният доклад /техническа и финансова част/ съгласно указаните образци; изготвят исканията за верифициране на разходи и плащания, които се представят на Управляващия орган. Отговарят за цялата документация, която се съхранява или под формата на оригинали, или в заверени версии верни с оригинала, на общоприети носители на данни. С оглед на утвърдената и прилагана в Община Перник система по време на изпълнението на проекта, ЕУП създава и поддържа досие, съхранява и архивира документите, като след приключването му (краен срок за изпълнение на дейностите, изплащане на окончателното искане за плащане, счетоводното приключване и приключила проверка от представители на УО), ЕУП предава официално с приемо-предавателен протокол цялата налична окомплектована документация по проекта (съгласно изискванията на Оперативната програма) на оправомощен служител на общината за архивиране и съхранение, с което ангажиментите на ЕУП приключват. Съхранението се извършва в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството като счетоводната система и документация са налични до изтичане на сроковете за съхранение на документацията, указани в чл.140 от Регламент (ЕС) № 1303/2013. Екипът ще се състои от: -Ръководител проекта; - Счетоводител; - Координатор; - Експерт строителство; - Експерт "Обществени поръчки"; В бюджетен ред 1 „Възнаграждения (брутни суми, вкл.и дължимите от работодателя осигурителни вноски) (фонд: ЕФРР, режим на финансиране: Неприложимо, допустим)“ са включени всички непреки разходи за дейността – възнаграждения на екипа по проекта и командировъчни. Сумата на ред 1. в бюджета е 37 980,00 лв., т.е. 2% от стойността на общите преки допустими разходи, финансирани от БФП съгл. НК. Размерът на РЗ на членовете на екипа позволяват да се достигнат максимално допустимите нива. Изчисленията са направени по следния начин: 24 месеца продължителност на изпълнение на проекта, при заетост около 50 часа/месечно при средна часова ставка 6,80 лв., Договорена стойност: 37 980.00 , Отчетена стойност: 37 779.16
  • Дейност: Организация и възлагане на обществени поръчки: Изпълнението на дейността ще гарантира прилагане на законовите разпоредби по отношение на възлагането на дейности на външни изпълнители и ще допринесе за изпълнение на общата и специфичните цели на проекта. Настоящата дейност е избрана с цел: - Подбор на предложения за Инженеринг /проектиране, авторски надзор и СМР/. - Подбор на предложения за извършване на външни услуги за целите на проекта; - Сключване на договори с избраните изпълнители за Инженеринг /проектиране, авторски надзор и СМР/ и външни услуги; - Осигуряване на ефективно изпълнение на предвидените дейности, Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Инженеринг /проектиране, авторски надзор и СМР /: Проектното предложение включва обновяване, саниране, ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност на 7 МЖС на територията на град Перник, а именно: гp. Перник, кв. Изток, ул. Максим Горки, бл.4, вх. А и Б; ул. Искър, бл.5, вх. А и Б; ул. Петко Каравелов, бл. 1, вх. А; кв. Изток, ул. Карл Маркс, бл. 1, вх. А и Б; ул. Пантелей, бл.10, вх. А; ул. Търговска, бл. 33, вх. А, Б и В; ул. Искър, бл. 3, вх. А и Б.Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител, съгласно изискванията на ЗОП и приложимите нормативни уредби. Настоящата дейност е свързана с реализирането на Дейност 3 "Инженеринг - проектиране, извършване на строителни и монтажни работи и осъществяване на авторски надзор" .В рамките на дейността, избраният Изпълнител:1. Ще изготви работен инвестиционен проект за прилагане на мерки за ЕЕ на съответната МЖС, съгласно задание за проектиране и техническа спецификация на Възложителя за всяка сграда, приложените към документацията за обществената поръчка сертификати и доклади от обследването за ЕЕ, технически паспорт и архитектурно заснемане на сградите, изискванията на Наредба №4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, изискванията на ЗУТ, ЗЕЕ и НК по настоящата процедура. В проектите ще се включат: -изпълнение на всички енерго-спестяващи мерки (ЕСМ), които са предписани като задължителни за съответната сграда в обследването за ЕЕ и водят до най-малко клас на енергопотребление "С". В работния проект ще се включи част ЕЕ, която ще бъде оценена за съответствие с изискванията на чл.169, ал.1, т.6 от ЗУТ. -изпълнение на мерки по конструктивното възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на сградата; -изпълнение на всички мерки, предписани като задължителни в техническото обследване, в случай че в доклада от обследването за енергийна ефективност е доказано постигане на икономия на първична енергия мин.60% за съответните сгради.-изпълнение на съпътстващи СМР, свързани с изпълнението на мерките за енергийна ефективност и възстановяване на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяването -изпълнение на мерки, свързани с подобряване на достъпа на лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба №4/01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда на населението, вкл. за хора с увреждания. 2. Съгласуване на инвестиционните проекти с експлоатационните дружества и др., съгласно чл.143, ал.1 от ЗУТ.Одобряването на работните проекти ще се извърши по реда на ЗУТ, след което ще се издадат разрешения за строеж. 3. Изпълнение на СМР, съгласно одобрените инвестиционни проекти свързани само с прилагането на мерки за ен.ефективност, конструктивното възстановяване/усилване на сградите, предписано в техническия паспорт, извършване на СМР водещи до възстановяване на първоначалното състояние на сградите, преди интервенциите и прилагане на мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда, а не цялостно обновяване на сградите и околното пространство. 4.Осъществяване на АН по време на строителството. Ще се осъществи контрол върху точното изпълнение на извършваните СМР в пълно съответствие с одобрения инвестиционен проект. Предписанията на проектантите ще бъдат вписвани в заповедната книга за строежа и ще бъдат задължителни за всички участници в строителството. След приключване на СМР, проектантите ще заверят съответната екзекутивна документация. Сумата 2 241 938,40 лв. включва: разходи за инженеринг (проектиране, СМР и авторски надзор; Разходи, свързани с въвеждането на обекта в експлоатация; разходи свързани с набавянето на необходими разрешителни документи, изискващи се от националното законодателство, включително и свързаните с тях такси, дължими на съответните компетентни органи при одобряване на проектите и за предварително изпълнените разходи за дейности по извършване на обследване за енергийна ефективност и сертификати за енергийни характеристики, техническо обследване на сградите., Договорена стойност: 2 241 938.40 , Отчетена стойност: 2 308 093.08
  • Дейност: Упражняване на строителен надзор и оценка на съответствието на проекта: Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител, съгласно изискванията на ЗОП и приложимите нормативни уредби. Настоящата дейност е свързана с реализирането на Дейност 3 "Инженеринг - проектиране, извършване на строителни и монтажни работи и осъществяване на авторски надзор" и включва: Оценяване на съответствието на изготвеният работен проект, съгласно чл. 142, ал. 6, т. 2 и ал. 11 от ЗУТ; Осъществяване на СН съгласно чл. 168 от ЗУТ; Контролиране качеството на доставените и влагани в строежите строителни материали и продукти; - Упражняване на контрол на количествата и качеството на изпълнените СМР; -Следене и документиране на всички обстоятелства, свързани със строежа. За изпълнение на задълженията си изпълнителят ще изготвя и предоставя на Възложителя междинни доклади за напредък; Отчитане на дейността си чрез междинни и окончателен доклади и протокол за заплащане на услуга. Дейността има за цел: Изготвен комплексен доклад за оценка за съответствието на инвестиционните проекти по чл. 142, ал. 6, т. 2, ал.10 и ал. 11 от ЗУТ.Осъществен СН, съгласно изискванията на действащото законодателство; Качествено изпълнение на предвидените СМР; Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; Контрол по спазването на условията за безопасност на труда съгласно проекта за организация на строителството. Съгласно Закона за устройство на територията, по време на строителство върху обекти от първа до четвърта категория /категоризацията е по Наредба №1 на МРРБ/ е задължително да бъде предвиден независим строителен надзор, осъществяван от лицензиран консултант. Тази дейност се състои в: Подробно и задълбочено проучване на проектната документация във всичките й части. Изготвяне на протокол за откриване на строителната площадка и определяне на строителните линии; Следене за безопасни и здравословни условия на труд, безопасност на движението, опазване на съседни сгради, мрежи и съоръжения в имота, които се запазват по време на строителството и след него; Изготвяне заповедна книга за строежа; Съставяне на актове и протоколи по Наредба №3 от 31.07.2003 г; Следене за качеството на вложените материали; Следене за качеството и количеството на извършените СМР; Координиране взаимоотношенията между участниците в инвестиционния процес - изпълнител на СМР, авторски надзор, местна администрация и държавните контролни органи, сдружение на собствениците. Съвместно с изпълнителя на СМР, организира контролните замервания и тестовете на независимите и оправомощени институции; Следене и контрол по изпълнението на договора за инженеринг в съответствие с графика за изпълнение на дейностите, линейния календарен график за изпълнение на СМР и при изоставане изисква от тях предприемане на мерки за спазване на крайния срок. При необходимост изготвя оценка за съответствие за съществени изменения на инвестиционния проект по смисъла на чл. 154 от ЗУТ; Изготвяне на окончателен доклад и технически паспорт на обекта. В проектното предложение упражняването на СН и оценка на съответствието на инвестиционните проекти са предвидени за възлагане на външен изпълнител, като са обединени в една дейност. Заложените стойности са съобразени с изискванията на НК, като при определянето им е използван опита на бенефициента от провеждани процедури по реда на ЗОП и възлагани договори с предмет, сходен с предмета на описаната дейност. Община Перник вече има подписан договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и изпълнява проект "Изграждане на социални жилища в кв. Тева - общинска сграда с капацитет 100 души" по Приоритетна ос1 на ОПРР. В проекта е включена дейност Упражняване на строителен надзор и оценка на съответствието на инвестиционните проекти, разходите за които вече са доказани пред УО на ОПРР. Стойността 21 780 лв. включва: разходи, свързани с оценка на съответствието на проектите и строителен надзор (в случай на инженеринг) и за стопанските обекти, собственост на община Перник (режим на финансиране: de minimis, допустим)., Договорена стойност: 21 780.00 , Отчетена стойност: 19 884.82
  • Дейност: Публичност и визуализация: Възлагането и изпълнението на тази дейност е свързано с изискванията и правилата на Европейския съюз за информация и комуникация на всеки проект, финансиран със средства от европейските фондове. Всички дейности за информация и комуникация по проекта са съобразени с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. В рамките на дейността ще се изпълни следното: 1. Провеждане на две пресконференции (начална и заключителна с мин. 30 присъстващи на всяка). Пресконференциите ще се проведат в заседателната зала на Община Перник и ще бъдат отворени за журналисти, представители на сдруженията на собствениците и граждани. Организирането на пресконференциите ще се извърши, съгласно т. 3.5 от Единния наръчник на бенефициента и включва: подготовка и изпращане на покани до всички участници в събитието, осигуряване на кафе-пауза за минимум 30 човека, подсигуряване присъствието на местни и/или регионални медии за отразяване на събитието. На пресконференциите ще бъдат раздадени рекламни и информационни материали. 2. Организиране и провеждане на две официални церемонии: "Първа копка“ с присъствие на медии и широката общественост на Перник, ще се проведе на един от обектите при стартиране на СМР. „Откриване на обекта“ също е отворена за медии и широката общественост на Перник. Ще се проведе на един от обектите след приключване на СМР. Организирането на официалните церемонии ще се извърши, съгл. т. 3.6 от Единния наръчник на бенефициента. 3. Публикуване на 2 съобщения в местни/регионални медии с информация за проекта, при стартирането и приключването му. 4. Изработване, доставка, монтаж и демонтаж на 1 бр. винил за билборд с размер 4х3м. Община Перник ще уведоми УО на ОПРР за дизайна и мястото на поставяне на билборда и табелите. 5. Изработка и монтаж на 7 бр. постоянни обяснителни табели, след приключването на проекта с размер 50х70 см., съобразно изискванията на т. 8.2. от Единен наръчник на бенефициентите и определените в Регламент (ЕК) 1828/2006. 6. На интернет страницата на Община Перник и местните медии ще бъдат публикувани съобщения и информация за финасиращия орган, основната цел на проекта, напредъка в изпълнението му и постигнатите резултати и индикатори и интернет банер“ 7. Промоционални материали от допустимите съгласно Единен наръчник на бенефициента – USB заряден кабел с 3 букси, USB флаш памет 8 и 16 GB, преносимо зарядно устройство за телефон с мощност мин. 10 000 mAh. и др. 8. Плакати формат А3-20бр.; промоционални материали: Рекламна чанта сгъваема текстилна – 150бр. и Чаши – материал – керамика/стъкло, вместимонст 300мл./-150бр., които са на стойност 1099,50лв. без ДДС съгласно сключен договор във връзка с чл.112 от ЗОП. , Договорена стойност: 8 000.00 , Отчетена стойност: 9 472.44
  • Дейност: Одит на проекта: В резултат от провеждане на приложимата процедура за възлагане на обществена поръчка, ще бъде избран регистриран експерт-счетоводител/фирма за одит, с който/която ще бъде сключен договор за извършване на независим финансов одит на проекта. Основни критерии за подбор и избор на одитор ще бъдат опитът при одитиране на проекти, изпълнявани с външно финансиране, наличието на квалифициран персонал, както и предлаганата цена за извършване на услугата.Дейността включва провеждането на задълбочен финансов одит на проекта по време на цялостното му изпълнение. Целта е да се провери и потвърди, че финансовото изпълнение на проекта е проведено в съответствие с одобрения бюджет на проекта и според изискванията на настоящата процедура за подбор на проекти, в съответствие с приложимите стандарти и законодателство да се извърши одитна проверка и да се предостави допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасното изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни правила на ЕС.Одитът трябва да формира констатации и препоръки, относно достоверното представяне във всички аспекти на същественост при изпълнение на проекта, в съответствие с международните одиторски стандарти и да включва проверка и констатации по следните въпроси:1. Спазени са изискванията по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека;2. Изборът за изпълнител по договорите, чрез които се изпълнява Проектът, е проведен в съответсвие с изискванията на националното законодателство;3. Дейностите по Проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление;4. Всички декларирани разходи са реални, действително извършени и допустими, в съответствие с Насоките за кандидатстване;5. Всички дейности по съответния проект са надлежно документирани, като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване;6. Първичните счетоводни документи и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни;7. Счетоводни системи и осчетоводявания са изрядни. Одитът трябва да провери дали Община Перник поддържа счетоводна система за отчитане на дейностите по проекта. Следва да бъде проверено дали всички транзакции, свързани с операцията са осчетоводени по подходящ начин и в съответствие с приложимите правила. Одитът следва да потвърди, че счетоводните системи са в компютъризирана форма и отговарят на изискванията за сигурност и надеждност;8. Декларациите за възстановяване на средства, подадени от бенефициентите са точни, пълни и са във формат, изискван от Управляващия орган.9. Напредъкът по Проекта, в т.ч. финансов и физически, е проверен от бенефициента, включително чрез проверка на реално изпълнение на мястото на проекта (когато е необходимо);10. Проверка на докладваните нередности- Одиторът следва да се увери, че ако по проекта са установени нередности, то те са докладвани своевременно на всички необходими институции, след което е съставен съответния план за действие във връзка с избягване на подобни нередности в бъдеще и този план се изпълнява своевременно;11. Проверка (за наличието) на приходи от дейността;12. Неправомерно изплатени суми са възстановени по надлъжния ред - Одиторът следва да провери, дали неправомерно изплатените суми, (ако има такива) са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно.14. Проверка за двойно финансиране;15. Проверка за приложимия режим и начина на отчитане на минималните държавни помощи. Разходите за одит са изчислени в рамките до 1% от общия размер на БФП, с което е изпълнено условието от Насоките за кандидатстване. За остойностяване на разхода е използвана информация от вече проведени процедури по реда на ЗОП за подобна дейност, като информацията се съдържа във финансова обосновка, приложение кум ПП., Договорена стойност: 5 900.00 , Отчетена стойност: 7 080.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ДЗЗД "Билд Даел Перник", Договорена стойност по проекта*: 1 641 072.55 , Отчетена стойност**: 1 600 309.79
  • Изпълнител: ДЗЗД "Гранд Пешев" , Договорена стойност по проекта*: 3 240.00 , Отчетена стойност**: 2 780.00
  • Изпълнител: "ТЕРМОКОНТРОЛ СЪРВИЗ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 572.00 , Отчетена стойност**: 1 572.00
  • Изпълнител: ЕНЕРДЖИДИЗАЙН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 16 882.67 , Отчетена стойност**: 16 882.67
  • Изпълнител: "ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 587.40 , Отчетена стойност**: 9 472.44
  • Изпълнител: "В М Л - КОНСУЛТ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 45 170.16 , Отчетена стойност**: 39 378.99
  • Изпълнител: "ФИНАНС ОДИТ КОНСУЛТ 2002" ООД, Договорена стойност по проекта*: 7 080.00 , Отчетена стойност**: 7 080.00
  • Изпълнител: "ЕСПИ ИНВЕСТ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 325 194.60 , Отчетена стойност**: 325 194.60
  • Изпълнител: "СРЕГИ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 341 640.60 , Отчетена стойност**: 341 640.60
Подизпълнители
  • Подизпълнител: ИДЕЯ М ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 850.00
Членове на обединение
  • Член на обединение: "ПЕШЕВ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: "ГРАНД ПЛЮС" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: "ДАЕЛ - 2008" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: "Билд инженеринг 09" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Енергийна ефективност: Брой обновени сгради, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 7.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Енергийна ефективност: Брой домакинства, преминали в по-горен клас на енергопотребление, Мерна единица: домакинства, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 157.00 , Достигната стойност: 20.00
Индикатор 3 Намаляване на емисиите на парникови газове: Очаквано годишно намаляване на емисиите на парникови газове, Мерна единица: тонове CO2 екв., Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 760.87 , Достигната стойност: 62.87

Финансова информация

Обща стойност на проекта 2 153 963.41 BGN
БФП 2 153 960.51 BGN
Собствено финансиране 2.90 BGN
Общо реално изплатени суми 2 153 960.51 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 13 603.16 0.00 13 603.16 ДЗЗД "Билд Даел Перник"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 14 923.20 0.00 14 923.20 "СРЕГИ" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 25 616.13 0.00 25 616.13 ДЗЗД "Билд Даел Перник"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 14 207.88 0.00 14 207.88 "ЕСПИ ИНВЕСТ" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 31 443.03 0.00 31 443.03 ДЗЗД "Билд Даел Перник"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 31 065.04 0.00 31 065.04 ДЗЗД "Билд Даел Перник"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 31 693.51 0.00 31 693.51 ДЗЗД "Билд Даел Перник"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 199.20 0.00 199.20 "В М Л - КОНСУЛТ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 229.20 0.00 229.20 "В М Л - КОНСУЛТ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 217.20 0.00 217.20 "В М Л - КОНСУЛТ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 195.30 0.00 195.30 "В М Л - КОНСУЛТ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 225.30 0.00 225.30 "В М Л - КОНСУЛТ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 324.00 0.00 324.00 ДЗЗД "Гранд Пешев"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 157.20 0.00 157.20 "ТЕРМОКОНТРОЛ СЪРВИЗ" ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „ОБСЛЕДВАНЕ ЗА УСТАНОВЯВАНЕ НА ТЕХНИЧЕСКИТЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ, СВЪРЗАНИ С ИЗИСКВАНИЯТА ПО ЧЛ. 169, АЛ. 1, Т. 1-7 И АЛ. 3 ОТ ЗУТ И ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКИ ПАСПОРТ СЪГЛАСНО ЧЛ. 176А ОТ ЗУТ НА 13 МЖС НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА ПЕРНИК по Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“ в четири ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ, Прогнозна стойност: 74 465.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 2 Изготвяне на техническо обследване на 3 бр. жилищни сгради с административни адреси, както следва: 1.Жилищна сграда с административен адрес– гр. Перник, ул. Пантелей, бл.10, вх. А и идентификатор 55871.505.850.4.; 2.Жилищна сграда с административен адрес гр. Перник, ул. Търговска, бл. 33, вх. А, Б и В и идентификатор 55871.505.749.2.; 3.Жилищна сграда с административен адрес гр. Перник, ул. Искър, бл. 3, вх. А и Б и идентификатор 55871.505.669.4.
    Изпълнител: ЕНЕРДЖИДИЗАЙН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 590.12
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 3 Изготвяне на техническо обследване на 4 бр. жилищни сгради с административни адреси, както следва: 1.Жилищна сграда с административен адрес гр. Перник, кв. Изток, ул. Максим Горки, бл.4, вх. А и Б и идентификатор 55871.515.1292.1.; 2. Жилищна сграда с административен адрес – гр. Перник, ул. Искър, бл.5, вх. А и Б и идентификатор 55871.505.602.2.; 3.Жилищна сграда с административен адрес гр. Перник, ул. Петко Каравелов, бл. 1, вх. А и идентификатор 55871.505.514.1.; 4.Жилищна сграда с административен адрес гр. Перник, кв. Изток, ул. Карл Маркс, бл. 1, вх. А и Б и идентификатор 55871.514.7941.1.
    Изпълнител: "В М Л - КОНСУЛТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 072.64
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: 000589-2022-0003 Упражняване на строителен надзор и оценка на съответствието на проекта, Прогнозна стойност: 27 591.93
  • Обособена позиция 1: Упражняване на независим строителен надзор и оценка на съответствието Обособена позиция 1: Многофамилна жилищна сграда – ул. „Максим Горки “ бл. №4, вх. А и Б, гр. Перник,кв.Изток община Перник.
    Изпълнител: "В М Л - КОНСУЛТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 984.00
  • Обособена позиция 2: Упражняване на независим строителен надзор и оценка на съответствието Обособена позиция 3 Многофамилна жилищна сграда – ул. „Петко Каравелов“ бл.№1, вх. А, гр. Перник, община Перник.
    Изпълнител: "В М Л - КОНСУЛТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 584.00
  • Обособена позиция 3: Упражняване на независим строителен надзор и оценка на съответствието Обособена позиция 4 Многофамилна жилищна сграда – ул. Карл Маркс “ бл. №1, вх. А и Б, гр. Перник, община Перник.
    Изпълнител: ДЗЗД "Гранд Пешев"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 240.00
  • Обособена позиция 4: Упражняване на независим строителен надзор и оценка на съответствието Обособена позиция 5 Многофамилна жилищна сграда – ул. „Пантелей “ бл. №10,вх. А,
    Изпълнител: "В М Л - КОНСУЛТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 344.00
  • Обособена позиция 5: Упражняване на независим строителен надзор и оценка на съответствието Обособена позиция 6 Многофамилна жилищна сграда – ул. „Търговска “ бл. №33,вх. А, Б и В
    Изпълнител: "В М Л - КОНСУЛТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 906.00
  • Обособена позиция 6: Упражняване на независим строителен надзор и оценка на съответствието Обособена позиция 7 Многофамилна жилищна сграда – ул. "Искър", бл. 3, вх. А и Б
    Изпълнител: "В М Л - КОНСУЛТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 506.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: 00589-2021-0074 Дейности на публичност и визуализация - прекратена, Прогнозна стойност: 6 900.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: 00589-2021-0075 Изработка на информационни материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП по Проект BG16RFOP001- 1.018-0009-C02 "Енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на град Перник - Етап 2", Прогнозна стойност: 1 100.00
  • Обособена позиция 1: Изработка на информационни материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП по Проект BG16RFOP001- 1.018-0009-C02 "Енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на град Перник - Етап 2"
    Изпълнител: "ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 319.40
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: 00589-2021-0082 „Инженеринг /проектиране, авторски надзор и СМР / на седем многофамилни жилищни сгради, в изпълнение на проект № BG16RFOP001-1.018-0009 „Енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на град Перник - Етап 2", Прогнозна стойност: 1 810 010.61
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 Многофамилна жилищна сграда – ул. „Максим Горки “ бл. №4, вх. А и Б, гр. Перник, кв. Изток
    Изпълнител: ДЗЗД "Билд Даел Перник"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 310 154.26
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 Многофамилна жилищна сграда – ул. „Искър “ бл. №5, вх. А и Б, гр. Перник
    Изпълнител: "СРЕГИ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 341 640.60
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3 Многофамилна жилищна сграда – ул. „Петко Каравелов“ бл. №1, вх. А, , гр. Перник, община Перник
    Изпълнител: ДЗЗД "Билд Даел Перник"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 256 161.25
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 4 Многофамилна жилищна сграда – ул. „Карл Маркс“ бл. №1, вх. А и Б, гр. Перник, кв. Изток
    Изпълнител: "ЕСПИ ИНВЕСТ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 325 194.60
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция 5 Многофамилна жилищна сграда – кв. „Пантелей“ бл. №10 , вх.А гр. Перник
    Изпълнител: ДЗЗД "Билд Даел Перник"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 358 631.64
  • Обособена позиция 6: Обособена позиция 6 Многофамилна жилищна сграда – кв. „Търговска“ бл. №33, вх.А, Б и В гр. Перник
    Изпълнител: ДЗЗД "Билд Даел Перник"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 354 713.40
  • Обособена позиция 7: Обособена позиция 7 Многофамилна жилищна сграда – кв. „Искър “ бл. №3, вх. А и Б гр. Перник
    Изпълнител: ДЗЗД "Билд Даел Перник"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 361 412.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: 00589-2022-0039 „Упражняване на независим строителен надзор и оценка на съответствието при изпълнението на СМР на Многофамилна жилищна сграда – ул. „Искър “ бл. № 5, вх. А и Б, гр. Перник, община Перник, в изпълнение на проект № BG16RFOP001-1.018-0009-C02 „Енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на град Перник - Етап 2", Прогнозна стойност: 2 538.93
  • Обособена позиция 1: „Упражняване на независим строителен надзор и оценка на съответствието при изпълнението на СМР на Многофамилна жилищна сграда – ул. „Искър “ бл. № 5,
    Изпълнител: "ТЕРМОКОНТРОЛ СЪРВИЗ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 572.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: 00589-2023-0052 „Дейности по публичност и визуализация“ в изпълнение на проект BG16RFOP001-1.018-0009-C03" Енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на град Перник - Етап 2", Прогнозна стойност: 6 900.50
  • Обособена позиция 1: Дейности по публичност и визуализация“ в изпълнение на проект BG16RFOP001-1.018-0009-C03" Енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на град Перник - Етап 2"
    Изпълнител: "ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 268.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Обследване за енергийна ефективност и сертифициране по чл.48 от ЗЕЕ на 7 МЖС на територията на Община Перник по ОПРР2014-2020, Прогнозна стойност: 10 000.00
  • Обособена позиция 1: Обследване за енергийна ефективност и сертифициране по чл.48 от ЗЕЕ на 7 МЖС на територията на Община Перник по ОПРР2014-2020
    Изпълнител: ЕНЕРДЖИДИЗАЙН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 292.55
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Обследване за енергийна ефективност и сертифициране по чл.48 от ЗЕЕ на 7 МЖС на територията на Община Перник по ОПРР2014-2020, Прогнозна стойност: 13 947.57
  • Обособена позиция 1: Обследване за енергийна ефективност и сертифициране по чл.48 от ЗЕЕ на 7 МЖС на територията на Община Перник по ОПРР2014-2020
    Изпълнител: "В М Л - КОНСУЛТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 773.52
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Одит на проекта, Прогнозна стойност: 6 000.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на одит
    Изпълнител: "ФИНАНС ОДИТ КОНСУЛТ 2002" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 080.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN