Идентификация

Номер от ИСУН BG14MFOP001-3.001-0019-C03
Наименование на проекта Закупуване на офис оборудване за инспекторите на Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури, извършващи контролна дейност.
Бенефициент 000649519 ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ ПО РИБАРСТВО И АКВАКУЛТУРИ
Източник на финансиране ЕФМДР ==> Програма за морско дело и рибарство
Дата на сключване на договора/заповедта 30.11.2018
Дата на стартиране 30.11.2018
Дата на приключване 27.12.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Закупуването на офис оборудване за служителите, извършващи контролни дейности в Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури има за цел да подобри работния процес по издаването на актове, както и подобряване на условията на труд като цяло.
Дейности
  • Дейност: Доставка на офис оборудване за служителите, извършващи контролни дейности в Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури: Доставка на 10 бр. гардероби с две врати, 10 бр. шкафове за документи с две врати, 40 бр. офис столове и 40 бр. работни бюра с контейнер с 3 чекмеджета, които ще подобрят работната среда на служителите, извършващи контролни дейности в Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури., Договорена стойност: 26 066.37 , Отчетена стойност: 26 066.04
  • Дейност: Дейности за информация и публичност: Изготвяне на материали за информиране на обществото за целите на проекта, Договорена стойност: 260.66 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Разходи за организация и управление на проекта: Разходи необходими за заплащане на извършените дейности от определения екип за управление на проекта. Часовите таблици (Тime Sheets) за доказване на изработеното от екипа време ще бъдат приложени на етап искане за плащане, като са попълнени за съответния период на изпълнение на проекта, Договорена стойност: 2 606.64 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Извършване на одитни дейности: Оказване на помощ чрез финансови консултации по разходването на средства проекта и звършване на одит за правилното раходване на финансовите средства по проекта, обективирано в доклад., Договорена стойност: 500.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ЕВРОМЕБЕЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 26 066.10 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой установени сериозни нарушения, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Брой на проектите за прилагане на системата на Съюза за контрол, инспекции и правоприлагане, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 26 066.04 BGN
БФП 26 066.04 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 26 066.04 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 87.33 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на офис оборудване, Прогнозна стойност: 26 066.10

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN