Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.002-0275-C02
Наименование на проекта ШАНС В ДОМА
Бенефициент 000903946 ОБЩИНА ХАСКОВО
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 10.06.2016
Дата на стартиране 10.06.2016
Дата на приключване 10.06.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Хасково, Хасково, гр.Хасково

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение цели подобряване на достъпа до основни социални и здравни услуги и постигане на независимост и социална интеграция за хора над 65 г. в невъзможност за самообслужване и за хора с увреждане.
Основните проектни дейности включват създаване на нов Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда, чрез който въз основа на индивидуална социална оценка ще се осигури достъп до интегрирани услуги, според специфичните потребности на хората в неравностойно положение.  
Изпълнението на проекта ще осигури на представителите на целевата група достъп до дългосрочна здравно-социална грижа в общността или в домашна среда, вкл. и достъп до заетост. За да се гарантира мултидисциплинарния подход и качеството на предоставянето на услугите, ще се разработят детайлни правила и изисквания за дейността на Центъра, а екипът ще включва експерти с различен профил на компетентност. Предоставянето на услуги в Центъра ще се основава на идентифицираните нужди и проблеми на представителите на целевата група и индивидуалната оценка, на всеки един от тях. 
Чрез проектните дейности ще се предостави възможност за:
- връщане на реалния пазар на труда на лицата, които полагат грижи за близките си с увреждания;
- предоставяне на обучение, психологическа подкрепа, консултиране и супервизия на персонала, предоставящ социалните услуги;
- мотивационна и психологическа подкрепа или друг тип подкрепа според индивидуалните потребности за потребителите на услугите.
Водещ принцип при избора и реализиране на мерките е поставянето в "центъра" на нуждите и потребностите на "отделния човек".
Проектът ще допринесе за разширяване на възможностите за подобряване качеството на живот на хората от уязвимите групи и техните семейства, предоставени през предишния програмен период чрез насърчаване на равните възможности и предоставянето на комплексни услуги за осигуряване на дългосрочна грижа в общността или в домашна среда.
Дейности
  • Дейност: Осигуряване на достъп до интегрирани услуги, според специфичните потребности на човека в неравностойно положение въз основа на индивидуална социална оценка чрез създаване на Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда, в т.ч. подкрепящи и интегрирани междусекторни услуги: В рамките на тази дейност, ще бъде създаден "Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда" като структурно и функционално обособено звено, което ще предоставя услуги за социално включване в общността или в домашна среда за хора с увреждания и техните семейства и хора над 65 г. с ограничения или невъзможност за самообслужване. Екипът ще работи по предварително утвърден от Ръководителя на проекта график и съобразно действащото законодателство и разработени вътрешни правила. Потребителите ще получат гъвкави и надеждни услуги, съответстващи на индивидуалните им потребности. Центърът ще предоставя интегрирани социални и здравни услуги, посредством които от една страна ще се осигури заетост на безработни лица в трудоспособна възраст, а от друга ще се даде възможност на хората с увреждания да избират желания и необходимия асистент. Всеки потребител, съобразно необходимостта си, ще може да ползва различни услуги в центъра, според специфичните нужди на човека в неравностойно положение на основата на индивидуална оценка на потребностите. В зависимост от решението на потребителя е възможно всеки един от предоставящите услуги да отговаря за различни по вид дейности. В Центъра, възрастните хора и лицата с увреждане ще имат гарантирана възможност за избор на услуги и ще им бъде оказвана подкрепа при вземане на решения относно услугата, която в максимална степен отговаря на техните потребности. След извършване на нова оценка на потребностите на ползвателите, като потребители на предоставяните в Центъра услуги ще бъдат включени лицата от целевата група, които ползват услуги по процедура "Нови алтернативи". Услугите ще се реализират в съответствие с утвърдените методиките за предоставяне на социални услуги в общността "Социален асистент", "Личен асистент" и "Домашен помощник". Услугите ще са в подкрепа на самостоятелността на потребителя, при изпълняване на ежедневни битови дейности в домашна среда. Ще се предоставят по начин, който зачита достойнството и личното пространство на потребителя и се съобразяват с начина му на живот. Поверителността на личните данни е гарантирана в съответствие с изискванията на Закона за защита на личните данни и етичните принципи в дейността на помагащите професии. Услугите ще се предоставят след оценка на потребностите на потенциалния потребител. Оценката на потребностите ще се извършва от професионалисти с участието на потенциалния потребител. Въз основа на направената оценка в плана за предоставяне на услугата ще се разписват конкретни дейности, които ще са насочени към постигане на най-пълно задоволяване на индивидуалните потребностите на конкретния потребител и ще се актуализира веднъж на шест месеца. Следва сключване на договор регламентиращ правата и задълженията на доставчика и потребителя на социалната услуга и изготвяне на индивидуален план за предоставяне на услугата описващ дейностите, които доставчикът се ангажира да извършва за удовлетворяване на индивидуалните специфични потребности на потребителя. Индивидуалният план за грижа на лицата, ползващи социални услуги ще се изготвя от специалисти в екипа на Центъра, които ще посещават дома на пациента, за да определят нуждите му и да предложат оптимален план за извършване на услугата., Договорена стойност: 426 307.00 , Отчетена стойност: 421 967.14
  • Дейност: Обучение на персонала на "Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда" за предоставяне на услугите: В обхвата на дейността се предвижда провеждане на Обучение на персонала на "Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда" за предоставяне на услугите, в т.ч.: - Въвеждащо обучение - само за лица, които не са преминали същото обучение по други процедури финансирани по ОП РЧР и/или други програми и проекти независимо от източника на финансиране. - Поддържащо или специализирано обучение - за лицата, които вече са преминали въвеждащо обучение. Потребностите от поддържащо обучение на асистентите и помощниците на Центъра ще се идентифицират поне веднъж годишно по време на оценката на персонала и се включват в програмата за развитие и обучение на персонала. Обучението на екипа на центъра ще бъде осъществено от външен доставчик след избор съгласно правилата на ЗОП, при спазване на изискването за максимално допустима цена до 10 лв. на лице на ден., Договорена стойност: 1 050.00 , Отчетена стойност: 1 048.60
  • Дейност: Предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране и супервизия на персонала, предоставящ социални услуги: Дейността е в съответствие с утвърдените методически указания за предоставяне на социални услуги в общността свързани с изискването за осигуряване на консултиране на персонала, както и психологическа подкрепа в кризисни ситуации. Работата с уязвими групи често води до професионално прегаряне, за избягването на което помагащият професионалист има нужда от професионална подкрепа за преодоляване на проблема. Супервизията представлява форма на планирана помощ, предоставяна от специалист или експерт със сходна практика и професия и цели проследяване и проверяване на работата на супервизирания. С цел да се гарантира интегриран подход при предоставянето на услугите в Центъра ще бъде изграден мултидисциплинарен екип от експерти с различен профил на компетентността си. Разходите за възнаграждения на специалистите са планирани в бюджетно перо I. РАЗХОДИ ЗА ПЕРСОНАЛ, 2. Разходи за трудови възнаграждения и възнаграждения, определени по реда на ЗДСл на физическите лица, вкл. осигурителните вноски, начислени за сметка на осигурителя върху договореното възнаграждение съгласно националното законодателство и при спазване на раздел III т. 1, раздел V т. 1 и раздел VI от Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020 наети за: - предоставяне на психологическа подкрепа на персонала, предоставящ социалната услуга и психологическа и/или мотивационна подкрепа на потребителите на услугата; - консултиране и супервизия на персонала предоставящ социалната услуга; - разработване на правила/методология за дейността на услугата; - предоставяне на специализирани услуги в центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда; - оценка на потребностите на лицата от целевата група. ( фонд: ЕСФ , режим на финансиране: Неприложимо , допустим)., Договорена стойност: 16 590.00 , Отчетена стойност: 8 492.03
  • Дейност: Мотивационна и психологическа или друг тип подкрепа за потребителите на услугите според тяхната индивидуална потребност: Дейността ще се обезпечава от специалист, който ще предоставя индивидуални консултации на потребителите на услугите според тяхната индивидуална потребност, както и ще организират фокус групи, в които хора с определен проблем ще получат разбиране и подкрепа. Като място за предоставяне на консултациите ще се използва Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда. Разходите за възнаграждения на специалиста са планирани в бюджетно перо I. РАЗХОДИ ЗА ПЕРСОНАЛ, 2. Разходи за трудови възнаграждения и възнаграждения, определени по реда на ЗДСл на физическите лица, вкл. осигурителните вноски, начислени за сметка на осигурителя върху договореното възнаграждение съгласно националното законодателство и при спазване на раздел III т. 1, раздел V т. 1 и раздел VI от Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020 наети за: - предоставяне на психологическа подкрепа на персонала, предоставящ социалната услуга и психологическа и/или мотивационна подкрепа на потребителите на услугата; - консултиране и супервизия на персонала предоставящ социалната услуга; - разработване на правила/методология за дейността на услугата; - предоставяне на специализирани услуги в центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда; - оценка на потребностите на лицата от целевата група. ( фонд: ЕСФ , режим на финансиране: Неприложимо , допустим)., Договорена стойност: 2 075.00 , Отчетена стойност: 22 812.27
  • Дейност: Разработване на Правила за дейността на "Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда": Дейността има за цел да осигури ефективното функциониране на "Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда". В тази връзка отговорностите на назначения в Центъра, Асистент методик обхващат освен изготвянето Правила за дейността на Центъра, също и оказване на подкрепа на методическата работа на останалите специалисти. Участва в дейности свързани с: разработването на длъжностни характеристики; разработване на вътрешни документи; контрол на качеството на предоставяните услуги; проучване и мултиплициране на положителния опит на други звена със сходна дейност; ще прави преглед на необходимостта от обучение на персонала; оценка ефекта от проведените обучителни форми; да прави предложения за подобряване на работата в Центъра и др. Разходите за възнаграждения на специалиста са планирани в бюджетно перо I. РАЗХОДИ ЗА ПЕРСОНАЛ, 2. Разходи за трудови възнаграждения и възнаграждения, определени по реда на ЗДСл на физическите лица, вкл. осигурителните вноски, начислени за сметка на осигурителя върху договореното възнаграждение съгласно националното законодателство и при спазване на раздел III т. 1, раздел V т. 1 и раздел VI от Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020 наети за: - предоставяне на психологическа подкрепа на персонала, предоставящ социалната услуга и психологическа и/или мотивационна подкрепа на потребителите на услугата; - консултиране и супервизия на персонала предоставящ социалната услуга; - разработване на правила/методология за дейността на услугата; - предоставяне на специализирани услуги в центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда; - оценка на потребностите на лицата от целевата група. ( фонд: ЕСФ , режим на финансиране: Неприложимо , допустим)., Договорена стойност: 2 075.00 , Отчетена стойност: 2 117.79
  • Дейност: Дейности за текущ ремонт, обзавеждане и оборудване на "Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда": Дейността е свързана с осигуряване на материално - техническото, административното и документалното обслужване на "Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда". С решение на Общински съвет Хасково за създаването на новия Център е предоставена една стая за провеждане на дейността, както и за изготвяне и съхраняване на документация свързана с досиетата на потребителите. Помещението и предвиденото оборудване ще се използва за предоставяне на мултидисциплинарните социални услуги свързани с психологически и социални консултации на потребителите. В него ще бъдат позиционирани работните места на главния социален работник и членовете на екипа за предоставяне на услугите на място. Достъпът за трудноподвижни хора и хора с увреждания до Центъра е осигурен с асансьор. Предвижда се вътрешен ремонт на стая, намираща се на втори етаж в сграда на Бизнесцентър 2. Строително - монтажните работи включват изпълнението на довършителни работи като подмяна на дограма, бояджийски работи, настилки, подмяна на осветителни тела, контакти и ключове. Изброените видове строително - монтажни работи попадат в условията на чл.151 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и за тях не се изисква разрешение за строеж. За текущия ремонт на помещението е изготвена количествено - стойностна сметка. Изпълнението на строително - ремонтните дейности, както и доставката на посоченото обзавеждане и оборудване ще бъдат възложени на външен изпълнител в съответствие с изискванията на Закона за обществени поръчки (ЗОП)., Договорена стойност: 7 704.00 , Отчетена стойност: 8 859.32
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Движеща част за успешното изпълнение на всеки проект е неговият човешки ресурс. Дейността е пряко свързана с успешната реализация на проекта и постигане на заложените цели и ще се осъществи от сформиран екип за управление на проекта (ЕУП) в състав ръководител на проект, технически сътрудник, счетоводител и юрист и ще изпълнява следните функции: - Обсъждане и оценяване на резултатите от изпълнението на проекта; - Изготвяне на финансови доклади, следене на изпълнението на отделните дейности по проекта; - Осъществяване на комуникация и кореспонденция с УО във връзка с реализацията на Проекта; - Подготвяне и презентиране на необходимите доклади; - Създаване на подходящите условия за мониторинг на проекта; - Поддържане на ясни, толерантни и прозрачни отношения между заинтересованите страни; - Изготвяне на тръжна документация и спецификация на дейностите (при необходимост). В хода на Проекта ще се осъществява мониторинг на дейностите, в т.ч. контрол по отношение качеството на предоставяне на услугите. В рамките на осъществяване на мониторинга, под формата на доклад ще се отразяват и анализират проведените добри практики с цел последващото им споделяне и мултиплициране. Мониторингът е процес на систематично събиране, анализиране и използване на информация, който е ключов при вземане на управленски решения свързани с изпълнение на проектните дейности. Чрез него се получава информация дали изпълнението съответства на договореното. Наблюдението и оценката ще се осъществяват чрез: - анализ на изпълнението, който ще бъде проследяван чрез наблюдение на напредъка и постигнатите резултати; - анализ на обратната връзка както между членовете на екипа, така и между екипа и останалите участници в дейностите, с което ще се избегнат грешките и проблемите в комуникацията; - периодично ще бъде провеждан преглед на документацията, т.к. тя представлява основен източник на информация за степента на развитието., Договорена стойност: 43 299.00 , Отчетена стойност: 39 215.82
  • Дейност: Информиране и публичност: Дейността предвижда постигане на оптимална информираност на широката общественост относно дейностите и целите на Проекта. В тази връзка ще бъде изготвен комуникационен план за осведомяване и получаване на обратна връзка със заинтересованите лица и страни. При изпълнението на всички проектните дейности (където е преложимо), изрично ще се оказва съфинансирането от ЕС. Обществеността ще бъде информирана за реализацията и напредъка по Проекта чрез публикации на уеб - сайта на Община Хасково, в т.ч. кратко описание на Проекта, информация за дейностите, целите и резултатите. Ще бъдат изготвени плакати (формат А 3) с информация за финансовата подкрепа от ЕС, които ще бъдат поставени на видно за обществеността места. Във всеки документ свързан с изпълнението на Проекта, в т.ч. присъствени списъци, писма, бланки или др. се посочва източника на предоставяне на финансирането. Изготвяните по Проекта печатни материали ще бъдат надлежно визуализирани с цел посочване на източника на получената финансова подкрепа. Дейността е изцяло съобразена с изискванията на "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020". Изготвянето на всички информационни материали ще бъдат възложени на външен изпълнител в съответствие с изискванията на Закона за обществени поръчки (ЗОП)., Договорена стойност: 900.00 , Отчетена стойност: 390.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: "ИКОМ ИНТЕЛЕКТ - ХАСКОВО" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 048.60 , Отчетена стойност**: 1 048.60
  • Изпълнител: Ив Пак 1 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 420.95 , Отчетена стойност**: 420.95
  • Изпълнител: СК "Темида", Договорена стойност по проекта*: 2 535.22 , Отчетена стойност**: 2 535.20
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 1 660.00 , Отчетена стойност**: 1 657.22
  • Изпълнител: Димитър, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Стоян, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Копилик" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 883.84 , Отчетена стойност**: 435.56
  • Изпълнител: Златка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Компютър Консулт ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 690.80 , Отчетена стойност**: 1 409.00
  • Изпълнител: "ТЕРМОВАТ-БГ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 619.20 , Отчетена стойност**: 516.00
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 390.00 , Отчетена стойност**: 390.00
  • Изпълнител: "Техноплам-инженеринг" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 197.72 , Отчетена стойност**: 3 498.10
  • Изпълнител: ЕВН България Електроразпределение ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 2 203.68 , Отчетена стойност**: 687.69
  • Изпълнител: ЕНЕРГИЙНА ФИНАНСОВА ГРУПА АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 159.85
  • Изпълнител: Спасимира, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Ани и синове" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 188.00 , Отчетена стойност**: 990.00
  • Изпълнител: Деляна, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "МОБИЛТЕЛ" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 1 501.92 , Отчетена стойност**: 1 163.60
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Участници с увреждания и участници над 65г. в невъзможност за самообслужване, с подобрен достъп до услуги, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 92.00 , Целева стойност: 200.00 , Достигната стойност: 214.00
Индикатор 2 Лица с увреждания и лица над 65 г. в невъзможност за самообслужване, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 92.00 , Целева стойност: 200.00 , Достигната стойност: 214.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 500 000.00 BGN
БФП 500 000.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 499 998.60 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Tелефонни услуги, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Tелефонни услуги
    Изпълнител: "МОБИЛТЕЛ" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 501.92
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Дейности по осигуряване на публичност и комуникация по обособени позиции, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: ОП 2
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 390.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Деляна Николова Жекова-Иванова, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Деляна Николова Жекова-Иванова
    Изпълнител: Деляна
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Димитър Иванов Митрев , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Димитър Иванов Митрев
    Изпълнител: Димитър
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на климатична техника, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на климатична техника
    Изпълнител: "ТЕРМОВАТ-БГ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 619.20
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Хасково, общински предприятия и второстепенни разпоредители с бюджет, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Хасково, общински предприятия и второстепенни разпоредители с бюджет
    Изпълнител: СК "Темида"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 535.22
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: ДОСТАВКА НА НЕТНА ЕЛЕКТРИЧЕСКА ЕНЕРГИЯ НИСКО НАПРЕЖЕНИЕ НА БАЗА СТАНДАРТИЗИРАНИ ТОВАРОВИ ПРОФИЛИ ОТ ИЗПЪЛНИТЕЛ, КООРДИНАТОР НА БАЛАНСИРАЩА ГРУПА, ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА ХАСКОВО, Прогнозна стойност: 1 547 000.00
  • Обособена позиция 1: ДОСТАВКА НА НЕТНА ЕЛЕКТРИЧЕСКА ЕНЕРГИЯ НИСКО НАПРЕЖЕНИЕ НА БАЗА СТАНДАРТИЗИРАНИ ТОВАРОВИ ПРОФИЛИ ОТ ИЗПЪЛНИТЕЛ, КООРДИНАТОР НА БАЛАНСИРАЩА ГРУПА, ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА ХАСКОВО
    Изпълнител: ЕНЕРГИЙНА ФИНАНСОВА ГРУПА АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Доставка на обзавеждане за нуждите на служителите на Център за почасово предоставяне на услуги , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на обзавеждане
    Изпълнител: "Ани и синове" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 188.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на оборудване
    Изпълнител: Компютър Консулт ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 690.80
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Ел. енергия , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Ел. енергия
    Изпълнител: ЕВН България Електроразпределение ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 203.68
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Златка Михайлова Караджова, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Златка Михайлова Караджова
    Изпълнител: Златка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Консумативи за офиса , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Консумативи за офиса
    Изпълнител: "Копилик" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 883.84
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Провеждане на въвеждащо и специализирано /поддържащо/ обучение на персонала , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Провеждане на въвеждащо и специализирано /поддържащо/ обучение на персонала
    Изпълнител: "ИКОМ ИНТЕЛЕКТ - ХАСКОВО" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 048.60
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Ремонт на помещение за нуждите на Център за почасово предоставяне на услуги , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Ремонт на помещение за нуждите на Център за почасово предоставяне на услуги
    Изпълнител: "Техноплам-инженеринг" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 197.72
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Спасимира Красимирова Кацарска - Лозева, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Спасимира Красимирова Кацарска - Лозева
    Изпълнител: Спасимира
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Стоян Людмилов Арабаджиев, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Стоян Людмилов Арабаджиев
    Изпълнител: Стоян
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Физическо лице , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Асистент-методик
    Изпълнител: Мария
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 660.00
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: Хигиенни и почистващи препарати, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Хигиенни и почистващи препарати
    Изпълнител: Ив Пак 1 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 420.95

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN