Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0834-C01
Наименование на проекта Просперитет чрез достъп до заетост в застрахователен бизнес
Бенефициент 202159875 Е-КРИЕЙТ ООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 20.07.2016
Дата на стартиране 20.07.2016
Дата на приключване 20.11.2017
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Окръг, Ихтиман, гр.Ихтиман

Описание

Кратко описание на проекта
Чрез настоящото проектно предложение се предприема инициатива за териториално разширяване дейността на фирма “Е-Криейт” ООД с последователно разкриване на нови работни места в две населени места – гр. Ихтиман и гр. София. Сферата на застрахователното и осигурително посредничество се характеризира със значително разрастване през последните години и необходимост от приближаване на услугите до клиента, с което ще се предостави възможност на 4 лица да се включат в качественото обслужване на застрахователните посредници и клиентите. Ще бъдат назначени четирима специалисти застрахователна дейност с осигурени нови работни места в отделните регионални офиси. За надеждното профилиране на служителите в конкретна сфера на обслужване ще се организира чуждоезиково обучение за всички новоназначени лица по английски език. Ще бъдат обхванати 75% представители на групата безработни или неактивни младежи до 29 години и 25% неактивни лица от останалите възрастови групи. 
За всеки новоназначен служител ще се осигури достъпно и надлежно оборудвано работно място, така че да се улесни навлизането му в работния процес и по-нататъшното усъвършенстване на заеманата позиция. Ще се осигурят условия за безопасен труд и ще се закупи компютърно и офис оборудване и обзавеждане, както и софтуерни продукти за работа в онлайн среда. След края на проекта ще се гарантира устойчивост на постигнатите резултати чрез запазване на поне половината от създадените работни места.
Дейности
  • Дейност: Нови работни места в "Е-Криейт" ООД за безработни или неактивни лица за период от 12 месеца: Дейността ще стартира с качествен подбор на безработни или неактивни лица за назначаване на 4 лица на длъжност “Специалист застрахователна дейност” в “Е-Криейт” ООД. Ще се публикуват съобщения, обяви в социални и специализирани интернет медии с цел достигане до по-голяма група бенефициенти. Ще се подадат заявки за подбор и в Дирекции Бюра по труда в двете населени места с оглед включване на безработни лица и регистрирани младежи, търсещи трудова реализация. Ще се подберат 3 лица от групата на младежи до 29 години и 1 лице над 30 годишна възраст, неработещи, неучащи и икономически неактивни. Ще се изисква лицата да притежават минимум завършено основно образование с оглед заемане на позицията. С подбраните лица ще се сключат трудови договори за период от 1 година, ще се попълнят длъжностни характеристики, ще се оформят лични досиета на служителите и ще се попълват месечни отчети за свършена работа. Дейността ще включва подготвителен етап от 3 месеца и реално изпълнение - назначаване на новите служители на 8-часов трудов договор за период от 12 месеца. Новоназначените лица ще спомогнат за развитието на два нови офиса на компанията в гр. София и гр. Ихтиман, където ще се назначат и разпределят четиримата нови служители. Те ще бъдат последователно въведени в спецификата на работното място, ще боравят с документи, ще съдействат за обслужване на клиентите, тяхното консултиране в предлагането на различни застрахователни продукти, ще сътрудничат в предоставянето на информация, връзка с колеги и други посредници. В своята работа специалистите ще поддържат контакти с колеги от различни финансови институции, с брокерски къщи и други лица. Новоназначените лица ще бъдат въведени поетапно в ползваните нормативни актове в областта на банковото дело, застраховането и социалното осигуряване; в използването правилно на понятия в застрахователната сфера; ще опознаят организацията, дейностите и технологията на процесите в банковото дело, застраховането и социалното осигуряване; ще трябва да спазват правилата за съставяне, обработване, сортиране, съхранение и архивиране на документи, правилната организация на документооборота във финансова институция и застрахователното дружество; ще се запознаят с отчетността в банковото, застрахователното и осигурителното дело. След приключване на проекта ще бъдат запазени поне 50% от създадените работни места за период от минимум 12 месеца, като създаденият екип ще продължи работата на разработените офиси на застрахователната компания. При създаването на новите работни места ще се ползват услугите на служба по трудова медицина за разработване на оценка на риска и обслужване на новоназначения персонал с оглед разширяване на офиси, промяна в броя на работните места и новите изисквания за безопасност на работа., Договорена стойност: 40 354.96 , Отчетена стойност: 39 803.17
  • Дейност: Предоставяне на обучение по ключови компетенции – чужд език: Дейността ще стартира с внимателен подбор на обучаваща организация, която да проведе обучение по ключови компетентности за новоназначените лица с цел придобиване на познания по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” – Английски език. Всички нови 4 (четири) служители ще бъдат включени в три нива на чуждоезиково обучение с цел унифициране на знанията им от гледна точка на необходима терминология и подобряване на техните компетенции за справяне със задълженията си на новите позиции. Обучението ще бъде в рамките на 300 уч.ч., разпределени в 140 уч.ч. теория и 160 уч.ч. практически упражнения. Предварително всяко лице ще попълни входящ тест за определяне на нивото на знания по чуждия език, предоставен от обучаващата организация. В края на езиковия курс всеки успешно завършил курсист ще получи Сертификат за защитени три нива на чуждоезиково обучение. Общата продължителност на дейността е в рамките на 10 месеца и включва организационна подготовка от два месеца и осем месеца провеждане на обучение по ключовите компетенции за четирите новоназначени лица. Езиковите познания са условие за комуникация и коректно обслужване на чуждестранни клиенти и инвеститори, с които “Е-Криейт” ООД има договорни отношения. Езиковите компетенции ще спомагат на служителите да разчитат с по-голяма яснота общи и специфични условия по застрахователните събития, да боравят с различни типове информационни системи в областта на осигуряването, за калкулират данни, да генерират справки и ползват подходящите програмни продукти за целта. Допълнително знанията по работно ниво на английски език са необходими за комуникация с чуждестранните клиенти на фирмата, както и за неофициален превод на оферти и застрахователни сертификати на английски в тяхна полза. Придобитите познания по чуждия език ще олеснят контактите с патньори и контрагенти, представители на европейски държави, ще се даде възможност за участия в мероприятия в съответната компания с международна дейност в областта на застраховането и осигуряването. В края на обучението Специалистите ще получат Сертификат за придобитата компетентност по чужд език - английски., Договорена стойност: 2 800.00 , Отчетена стойност: 2 100.00
  • Дейност: Доставка на офис оборудване, обзавеждане, инвентар и софтуерни продукти за подсигуряване на новите работни места: Създаването на новите работни места в “Е-Криейт” ООД е свързано с подбор и назначаване на нови служители, тяхното мотивиране за работа и своевременно въвеждане в правила и норми, но за осъществяване на оперативните задължения и поемане на отговорностите за длъжността Специалист застрахователна дейност са необходими и значителни инвестиции в офис оборудване, обзавеждане на самостоятелни работни места, компютърно подсигурени с необходимата техника и периферни утройства. От друга страна, разширяването на бизнеса в две населени места изисква, освен сформиране на качествен екип, така и създаването на благоприятни условия за труд. За подсигуряване на новите работни места и съгласно спецификата на заеманата длъжност ще се закупи обзавеждане за всеки от офисите – работно бюро за всяко новоназначено лице с работен и клиентски стол, шкаф-контейнер и шкаф с етажерка. Работното място предполага комплексно обзавеждане на лицето заедно с място за обслужване на клиента. Ще се закупят 4 броя преносими компютри за всеки нов служител, с инсталирани операционна система, офис пакет и антивирусен софтуер, необходими за качествената дейност и сигурността в боравенето с дигитални данни на клиенти. Предвижда се доставка на компютърна периферия – всяко работно място трябва да разполага освен с мрежово свързан преносим компютър и с устройства за обработване и изпращане на документи. Ще се доставят три скенера и три лазерни принтера, които да подпомагат специалистите при работа с потенциални клиенти - разпечатване на документи, оферти, договори, копиране на данни и пренасочване. За навременната и бърза комуникация с клиенти и вътре между различните нива и офиси на организацията се предвижда закупуването на интернет сайт с организационен софтуер за двата офиса на компанията – гр. Ихтиман и гр. София. Цялото оборудване ще бъде застраховано за периода на проекта с цел гарантиране на неговата цялост и сигурност. Горепосоченото описано оборудване е необходимо във връзка с разширяване на дейността и създаването на устойчиви работни места. Изброеното оборудване ще спомогне за мотивиране на специалистите за икономическа активност, за ефективното и качествено обслужване, спазването на кратки срокове при застрахователната дейност, а и ще послужи за създаване на професионална техническа база за новообучените специалисти, боравейки със съвременна техника, докато надграждат своите профеисонални умения. , Договорена стойност: 22 606.80 , Отчетена стойност: 21 381.80
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Дейността по организация и управление на проекта има за цел да се постигне ефективен процес и синхрон между сформирания екип и ръководството на кандидата за осъществяване последователно и в логическа свързаност всяка от планираните дейности, което да доведе до успешно постигане на заложените резултати и индикатори. Дейността ще продължи през периода на целия проект и ще стартира със сформиране на екип за организация и управление и подписване на договори с конкретни изпълнители на длъжностите – ръководител проект в лицето на управителя на дружеството и счетоводител проект. Предвижда се счетоводната дейност по проекта да бъде възложена на избран изпълнител, специализиран в счетоводните услуги. Периодично ще се провеждат оперативни събрания за преглед на стартирали и приключили дейности по време на изпълнението на проекта, ще се съблюдават планираните индикатори и ще се провежда вътрешен мониторинг с цел оценка на напредъка и постигане на крайните резултати. Ще се попълват месечни отчети за свършена работа, които ще се обобщават ежемесечно от ръководител проект с цел обратна връзка от разпределяне на задължения и отговорности в рамките на отделните дейности. Ще се подготви и стартира график за изпълнение на отделни процедури за осъществяване на доставки и услуги с оглед спазване на ПМС 118 и изискванията на Ръководството за изпълнение на проекта. Ще се изготвят месечни справки за дейностите и разходите по проекта с цел наблюдаване на напредъка и ще се подготвят междинни и финален отчет по проекта. Ще се поддържа връзка с Договарящия орган и ще се подпомага администрирането и правилното изпълнение на проекта, съгласно изискванията и действащите нормативи. , Договорена стойност: 7 428.80 , Отчетена стойност: 7 564.30
  • Дейност: Визуализация и публичност по проекта: Дейността ще обхване целия период от реализацията на проектното предложение, тъй като елементите на информиране са застъпени във всяка една планирана дейност. Със стартиране на проекта ще се създадат условия за публичност на осигурената подкрепа от ЕС и ЕСФ, спазвайки изискванията за визуализация и публичност, информация и комуникация по ОП РЧР. Ще се подбере, съгласно ПМС 118, подходяща организация, която да разработи информационни материали по проекта, планирани в настоящата дейност, с логата на ЕС и ОП РЧР, слоган “Една посока, много възможности”, данни за период на изпълнение и стойност на проекта. Върху закупеното оборудване и обзавеждане ще се поставят самозалепващи стикери за обозначаване на осигурената подкрепа от ЕС, общото лого на програмния период 2014-2020 и номера на договора за БФП. По време на набиране на кандидати за работа и желаещи да се включат в проектните дейности ще се разпространяват информационни плакати и флаери, а по време на изпълнението на отделните дейности ще се организира публикуването на прес-съобщения в интернет медии с данни на проекта и осигуреното финансиране, които ще подпомагат за упешното разпространение на информация за дейностите по проекта сред по-широк кръг заинтересовани страни – компании, брокери, инвеститори, агенции, институции, клиенти и други. Ще се разработят два банера за всеки от офисите с новоназначените специалисти за отразяване на одобрения проект и предприетите финансирани действия по назначаването и обучението на новите служители, давайки пример за успешна практика в разширяване на бизнеса чрез създаване на нови подкрепени работни места, осигурената подкрепа на младежи за социално включване и трудова заетост с перспективи за личностно развитие, а от друга страна успешен подход за реализация, усъвършенстване на познания за успешно встъпване в работната среда. Всички документи, произтичащи от проекта ще бъдат визуализирани с логата на ЕС и единното лого на програмния период., Договорена стойност: 1 335.36 , Отчетена стойност: 1 334.88

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: СТЕМО ООД, Договорена стойност по проекта*: 7 496.27 , Отчетена стойност**: 9 721.89
  • Изпълнител: БЕЗОПАСЕН ТРУД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 160.00 , Отчетена стойност**: 160.00
  • Изпълнител: ДЗИ - ОБЩО ЗАСТРАХОВАНЕ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 125.03 , Отчетена стойност**: 125.03
  • Изпълнител: ДЪ ВАЙКИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 7 800.00
  • Изпълнител: А.П.М. - КРЕАТИВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 640.00 , Отчетена стойност**: 2 640.00
  • Изпълнител: Кабината БГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 100.00 , Отчетена стойност**: 2 100.00
  • Изпълнител: МК ОФИС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 364.30
  • Изпълнител: Когито-68 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 334.88 , Отчетена стойност**: 1 334.88
  • Изпълнител: Емилия, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 060.00
  • Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 734.88
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 3.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 5.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 74 525.92 BGN
БФП 74 525.92 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 71 288.72 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Избор на доставчик за обучение по ключова компетентност - английски език за 4 лица, назначени по проект BG05M9OP001-1.003-0834-С01 „Просперитет чрез достъп до заетост в застрахователния бизнес”, Прогнозна стойност: 2 800.00
  • Обособена позиция 1: Избор на доставчик за обучение по ключова компетентност - английски език за 4 лица, назначени по проект BG05M9OP001-1.003-0834-С01 „Просперитет чрез достъп до заетост в застрахователния бизнес”
    Изпълнител: Кабината БГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 100.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на доставчик на софтуерни продукти за подсигуряване на 4 нови работни места по проект BG05M9OP001-1.003-0834-С01 „Просперитет чрез достъп до заетост в застрахователния бизнес”, Прогнозна стойност: 1 660.00
  • Обособена позиция 1: Избор на доставчик на софтуерни продукти за подсигуряване на 4 нови работни места по проект BG05M9OP001-1.003-0834-С01 „Просперитет чрез достъп до заетост в застрахователния бизнес”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Набиране на ценови предложения за избор на доставчик на офис консумативи и материали във връзка с организация и управление на проект BG05M9OP001-1.003-0834-С01 „Просперитет чрез достъп до заетост в застрахователния бизнес” по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз., Прогнозна стойност: 324.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на офис консумативи и материали във връзка с организация и управление на проект BG05M9OP001-1.003-0834-С01 „Просперитет чрез достъп до заетост в застрахователния бизнес” в рамките на периода от 12.09.2016г. до 19.11.2017г. Номер Наименование на консумативите и материалите Единица мярка Количество 1 Класьори А4- 5см. с механизъм брой 12 2 Копирна хартия А4 пакет 12 3 Папка джоб 100 бр. PVC пакет 6 4 Папка А4 PVC брой 20 5 Тонер - пълнене брой 4 6 Телбод брой 2 7 Перфоратор брой 2 8 Разделители брой 20 9 Кламери пакет 4 10 Химикалки брой 4 11 Автоматичен молив брой 4
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Набиране на ценови предложения за избор на доставчик/доставчици на офис оборудване, обзавеждане, инвентар и софтуерни продукти за подсигуряване на 4 нови работни места по проект BG05M9OP001-1.003-0834-С01 „Просперитет чрез достъп до заетост в застрахователния бизнес” по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз., Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Бюра работни
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Работни столове
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Клиентски столове
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Шкаф-контейнери
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 5: Шкаф с етажерка
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 6: Преносими компютри
    Изпълнител: СТЕМО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 496.27
  • Обособена позиция 7: ОС Windows 7
    Изпълнител: СТЕМО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 496.27
  • Обособена позиция 8: Office пакет
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 9: Антивирусен софтуер
    Изпълнител: СТЕМО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 496.27
  • Обособена позиция 10: Скенер
    Изпълнител: СТЕМО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 496.27
  • Обособена позиция 11: Лазерен принтер
    Изпълнител: СТЕМО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 496.27
  • Обособена позиция 12: IP телефон
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 13: Мобилен телефон
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Набиране на ценови предложения за избор на Служба по трудова медицина по проект BG05M9OP001-1.003-0834-С01 „Просперитет чрез достъп до заетост в застрахователния бизнес” по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз., Прогнозна стойност: 160.00
  • Обособена позиция 1: Избор на Служба по трудова медицина за обслужване на 4 нови работни места по професия „Специалист застрахователна дейност“ по проект BG05M9OP001-1.003-0834-С01 „Просперитет чрез достъп до заетост в застрахователния бизнес” Извършване на всички необходими процедури и замервания съгласно Закона за Здравословни и Безопасни Условия на Труд с изготвяне на всички необходими документи пред Инспекция по труда.
    Изпълнител: БЕЗОПАСЕН ТРУД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 160.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на застрахователни услуги на доставено офис оборудване и инвентар, свързани с целите на проект BG05M9OP001-1.003-0834-С01 „Просперитет чрез достъп до заетост в застрахователния бизнес”, Прогнозна стойност: 360.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на застрахователни услуги на доставено офис оборудване и инвентар, свързани с целите на проект BG05M9OP001-1.003-0834-С01 „Просперитет чрез достъп до заетост в застрахователния бизнес”
    Изпълнител: ДЗИ - ОБЩО ЗАСТРАХОВАНЕ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 125.03

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN