Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-5.001-0005-C01
Наименование на проекта Изграждане на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства в гр. Карнобат
Бенефициент 000057026 ОБЩИНА КАРНОБАТ
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 22.11.2017
Дата на стартиране 22.11.2017
Дата на приключване 04.12.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Бургас, Карнобат, гр.Карнобат

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение предвижда изграждане на дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства в гр. Карнобат чрез ремонт, реконструкция, преустройство, обновяване на сграден фонд, включително прилежащо дворно пространство, както и доставка на оборудване и обзавеждане.
Изпълнението на проекта е предпоставка за създаване на услугата „Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ за територията на общината в изпълнение на Националната стратегия „Визия за деинституционализацията на децата в Република България“.
Дейности
  • Дейност: Дейност 1: Сформиране на екип за управление на проекта. Управление и координация на проекта.: Предвидената дейност се основава на необходимостта от изграждането на ефективен механизъм за организация и координация, който да осигурява успешното реализиране на проекта и ефективното разходване на средствата. Екипът за управление ще има и функции по упражняване на мониторинг на външните изпълнители. Екипът за управление на проекта ще бъде сформиран от служители на община Карнобат и назначени със заповед на кмета на общината. Ще бъдат подписани граждански (трудови) договори, придружени от длъжностни характеристики. Няма да се изпълнява възлагане на външен изпълнител на дейностите по организация и управление на проекта. Ще бъде разработен подробен план график за изпълнение на предвидените в проектното предложение дейности. С цел ефективното изпълнение на дейностите по проекта, екипът ще се състои от: 1. Ръководител на проект; 2. Координатор инфраструктура; 3. Счетоводител. Екипът за изпълнение на проекта ще състави работен план за изпълнението на дейностите по проекта. Планът ще включва разпределение на отговорностите, координиране изпълнението на дейностите и сроковете за тяхното изпълнение. Ще се провеждат месечни работни срещи на екипа и ще се изготвят периодични отчети за напредъка по изпълнението на проекта. Сформирането на екип представлява своеобразна подготовка на дейността. След като тя се извърши ще се премине към същността и изпълнението на дейността, а именно: „Управление и координация на проекта”. Управлението и координацията на проекта включват: - Екипно вземане на решения за действие след оценяване на възможните алтернативи; - Направляване на проекта за постигане на всички заложени резултати и индикатори; - Оценяване заплахите за настъпване на вътрешен или външен риск; - Преодоляване на настъпилите трудности; - Стриктно следене работата на всеки един изпълнител, ангажиран за изпълнението на дадена операция или цяла дейност; - Набиране на информация, анализ и оценка изпълнението на дейността., Договорена стойност: 6 967.00 , Отчетена стойност: 6 769.44
  • Дейност: Дейност 2: Подготовка и провеждане на обществени поръчки.: С оглед спазване на изискванията на ЗОП относно разходване на публични средства и постигане на оптимално изпълнение на целите на проекта ще бъдат подготвени и проведени следните процедури за избор на външни изпълнители: - Избор на изпълнител за изпълнение на Инженеринг - проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор; - Избор на консултант за извършване на оценка на съответствието; - Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор при извършване на строителни и монтажни работи; - Избор на изпълнител за доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане; - Информация и комуникация по проекта. Провеждане на процедури за избор на изпълнители съгласно ЗОП за изброените по-горе обществени поръчки, в зависимост от приложимите процедури за всяка от обществените поръчки. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 3: Информация и комуникация по проекта.: В съответствие с изискванията за осигуряване на информация и визуализация на проекти, финансирани с фондове на ЕС, се предвижда осъществяването на мерки за осигуряване публичността и информирането на обществеността на получената финансова подкрепа от Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. чрез Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР), в съответствие с правилата за комуникация и визуализация, предвидени в Регламент 1303/2013г. на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г., както и с Единният наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейностите за информация и публичност ще се реализират по време на цялата продължителност на проекта, с цел осъществяване широко популяризиране на обществеността относно осъществяваните по проекта дейности и финансовия принос на ЕФРР. За изпълнението на тази дейност от проекта, ще бъде избран изпълнител по реда на ЗОП, който следва да извърши следните дейности: - Организиране на две пресконференции – първата от тях при стартиране на проекта с цел запознаване на обществеността с целите на проекта, и втората при неговото приключване, за да бъде отчетено изпълнението му и да се демонстрират постигнатите резултати; - Два броя публикации в печатни/електронни медии - ще бъдат публикувани периодични информационни съобщения в печатни/електронни медии, отразяващи напредъка в изпълненото на проекта; - Подготвяне и издаване на брошури с тираж от 500 броя, които ще представят проекта и ще съдържат информация за самата Оперативна програма и Европейския фонд за регионално развитие; - Изработка и поставяне на 1 бр. постоянна обяснителна табела при приключване на строителството, в изпълнение на Единният наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., Договорена стойност: 1 500.00 , Отчетена стойност: 1 220.00
  • Дейност: Дейност 4: Инженеринг (проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор), строителен надзор, оценка на съответствието и въвеждане в експлоатация.: Предвидената дейност ще обхваща: 1. Разработване на работен/технически проект. Ще бъде изготвен работен/технически проект за ремонт, реконструкция, преустройство и обновяване на сградата на ул. "Освобождение" №1 в гр. Карнобат, включително прилежащо дворно пространство, предвидена за изграждане на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания. В инвестиционния проект ще бъдат включени части: архитектурна, технологична, конструктивна, електро, ВиК, енергийна ефективност, вертикална планировка, ОВК, ПБЗ. Ще бъде извършено конструктивно обследване на сградата. Проектът ще бъде съобразен с изискванията за осигуряване на достъпна архитектурна среда. 2. След изпълнение на проектирането работния/техническия проект ще бъде оценен от лицензирана фирма – консултант за съответствието му със съществените изисквания на строежа с по реда на чл.169, ал.1, т.6 от ЗУТ и оценки за съответствие по реда на чл.142, ал.6 от ЗУТ. Резултат от дейността е комплексен доклади за оценка на съответствието. 3. Осъществяване на авторски надзор. Ще се упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрената проектна документация и приложимата нормативна уредба. 4. Изпълнение на строително-ремонтни дейности по обновяване и преустройство на сградата, ведно с прилежащото дворно пространство. Предвижда се да бъде изпълнено следното: - изпълнение на СМР по ремонта, обновяването и реконструкцията на сградата - ремонт на покрив, направа ново разпределение на помещенията, подмяна на настилки и облицовки, ремонт на ВиК инсталации, подмяна и изграждане на силнотокова, заземителна, гръмоотводна и слаботокови инсталации; изграждане на отоплителна инсталация; вентилация; - изпълнение на енергоспестяващи мерки, осигуряващи до най-малко клас на енергопотребление "С" - подмяна на дограми, топлоизолация на фасади, покрив и сутерен, изграждане на енергоспестяващо осветление; - изпълнение на мерки, свързани с подобряване на достъпа за децата с увреждания до сградата, в съответствие с Наредба 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда; - благоустрояване на прилежащо дворно пространство - обновяване на настилки, озеленяване и ремонт на ограда. 5. Упражняване на строителен надзор По време на строителството ще бъде упражняван строителен надзор от лицензирана фирма - консултант. Изпълнителят на строителния надзор носи отговорност за законосъобразно започване на строителството, пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, изпълнение на СМР съгласно одобрените технически проекти, годността на строежа за въвеждане в експлоатация. Оказва помощ и пряко участва при техническата подготовка на обекта, съгласно техническия проект. Подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно Наредба №3 на МРРБ за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. След приключване на строително-монтажните работи изготвя окончателен доклад до възложителя община Карнобат. 6. Въвеждане на обекта в експлоатация След изпълнението на СМР, в съответствие с издадените строителни книжа, заверената екзекутивна документация, всички изисквания към строежите съгласно ЗУТ и поднормативната база към него, ще се пристъпи към издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация от главния архитект. Към него се прилага изготвения окончателен доклад за обекта от лицето, упражняващо строителен надзор, акт образец No.15 и др. съгласно изискванията на ЗУТ., Договорена стойност: 306 850.00 , Отчетена стойност: 375 526.72
  • Дейност: Дейност 5: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане.: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за сградата, като част от цялостното и обновяване, Договорена стойност: 40 000.00 , Отчетена стойност: 41 392.20

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: СПЕЦИАЛИЗИРАНИ БИЗНЕС СИСТЕМИ АД, Договорена стойност по проекта*: 4 969.20 , Отчетена стойност**: 4 969.20
  • Изпълнител: БМБ ООД, Договорена стойност по проекта*: 22 667.88 , Отчетена стойност**: 22 667.88
  • Изпълнител: ДЕДАЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 400.00 , Отчетена стойност**: 2 400.00
  • Изпълнител: Теодора, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Станимир, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 13 887.12 , Отчетена стойност**: 13 755.12
  • Изпълнител: КООРДИНАТИ ГРУП 2003 ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 340.00 , Отчетена стойност**: 2 340.00
  • Изпълнител: НАУТИЛУС ДИЗАЙН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 464.00 , Отчетена стойност**: 1 220.00
  • Изпълнител: Дияна, Договорена стойност по проекта*: 1 800.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БУРГСТРОЙ ООД, Договорена стойност по проекта*: 358 800.00 , Отчетена стойност**: 370 786.72
Подизпълнители
  • Подизпълнител: СТРОЙ-КОНТРОЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 370.00
  • Подизпълнител: Ар Ей Пи ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 25 080.00
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация – брой обекти, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 90.00 , Достигната стойност: 90.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 374 205.43 BGN
БФП 374 205.43 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 374 205.43 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 35 880.00 0.00 35 880.00 БУРГСТРОЙ ООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане, Прогнозна стойност: 40 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на специализирано оборудване за лечебна физкултура, рехабилитация и психомоторика
    Изпълнител: БМБ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 22 667.88
  • Обособена позиция 2: Доставка на обзавеждане и мебелировка
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 887.12
  • Обособена позиция 3: Доставка на компютърно оборудване
    Изпълнител: СПЕЦИАЛИЗИРАНИ БИЗНЕС СИСТЕМИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 969.20
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Екип по проекта - външни за организацията, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Дияна Якубович - координатор инфраструктура
    Изпълнител: Дияна
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 800.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Екип по проекта - вътрешни за организацията, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Станимир Ангелов - ръководител проект
    Изпълнител: Станимир
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 2: Теодора Славова - счетоводител
    Изпълнител: Теодора
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на консултант за извършване на оценки на съответствието по реда на чл.169, ал.1, т.6 от ЗУТ и изготвяне на оценки за съответствие по реда на чл.142, ал.6 от ЗУТ., Прогнозна стойност: 2 000.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на оценки за съответствието по реда на чл.169, ал.1, т.6 от ЗУТ и изготвяне на оценки за съответствие по реда на чл.142, ал.6 от ЗУТ.
    Изпълнител: КООРДИНАТИ ГРУП 2003 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 340.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Избор на консултант за упражняване на Строителен надзор при извършване на СМР във връзка с изпълнение на проект "Изграждане на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания в гр. Карнобат"., Прогнозна стойност: 4 000.00
  • Обособена позиция 1: Упражняване на Строителен надзор при извършване на СМР във връзка с изпълнение на проект "Изграждане на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания в гр. Карнобат".
    Изпълнител: ДЕДАЛ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на дейности за информация и комуникация по проект "Изграждане на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания в гр. Карнобат"., Прогнозна стойност: 1 500.00
  • Обособена позиция 1: Изпълнение на дейности за информация и комуникация по проект "Изграждане на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания в гр. Карнобат".
    Изпълнител: НАУТИЛУС ДИЗАЙН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 464.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на инженеринг - проектиране, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор по проект "Изграждане на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания в гр. Карнобат"., Прогнозна стойност: 299 350.00
  • Обособена позиция 1: Изпълнение на инженеринг - проектиране, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор по проект "Изграждане на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания в гр. Карнобат"
    Изпълнител: БУРГСТРОЙ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 358 800.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN