Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFOP001-1.025-0001-C04
Наименование на проекта Надграждане на основните системи на Агенция "Митници" за предоставяне на данни и услуги – БИМИС (фаза 3)
Бенефициент 000627597 АГЕНЦИЯ "МИТНИЦИ"
Източник на финансиране ЕСФ ==> Добро управление
Дата на сключване на договора/заповедта 29.11.2021
Дата на стартиране 01.09.2021
Дата на приключване 31.12.2023
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Изпълнението на глоб. законод. реформа и въвежд. на изцяло ел. общуване между митниците и бизнеса в ЕС представлява трансф. към нов начин на организац. на бизнес процесите в митн. админ. и на функц. на МС като цяло.
Ефективн., опростяв. и улесн.за търговията са най-важн. принципи, залегнали в модерниз. митн.законод. на ЕС - МКС (Регл.(EС) №952/2013 на ЕП и Съвета) и актовете му. Целта е да се рационал. и опростят законодат. и митн.процедури и да се създадат условия за по-ефикасни митн.операции, отг. на съврем. потребности, както и да се осъществи преминав. на митн.органи към работа изцяло в ел. среда, в която не се използв. док. на хартиен носител, и да се ускорят митн.процедури за коректните иконом.оператори. Предвид ангажим. на АМ, произтичащи от Инициативите на ЕС („e-Customs“ и „e-Excise”), Актуал.стратегия за разв. на е-управл. в РБ 2019-2025 и Стратег. на АМ 2021-2024, и в изп. на Сект. страт. „е-Митници“ 2016-2025 и ПК към нея, проектът цели:
•Хармониз. на процесите и нац. ИС, в съотв. с изискв. на ЕС
•Реализ.на ел.онлайн интерфейси за обмен на данни между нац. и европ.ИС
•Подобр.на ел.среда за работа и комуник. с гражданите и бизнеса
•Повишаване на нивото на защита срещу инциденти, рискове и заплахи за мрежовата и информ. сигурност, нивото на резервираност на данните и осиг. на наличност на ИС на АМ
Целите ще се постигнат чрез изп. на Етап5(мерки 5.1, 5.2, 5.3, 5.4 и 5.7) от Фаза3(2021-2023) на ЦО I „Разв. на митн. ИС – БИМИС“ и мярка 3.1 от Етап 3 на Целева област II „Разв. на акцизната ИС – БАЦИС“ от ПК към Сект. страт. „е-Митници“ 2016-2025, мярка 2.2 от Специф. цел II „Развитие на БИМИС в обл. на бизнес процеси, свързани с прилаг.на акцизното законодателство“ и мерки 5.1 и 5.2 от Специф. цел V „Разв. на ИТ инфраструктура, осигуряваща високо ниво на сигурност, бързодействие и гарантирана работоспособност“ от ПK към Сект.страт. „е-Митници“ 2021-2027, посредством реализ. на дейностите, описани във файл "2024.02.29 Кратко описание на проекта_на БГиEN".
Дейности
  • Дейност: „Разв. и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отнош. на Проекти по МКС: Система за контрол на вноса - СКВ2 в.2 (1.19 UCC – Import Control System 2 (ICS2r2), вкл. и Уведомление за пристигане (2.1 UCC Notifications of arrival) върху Cloud арх.“ и „Разв. и въвеждане на ИА на АМ по отнош. на модул „Анализ на риска“(МАР) – отразяване на промените, произтичащи от СКВ 2 в.2 върху Cloud арх.“: Дейността ще изпълни мярка 5.7 по целева област I “Развитие на митническата информационна система – БИМИС 2020“ от Пътната карта към Секторна стратегия „е-Митници“ 2016-2025. Дейността включва: 1. Развитие на Институционална архитектура (ИА) на АМ по отношение на Модул ICS2 Release 2, в изпълнение на Проект по МКС: Система за контрол на вноса - СКВ 2 в.2 (1.19 UCC – Import Control System 2 (ICS2 Release 2)), вкл. и Проект по МКС: Уведомление за пристигане (2.1 UCC Notifications of arrival) върху Cloud арх., в съотв. с Методиката ADM (Architecture Development Method) 2. Въвеждане на ИА на АМ по отношение на Модул ICS2 R2, в изпълнение на Проект по МКС: Система за контрол на вноса - СКВ 2 в.2 (1.19 UCC – Import Control System 2 (ICS2 R2)), вкл. и Проект по МКС: Уведомление за пристигане (2.1 UCC Notifications of arrival) върху Cloud арх., чрез: 2.1 Реализиране на съюзните функционални изисквания произтичащи от Модул ICS2 R2 2.2 Надграждане и внедряване на модул „Нац.приложение на СКВ 2“ (ICS2 R1) с изискванията, произтичащи от Модул ICS2 R2, вкл. и Проект по МКС: Уведомление за пристигане (2.1 UCC Notifications of arrival) върху Cloud арх. 2.3 Запазване функционалността по съществуващата интеграция на модул „Нац.приложение на СКВ 2“ с централната компонента на ICS2 в Общия домейн и при необходимост надграждане на интеграцията с изискванията, произтичащи от Модул ICS2 R2 2.4 Запазване функционалността по съществуващата интеграция на модул „Нац.приложение на СКВ 2“ с модули на БИМИС и при необходимост надграждане на интеграцията с изискванията, произтичащи от Модул ICS2 R2 3. Развитие на ИА на АМ по отношение на модул „Анализ на риска“ (МАР) – отразяване на промените, произтичащи от Проект по МКС: Система за контрол на вноса (СКВ 2 в.2) върху Cloud арх., в съотв. с Методиката ADM 4. Въвеждане на ИА на АМ по отношение на МАР – отразяване на промените, произтичащи от Проект по МКС: Система за контрол на вноса (СКВ 2 в.2) върху Cloud арх., чрез: 4.1.Надграждане и внедряване на МАР – отразяване на промените, произтичащи от Проект по МКС: Система за контрол на вноса (СКВ 2 в.2) върху Cloud арх. 4.2. Запазване функционалността по съществуващата интеграция на МАР с модул „Нац.приложение на СКВ 2“ и при необходимост надграждане на интеграцията с изискванията, произтичащи от Модул ICS2 R2 5. Обучение на 25 служителя на АМ (20 потребители и 5 администратори) за работа с реализираните функционалности по дейността, по отношение на Модул „Нац.приложение на СКВ 2“ (ICS2 R2) 6. Обучение на 25 служителя на АМ (20 потребители и 5 администратори) за работа с реализираните функционалности по дейността, по отношение на МАР. Тази дейност ще допринесе за постигане целите на проекта чрез осигуряване на: - Развитие и въвеждане на ИА на АМ по отношение на Система за контрол на вноса - СКВ 2 в.2 за реализиране на съюзните функционални изисквания, произтичащи от Модул ICS2 R2; -Надграждане и внедряване на модул "Нац.приложение на СКВ 2" -Запазване функционалността по съществуващата интеграция на модул „Нац.приложение на СКВ 2“ с модули на БИМИС и при необходимост надграждане на интеграцията с изискванията, произтичащи от Модул ICS2 R2. -Развитие и въвеждане на ИА на АМ по отношение на МАР – отразяване на промените, произтичащи от проектите по МКС, в съотв. с Методиката ADM -Надграждане и внедряване на МАР – отразяване на промените, произтичащи от Проект по МКС: Система за контрол на вноса (СКВ 2 в.2) върху Cloud арх. -Запазване функционалността по съществуващата интеграция на МАР с модул „Нац.приложение на СКВ 2“ и при необходимост надграждане на интеграцията с изискванията, произтичащи от Модул ICS2 R2 -Обучение на 25 служителя на АМ (20 потребители и 5 администратори) за работа с реализираните функционалности по дейността, по отношение на Модул „Нац.приложение на СКВ 2“ (ICS2 R2) -Обучение на 25 служителя на АМ (20 потребители и 5 администратори) за работа с реализираните функционалности по дейността, по отношение на МАР., Договорена стойност: 2 783 700.00 , Отчетена стойност: 3 166 446.60
  • Дейност: „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на Проект по МКС: Автоматизирана система за износа (AES) – компонент 1 и 2 (1.6 UCC Automated Export System (AES), вкл. и Проект по МКС – Специални режими за износ (2.6 UCC Special procedures harmonisation (EXP)) върху Cloud архитектура“: Дейността ще изпълни мярка 5.2 по целева област I “Развитие на митническата информационна система – БИМИС 2020“ от Пътната карта към Секторна стратегия „е-Митници“ 2016-2025. Дейността включва: 1. Развитие на Институционалната архитектура на АМ по отношение на Митническата автоматизирана система за изнасяне (МАСИ), в изпълнение на Проект по МКС: Автоматизирана система за износа (AES) – компонент 1 и 2 (1.6 UCC Automated Export System (AES), вкл. и Проект по МКС – Специални режими за износ (2.6 UCC Special procedures harmonisation (EXP)) върху Cloud архитектура; 2. Въвеждане на Институционалната архитектура на АМ по отношение Митническата автоматизирана система за изнасяне (МАСИ), в изпълнение на Проект по МКС: Автоматизирана система за износа (AES) – компонент 1 и 2 (1.6 UCC Automated Export System (AES), вкл. и Проект по МКС – Специални режими за износ (2.6 UCC Special procedures harmonisation (EXP)) върху Cloud архитектура, чрез: 2.1 Разработване и внедряване на Митническата автоматизирана система за изнасяне (МАСИ), чрез надграждане на съществуващите функционалности в МИСИ; 2.2 Интеграция между Митническата автоматизирана система за изнасяне (МАСИ) и модул Универсален CCN 1/2 шлюз; 2.3 Интеграция на Митническата автоматизирана система за изнасяне (МАСИ) със системи/модули на БИМИС; 2.4 Интеграция на Митническата автоматизирана система за изнасяне (МАСИ) със системи/модули на ЕС; 2.5 Надграждане на Регистър „Изнасяне“, в съответствие с Приложение Б към Делегиран регламент на Комисията (EC) 2015/2446 от 28 юли 2015 година и към Регламент за изпълнение (ЕС) 2015/2447 на Комисията от 24 ноември 2015. 3. Обучение на 40 служители на АМ (35 потребители и 5 администратори) за работа с реализираните функционалности по дейността. Тази дейност ще допринесе за постигане целите на проекта чрез осигуряване на: - Развитие и въвеждане на Институционалната архитектура на АМ по отношение на Митническата автоматизирана система за изнасяне (МАСИ), в изпълнение на Проект по МКС: Автоматизирана система за износа (AES) – компонент 1 и 2 (1.6 UCC Automated Export System (AES), вкл. и Проект по МКС – Специални режими за износ (2.6 UCC Special procedures harmonisation (EXP)) върху Cloud архитектура“; - Разработване и внедряване на Митническата автоматизирана система за изнасяне (МАСИ), чрез надграждане на съществуващите функционалности в МИСИ; - Интеграция между Митническата автоматизирана система за изнасяне (МАСИ) и модул Универсален CCN 1/2 шлюз; - Интеграция на Митническата автоматизирана система за изнасяне (МАСИ) със системи/модули на БИМИС; - Интеграция на Митническата автоматизирана система за изнасяне (МАСИ) със системи/модули на ЕС; - Надграждане на Регистър „Изнасяне“, в съответствие с Приложение Б към Делегиран регламент на Комисията (EC) 2015/2446 от 28 юли 2015 година и към Регламент за изпълнение (ЕС) 2015/2447 на Комисията от 24 ноември 2015 - Обучение на 40 служители на АМ (35 потребители и 5 администратори) за работа с реализираните функционалности по дейността., Договорена стойност: 3 188 700.00 , Отчетена стойност: 3 164 400.00
  • Дейност: „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на Проект по МКС: Подобряване на новата компютризирана система за транзит (NCTS) етап 5 (1.7 UCC Transit system including NCTS – phase 5) върху Cloud архитектура“: Дейността ще изпълни мярка 5.3 по целева област I “Развитие на митническата информационна система – БИМИС 2020“ от Пътната карта към Секторна стратегия „е-Митници“ 2016-2025. Дейността включва: 1. Развитие на Институционалната архитектура на АМ по отношение на Митническата информационна система за транзит (МИСТ2), в изпълнение на Проект по МКС: Подобряване на новата компютризирана система за транзит (NCTS) етап 5 (1.7 UCC Transit system including NCTS – phase 5) върху Cloud архитектура; 2. Въвеждане на Институционалната архитектура по отношение на Митническата информационна система за транзит (МИСТ2), в изпълнение на Проект по МКС: Подобряване на новата компютризирана система за транзит (NCTS) етап 5 (1.7 UCC Transit system including NCTS – phase 5) върху Cloud архитектура чрез: 2.1 Надграждане и внедряване на Митническата информационна система за транзит (МИСТ2), с цел привеждане в съответствие с новите изисквания, определени в Митническия кодекс на Съюза (МКС), както и с новите изисквания на Конвенцията за общ транзитен режим (КОТ) от 20 май 1987 г., изменена на 28 април 2016 г. и на 05 декември 2017 г.; 2.2 Интеграция между Митническата информационна система за транзит (МИСТ2) и модул Универсален CCN 1/2 шлюз; 2.3 Интеграция на Митническата информационна система за транзит (МИСТ2) със системи/модули на БИМИС; 2.4 Интеграция на Митническата информационна система за транзит (МИСТ2) със системи/модули на ЕС; 2.5 Надграждане на Регистър „Транзит“ в съответствие с Приложение Б към Делегиран регламент на Комисията (EC) 2015/2446 от 28 юли 2015 година и към Регламент за изпълнение (ЕС) 2015/2447 на Комисията от 24 ноември 2015. 3. Обучение на 40 служители на АМ (35 потребители и 5 администратори) за работа с реализираните функционалности по дейността. Тази дейност ще допринесе за постигане целите на проекта чрез осигуряване на: - Развитие и въвеждане на Институционалната архитектура на АМ по отношение на Митническата информационна система за транзит (МИСТ2), в изпълнение на Проект по МКС: Подобряване на новата компютризирана система за транзит (NCTS) етап 5 (1.7 UCC Transit system including NCTS – phase 5) върху Cloud архитектура“; - Надграждане и внедряване на Митническата информационна система за транзит (МИСТ2), с цел привеждане в съответствие с новите изисквания, определени в Митническия кодекс на Съюза (МКС), както и с новите изисквания на Конвенцията за общ транзитен режим (КОТ) от 20 май 1987 г., изменена на 28 април 2016 г. и на 05 декември 2017 г.; - Интеграция между Митническата информационна система за транзит (МИСТ2) и модул Универсален CCN 1/2 шлюз; - Интеграция на Митническата информационна система за транзит (МИСТ2) със системи/модули на БИМИС; - Интеграция на Митническата информационна система за транзит (МИСТ2) със системи/модули на ЕС; - Надграждане на Регистър „Транзит“ в съответствие с Приложение Б към Делегиран регламент на Комисията (EC) 2015/2446 от 28 юли 2015 година и към Регламент за изпълнение (ЕС) 2015/2447 на Комисията от 24 ноември 2015; - Обучение на 40 служители на АМ (35 потребители и 5 администратори) за работа с реализираните функционалности по дейността., Договорена стойност: 2 760 300.00 , Отчетена стойност: 2 736 000.00
  • Дейност: „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на Агенция „Митници“ по отношение на Система за движение и контрол на акцизни стоки (EMCS) Phase 4 и Система за обмен на акцизни данни (SEED) върху Cloud архитектура“: Дейността ще изпълни мярка 3.1 по целева област II "Развитие на акцизната информационна система - БАЦИС 2020" - от Пътната карта към Секторна стратегия „е-Митници“ 2016-2025. Дейността включва: 1. Развитие на Институционална архитектура на Агенция „Митници“ по отношение на Система за движение и контрол на акцизни стоки (EMCS) Phase 4 и Система за обмен на акцизни данни (SEED) върху Cloud архитектура; 2. Въвеждане на Институционална архитектура на Агенция „Митници“ по отношение на Система за движение и контрол на акцизни стоки (EMCS) Phase 4 и Система за обмен на акцизни данни (SEED) върху Cloud архитектура, чрез: 2.1 Разработване и внедряване на промени в модул EMCS с цел привеждане в съответствие с планираните промени в Европейските спецификации в областта на акцизните информационни системи за внедряване на EMCS Phase 4 и SEED за EMCS Phase 4; 2.2 Разработване и внедряване на промени в модул SEED в съответствие с планираните промени в Европейските спецификации в областта на акцизните информационни системи за внедряване на SEED за EMCS Phase 4; 2.3 Разработване и внедряване на промени в модул СУА - Регистрации от БАЦИС, свързани с промените, които ще се въведат от Phase 4 на EMCS и SEED; 2.4 Разработване и внедряване на променени или нови функционалности в модули EMCS и SEED от БАЦИС, идентифицирани в резултат на възникнала бизнес нужда; 2.5 Интеграция на модули EMCS и SEED от БАЦИС със системи/модули на БИМИС; 2.6 Интеграция между EMCS и SEED и модул Универсален CCN 1/2 шлюз; 2.7 Интеграция на модули EMCS и SEED от БАЦИС със системи/модули на ЕС. 2.8 Разработване на 4 бр. нови регистри по ЗАДС във връзка с реализираните промени в модул СУА-Регистрации. 3. Обучение на 30 служители на АМ (24 потребители и 6 администратори). Тази дейност ще допринесе за постигане целите на проекта чрез осигуряване на: - Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на Агенция „Митници“ по отношение на Система за движение и контрол на акцизни стоки (EMCS) Phase 4 и Система за обмен на акцизни данни (SEED) върху Cloud архитектура; - Разработване и внедряване на промени в модул EMCS с цел привеждане в съответствие с планираните промени в Европейските спецификации в областта на акцизните информационни системи за внедряване на EMCS Phase 4 и SEED за EMCS Phase 4; - Разработване и внедряване на промени в модул SEED в съответствие с планираните промени в Европейските спецификации в областта на акцизните информационни системи за внедряване на SEED за EMCS Phase 4; - Разработване и внедряване на променени или нови функционалности в модули EMCS и SEED от БАЦИС, идентифицирани в резултат на възникнала бизнес нужда; - Интеграция на модули EMCS и SEED от БАЦИС със системи/модули на БИМИС; - Интеграция между EMCS и SEED и модул Универсален CCN 1/2 шлюз; - Интеграция на модули EMCS и SEED от БАЦИС със системи/модули на ЕС; - Разработване на 4 бр. нови регистри по ЗАДС във връзка с реализираните промени в модул СУА-Регистрации. - Обучение на 30 служители на АМ (24 потребители и 6 администратори)., Договорена стойност: 3 402 000.00 , Отчетена стойност: 4 416 391.20
  • Дейност: „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на Проект по МКС: Централизирано оформяне на вноса – фаза 1“ (2.10. UCC Centralised Clearance for Import (CCI) phase 1) върху Cloud архитектура”: Дейността ще изпълни мярка 5.1 по целева област I “Развитие на митническата информационна система – БИМИС 2020“ от Пътната карта към Секторна стратегия „е-Митници“ 2016-2025. Дейността включва: 1. Развитие на Институционална архитектура на АМ по отношение на Централизирано оформяне на вноса – фаза 1, в изпълнение на Проект по МКС: Централизирано оформяне на вноса – фаза 1“ (2.10. UCC Centralised Clearance for Import (CCI) phase 1) върху Cloud архитектура“ в съответствие с Методиката ADM (Architecture Development Method); 2. Въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на Централизирано оформяне на вноса – фаза 1, в изпълнение на Проект по МКС: Централизирано оформяне на вноса – фаза 1“ (2.10. UCC Centralised Clearance for Import (CCI) phase 1) върху Cloud архитектура чрез: 2.1 Надграждане и внедряване на Митническата информационна система за внасяне (МИСВ), чрез реализиране на съюзните функционални изисквания по отношение на Централизирано оформяне на вноса – фаза 1; 2.2 Интеграция между Митническата информационна система за внасяне (МИСВ) и модул Универсален CCN 1/2 шлюз; 2.3 Интеграция на Митническата информационна система за внасяне (МИСВ) със системи/модули на ЕС; 2.4 Интеграция на Митническата информационна система за внасяне (МИСВ) със системи/модули на БИМИС. 3. Обучение на 34 служители на АМ (30 потребители и 4 администратори) за работа с реализираните функционалности по дейността. Тази дейност ще допринесе за постигане целите на проекта чрез осигуряване на: - Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на Централизирано оформяне на вноса – фаза 1, в изпълнение на Проект по МКС: Централизирано оформяне на вноса – фаза 1“ (2.10. UCC Centralised Clearance for Import (CCI) phase 1) върху Cloud архитектура“ в съответствие с Методиката ADM (Architecture Development Method); - Надграждане и внедряване на Митническата информационна система за внасяне (МИСВ); - Реализиране на съюзните функционални изисквания по отношение на Централизирано оформяне на вноса – фаза 1; - Интеграция между Митническата информационна система за внасяне (МИСВ) и модул Универсален CCN 1/2 шлюз; - Интеграция на Митническата информационна система за внасяне (МИСВ) със системи/модули на ЕС; - Интеграция на Митническата информационна система за внасяне (МИСВ) със системи/модули на БИМИС. - Обучение на 34 служители на АМ (30 потребители и 4 администратори) за работа с реализираните функционалности по дейността., Договорена стойност: 2 695 400.00 , Отчетена стойност: 3 480 360.00
  • Дейност: „Разв.и въвеждане на ИА на АМ по отнош.на Проект по МКС „Подобряване на нац. система за внос“ – привеждане на МИСВ в съотв. с ревизираното Приложение Б (2.10. UCC National import systems upgrade – adjustment to revised Annex B) и преминаване към Cloud арх., надгр. на засегнатите системи: ММЗУО и Модул „Обмен на информация с общия домейн за целите на наблюдение от ЕК“ и преминаване към Cloud арх.”: Дейността ще изпълни мярка 5.4 по целева област I “Развитие на митническата информационна система – БИМИС 2020“ от Пътната карта към Секторна стратегия „е-Митници“ 2016-2025. Дейността включва: 1. Развитие на Институционална архитектура на АМ по отношение на Проект по МКС „Подобряване на националната система за внос“ – привеждане на МИСВ в съответствие с ревизираното Приложение Б (2.10. UCC National import systems upgrade – adjustment to revised Annex B) и преминаване към Cloud архитектура, надграждане на засегнатите системи: Модул „Митническо задължение и Управление на обезпечението“ (ММЗУО) и Модул „Обмен на информация с общия домейн за целите на наблюдение от ЕК“ (Surveillance) и преминаване към Cloud архитектура; 2. Въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на Проект по МКС „Подобряване на националната система за внос“ – привеждане на МИСВ в съответствие с ревизираното Приложение Б (2.10. UCC National import systems upgrade – adjustment to revised Annex B) и преминаване към Cloud архитектура, надграждане на засегнатите системи: Модул „Митническо задължение и Управление на обезпечението“ (ММЗУО) и Модул „Обмен на информация с общия домейн за целите на наблюдение от ЕК“ (Surveillance) и преминаване към Cloud архитектура, чрез: 2.1 Надграждане и внедряване на Митническата информационна система за внасяне (МИСВ) в съответствие с ревизираното Приложение Б на ДР и РИ; 2.2 Интеграция на Митническата информационна система за внасяне (МИСВ) със системи/модули на ЕС; 2.3 Интеграция на Митническата информационна система за внасяне (МИСВ) със системи/модули на БИМИС; 2.4 Надграждане и внедряване на Модул „Митническо задължение и Управление на обезпечението“ (ММЗУО) в съответствие с ревизираното Приложение Б на ДР и РИ; 2.5 Надграждане и внедряване на Модул „Обмен на информация с общия домейн за целите на наблюдение от ЕК“ (Surveillance) в съответствие с ревизираното Приложение Б на ДР и РИ; 3. Обучение на 34 служители на АМ (30 потребители и 4 администратори) за работа с реализираните функционалности по дейността. Тази дейност ще допринесе за постигане целите на проекта чрез осигуряване на: - Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на Митническата информационна система за внасяне (МИСВ) в изпълнение на Проект по МКС „Подобряване на националната система за внос“ – привеждане на МИСВ в съответствие с ревизираното Приложение Б (2.10. UCC National import systems upgrade – adjustment to revised Annex B) - Преминаване към Cloud архитектура по отношение на МИСВ; - Надграждане на засегнатите системи: Модул „Митническо задължение и Управление на обезпечението“ (ММЗУО) и Модул „Обмен на информация с общия домейн за целите на наблюдение от ЕК“ (Surveillance) и преминаване към Cloud архитектура; - Обучение на 34 служители на АМ (30 потребители и 4 администратори) за работа с реализираните функционалности по дейността., Договорена стойност: 1 209 800.00 , Отчетена стойност: 1 191 600.00
  • Дейност: “Разв. и във. ИА на АМ по отнош. на: „Склад от данни на АМ и справки в информационната платформа Cognos“ и МАР върху Cloud арх., както и надграждане на МИСЗА и СУИТ/ITMS - модул „Калкулатор на Тарик“ и „Система за тарифни квоти“ (TQS)“ – отраз. на промените, произт. от привеждане на МИСВ в съотв. с ревизираното Приложение Б (2.10.UCC National import systems upgrade–adjustment to revised Annex B)“: Дейността ще изпълни мярка 5.4 по целева област I “Развитие на митническата информационна система – БИМИС 2020“ от Пътната карта към Секторна стратегия „е-Митници“ 2016-2025. Дейността включва: 1. Развитие на Институционална архитектура на АМ по отношение на: „Склад от данни на АМ и справки в информационната платформа Cognos“ (Data Warehouse/Cognos) и Модул „Анализ на риска“ (МАР) върху Cloud архитектура, за отразяване на промените, произтичащи от привеждане на МИСВ в съответствие с ревизираното Приложение Б (2.10. UCC National import systems upgrade – adjustment to revised Annex B)“; 2. Въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на: „Склад от данни на АМ и справки в информационната платформа Cognos“ (Data Warehouse/Cognos) и Модул „Анализ на риска“ (МАР) върху Cloud архитектура, за отразяване на промените, произтичащи от привеждане на МИСВ в съответствие с ревизираното Приложение Б (2.10. UCC National import systems upgrade – adjustment to revised Annex B), чрез: 2.1 Надграждане и внедряване на склад от данни на АМ и справки в информационната платформа Cognos (Data Warehouse/Cognos) в съответствие с ревизираното Приложение Б на ДР и РИ; 2.2 Надграждане и внедряване на Модул „Анализ на риска“ (МАР) в съответствие с ревизираното Приложение Б на ДР и РИ. 3. Надграждане на „Система за предоставяне на информация за управленски цели от митнически документи“ (МИСЗА) и „Система за управление на Интегрирана Тарифа / Integrated Tariff Management System“ (СУИТ/ITMS) - модул „Калкулатор на Тарик“ и „Система за тарифни квоти“ (TQS)“ – отразяване на промените, произтичащи от привеждане на МИСВ в съответствие с ревизираното Приложение Б (2.10. UCC National import systems upgrade – adjustment to revised Annex B)“ чрез: 3.1 Надграждане и внедряване на “Система за предоставяне на информация за управленски цели от митнически документи“ (МИСЗА) в съответствие с ревизираното Приложение Б на ДР и РИ; 3.2 Надграждане и внедряване на „Система за управление на Интегрирана Тарифа“ / Integrated Tariff Management System – СУИТ (ITMS), модули Калкулатор на ТАРИК и Система за Тарифни Квоти (TQS) в съответствие с ревизираното Приложение Б на ДР и РИ. 4. Обучение на 35 служители на АМ (30 потребители и 5 администратори) за работа с реализираните функционалности по дейността. Тази дейност ще допринесе за постигане целите на проекта чрез осигуряване на: - Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на: „Склад от данни на АМ и справки в информационната платформа Cognos“ (Data Warehouse/Cognos) и Модул „Анализ на риска“ (МАР) върху Cloud архитектура; - Надграждане на засегнатите системи: „Система за предоставяне на информация за управленски цели от митнически документи“ (МИС3А), „Склад от данни на АМ и справки в информационната платформа Cognos“ (Data Warehouse/Cognos), Модул „Анализ на риска“ (МАР)“ и „Система за управление на Интегрирана Тарифа / Integrated Tariff Management System“ (СУИТ/ITMS) - модул „Калкулатор на ТАРИК“ и „Система за тарифни квоти“ (TQS)“; - Обучение на 35 служители на АМ (30 потребители и 5 администратори) за работа с реализираните функционалности по дейността., Договорена стойност: 1 218 200.00 , Отчетена стойност: 1 200 000.00
  • Дейност: „Доставка, инсталация и интеграция на единно техническо решение за изграждане на Disaster Recovery Center (DRC) за нуждите на Агенция „Митници“ (етап 1)“: Дейността е в изпълнение на мярка 5.1 от Специфична цел V „Развитие на ИТ инфраструктура, осигуряваща високо ниво на сигурност, бързодействие и гарантирана работоспособност“ от Пътната карта към Секторната стратегия „е-Митници“ 2021-2027. Дейността е свързана с развитието на държавния хибриден частен облак (ДХЧО) и включва изграждане и въвеждане в експлоатация на DRC, чрез изпълнението на която ще се постигне: -повишаване нивото на мрежова и информационна сигурност; -повишаване нивото на резервираност на данните; -осигуряване на необходимата ИТ инфраструктура, наличност, капацитет и високо ниво на сигурност на информационните системи на АМ; -гаранция за непрекъснатост на основни бизнес процеси в митническата администрация; -управление на непрекъсваемостта на ИТ услугите. Между МФ и ДАЕУ е сключено Споразумение за ползване на информационно-комуникационна услуга „Колокация“ - № СПОР-1/11.01.2021 г., чиято цел е разполагане на защитен център за резервиране на услуги за обезпечаване на наличността на информационните системи и предоставяне от ДАЕУ на информационно - комуникационна услуга „Колокация“ на МФ и на администрациите на второстепенните разпоредители с бюджет по бюджета на МФ. С изпълнението на дейността ще бъде постигнат индикатор "Проекти за развитие на държавен ХЧО" с целева стойност 1. Тази дейност ще допринесе за постигане целите на проекта, чрез доставка, монтиране и въвеждане в експлоатация техническо оборудване за обезпечаване на първи етап от изграждането на Disaster Recovery Center (DRC) за нуждите на Агенция „Митници“., Договорена стойност: 4 259 508.00 , Отчетена стойност: 4 259 508.00
  • Дейност: „Развитие и поддръжка на ИТ инфраструктурата на АМ, осигуряваща високо ниво на сигурност и наличност на изгражданите информационни системи на АМ, чрез доставка на лицензи и хардуерно оборудване за нуждите на АМ“: Дейността е в изпълнение на мярка 5.2 от Специфична цел V „Развитие на ИТ инфраструктура, осигуряваща високо ниво на сигурност, бързодействие и гарантирана работоспособност“ от Пътната карта към Секторната стратегия „е-Митници“ 2021-2027. При изпълнението на дейността са реализирани следните поддейности: - „Доставка на лицензи за подновяване на поддръжка и права за ползване на автоматизирана система за наблюдение, анализ и управление на събитията, свързани с информационната сигурност на Агенция „Митници” (SIEM) за срок от 12 месеца“; - „Обновяване на автоматизирана система за наблюдение, анализ и управление на събитията свързани с информационната сигурност на Агенция „Митници“ (SIEM) и подновяване на поддръжка за срок от 24 месеца“; - „Доставка на лицензи за поддръжка и права на ползване на решение за управление на ИТ активите за нуждите на Агенция „Митници““; - „Осигуряване на лицензи и поддръжка за система за защита и наблюдение на бази данни - IBM Guardium за 12 месеца“; - „Осигуряване на лицензи и поддръжка за софтуерни продукти за IBM Resilient Soar (Security Orchestration, Automation And Response)“; - Доставка на лицензи и актуализация/продължаване действието на правото на ползване и поддръжка на софтуерни продукти за IBM COGNOS BUSINESS INTELLLIGENCE ANALYTICS“; - „Доставка на лицензи за актуализация/продължаване действието на правото за ползване и поддръжка на софтуерен продукт Windows Server 2019 Standard за 36 месеца“; - „Доставка на лицензи за поддръжка и права за ползване на нови версии на софтуер за резервиране на данни“ - през 2021 г.; - „Доставка на лицензи за право за ползване и поддръжка на програмен продукт Motio Pi Professional“; - „Осигуряване на лицензи за актуализация/продължаване действието на правото на ползване и поддръжка на софтуерни продукти СУБД MS SQL Server за 36 месеца“; - „Осигуряване на лиценз за поддръжка и права за ползване на нови версии на софтуер за резервиране на данни“ - през 2022 г.; - „Осигуряване на лицензи за поддръжка и права за ползване на нови версии на GREX EDIFACT TO XML конвертор за 12 месеца“; - „Oсигуряване на лицензи за софтуерен продукт за Microsoft Core Infrastructure Server Suite Datacenter 2019 with - Software Assurance Package за 36 месеца“; - „Осигуряване на лиценз за поддръжка, актуализации и права за ползване на нови версии на софтуерни продукт Система за одит на промените в АД и Файлови сървъри за 12 месеца“; - „Доставка на дискове за сториджи“; - „Доставка на сървъри“; - „Доставка на таблети“; - „Доставка на комуникационно оборудване“ С реализацията на дейността е постигнато следното: • осигуряване на необходимата ИТ инфраструктура, наличност, капацитет и високо ниво на сигурност на информационните системи на АМ; • гаранция за непрекъснатост на основни бизнес процеси в митническата администрация; • управление на непрекъсваемостта на ИТ услугите; • подобряване на качеството на предоставяните ИТ услуги на икономическите оператори от търговския сектор; • повишаване нивото на резервираност на данните; • осигуряване на киберзащита, за откриване на заплахи, реакция при инциденти и автоматизация на дейностите по мониторинг в областта на ИТ сигурността в АМ. Тази дейност ще допринесе за постигане целите на проекта, чрез доставка на лицензи и хардуерно оборудване за нуждите на АМ, необходими за развитие и поддръжка на ИТ инфраструктурата на АМ, осигуряваща високо ниво на сигурност и наличност на изгражданите информационни системи на АМ., Договорена стойност: 5 664 956.91 , Отчетена стойност: 3 355 371.75
  • Дейност: „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на Агенция „Митници“ по отношение на Система за движение и контрол на акцизни стоки (EMCS) Phase 4.1 и Система за обмен на акцизни данни (SEED) върху Cloud архитектура“: Дейността ще изпълни мярка 2.2 от Специфична цел II „Развитие на БИМИС в областта на бизнес процеси, свързани с прилагането на акцизното законодателство“ - от Пътната карта към Секторна стратегия „е-Митници“ 2021-2027. Дейността включва: 1. Развитие на Институционална архитектура на Агенция „Митници“ по отношение на Система за движение и контрол на акцизни стоки (EMCS) Phase 4.1 и Система за обмен на акцизни данни (SEED) върху Cloud архитектура; 2. Въвеждане на Институционална архитектура на Агенция „Митници“ по отношение на Система за движение и контрол на акцизни стоки (EMCS) Phase 4.1 и Система за обмен на акцизни данни (SEED) върху Cloud архитектура, чрез: 2.1 Разработване и внедряване на промени в модул EMCS с цел привеждане в съответствие с планираните промени в Европейските спецификации в областта на акцизните информационни системи за внедряване на EMCS Phase 4.1 и SEED за EMCS Phase 4.1; 2.2 Разработване и внедряване на промени в модул SEED в съответствие с планираните промени в Европейските спецификации в областта на акцизните информационни системи за внедряване на SEED за EMCS Phase 4.1; 2.3 Запазване на интеграцията на модули EMCS и SEED от БАЦИС с други модули на БАЦИС; 2.4 Запазване на интеграцията на модули EMCS и SEED от БАЦИС със системи/модули на БИМИС; 2.5 Запазване на интеграцията между EMCS и SEED и модул Универсален CCN 1/2 шлюз; 2.6 Запазване на интеграцията на модули EMCS и SEED от БАЦИС със системи/модули на ЕС; 3. Обучение на 30 служители на АМ (24 потребители и 6 администратори). Тази дейност ще допринесе за постигане целите на проекта чрез осигуряване на: - Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на Агенция „Митници“ по отношение на Система за движение и контрол на акцизни стоки (EMCS) Phase 4.1 и Система за обмен на акцизни данни (SEED) върху Cloud архитектура; - Разработване и внедряване на промени в модул EMCS с цел привеждане в съответствие с планираните промени в Европейските спецификации в областта на акцизните информационни системи за внедряване на EMCS Phase 4.1 и SEED за EMCS Phase 4.1; - Разработване и внедряване на промени в модул SEED в съответствие с планираните промени в Европейските спецификации в областта на акцизните информационни системи за внедряване на SEED за EMCS Phase 4.1; - Запазване на интеграцията на модули EMCS и SEED от БАЦИС с други модули на БАЦИС; - Запазване на интеграцията на модули EMCS и SEED от БАЦИС със системи/модули на БИМИС; - Запазване на интеграцията между EMCS и SEED и модул Универсален CCN 1/2 шлюз; - Запазване на интеграцията на модули EMCS и SEED от БАЦИС със системи/модули на ЕС. - Обучение на 30 служители на АМ (24 потребители и 6 администратори). , Договорена стойност: 3 000 000.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: АЙ БИ ЕС - БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 277 515.60 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СМАРТ СИСТЕМС 2010 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 35 100.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СТОУН КОМПЮТЪРС АД, Договорена стойност по проекта*: 323 040.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АМА КЛАУД КОНСУЛТИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 183 084.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ТЕЛЕЛИНК БИЗНЕС СЪРВИСИС ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 2 082 171.75 , Отчетена стойност**: 2 082 171.75
  • Изпълнител: Гравис България АД АД, Договорена стойност по проекта*: 17 529 600.00 , Отчетена стойност**: 16 760 880.00
  • Изпълнител: СИЕНСИС АД, Договорена стойност по проекта*: 5 604 295.56 , Отчетена стойност**: 4 531 308.00
  • Изпълнител: НОВЕНТИК ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 73 933.20 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ИНТЕПРО СОЛЮШЪНС ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 001 400.00 , Отчетена стойност**: 1 001 400.00
  • Изпълнител: КОНТРАКС АД, Договорена стойност по проекта*: 343 924.80 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ АД, Договорена стойност по проекта*: 2 592 000.00 , Отчетена стойност**: 2 592 000.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Контролни, приходни и регулаторни органи, подкрепени за развитие на организационен и аналитичен капацитет, включително за извършване на съвместни проверки, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Осигурена наличност на информационните системи в извънработно време, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 97.00 , Достигната стойност: 100.00
Индикатор 3 Проекти за развитие на държавен ХЧО, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 4 Осигурена наличност на информационните системи в работно време, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 99.00 , Достигната стойност: 100.00
Индикатор 5 Брой подкрепени регистри, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 6.00
Индикатор 6 Брой проекти за развитие на секторните системи на е-управление (е-обществени поръчки, е-здравеопазване, е-митници, е-архивиране, е-осигуряване и др.), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 30 700 559.91 BGN
БФП 30 700 559.91 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 25 252 515.08 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на комуникационно оборудване“ , Прогнозна стойност: 500 000.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на комуникационно оборудване“
    Изпълнител: СИЕНСИС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 476 885.16
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на лицензи за поддръжка и права на ползване за софтуерни продукти и развитие на технологичната архитектура на АМ", Прогнозна стойност: 2 908 666.00
  • Обособена позиция 1: ОП № 5: „Доставка на лицензи за подновяване на поддръжка и права за ползване на автоматизирана система за наблюдение, анализ и управление на събитията, свързани с информационната сигурност на Агенция „Митници” (SIEM)“
    Изпълнител: ТЕЛЕЛИНК БИЗНЕС СЪРВИСИС ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 511 262.92
  • Обособена позиция 2: ОП № 10: „Доставка на лицензи за поддръжка и права на ползване на решение за управление на ИТ активите за нуждите на Агенция „Митници“
    Изпълнител: ИНТЕПРО СОЛЮШЪНС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 001 400.00
  • Обособена позиция 3: ОП № 6: „Доставка на лицензи и актуализация/продължаване действието на правото на ползване и поддръжка на софтуерни продукти за IBM COGNOS BUSINESS INTELLLIGENCE ANALYTICS“
    Изпълнител: АЙ БИ ЕС - БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 185 880.00
  • Обособена позиция 4: ОП № 7: „Доставка на лицензи за актуализация/продължаване действието на правото за ползване и поддръжка на софтуерен продукт Windows Server 2019 Standard за 36 месеца“
    Изпълнител: КОНТРАКС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 177 720.00
  • Обособена позиция 5: ОП № 9: „Доставка на лицензи за поддръжка и права за ползване на нови версии на софтуер за резервиране на данни“
    Изпълнител: СТОУН КОМПЮТЪРС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 142 440.00
  • Обособена позиция 6: ОП № 11: „Доставка на лицензи за право за ползване и поддръжка на програмен продукт Motio Pi Professional“
    Изпълнител: АЙ БИ ЕС - БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 91 635.60
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: "Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на: „Склад от данни на АМ и справки в информационната платформа Cognos“ (Data Warehouse/Cognos) и Модул „Анализ на риска“ (МАР) върху Cloud архитектура, както и надграждане на „Система за предоставяне на информация за управленски цели от митнически документи“ (МИСЗА) и „Система за управление на Интегрирана Тарифа / Integrated Tariff Management System“ (СУИТ/ITMS) - модул „Калкулатор на Тарик“ и „Система за тарифни квоти“ (TQS)“ – отразяване на промените, произтичащи от привеждане на МИСВ в съответствие с ревизираното Приложение Б (2.10. UCC National import systems upgrade – adjustment to revised Annex B)“, Прогнозна стойност: 1 000 000.00
  • Обособена позиция 1: ОП2
    Изпълнител: ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200 000.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на лицензи за поддръжка и права на ползване за софтуерни продукти и развитие на Технологичната архитектура на АМ“, Прогнозна стойност: 10 031 170.00
  • Обособена позиция 1: ОП № 12: „Осигуряване на лицензи и поддръжка за система за защита и наблюдение на бази данни - IBM Guardium за 12 месеца“
    Изпълнител: ТЕЛЕЛИНК БИЗНЕС СЪРВИСИС ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 495 994.75
  • Обособена позиция 2: ОП № 13: „Обновяване на автоматизирана система за наблюдение, анализ и управление на събитията свързани с информационната сигурност на Агенция „Митници“ (SIEM) и подновяване на поддръжка“
    Изпълнител: ТЕЛЕЛИНК БИЗНЕС СЪРВИСИС ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 074 914.08
  • Обособена позиция 3: ОП № 14: „Осигуряване на лицензи и поддръжка за софтуерни продукти за IBM Resilient Soar (Security Orchestration, Automation And Response)“
    Изпълнител: СИЕНСИС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 271 800.00
  • Обособена позиция 4: ОП № 6: "Осигуряване на лицензи за актуализация/продължаване действието на правото на ползване и поддръжка на софтуерни продукти СУБД MS SQL Server за 36 месеца“
    Изпълнител: КОНТРАКС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 166 204.80
  • Обособена позиция 5: ОП № 8: "Осигуряване на лиценз за поддръжка и права за ползване на нови версии на софтуер за резервиране на данни“
    Изпълнител: СТОУН КОМПЮТЪРС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 180 600.00
  • Обособена позиция 6: ОП № 9: „Oсигуряване на лицензи за поддръжка и права за ползване на нови версии на GREX EDIFACT TO XML конвертор за 12 месеца“
    Изпълнител: СМАРТ СИСТЕМС 2010 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 35 100.00
  • Обособена позиция 7: ОП № 10: „Oсигуряване на лицензи за софтуерен продукт за Microsoft Core Infrastructure Server Suite Datacenter 2019 with - Software Assurance Package за 36 месеца“
    Изпълнител: НОВЕНТИК ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 73 933.20
  • Обособена позиция 8: ОП № 17: "Осигуряване на лиценз за поддръжка, актуализации и права за ползване на нови версии на софтуерни продукт Система за одит на промените в АД и Файлови сървъри за 12 месеца“
    Изпълнител: АМА КЛАУД КОНСУЛТИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 183 084.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на хардуер“, Прогнозна стойност: 532 136.00
  • Обособена позиция 1: ОП № 1: „Доставка на дискове за сториджи“
    Изпълнител: СИЕНСИС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 252 252.00
  • Обособена позиция 2: ОП № 2: „Доставка на сървъри“
    Изпълнител: СИЕНСИС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 290 692.80
  • Обособена позиция 3: ОП № 3: „Доставка на таблети“
    Изпълнител: СИЕНСИС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 53 157.60
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: „Доставка, инсталация и интеграция на единно техническо решение за изграждане на Disaster Recovery Center (DRC) за нуждите на Агенция „Митници“ (етап 1)“, Прогнозна стойност: 3 580 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка, инсталация, интеграция и гаранционна поддръжка на единно техническо решение за изграждане на DRC за нуждите на Агенция „Митници
    Изпълнител: СИЕНСИС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 259 508.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на Агенция „Митници“ по отношение на Система за движение и контрол на акцизни стоки (EMCS) Phase 4 и Система за обмен на акцизни данни (SEED) върху Cloud архитектура“, Прогнозна стойност: 2 830 000.00
  • Обособена позиция 1: „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на Агенция „Митници“ по отношение на Система за движение и контрол на акцизни стоки (EMCS) Phase 4 и Система за обмен на акцизни данни (SEED) върху Cloud архитектура“
    Изпълнител: Гравис България АД АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 396 000.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на Агенция „Митници“ по отношение на Система за движение и контрол на акцизни стоки (EMCS) Phase 4.1 и Система за обмен на акцизни данни (SEED) върху Cloud архитектура“, Прогнозна стойност: 2 507 500.00
  • Обособена позиция 1: „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на Агенция „Митници“ по отношение на Система за движение и контрол на акцизни стоки (EMCS) Phase 4.1 и Система за обмен на акцизни данни (SEED) върху Cloud архитектура“
    Изпълнител: Гравис България АД АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000 000.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на Проект по МКС: Автоматизирана система за износа (AES) – компонент 1 и 2 (1.6 UCC Automated Export System (AES), вкл. и Проект по МКС – Специални режими за износ (2.6 UCC Special procedures harmonisation (EXP)) върху Cloud архитектура“, Прогнозна стойност: 3 202 200.00
  • Обособена позиция 1: „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на Проект по МКС: Автоматизирана система за износа (AES) – компонент 1 и 2 (1.6 UCC Automated Export System (AES), вкл. и Проект по МКС – Специални режими за износ (2.6 UCC Special procedures harmonisation (EXP)) върху Cloud архитектура“
    Изпълнител: Гравис България АД АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 164 400.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на Проект по МКС: Подобряване на новата компютризирана система за транзит (NCTS) етап 5 (1.7 UCC Transit system including NCTS – phase 5) върху Cloud архитектура“, Прогнозна стойност: 2 757 900.00
  • Обособена позиция 1: „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на Проект по МКС: Подобряване на новата компютризирана система за транзит (NCTS) етап 5 (1.7 UCC Transit system including NCTS – phase 5) върху Cloud архитектура“
    Изпълнител: Гравис България АД АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 736 000.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на Проект по МКС: Система за контрол на вноса (СКВ 2) версия 2 (1.19 UCC – Import Control System 2 (ICS 2 release 2)), вкл. и Проект по МКС: Уведомление за пристигане (2.1 UCC Notifications of arrival) върху Cloud архитектура“ и „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на модул „Анализ на риска“ (МАР) – отразяване на промените, произтичащи от Система за контрол на вноса (СКВ 2) версия 2 върху Cloud архитектура“, Прогнозна стойност: 2 788 500.00
  • Обособена позиция 1: „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на Проект по МКС: Система за контрол на вноса (СКВ 2) версия 2 (1.19 UCC – Import Control System 2 (ICS2 Release 2)), вкл. и Проект по МКС: Уведомление за пристигане (2.1 UCC Notifications of arrival) върху Cloud архитектура“
    Изпълнител: Гравис България АД АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 364 400.00
  • Обособена позиция 2: „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на модул „Анализ на риска“ (МАР) – отразяване на промените, произтичащи от Система за контрол на вноса (СКВ 2) версия 2 (реализирана в изпълнение на проекти по МКС: 1.19 UCC – Import Control System 2 (ICS2 Release 2) и 2.1 UCC Notifications of arrival), Митническа автоматизирана система за изнасяне (МАСИ) (реализирана в изпълнение на проекти по МКС: 1.6 UCC Automated Export System (AES) и 2.6 UCC Special procedures harmonisation (EXP)) и Митническата информационна система за транзит (МИСТ2) (реализирана в изпълнение на проект по МКС: 1.7 UCC Transit system including NCTS – phase 5), върху Cloud архитектура“
    Изпълнител: ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 392 000.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на проект по МКС: Централизирано оформяне на вноса – фаза 1“ (2.10. UCC Centralised Clearance for Import (CCI) phase 1) върху Cloud архитектура“, Прогнозна стойност: 2 231 000.00
  • Обособена позиция 1: "Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отн. на проект по МКС: Централизирано оформяне на вноса–фаза1 (2.10.UCC Centralised Clearance for Import(CCI) phase1) в/у Cloud архитектура"
    Изпълнител: Гравис България АД АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 677 200.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на Проект по МКС „Подобряване на националната система за внос“ – привеждане на МИСВ в съответствие с ревизираното Приложение Б (2.10. UCC National import systems upgrade – adjustment to revised Annex B) и преминаване към Cloud архитектура, надграждане на засегнатите системи: Модул „Митническо задължение и Управление на обезпечението“ (ММЗУО) и Модул „Обмен на информация с общия домейн за целите на наблюдение от ЕК“ (Surveillance) и преминаване към Cloud архитектура, Прогнозна стойност: 1 000 000.00
  • Обособена позиция 1: ОП1
    Изпълнител: Гравис България АД АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 191 600.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN