Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.001-0832-C02
Наименование на проекта Повишаване на призводствения капацитет и подобряване на ефективността във ФИЛ-КО ЕООД
Бенефициент 115095578 ФИЛ - КО ЕООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 12.01.2016
Дата на стартиране 12.01.2016
Дата на приключване 18.08.2017
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив, Сопот, гр.Сопот
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Хасково, Хасково, с.Узунджово

Описание

Кратко описание на проекта
ФИЛ-КО ЕООД е предприятие за производство на спортни облекла, регистрирано през 1996г.  Продукцията на фирмата се реализира както на националния така и на международния пазар.  Основни клиенти на ФИЛ-КО ЕООД са фирми от България, Италия, Испания и Гърция, като Протийм Интернешънъл ООД,  ОФК Пирин, ОФК Спартак, ПСФК Черноморец, ARGON SETTE S.R.L. и MACRON S.P.A. - Италия,  LUANVI S.A. - Испания, SPORTIVO G.P. - Гърция и др.  Към момента дружеството има потенциален пазар за реализация на по-голям обем продукция, но недостатъчния производствен капацитет не му позволява да удовлетворява пазарните обеми и разнообразие от продукти.  Недостига на машини и оборудване, както и недостатъчно високо технологично ниво на  настоящото оборудване  са едни от причините,  поради които дружеството не може да осигури по-голямо количество продукция, за да задоволи търсенето на своите клиенти.  Основните продукти, които произвежда ФИЛ-КО ЕООД са спортни облекла, в т.ч. комплекти, блузи, тениски, къси и дълги спортни панталони, потници, спортни чорапи  и др. Основната (общата) цел на проекта е провишаване  на производствения капацитет и засилване на експортния потенциал на ФИЛ-КО ЕООД.  Основните дейности са насочени към подобряване на производствения процес, добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти, разнообразяване на асортимента от продукти, както и внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес.
В рамките на проекта ще бъдат закупени машини и оборудване, внедряването на които ще доведе до следните резултати:
- повишаване на производствения капацитет на дружеството 
- нарастване на производителността
- повишаване не ефективността от производствените разходи
- нарастване на приходите от износ
- добавяне на нови характеристики и подобряване на съществуващи продукти
- разнообразяване на асортимента от продукти
- подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес
Дейности
  • Дейност: Дейност за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуване на четирииглова верижна машина за пришиване на ластик - 2бр.): Като част от дейността ще бъдат закупени четирииглова верижна машина за пришиване на ластик -2 бр. Четириигловата верижна машина за пришиване на ластик е изцяло автоматична и внедряването й ще подобри производствения процес по отношение на неговата автоматизация, което ще гарантира по-висока производителност и увеличаване на производствения капацитет на ФИЛ-КО ЕООД. Предвидените за закупуване и внедряване машини са многофункционални, което позволява изпълненито на комбинация от операции по едно и също време върху детайла. Чрез внедряването на на машините ще се намалят ръчните операции, както и последващите корекции при некачествено зашиване на ластика към плата, което ще доведе до намаляване на времето за изработване на едно изделие, респективно до повишаване на производителността на дружеството. Високата технологичност и бързина на работа на машините е гарант за подобряване на производствените процеси, което ще осигури по-голяма самостоятелност на ФИЛ-КО ЕООД по отношение на изпълнението на по-големи обеми поръчки, в които се налага изпълнението на операции, свързани с пришиване на ластици. Машината е автоматизирана по отношение на специализираните оперции, за които е предназаначена, което води до по-голяма производителност и подобряване на производствените процеси във ФИЛ-КО ЕООД. Настоящата дейност ще се реализира в следните етапи: 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 11-ти месец). Изборът на изпълнител ще се осъществи в съотвествие с нормативната уредбра за избор на изпълнители - ПМС 118 и в съотвествие с изискванията на Управляващия орган. 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 11 - ти до 12-ти месец). След избирането на изпълнител ще пристъпим към сключване на договор със същия. Сключването на договора ще се реалзира в сътветствие с правилата и изискванията, разписани в Ръководство за изпълнение на договори за БФП по ОПИК; 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателни протокол (от 12-ти до 18-ти месец). Доставката ще се извърши на мястото на реализиране на дейността на изпълнителя. 4. Инстарилане и пускане в експротация на машините и оборудването. Подписване на финален приемо-предавателни протокол (18 -ти месец). С подписването на финалния приемо-предавателен протокол завръшва реализирането на настоящата дейност. В рамките на дейността ще бъдат закупени следните машини - четирииглова верижна машина за пришиване на ластик - 2бр. , Договорена стойност: 12 900.00 , Отчетена стойност: 12 260.00
  • Дейност: Дейност за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуване на на робота за автоматично разкрояване на платове - 1 бр.): Като част от дейността ще бъдат закупен и внедрен в производствения процес робот за автоматично разкрояване на платове. Роботът е изцяло автоматизиран с цифрово програмно управление. Роботът е високопроизводителна машина, внедряването на коята ще окаже изключително влиание върху производствения процес по отношение на намаляване на ръчните операции, както и последващите корекции при некачествено отрязване на плата, които се наблюдават в производството в момента. Този факт от своя страна ще дове до намаляване на времето за разкрояване на едно изделие, повишаване на производителността, респективно подобряване на производствения капацитет на ФИЛ-КО ЕООД. Предвид големия набор от функции, които са вградени в робота за автоматично разкрояване на платове и високата степен на автоматизираност, в процеса на работа в реално време може да се проследи разкрояването на плата, както и да се направи избор на детайли преди стартиране, които не трябва да се режат и ще бъдат заобикаляни по време на работа. Настоящата дейност ще се реализира в следните етапи: 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 11-ти месец). Изборът на изпълнител ще се осъществи в съотвествие с нормативната уредбра за избор на изпълнители - ПМС 118 и в съотвествие с изискванията на Управляващия орган. 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 11- ти до 12-ти месец). След избирането на изпълнител ще пристъпим към сключване на договор със същия. Сключването на договора ще се реалзира в сътветствие с правилата и изискванията, разписани в Ръководство за изпълнение на договори за БФП по ОПИК; 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателни протокол (от 12-ти до 18-ти месец). Доставката ще се извърши на мястото на реализиране на дейността на изпълнителя. 4. Инсталиране и пускане в експротация на машините и оборудването. Подписване на финален приемо-предавателни протокол (18 -ти месец). С подписването на финалния приемо-предавателен протокол завръшва реализирането на настоящата дейност. В рамките на дейността ще бъдат закупен робота за автоматично разкрояване на платове. , Договорена стойност: 230 800.00 , Отчетена стойност: 230 700.00
  • Дейност: Внедрени нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуване робота за автоматично разкрояване на платове - 1бр.) : Като част от дейността ще бъде закупен робот за автоматично разкрояване на платове, с което ще се намали брака и фирата, т.е. ще се оползотворяват в максимална степен суровините и материалите, необходими за изработването на готовата продукция. Това е породено от факта, че роботът разкроява и отрязва плата с висока степен на точност и прецизност. По този начин се оптимизира и разхода за плат на единица изделие. Роботът разкроява прецизно и точно, осигурява подобряване по отношение на симетричността на детайлите, по-малък разход на разкроя, т.е. намаляване на фирата, респективно отпадъците. Предвидените технологични и функционални характеристики на робота ще намалят най-малко с 10% разхода на плат. Отпадъците, които се генерират в следствие на сегашното технологично ниво и начини на рязане на плата ще бъдат намалени до минимум. От друга страна машината е от висок енергиен клас, като по този начин също ще бъде подобрена ресурсната ефективност и ефикасност на производствения процес. Настоящата дейност ще се реализира в следните етапи: 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 11-ти месец). Изборът на изпълнител ще се осъществи в съотвествие с нормативната уредбра за избор на изпълнители - ПМС 118 и в съответствие с изискванията на Управляващия орган. 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 11- ти до 12-ти месец). След избирането на изпълнител ще пристъпим към сключване на договор със същия. Сключването на договора ще се реалзира в сътветствие с правилата и изискванията, разписани в Ръководство за изпълнение на договори за БФП по ОПИК; 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателни протокол (от 12-ти до 18-ти месец). Доставката ще се извърши на мястото на реализиране на дейността на изпълнителя. 4. Инсталиране и пускане в експлотация на машините и оборудването. Подписване на финален приемо-предавателни протокол (18 -ти месец). С подписването на финалния приемо-предавателен протокол завръшва реализирането на настоящата дейност. Закупуването на робота ще се реализира още в дейност 2, тъй като актива участва в повече от една дейности., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейности за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги (чрез закупуване на двулицевите кръглоплетачни машини за интерлокова плетка - 4 бр.): Като част от дейността ще бъдат закупени двулицевите кръглоплетачни машини за интерлокова плетка- 4бр. Машините плетат с голяма точност и прецизност, като може да им се задава и определя точно тегло и специфични сплитки по заявка на клиента. Чрез операциите, които се извършват с тези машини могат да се добавят различни шарки и сплитки, с цел откликване на нуждите на клиентите. Машините осигуряват и гарантират относително специфично тегло на изплетения плат, което е елемент, които ни дава възможност за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги. Новите характеристики на плата, съответно водят до нови характеристики на продуктите, които се предлагат на клиентите и са в унисон с техните изисквания и потребности. Настоящата дейност ще се реализира в следните етапи: 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 11-ти месец). Изборът на изпълнител ще се осъществи в съотвествие с нормативната уредбра за избор на изпълнители - ПМС 118 и в съотвествие с изискванията на Управляващия орган. 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 11 - ти до 12-ти месец). След избирането на изпълнител ще пристъпим към сключване на договор със същия. Сключването на договора ще се реалзира в сътветствие с правилата и изискванията, разписани в Ръководство за изпълнение на договори за БФП по ОПИК; 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателни протокол (от 12-ти до 18-ти месец). Доставката ще се извърши на мястото на реализиране на дейността на изпълнителя. 4. Инсталиране и пускане в експлотация на машините и оборудването. Подписване на финален приемо-предавателни протокол (18 -ти месец). С подписването на финалния приемо-предавателен протокол завръшва реализирането на настоящата дейност. Закупуването на двулицевите кръглоплетачни машини за интерлокова плетка ще се реализира още в дейност 2, тъй като актива участва в повече от една дейности., Договорена стойност: 605 600.00 , Отчетена стойност: 605 200.00
  • Дейност: Дейности за разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на предприятието (чрез закупуване на двулицевите кръглоплетачни машини за интерлокова плетка - 4 бр.): Чрез закупуването на двулицевите кръглоплетачни машини за интерлокова плетка ще се изработва такова количесто плат със съответно специфично относително тегло, което е възложено от клиента. Възможността, която ни дават тези машини за изплитането на различините видове платове ще ни позволи както да усъвършенстваме настоящия асортимент, така и да изработваме допълнителни асортименти от продукти, по заявка на наши клиенти при разработване на собствените ни продукти. Разнообразява се асортимента на продуктите, т.е. може да се изработи плат със определени специфични характеристики, шарка, сплитка, гъвкавост, което ни позволява максимално бързо откликване на запитаванията и изискванията на клиента. Машините дава възможност да се внесе разнообразие във видовете асортименти, като се използват платове от различни прежди, създаващи различини типове материи - полиестерни, памучни, кобинирани, както и с доваки на еластан и др. Настоящата дейност ще се реализира в следните етапи: 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 11-ти месец). Изборът на изпълнител ще се осъществи в съответствие с нормативната уредбра за избор на изпълнители - ПМС 118 и в съответствие с изискванията на Управляващия орган. 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 11 - ти до 12-ти месец). След избирането на изпълнител ще пристъпим към сключване на договор със същия. Сключването на договора ще се реалзира в сътветствие с правилата и изискванията, разписани в Ръководство за изпълнение на договори за БФП по ОПИК; 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателни протокол (от 12-ти до 18-ти месец). Доставката ще се извърши на мястото на реализиране на дейността на изпълнителя. 4. Инсталиране и пускане в експлотация на машините и оборудването. Подписване на финален приемо-предавателни протокол (18 -ти месец). С подписването на финалния приемо-предавателен протокол завръшва реализирането на настоящата дейност. Активите са описани и ще бъдат закупени по дейност 4., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (чрез закупуване на двулицевите кръглоплетачни машини за интерлокова плетка - 4 бр.) : Чрез закупуването на двулицевите кръглоплетачни машини за интерлокова плетка ще се постигне ресурсна ефективност и ефикасност. Към настоящия момент по-голямата част от платовете се купуват от други производители - външни доставчици. Обикновено закупеният плат е по-неравномерен и неприцизен по отношение на тежестта (има различно относително специфично тегло в различини части на плата) и не отговаря напълно на изискванията на клиента по отношение на относителното специфично тегло, поради което се реализират загуби от плат, които са суровини и материали за продукцията на дружеството. По отношение на ресурсната ефективност и ефикасност, закупуването и пускането в експлоатация на машините ще повлияе в както следва: Ще се намали годишното количеството отпадъците, предвидени за депониране – количества генерирани отпадъци на годишна база преди/след изпълнение на проекта, тъй като чрез двулицевите кръглоплетачни машини за интерлокова плетка и ще се намали брака и фирата, т.е. ще се оползотворяват в максимална степен суровините и материалите, необходими за изработването на готовата продукция. Това е породено от факта, че чрез двулицевите кръглоплетачни машини за интерлокова плетка ще изработват такова количесто плат със съответно специфично относително тегло, което е възложено от клиента. Т.е. няма да се налага да се поддържат излишни запаси от платове, т.е. ще оптимизира се и разхода за плат на единица изделие. Настоящата дейност ще се реализира в следните етапи: 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 11-ти месец). Изборът на изпълнител ще се осъществи в съответствие с нормативната уредбра за избор на изпълнители - ПМС 118 и в съотвествие с изискванията на Управляващия орган. 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 11- ти до 12-ти месец). След избирането на изпълнител ще пристъпим към сключване на договор със същия. Сключването на договора ще се реалзира в сътветствие с правилата и изискванията, разписани в Ръководство за изпълнение на договори за БФП по ОПИК; 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателни протокол (от 12-ти до 18-ти месец). Доставката ще се извърши на мястото на реализиране на дейността на изпълнителя. 4. Инсталиране и пускане в експлотация на машините и оборудването. Подписване на финален приемо-предавателни протокол (18 -ти месец). С подписването на финалния приемо-предавателен протокол завръшва реализирането на настоящата дейност. Активите са описани и ще бъдат закупени предишна дейност., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейности за разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на предприятията (чрез закупуване на автоматична бродираща машина - 4 бр.): Като част от настоящата дейност ще бъдат закупени автоматични бродиращи машини - 4бр. Чрез въвеждането им в експлотация ще можем да разнообразим асортимента на продукти и услуги, в това число и като предлагаме нови модели с различни видове бродерии, предвид изискванията на клиента. Като част от новите асортименти могат да бъдат различни видове изделия със лога, бродирани етикети, специфични надписи, които са много актуални, предвид клиентите на дружеството, и особено чуждестранните клиенти и спортните клубове. Настоящата дейност ще се реализира в следните етапи: 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 11-ти месец). Изборът на изпълнител ще се осъществи в съответствие с нормативната уредбра за избор на изпълнители - ПМС 118 и в съотвествие с изискванията на Управляващия орган. 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 11 - ти до 12-ти месец). След избирането на изпълнител ще пристъпим към сключване на договор със същия. Сключването на договора ще се реалзира в сътветствие с правилата и изискванията, разписани в Ръководство за изпълнение на договори за БФП по ОПИК; 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателни протокол (от 12-ти до 18-ти месец). Доставката ще се извърши на мястото на реализиране на дейността на изпълнителя. 4. Инсталиране и пускане в експлотация на машините и оборудването. Подписване на финален приемо-предавателни протокол (18 -ти месец). С подписването на финалния приемо-предавателен протокол завръшва реализирането на настоящата дейност., Договорена стойност: 183 200.00 , Отчетена стойност: 183 000.00
  • Дейност: Дейност за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуване на двиглов четири конечен оверлог - 37бр.): Чрез закупуването и внедряването в производствения процес на двигловите четири конечни оверлози - 37 бр. ще се повишиши на производителността, респективно производствения капацитет на ФИЛ-КО ЕООД. Машината е автоматизирана автоматична и внедряването й ще подобри производствения процес по отношение на неговата автоматизация, което ще гарантират по-висока производителност и увеличаване на производствения капацитет на ФИЛ-КО ЕООД. Настоящата дейност ще се реализира в следните етапи: 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 11-ти месец). Изборът на изпълнител ще се осъществи в съответствие с нормативната уредбра за избор на изпълнители - ПМС 118 и в съотвествие с изискванията на Управляващия орган. 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 11 - ти до 12-ти месец). След избирането на изпълнител ще пристъпим към сключване на договор със същия. Сключването на договора ще се реалзира в сътветствие с правилата и изискванията, разписани в Ръководство за изпълнение на договори за БФП по ОПИК; 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателни протокол (от 12-ти до 18-ти месец). Доставката ще се извърши на мястото на реализиране на дейността на изпълнителя. 4. Инсталиране и пускане в експлотация на машините и оборудването. Подписване на финален приемо-предавателни протокол (18 -ти месец). С подписването на финалния приемо-предавателен протокол завръшва реализирането на настоящата дейност., Договорена стойност: 92 500.00 , Отчетена стойност: 88 060.00
  • Дейност: Дейност за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуване на трииглова плоска двойнопокровна машина -24 бр.): Чрез закупуването и внедряването в производствения на робота за автоматично разкрояване на платове ще се намалят ръчните операции, както и последващите корекции при некачествено отрязване на плата, което ще дове до намалява на времето за разкрояване на едно изделие, респективно до подобрявяване на производствения процес и повишаване на производителността, респективно производствения капацитет на ФИЛ-КО ЕООД. , Договорена стойност: 113 520.00 , Отчетена стойност: 108 000.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: КОМТЕКСТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 183 200.00 , Отчетена стойност**: 183 000.00
  • Изпълнител: ЮНУЗ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 055 320.00 , Отчетена стойност**: 1 044 220.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Повишаване на ефективността на производствените разходи, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 16.06 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Вътрешна норма на възвръщаемост, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 148.59 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 4 Брой проекти с дейности за подобряване на ресурсната ефективност, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 5 Изменение на средните генерирани приходи от износ вследствие на инвестицията по проекта, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 25.94 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 6 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 7 Производствени инвестиции Частни инвестиции, допълващи публичната подкрепа за предприятията (безвъзмездни средства), Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 253 298.09 , Достигната стойност: 250 990.90
Индикатор 8 Нарастване на производителността, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 15.11 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 9 Намаляване на количеството отпадъци, предвидени за депониране – количества генерирани отпадъци на годишна база преди/след изпълнение на проекта в тонове годишно., Мерна единица: т./год., Базова стойност: 83.00 , Целева стойност: 78.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 238 520.00 BGN
БФП 743 112.00 BGN
Собствено финансиране 495 408.00 BGN
Общо реално изплатени суми 736 331.96 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ЮНУЗ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ЮНУЗ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ЮНУЗ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 КОМТЕКСТ ООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Закупуване, доставка и монтаж на машини и оборудва по следните обособени позиции:, Прогнозна стойност: 1 238 520.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Двулицева кръглоплетачна машина за интерлокова плетка
    Изпълнител: ЮНУЗ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 605 600.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: Робот за автоматично разкрояване на платове
    Изпълнител: ЮНУЗ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 230 800.00
  • Обособена позиция 3: Обособен позиция 3: Автоматична бродираща машина
    Изпълнител: КОМТЕКСТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 183 200.00
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 4: Четирииглова верижна машина за пришиване на ластик; Двуиглов четири конечен оверлог; Трииглова плоска двойнопокривна машина
    Изпълнител: ЮНУЗ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 218 920.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN