Идентификация

Номер от ИСУН BG16M1OP002-5.003-0001-C04
Наименование на проекта Подобряване качеството на атмосферния въздух в Столична община чрез подмяна на отоплителни устройства на твърдо гориво с екологични алтернативи
Бенефициент 000696327 СТОЛИЧНА ОБЩИНА
Източник на финансиране КФ ==> Околна среда
Дата на сключване на договора/заповедта 04.04.2019
Дата на стартиране 19.04.2019
Дата на приключване 07.06.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична

Описание

Кратко описание на проекта
Общата цел на проекта е да се подобри качеството на атмосферния въздух в Столична община чрез намаляване на емисиите на ФПЧ10 от битовото отопление като един от основните източници на замърсяване на въздуха. Специфичната цел на проекта е да се подменят отоплителни устройства на твърдо гориво на домакинства с екологични алтернативи.  
Проектът ще се изпълнява в два етапа. 
През първия етап ще бъдат извършени всички подготвителни действия, необходими за осъществяване на инвестицията. Ще се проведе разяснителна кампания сред населението за възможностите за подмяна на отоплителните устройства на твърдо гориво, като ще се разясняват възможните алтернативни форми за отопление и условията за включване на желаещите в схемата за подмяна. Ще се проведе проучване сред тези жители, които се отопляват с твърдо гориво, за подмяна на използваните от тях отоплителни устройства. Ще бъдат изготвени анализи, критерии и механизми за приоритизация на домакинствата по райони/квартали при прилагане алтернативи с оглед приноса към намаляване на количеството емисии на ФПЧ10. Ще се обследват реалните технически параметри за подмяна на устройствата. Първият етап ще приключи с изготвяне на цялостна визия за подхода за подмяна на отоплителните устройства на твърдо гориво.
През втория етап Столична община ще проведе процедури за избор на изпълнители и ще извърши демонтаж на използваните отоплителни устройства и доставка и монтаж на новите отоплителни устройства/системи съобразно приетите параметри, или свързване/възстановяване на връзката към газоразпределителната мрежа и/или топлофикационната система.
Екологичните ползи от проекта ще се изразят в количество спестени емисии ФПЧ10. Социално-икономическите ползи са свързани с опазване на здравето и повишаване на качеството на живот на жителите на Столична община, подобряване на условията на труд и отдих както за жителите, така и за гостите на общината, повишаване на  обществена осведоменост по въпросите на качеството на въздуха.
Дейности
  • Дейност: Дейност 1. Организация и управление на проекта и мерки за информация и комуникация на проекта.: Целта на дейността е успешно изпълнение на проекта в съответствие със заложения бюджет, срокове и индикатори. Целта на Изпълнение на мерки за информация и комуникация е да се осигури повишаване на информираността на населението на Столична община за ролята и приноса на ЕС за изпълнение на проекта и прозрачно изразходване на средствата, спазвайки хоризонталните принципи за прозрачност и публичност. В допълнение, мерките ще подобрят общото разбиране и признаване сред населението на необходимостта и ползите от помощта на ЕС чрез ОПОС за проекта за подобряване на качеството на атмосферния въздух в общината. Поддейност 1.1. Организацията и управлението на проекта ще се осъществява чрез Екип за управление на проекта (ЕУП), съставен от експерти от Столична община, и външни експерти. ЕУП ще се състои от: 1. Ръководител на проекта 2. Координатор 3. Експерт по съхранение на документацията 4. Финансист 5. Експерт по мониторинг и докладване 6. Експерт по информация и комуникация 7. Експерт по контролни дейности за Район Източен и Район Южен на СО 8. Експерт по контролни дейности за Район Западен и Район Северен на СО 9. Експерт ОВК- за източната част на СО 10. Експерт ОВК- за западната част на СО 11. Експерт ОВК- за северната част на СО 12. Експерт ОВК- за южната част на СО 13. Експерт ОП 14. Експерт юрист 15. Административен сътрудник 1 16. Административен сътрудник 2 17. Технически експерт 1 18. Технически експерт 2 19. Технически експерт 3 20. Технически експерт 4 Професионалната квалификация на членовете на ЕУП и разпределението на отговорностите между експертите гарантират, че е осигурен капацитет за покриване на всички функции във връзка с управлението на проекта. Ключова функция на ЕУП ще бъде да осъществява контрол върху изпълнението на договорите за обществени поръчки по проекта. Контролът ще обхваща физическото и финансовото изпълнение на всеки договор и ще се осъществява по следните механизми: а) преглед и одобрение на междинните и окончателните доклади по договорите с изпълнители; б) 100% документални проверки на всички документи, представяни от изпълнителите на договорите, и проверка за изпълнение на договорените условия за плащане; в) проверки на място, вкл. в жилища, в които са подменени отоплителните устройства на твърди горива, и в офисите на изпълнителите с цел да се удостовери, че предявените от изпълнителите разходи, съответстват на действителния физически напредък при изпълнението на поръчката; г) провеждане на периодични срещи с избраните изпълнители, при необходимост. Ръководителят на проекта ще има обща отговорност за изпълнение на проекта. Всички членове на ЕУП ще участват в управлението на проекта и ще действат съобразно определените им функции, описани по-долу в т.10. Екип. Взаимоотношенията в ЕУП ще се осъществяват по следните механизми: 1. Вертикалните линии на взаимодействие са свързани с механизмите за вътрешен контрол и оценка на работата. Ръководителят на проекта ще контролира изпълнението на задачите от ЕУП съобразно разписаните функции на всеки експерт. Координатора ще координира всички дейности по проекта. Експертите в ЕУП ще отчитат работата чрез месечни отчети на координатора за съгласуване и последващо одобрение от ръководителя на проекта. Отчета на ръководителя на проекта се одобрява от заместник кмета на направлението, което ще е условие за изплащане на възнагражденията на всички членове на ЕУП. 2. Взаимодействието в рамките на ЕУП ще се осъществява чрез ежедневна оперативна комуникация, регулярни оперативки, работни срещи за обсъждане на специфични въпроси, вкл. относно докладите за напредък от изпълнителите на обществени поръчки по проекта. Пълния текст е прикачен в други документи. , Договорена стойност: 864 443.97 , Отчетена стойност: 716 790.29
  • Дейност: Дейност 2. Организиране и провеждане на разяснителна кампания за населението на Столична община: Целта на дейността е да се повиши осведомеността на целевите групи за необходимостта от и възможността за подмяната на старите отоплителни устройства. Изпълнението на дейността води пряко до изпълнение на индикатора за изпълнение „Проведени разяснителни/обучителни кампании за повишаване осведомеността на населението в общината“ Основните послания ще се разглеждат в три основни насоки – ползи за здравето на хората, ползи за околната среда и ползи за семейния бюджет. Целевите групи, обект на образователната кампания, са дефинирани в две групи: целева аудитория 1 - потенциални реципиенти на безвъзмездна помощ за подмяна на отоплителни устройства на твърдо гориво; и целева аудитория 2 - широка общественост. Дейността ще се реализира чрез мултиканален подход, който максимизира контакта с целевите групи и осигурява ефективност за постигане на поставените цели. Дейността ще включва следните задачи: - Изработка на образователен 30-секунден клип, който ясно, точно и конкретно дава насоки свързани както със значението на подмяната на отоплителните устройства, така и с указание на точните действия, които желаещите да подменят устройствата си с нови, трябва да предприемат, за да заявят своето желание за участие в проекта. Клипът ще бъде популяризиран чрез дейността в поне 2 национални електронни медии. - Изработка на съдържание, предпечат и печат на информационен плакат А3, която ще обобщава образователната информация, представена чрез образователния клип. Плакатът ще бъде разполаган по основни контактни точки, посещавани от целева аудитория 1 – в смесени магазини, пощи, здравни центрове, пенсионерски клубове, поликлиники, болници и др. - Изработка на съдържание за информационна брошура, която ще обобщава образователната информация, представена чрез образователния клип. Брошурата ще бъде разпространявана до представителите на целева аудитория 1 при лични срещи, по време на информационни и образователни събития, както и под формата на печатен материал тип „вложка“, чрез печатни медии с профил на аудиторията, който съвпада с профила на целева аудитория 1. - За постигане на образователните цели се предвижда реализиране на интернет кампания в рамките на времетраенето на дейността. Интернет кампанията ще бъде реализирана под формата на банери и споделени публикации. - Разкриване на единен телефонен номер, който да бъде достъпен за предоставяне на информация в рамките на дейността. Целта е гражданите да могат да звънят на този единен номер, където да получават информация. - Реализиране на образователни срещи с граждани в отделни целеви квартали. Целта на срещите е предоставяне на възможност на гражданите да се запознаят с възможностите, които проектът предоставя, както и с конкретните условия и действия, които желаещите трябва да предприемат, за да получат нова отоплителна инсталация. По време на срещите ще бъде представян образователният клип и ще бъдат предоставяни образователни брошури на посетителите. , Договорена стойност: 349 525.54 , Отчетена стойност: 349 525.53
  • Дейност: Дейност 3. Проучване на нагласите на населението, използващо дърва и въглища за отопление, във връзка с планирани мерки за подмяна на стационарни индивидуални и многофамилни домакински горивни устройства на твърдо гориво.: Целта на дейността е да се проучат нагласите на населението директни данни за обхвата и характеристиките само на отопляващите се на твърдо гориво домакинства в Столична община, които желаят да ги подменят, при какви условия и с какъв алтернативен източник на отопление, както и за географската локация и техническите параметри на жилищата на заявилите желание. Дейността води пряко до изпълнение на индикатор за изпълнение „Проведено проучване на нагласите на населението на твърдо гориво“. Резултатите от проучването ще бъдат използвани за изготвяне на механизъм за приоритетно включване на санирани сгради, за извършване на обследване на място и за други анализи и изработване на обща визия за подхода за подмяната на отоплителните устройства. Проучването ще бъде насочено само към населението, което ползва твърдо гориво за отопление на територията на Столична община. Лицата, участващи в проучването, ще бъдат включени в обследването на място, което ще се извършва в Дейност 7. Този вид проучване е избрано поради неговите предимства предвид спецификата и общата рамка на проекта. Предимствата на този вид проучване са следните: 1. чрез този подход ще се установи точният брой на домакинствата, които имат нагласа да заменят използваните устройства на твърдо гориво с алтернативни, съобразно изискванията на ОПОС - попълването на формуляр с конкретни данни е достатъчно сериозно усилие за допускане, че тези, които изпратят/подадат формуляр, имат нагласа за такава замяна. 2. ще се изследват условията, при които гражданите биха заменили уредите си – чрез информацията, която ще попълнят във формуляра. Подходът на проучването за събиране на информация ще включва следните последователни действия: 1) Ще бъде детайлизиран и отпечатан формуляр (засега условно наречен заявление за намерение). Формулярът ще съдържа цялата необходима на лицето информация относно възможните алтернативни форми за отопление по проекта и условията за включване в проекта, както и въпроси, на които да отговори лицето. Въпросите ще бъдат разработени така, че да дават информация за географска локация на обектите, вид на използваното твърдо гориво (дърва/въглища), технически параметри на жилището (вкл. относно саниране), доходен статус (получаване на енергийни помощи), брой лица в домакинството, предпочитана алтернативна форма за отопление и др. 2) Формулярът ще бъде разпространен чрез различни канали – по пощата, куриерска служба, в районните администрации, чрез онлайн попълване и чрез сътрудници, привлечени от Техническата помощ за изпълнение на дейности от Етап 1. Ще се осигури възможност за помощ и разяснение при попълване на формуляра, осигурена по различни канали от Техническата помощ за изпълнение на Първи етап. 3) Попълнените формуляри ще бъдат предавани в указани срок и места или на сътрудниците от Техническата помощ. 4) Получените формуляри ще бъдат обработвани и анализирани -обработката ще се базира на разработени матрици, които ще дават възможност за ранжиране и анализиране на резултатите в различни разрези. Анализът на резултатите ще даде информация за насочване на инвестициите както общо, така и по райони/квартали. В зависимост от броя получени формуляри, ще се направят изводи дали е необходимо засилване на разяснителната кампания, вкл. в определени квартали. Въз основа на данните за брой членове в домакинството ще се установят по-големите емитери на замърсители, вкл. по квартали, и енергийната интензивност. Данните за предпочитаните алтернативни форми за отопление ще бъдат анализирани от гледна точка на налични технически възможности, ефективност, целесъобразност, норма на рентабилност и принос към подобряване на КАВ. 5) Ще бъде изготвен доклад с изводи и препоръки от проучването за целите на посещенията на място и включване на лицата в схемата за подмяна на отоплителните уреди, Договорена стойност: 280 237.20 , Отчетена стойност: 280 237.20
  • Дейност: Дейност 4. Изготвяне на визия за подхода за подмяна на отоплителните устройства на твърдо гориво : Целта на дейността е да се изготви цялостна визия за подхода, който Столична община ще приложи през втория, инвестиционен, етап за подмяна на отоплителните устройства на твърдо гориво с алтернативни форми на отопление. Дейността пряко допринася за изпълнение на индикатор за изпълнение „Разработена визия за подхода, по който ще бъдат подменяни отоплителните устройства на твърдо гориво“. Подходът за изготвяне на обща визия ще включва изпълнение на набор от проучвателни и аналитични дейности - събиране на данни, изготвяне на анализи, определяне на критерии, приоритизирането им с оглед дефиниране на най-подходящия от екологична и социална гледна точка подход при подмяна на устройствата, като се отчитат и финансовите измерения на инвестицията. Ще се използват резултатите от други дейности, извършени или протичащи паралелно – от проучването на нагласите на населението на твърдо гориво (в Д3), от обследване на място в обектите за подмяна (в Д7), изготвеният механизъм за приоритетно включване на санирани сгради (в Д5) и др. В началото на дейността ще бъдат събрани вече налични данни и анализи за видовете отопление по райони/квартали, приноса на отоплението на твърдо гориво към замърсяване на въздуха в общината, техническите възможности за преминаване към алтернативни форми за отопление в тези квартали, от следните източници: - анализ на текущото състояние по отношение на видовете отопление по райони/ квартали и приноса на отоплението на твърдо гориво към замърсяването на въздуха в общината, извършван от Столична община в рамките на Интегриран проект по Програма LIFE IP Clean Air, - Програма за КАВ 2015-2020 г. на Столична община и от мониторинговите станции - поуки от изпълнението на пилотен проект на територията на район „Нови Искър" на Столична община - „Овъргаз мрежи“ АД за Район „София“, Столична община. Дружеството разполага с актуални данни за дължината на газовата инфраструктура и броя обслужвани клиенти, и с подробни разчети за капиталовите намерения за две години. - „Топлофикация София“ АД. Дружеството разполага с актуални данни за броя абонати на територията на столицата, вкл. по квартали, както и с данни за планирано разширение с нови абонати за двегодишен период. - данни за лицата, получаващи енергийни помощи, и др. Събраните данни ще бъдат предмет на вторичен анализ от гледна точка на допустимите алтернативи за подмяна на отоплителни устройства и специфичните изисквания по ОПОС 2014-2020 г. В този етап ще бъдат изключени от обхвата на извършваните анализи и прогнози кварталите/районите, които ще бъдат предмет на интервенция по проекта LIFE IP Clean Air (2-3 квартала) и които вече ще са известни. Ще се изготви набор от екологични, социални, финансови и технически критерии - географска локация на обектите по квартали съотнесено към степента на замърсяване от битово отопление, социална поносимост. За целите на прилагането на различните критерии и степенуването им по приоритет, ще се направят финансови анализи за рентабилността на инвестицията и прогнози за: количество и вид на старите отоплителни устройства; нови отоплителни устройства/инсталации по видове; дял на социално слаби домакинства; разходи на домакинствата за избраните допустими алтернативни видове отопление, и др. Ще бъдат изготвени процедурни правила за прилагане на подхода от Столична община, вкл. ще се разработи механизъм за администриране на държавни помощи (de minimis) по проекта, в случаите, в които се предоставят средства за подмяна на отоплителни устройства на самостоятелни обекти, които извършват стопанска/икономическа дейност (допустима съгласно Насоките за кандидатстване). Резултатите от всички извършени анализи и прогнози ще послужат за приемане на критериите, които ще се прилагат, и тяхното комбиниране и подреждане по приоритет. Ще се вземе предвид и механизмът за приоритет на санирани сгради. Като крайна задача в дейността ще бъде разработена обща визия за подхода. , Договорена стойност: 280 237.20 , Отчетена стойност: 280 237.20
  • Дейност: Дейност 5. Разработване на механизъм за приоритетност на инвестициите в санирани сгради : Общата цел на дейността е да се изготви механизъм, по който ще се прилага критерий за приоритетност на санирани сгради. Дейността води пряко до изпълнение на индикатор за изпълнение на Етап 1 „Разработен Механизъм, чрез който кандидатът ще осигури приоритетност на инвестициите в санирани сгради“. Прилагането на механизъм за приоритно насочване на инвестициите в санирани сгради ще допринесе за допълняемост на предприеманите от Столична община и от държавата мерки за осигуряване на енергийна ефективност в жилищните сгради. Ще бъде обобщена наличната в общината база данни за санирани жилищни сгради на територията на Столична община, вкл. в рамките на: - Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради. - изпълнен проект „Енергийно обновяване на българските домове” на МРРБ по ОП „Регионално развитие“ 2007-2013 г. - Проект “Демонстрационно обновяване на многофамилни жилищни сгради” на МРРБ и Програмата на ООН за развитие (ПРООН) Тези източници представят данни основно за санирани многофамилни сгради. За да се допълнят тези данни и за да се обхванат и еднофамилните жилищни сгради, в рамките на настоящата дейност ще бъде систематизирана и анализирана голям обем различна информация за санирани жилищни сгради на твърдо гориво, събрана в изпълнение на други дейности. Първо, провежданото проучване на нагласите на населението в рамките на Дейност 3 ще генерира данни дали са санирани сградите, в които са разположени жилищата на лицата, попълнили формулярите в проучването. Второ, в рамките на Дейност 7 се предвиждат посещения на място в обектите, за които са постъпили заявления за намерение за подмяна на отоплителните устройства, като при тези посещения ще бъде попълвана детайлна техническа карта, вкл. ще се определя дали и в каква степен са санирани сградите. Ще се извърши анализ на събраната информация и ще бъдат изготвени карти с локация на санирани сгради в райони/квартали, чрез които ще се сравнят разположението на санирани сгради с кварталите с най-високи нива на замърсяване от битово отопление. Ще бъдат изготвени критерии за приоритетно финансиране на санирани сгради, които ще се ранжират по тежест. , Договорена стойност: 80 067.80 , Отчетена стойност: 80 067.78
  • Дейност: Дейност 6. Разработване на механизъм, отчитащ приходите от предаването на заменените отоплителни устройства. : Целта на дейността е да идентифицира прогнозния размер на приходите в резултат от предаването за последващо третиране на подменените отоплителни устройства. Дейността пряко води до изпълнение на индикатора за изпълнение „Разработен Механизъм, отчитащ приходи от предаването на заменените отоплителни устройства за последващо третиране“. Една от основните дейности през втория етап от изпълнение на проекта ще бъде да се извърши демонтаж на заменяните отоплителни устройства на твърдо гориво преди доставката на новите отоплителни устройства. Заменените отоплителни устройства ще бъдат предавани за последващо третиране по реда на чл. 39, ал. 3 от ЗУО, от което се очаква да бъдат генерирани приходи. Предназначението на механизма ще е да дефинира кой и как ще събира старите демонтирани устройства, как ще се предават за последващо третиране, как ще се докладват приходите от продажбата на отпадъци от цветни и черни метали и за какво ще се използват получените приходи. За изготвяне на механизма ще се използват данни от проучването на нагласите на населението да замени използваните отоплителни устройства на твърдо гориво и извършеното обследване на място в обектите/домакинствата. В допълнение, ще бъдат проведени интернет проучвания на пазара на отпадъците от черни и цветни метали и на пазарните цени на тези отпадъци. Ще се изготви списък на площадките за дейности с отпадъци от черни и цветни метали на територията на Столична община. Данните са публични и регистър на такива площадки е публикуван в Националната информационна система за отпадъци в ИАОС. На този етап Столична община възнамерява да възложи на изпълнителите на дейността по демонтаж на устройствата да извършват и предаването за последващо третиране на демонтираните уреди. Възможно е да бъде възприет и друг подход, ако в хода на изпълнение на тази дейност се установи по-целесъобразен подход. Ще бъде изготвен алгоритъм, който ще включва поредица от указания за последователни стъпки за установяване на прогнозния размер на приходите, начин на предаване на ОЧЦМ, начин на докладване на реалните приходи и начин на трансфер на приходите към Столична община, вкл. таблици и формуляри. Получените средства от продажбата на ОЧЦМ представляват извънбюджетен източник за финансиране на определени мероприятия в общината. Столична община възнамерява да използва получените приходи за неикономически дейности, насочени към изпълнение на мерки за подобряване на КАВ от Програмата за КАВ, напр. облагородяване на междублокови пространства. За целта кметът на Столична община ще внесе в Столичен общински съвет предложение за решение за целево изразходване на средствата с описание на предложените мероприятия. , Договорена стойност: 56 047.40 , Отчетена стойност: 56 047.40
  • Дейност: Дейност 7. Обследване на място с посещения в домакинствата и изготвяне на анализи: Целта на дейността е да се обследват конкретните параметри за подмяна на отоплителните устройства чрез посещения на място в домакинствата/обектите, които са заявили желание да им бъдат подменени отоплителните устройства. Посещенията на място ще бъдат извършвани във всички обекти, за които лицата са попълнили формуляр за кандидатстване в рамките на проучването на нагласите на населението в рамките на Дейност 3. За извършване на обследването на място ще бъдат изготвени детайли технически карти (чек-листа), които експерти ще използват при посещения на място за конкретизиране на всички параметри за подмяната. Чрез разговори с лицата/домакинствата те ще ги информират подробно за предстоящите действия по подмяна на устройствата, вкл. относно отговорностите им в тази връзка, и ще верифицират на място посочените във формулярите за кандидатставане данни. Експертите ще извършват физически оглед на жилищната сграда за установяване дали и в каква степен е санирана, в т.ч. по отношение на външните сградни ограждащи елементи - подменена дограма (прозорци, врати, витрини и др.) и извършено топлинно изолиране на външните ограждащи елементи (външни стени, покриви, подове и др.), - и по отношение на системи за поддържане на микроклимата – ремонт/подмяна на електрическа инсталация на сградата и др. Ще се извърши и оглед на конкретното жилище по описаните в техническата карта показатели (вид на сега използваното отоплително устройство и вид на използваното твърдо гориво (дърва/въглища), технически възможности за прилагане на заявената алтернативна форма на отопление и т.н.). Всички технически карти от обследванията на място ще бъдат обработвани и данните ще бъдат обобщени и анализирани от гледна точка на брой домакинства и алтернативните форми за отопление по видове съгласно допустимите по проекта. Резултатите ще бъдат използвани при изготвяне на обща визия за подхода за подмяна на отоплителните устройства в рамките на Дейност 4. , Договорена стойност: 520 440.80 , Отчетена стойност: 520 440.80
  • Дейност: Дейност 8. Изготвяне на средни/пределни цени за единица продукт за различните алтернативни форми за отопление : Целта на дейността е в пряка връзка с изпълнение на инвестиционните мерки. Резултатите ще бъдат използвани при остойностяване на разходите за подмяна на отоплителните уреди при детайлизиране на бюджета за Етап 2 и определяне на прогнозна цена на обществените поръчки за доставчици на уредите. Резултатът от дейността води пряко до изпълнение на индикатор за изпълнение „Разработен документ със средни/пределни цени за отопление за различните алтернативни форми на отопление при подмяна на устройство на дърва и въглища“. За изчисляването на цени за единица продукт за различните алтернативи ще бъдат извършени пазарни проучвания сред доставчиците на уреди/устройства/инсталации по видове за всички допустими алтернативи на отопление. Ще се извършат изчисления на пределни и средни цени за единица продукт, като изчисленията се базират на събраната информация от пазарното проучване и резултатите от прогнозите относно потенциалния брой заявени от населението единици отоплителни устройства, спрямо наличния финансов ресурс. Въз основа на изчисленията ще се определят отделно пределни и/или средни цени на единица продукт за всяка от допустимите отоплителни алтернативи , Договорена стойност: 56 047.40 , Отчетена стойност: 56 047.40
  • Дейност: Дейност 9 Изготвяне на документации за обществени поръчки : Целта на тази дейност е да се подготвят документации за обществени поръчки за възлагане изпълнението на основни дейности от Етап 2. Дейността е необходима за изпълнението на инвестиционните мерки през втория етап на проекта. Столична община възнамерява да изпълни тази дейност в първия етап на проекта, за да гарантира бързо стартиране на процедурите за възлагане на основните дейности от Етап 2 за подмяна на отоплителните устройства, които има риск да се забавят в случай на обжалване. Дейността ще включва изготвяне на следните документации: 1. Възлагане на обществена поръчка за избор на изпълнители чрез процедура по ЗОП за изпълнение на обществена поръчка с обект услуга и предмет „Демонтаж на отоплителни устройства на твърдо гориво“. Демонтажът на старите отоплителни уреди ще бъде сред основните дейности за подмяна на отоплителни устройства на твърдо гориво в Етап 2. Изготвянето на документацията за възлагане на обществена поръчка за демонтажа ще се базира на резултатите от предходни дейности, които ще генерират необходими данни за изготвяне на документацията, вкл. технически спецификации и прогнозни стойности на поръчката. По-конкретно, ще се използват резултати, получени основно от дейности 4,6 и 7. В рамките на Дейност 4 и Дейност 7 ще се събере количествена и качествена информация за обектите/домакинствата, чиито уреди ще бъдат подменяни. В Дейност 6 ще се изготви механизъм за отчитане на приходите от предадените заменени отоплителни устройства, който ще включва и разработена процедура за предаване на устройствата за последващо третиране по реда на Закона за управление на отпадъците след физическия им демонтаж. 2. Възлагане на обществени поръчки за избор на външни изпълнители чрез открита процедура за изпълнение на обществени поръчки за проектиране/доставка/монтаж на нови отоплителни устройства. При изготвянето на документациите ще се използват резултати от предходни дейности, по-конкретно изготвянето на визия и изчисляване на пределни/средни цени. При изготвянето на обща визия за подхода за подмяна на отоплителните устройства ще се разгледат възможните допустими начини на възлагане на подмяната на устройствата в зависимост от допълнителните указания на УО на ОПОС относно начина на възлагане/закупуване на устройствата. Изготвянето на документации за доставка/монтаж/проектиране ще се базира на приетия подход от Столична община за начин на доставка, като ще бъдат конкретизирани броят и видът на обществените поръчки. На настоящия етап се допуска, че ще бъдат изготвени отделни документации за всеки от алтернативните методи за осигуряване на нови отоплителни устройства – присъединяване към газоразпределителна система, присъединяване към топлофикация, отоплителни устройства на електричество, устройства на пелети, устройства на газ и др. В случай на преценена целесъобразност, за някои поръчки (например доставка и монтаж на отоплителни устройства за отопление на пелети и др.) ще се използват обособени позиции. Изготвянето на всички документации ще включва всички необходими документи, вкл. решение за откриване на процедура, технически спецификации, условия за участие, методика за оценка на офертите, образци на документи и указание за подготовката им, проект на договор. Информацията, включена в изготвените документации, по-специално в техническите спецификации и прогнозни стойности, ще послужи за изпълнение на Дейност 10. , Договорена стойност: 64 054.40 , Отчетена стойност: 64 054.40
  • Дейност: Дейност 10. Подготовка на предложение за определяне на параметри на втория етап на проекта.: Целта на дейността е да се подготви проектното предложение за втория етап от изпълнението на проекта, съгласно насоките, указанията и изискванията по настоящата процедура на УО на ОПОС 2014-2020 г. Тази цел пряко кореспондира с целите на проекта, тъй като инвестициите за подмяна на отоплителните устройства на твърдо гориво ще се извършват съобразно планираните в настоящата дейност човешки и технически ресурси, дейности и бюджет. Дейността допринася пряко за изпълнение на индикатора за резултат „Представено предложение за определяне на параметрите на втория етап от проекта на база резултатите от изпълнението на първия етап“. Дейността ще се базира на резултатите от първия подготвителен етап и ще включва задачи, необходими за да се изпълнят изискванията, посочени в Насоките за кандидатстване. Ще бъдат изпълнени следните задачи: 1. Ще бъдат изчислени целевите стойности за общото количество намалени емисии ФПЧ10 , получени в резултат на изпълнение на проекта. Тази задача има за цел да се изчисли индикаторът за резултат от изпълнение на проекта. Базовата стойност на индикатора за Столична община е посочена в „Указания за изчисление на целевата стойност на индикатора за резултат за втория етап от изпълнението на проект по процедура „Мерки за подобряване качеството на атмосферния въздух“ по ОПОС 2014-2020 г.“, Приложение № 7 към Насоките за кандидатстване, част „условия за кандидатстване“. Целевата стойност ще бъде изчислена въз основа на изчисленията за подменени отоплителни устройства от всички жилища със съответния вид алтернативен отоплителен метод за всяка година от изпълнението на проекта, като ще се следват насоките в гореспоменатите „Указания...“. 2. Ще бъдат изготвени документи, които ще послужат за изготвяне на обосновката и предложението на Столична община за изпълнение на Етап 2. Ще бъдат изготвени следните документи в посочената логическа последователност: 2.1. План за изпълнение – включващ идентификация и описание на дейностите. За изготвяне на плана за изпълнение ще бъдат използвани резултатите от първия етап и при описание на съответните дейности ще се реферира към съответния документ, изготвен през първия етап, в който се намират съответните данни и аргументи. Допустимите дейности ще бъдат съобразени с указанията, посочени в Насоки за кандидатстване както по отношение на допустимост/недопустимост на дейностите (т.13), така и по отношение на допустимост/недопустимост на разходите (т. 14). 2.2. Ще бъде разработен анализ на остойностяване на дейностите през втори етап съгласно указанията, посочени в раздел 13.6. Допълнителни изисквания към Насоките за кандидатстване, част „условия за кандидатстване“. Анализът на остойностяването ще се извърши за всички предвидени дейности през втори етап. За дейности, за които е релевантно, като база за остойностяване ще се използва изготвеният през първия етап документ със средни/пределни цени. 2.3. Детайлизиран бюджет за Етап 2 на проекта, отчитащ всички указания за допустимост на разходите 2.4. План за външно възлагане. , Договорена стойност: 80 067.80 , Отчетена стойност: 80 067.80
  • Дейност: Дейност 11. Мерки за подмяна на отоплителни устройства на твърдо гориво. : Дейност 11 ще се извършва през втория етап от изпълнение на проекта и ще включва две основни поддейности: Поддейност 11.1. Демонтаж и предаване за последващо третиране на заменяните отоплителни устройства на дърва и въглища. Преди доставка и монтаж на ново отоплително устройство на краен получател, Столична община ще извърши събиране на отоплителните устройства на дърва и въглища и предаване за последващо третиране и рециклиране. Ще бъдат изпълнени следните последователни действия: 1. Демонтиране, изнасяне и натоварване на отоплителни устройства на дърва/въглища и прилежащи елементи към тях от имотите, в които ще бъдат подменяни отоплителните устройства на всички одобрени кандидати, с изкл. на зидани камини, за които крайните получатели ще попълват декларация, че няма да използват дърва и въглища в тях; 2. Транспортиране на демонтираните отоплителни устройства и прилежащите им елементи от лице, притежаващо Регистрационен документ с разрешение за транспорт на отпадъци с битов характер от група 20 от Наредба № 2/23.07.2014 за класификация на отпадъците, до площадка с необходимите разрешителни по ЗУО за временно съхраняване и оползотворяване на отпадъци с код R12 и R13 от Приложение № 2 към § 1, т. 13 от ЗУО; 3. Претегляне на кантар на доставените демонтирани отоплителни устройства и разтоварване на площадката; 4. Последващо разкомплектоване, отстраняване на вредни вещества, сортиране на получените метални отпадъци съгласно Наредба № 2 за класификация на отпадъците, като се отделят по видове черни метали (желязо тънко, желязо дебело, чугун) и други отпадъци (включително смеси от материали); 5. Претегляне и предаване на получените метални отпадъци с цел последващо оползотворяване от лице, притежаващо Комплексно разрешително (по ЗООС) или Разрешително за дейности с отпадъци (по ЗУО) за дейност с код R4 „Рециклиране/ възстановяване на метали и метални съединения“ от Приложение № 2 към § 1, т. 13 от ЗУО; 6. Превеждане на получените приходи от предадените за рециклиране метални отпадъци в банкова сметка на Столична община, като общината ще използва приходите за неикономически дейности за озеленяване и облагородяване на публични пространства. При изпълнението ще се спазват стриктно всички изисквания на нормативната уредба във връзка със събиране и предаване за последващо третиране и рециклиране на заменяните отоплителни устройства на дърва и въглища. Ще бъдат попълвани и подписвани всички изисквани документи в целия процес на изпълнение, в т.ч. декларации за произход на отпадъка по чл. 39, ал. 4 от ЗУО, приемо-предавателни протоколи, удостоверения и кантарни бележки и други.. Поддейност 11.2. Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на отоплителни устройства за битово отопление. Дейността ще се извършва в жилищните имоти на физически и юридически лица, които са одобрени за участие в проекта. В рамките на дейността ще бъде извършено следното: - Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на отоплителни устройства на електричество (климатици); - Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на отоплителни устройства на пелети и на радиатори; - Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на отоплителни устройства на природен газ и на радиатори. Техническите параметри на всички доставяни отоплителни устройства ще отговарят на европейското и националното законодателство. Ще се извършва устен инструктаж на крайния получател на място и ще му бъдат предоставени писмени инструкции за експлоатация и поддръжка на новото отоплително устройство, както и документи от производителя. Ще бъде подписван приемно-предавателен протокол между крайния получател, доставчика и възложителя. На всеки краен получател ще бъде осигурено гаранционно обслужване и годишен технически преглед на устройството между два отоплителни сезона в гаранционен срок не по-кратък от 24 месеца. , Договорена стойност: 41 672 670.18 , Отчетена стойност: 34 255 508.82

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ДЗЗД "Консорциум ЕВРОТОП", Договорена стойност по проекта*: 7 431 309.15 , Отчетена стойност**: 7 371 284.23
  • Изпълнител: БТВ Медиа Груп ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 104 827.30 , Отчетена стойност**: 104 827.29
  • Изпълнител: "ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 47 940.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ВИВА-МЕТАЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 54 381.40 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АВТО ГРУП ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 2 184 000.00 , Отчетена стойност**: 2 113 346.40
  • Изпълнител: ТЕМПЕКС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 401 054.80 , Отчетена стойност**: 2 338 436.40
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА НАЦИОНАЛНА ТЕЛЕВИЗИЯ, Договорена стойност по проекта*: 105 060.24 , Отчетена стойност**: 105 060.24
  • Изпълнител: КЛИМА ИНЖЕНЕРИНГ 2016 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 469 778.40 , Отчетена стойност**: 9 436 478.40
  • Изпълнител: Овергаз Директ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 274 794.00 , Отчетена стойност**: 90 030.00
  • Изпълнител: ИНЖЕНЕРИНГОВИ СИСТЕМИ - БЪЛГАРИЯ 2021 ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 10 396 726.80 , Отчетена стойност**: 9 869 706.00
  • Изпълнител: "АДВЕР ТЕХ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 27 600.00 , Отчетена стойност**: 27 600.00
  • Изпълнител: ЕЪР ЛУКС СИСТЕМИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 295 596.68 , Отчетена стойност**: 936 882.78
  • Изпълнител: "НОВА БРОУДКАСТИНГ ГРУП" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 104 958.00 , Отчетена стойност**: 104 958.00
  • Изпълнител: „АТС-БЪЛГАРИЯ“ ООД, Договорена стойност по проекта*: 15 528.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: КЛИМАТРОНИК ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 212 376.31 , Отчетена стойност**: 195 397.83
  • Изпълнител: Обединение "Екологично отопление - София" ДЗЗД , Договорена стойност по проекта*: 1 417 200.00 , Отчетена стойност**: 1 417 199.98
  • Изпълнител: "ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА СВ. ГЕОРГИ ПОБЕДОНОСЕЦ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 080.00 , Отчетена стойност**: 7 080.00
  • Изпълнител: НЕС - НОВИ ЕНЕРГИЙНИ СИСТЕМИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 569 096.00 , Отчетена стойност**: 1 464 356.40
  • Изпълнител: СОФЕКОСТРОЙ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 562 091.18 , Отчетена стойност**: 439 590.38
Подизпълнители
  • Подизпълнител: МАРЕЛИ СИСТЕМС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Подизпълнител: ТОПЛИК ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Подизпълнител: ЕСТА ТЕХНОЛОДЖИС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Подизпълнител: АКТИВ БИЛД ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
Членове на обединение
  • Член на обединение: МАРЕЛИ СИСТЕМС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: Фондация ЕНЕРГИЙНА АГЕНЦИЯ - ПЛОВДИВ, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: "ИНФРАПРОЕКТ КОНСУЛТ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ТОПЛИК ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: "БТ- ИНЖЕНЕРИНГ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: АВТО ИНЖЕНЕРИНГ ХОЛДИНГ ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ЕСТА ТЕХНОЛОДЖИС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: АКТИВ БИЛД ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: КРИПТО ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ЕВРОБАУ ИНЖЕНЕРИНГ ГРУП ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: КООПЕРАЦИЯ "СОФИЯ КОНСУЛТИНГ ГРУП", Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Разработен Механизъм, чрез който кандидатът ще осигури приоритетност на инвестициите в санирани сгради, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Проведени разяснителни/обучителни кампании за повишаване осведомеността на населението в общината, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Количество на ФПЧ10, Мерна единица: т/год., Базова стойност: 824.26 , Целева стойност: 569.54 , Достигната стойност: 219.06
Индикатор 4 Представено предложение за определяне на параметрите на втория етап от проекта на база резултатите от изпълнението на първия етап, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 5 Разработен документ със средни/пределни цени за отопление за различните алтернативни форми на отопление при подмяна на устройство на дърва и въглища, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 6 Разработена визия за подхода, по който ще бъдат подменяни отоплителните устройства на твърдо гориво, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 7 Проекти, насочени към намаляване количествата на ФПЧ10 и NOx, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 8 Разработен Механизъм, отчитащ приходите от предаването на заменените отоплителни устройства, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 9 Извършени проучвания на нагласите на населението в рамките на общината, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 10 Население, обхванато от мерките за намаляване на количествата на ФПЧ10 и азотни оксиди, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 336 554.00 , Достигната стойност: 1 280 334.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 34 858 855.52 BGN
БФП 34 858 855.52 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 34 891 953.50 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 708.00 0.00 708.00 "ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА СВ. ГЕОРГИ ПОБЕДОНОСЕЦ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 100.00 9 787.82 0.00 9 787.82 СОФЕКОСТРОЙ ЕАД
Неизпълнение на индикатори 5.00 2 215 191.99 0.00 2 215 191.99 Финансова корекция на ниво проект

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на отоплителни устройства за битово отопление на пелети, на природен газ, на електричество и радиатори по 3 обособени позиции", Прогнозна стойност: 34 258 815.83
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №2: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на отоплителни устройства за битово отопление на пелети и радиатори
    Изпълнител: ИНЖЕНЕРИНГОВИ СИСТЕМИ - БЪЛГАРИЯ 2021 ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 050 368.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №3. Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на отоплителни устройства за битово отопление на природен газ и радиатори
    Изпълнител: ЕЪР ЛУКС СИСТЕМИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 330 579.48
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция №3. Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на отоплителни устройства за битово отопление на природен газ и радиатори
    Изпълнител: ЕЪР ЛУКС СИСТЕМИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 325 678.50
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция №3. Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на отоплителни устройства за битово отопление на природен газ и радиатори
    Изпълнител: ЕЪР ЛУКС СИСТЕМИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 321 045.60
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция №3. Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на отоплителни устройства за битово отопление на природен газ и радиатори
    Изпълнител: ЕЪР ЛУКС СИСТЕМИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 318 293.10
  • Обособена позиция 6: Обособена позиция №2: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на отоплителни устройства за битово отопление на пелети и радиатори
    Изпълнител: НЕС - НОВИ ЕНЕРГИЙНИ СИСТЕМИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 569 096.00
  • Обособена позиция 7: Обособена позиция №2: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на отоплителни устройства за битово отопление на пелети и радиатори
    Изпълнител: АВТО ГРУП ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 184 000.00
  • Обособена позиция 8: Обособена позиция №2: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на отоплителни устройства за битово отопление на пелети и радиатори
    Изпълнител: ИНЖЕНЕРИНГОВИ СИСТЕМИ - БЪЛГАРИЯ 2021 ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 705 086.00
  • Обособена позиция 9: Обособена позиция №3. Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на отоплителни устройства за битово отопление на природен газ и радиатори
    Изпълнител: КЛИМАТРОНИК ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 212 376.31
  • Обособена позиция 10: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: КЛИМА ИНЖЕНЕРИНГ 2016 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 231 576.00
  • Обособена позиция 11: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: КЛИМА ИНЖЕНЕРИНГ 2016 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 247 218.00
  • Обособена позиция 12: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: ДЗЗД "Консорциум ЕВРОТОП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 258 389.30
  • Обособена позиция 13: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: ДЗЗД "Консорциум ЕВРОТОП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 259 293.79
  • Обособена позиция 14: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: ДЗЗД "Консорциум ЕВРОТОП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 251 891.38
  • Обособена позиция 15: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: КЛИМА ИНЖЕНЕРИНГ 2016 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 652 542.00
  • Обособена позиция 16: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: КЛИМА ИНЖЕНЕРИНГ 2016 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 619 524.00
  • Обособена позиция 17: Обособена позиция №2: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на отоплителни устройства за битово отопление на пелети и радиатори
    Изпълнител: ИНЖЕНЕРИНГОВИ СИСТЕМИ - БЪЛГАРИЯ 2021 ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 144 784.00
  • Обособена позиция 18: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: ДЗЗД "Консорциум ЕВРОТОП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 646 561.45
  • Обособена позиция 19: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: ДЗЗД "Консорциум ЕВРОТОП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 663 546.22
  • Обособена позиция 20: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: ДЗЗД "Консорциум ЕВРОТОП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 652 899.60
  • Обособена позиция 21: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: КЛИМА ИНЖЕНЕРИНГ 2016 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 239 210.40
  • Обособена позиция 22: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: КЛИМА ИНЖЕНЕРИНГ 2016 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 321 102.00
  • Обособена позиция 23: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: КЛИМА ИНЖЕНЕРИНГ 2016 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 230 748.00
  • Обособена позиция 24: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: КЛИМА ИНЖЕНЕРИНГ 2016 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 287 046.00
  • Обособена позиция 25: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: КЛИМА ИНЖЕНЕРИНГ 2016 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 326 694.00
  • Обособена позиция 26: Обособена позиция №2: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на отоплителни устройства за битово отопление на пелети и радиатори
    Изпълнител: ИНЖЕНЕРИНГОВИ СИСТЕМИ - БЪЛГАРИЯ 2021 ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 642 468.00
  • Обособена позиция 27: Обособена позиция №2: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на отоплителни устройства за битово отопление на пелети и радиатори
    Изпълнител: ИНЖЕНЕРИНГОВИ СИСТЕМИ - БЪЛГАРИЯ 2021 ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 552 366.00
  • Обособена позиция 28: Обособена позиция №2: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на отоплителни устройства за битово отопление на пелети и радиатори
    Изпълнител: ИНЖЕНЕРИНГОВИ СИСТЕМИ - БЪЛГАРИЯ 2021 ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 704 001.60
  • Обособена позиция 29: Обособена позиция №2: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на отоплителни устройства за битово отопление на пелети и радиатори
    Изпълнител: ИНЖЕНЕРИНГОВИ СИСТЕМИ - БЪЛГАРИЯ 2021 ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 592 390.80
  • Обособена позиция 30: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: ДЗЗД "Консорциум ЕВРОТОП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 245 532.74
  • Обособена позиция 31: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: ДЗЗД "Консорциум ЕВРОТОП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 339 533.87
  • Обособена позиция 32: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: ДЗЗД "Консорциум ЕВРОТОП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 245 170.99
  • Обособена позиция 33: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: ДЗЗД "Консорциум ЕВРОТОП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 352 048.24
  • Обособена позиция 34: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: ДЗЗД "Консорциум ЕВРОТОП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 384 516.25
  • Обособена позиция 35: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: ДЗЗД "Консорциум ЕВРОТОП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 250 803.25
  • Обособена позиция 36: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: ДЗЗД "Консорциум ЕВРОТОП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 300 684.31
  • Обособена позиция 37: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: КЛИМА ИНЖЕНЕРИНГ 2016 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 347 172.00
  • Обособена позиция 38: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: КЛИМА ИНЖЕНЕРИНГ 2016 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 381 384.00
  • Обособена позиция 39: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: КЛИМА ИНЖЕНЕРИНГ 2016 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 298 524.00
  • Обособена позиция 40: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: КЛИМА ИНЖЕНЕРИНГ 2016 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 329 166.00
  • Обособена позиция 41: Обособена позиция №2: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на отоплителни устройства за битово отопление на пелети и радиатори
    Изпълнител: ИНЖЕНЕРИНГОВИ СИСТЕМИ - БЪЛГАРИЯ 2021 ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 653 104.80
  • Обособена позиция 42: Обособена позиция №2: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на отоплителни устройства за битово отопление на пелети и радиатори
    Изпълнител: ИНЖЕНЕРИНГОВИ СИСТЕМИ - БЪЛГАРИЯ 2021 ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 647 620.80
  • Обособена позиция 43: Обособена позиция №2: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на отоплителни устройства за битово отопление на пелети и радиатори
    Изпълнител: ИНЖЕНЕРИНГОВИ СИСТЕМИ - БЪЛГАРИЯ 2021 ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 704 536.80
  • Обособена позиция 44: Обособена позиция №3. Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на отоплителни устройства за битово отопление на природен газ и радиатори
    Изпълнител: Овергаз Директ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 274 794.00
  • Обособена позиция 45: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: КЛИМА ИНЖЕНЕРИНГ 2016 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 342 270.00
  • Обособена позиция 46: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: КЛИМА ИНЖЕНЕРИНГ 2016 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 314 070.00
  • Обособена позиция 47: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: ДЗЗД "Консорциум ЕВРОТОП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 516 820.04
  • Обособена позиция 48: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: ДЗЗД "Консорциум ЕВРОТОП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 428 054.83
  • Обособена позиция 49: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: ДЗЗД "Консорциум ЕВРОТОП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 343 222.75
  • Обособена позиция 50: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: ДЗЗД "Консорциум ЕВРОТОП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 385 986.49
  • Обособена позиция 51: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: ДЗЗД "Консорциум ЕВРОТОП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 443 218.76
  • Обособена позиция 52: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: ДЗЗД "Консорциум ЕВРОТОП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 463 134.89
  • Обособена позиция 53: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: КЛИМА ИНЖЕНЕРИНГ 2016 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 373 884.00
  • Обособена позиция 54: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: КЛИМА ИНЖЕНЕРИНГ 2016 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 340 914.00
  • Обособена позиция 55: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: КЛИМА ИНЖЕНЕРИНГ 2016 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 348 396.00
  • Обособена позиция 56: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: КЛИМА ИНЖЕНЕРИНГ 2016 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 364 902.00
  • Обособена позиция 57: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: КЛИМА ИНЖЕНЕРИНГ 2016 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 341 826.00
  • Обособена позиция 58: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: КЛИМА ИНЖЕНЕРИНГ 2016 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 369 726.00
  • Обособена позиция 59: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: КЛИМА ИНЖЕНЕРИНГ 2016 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 410 400.00
  • Обособена позиция 60: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: КЛИМА ИНЖЕНЕРИНГ 2016 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 442 554.00
  • Обособена позиция 61: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: КЛИМА ИНЖЕНЕРИНГ 2016 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 361 974.00
  • Обособена позиция 62: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: ТЕМПЕКС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 293 150.40
  • Обособена позиция 63: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: ТЕМПЕКС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 315 565.20
  • Обособена позиция 64: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: КЛИМА ИНЖЕНЕРИНГ 2016 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 368 514.00
  • Обособена позиция 65: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: КЛИМА ИНЖЕНЕРИНГ 2016 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 346 608.00
  • Обособена позиция 66: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: ТЕМПЕКС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 372 262.80
  • Обособена позиция 67: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: ТЕМПЕКС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 370 874.40
  • Обособена позиция 68: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: ТЕМПЕКС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 379 042.80
  • Обособена позиция 69: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: ТЕМПЕКС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 205 008.00
  • Обособена позиция 70: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: ТЕМПЕКС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 239 167.20
  • Обособена позиция 71: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: КЛИМА ИНЖЕНЕРИНГ 2016 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 231 834.00
  • Обособена позиция 72: Обособена позиция №1: Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на климатици за битово отопление
    Изпълнител: ТЕМПЕКС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 225 984.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: "Изработка на информационни материали по проект "Подобряване качеството на атмосферния въздух в Столична община чрез подмяна на отоплителни устройства на твърдо гориво с екологични алтернативи", част от дейност "Организиране и провеждане на разяснителна информация за населението на Столична община", Прогнозна стойност: 49 495.00
  • Обособена позиция 1: "Изработка на информационни материали по проект "Подобряване качеството на атмосферния въздух в Столична община чрез подмяна на отоплителни устройства на твърдо гориво с екологични алтернативи", част от дейност "Организиране и провеждане на разяснителна информация за населението на Столична община"
    Изпълнител: "ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА СВ. ГЕОРГИ ПОБЕДОНОСЕЦ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 080.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Организиране и провеждане на разяснителна кампания за населението на Столична община", Прогнозна стойност: 23 150.00
  • Обособена позиция 1: „Организиране и провеждане на разяснителна кампания за населението на Столична община по проект „Подобряване качеството на атмосферния въздух в Столична община чрез подмяна на отоплителни устройства на твърдо гориво с екологични алтернативи“
    Изпълнител: "АДВЕР ТЕХ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 27 600.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Излъчване по „Програма БНТ 1“аудиовизуално съобщение - образователен клип за подмяна на отоплителни устройства, като част от Дейност 2 „Организиране и провеждане на разяснителна кампания за населението на Столична община“ по проект № BG16M10P002-5.003-0001 „Подобряване на качеството на атмосферния въздух в Столична община чрез подмяна на отоплителни устройства на твърдо гориво с екологични алтернативи“, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Кохезионния фонд и от националния бюджет на Република България, Прогнозна стойност: 87 588.89
  • Обособена позиция 1: Излъчване по „Програма БНТ 1“ аудиовизуално съобщение - образователен клип за подмяна на отоплителни устройства, като част от Дейност 2 „Организиране и провеждане на разяснителна кампания за населението на Столична община“ по проект № BG16M10P002-5.003-0001 „Подобряване на качеството на атмосферния въздух в Столична община чрез подмяна на отоплителни устройства на твърдо гориво с екологични алтернативи“, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Кохезионния фонд и от националния бюджет на Република България
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА НАЦИОНАЛНА ТЕЛЕВИЗИЯ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 105 060.24
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на мерки за информация и комуникация, организиране и провеждане на разяснителна кампания по проект BG16M1OP002-5.003-0001-C01 "Подобряване качеството на атмосферния въздух в Столична община чрез подмяна на отоплителни устройства на твърдо гориво с екологични алтернативи" по Оперативна програма "Околна среда" 2014- 2020, процедура BG16M1OP002-5.003 "Мерки за подобряване качеството на атмосферния въздух" с 3 обособени позиции., Прогнозна стойност: 76 846.67
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 - "Изпълнение на мерки за информация и комуникация по проект "Подобряване качеството на атмосферния въздух в Столична община чрез подмяна на отоплителни устройства на твърдо гориво с екологични алтернативи"
    Изпълнител: "ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 47 940.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 - "Организиране и провеждане на разяснителна кампания за населението на Столична община по проект "Подобряване качеството на атмосферния въздух в Столична община чрез подмяна на отоплителни устройства на твърдо гориво с екологични алтернативи"
    Изпълнител: "АДВЕР ТЕХ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 27 600.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3 "Доставка на офис оборудване и консумативи по проект "Подобряване качеството на атмосферния въздух в Столична община чрез подмяна на отоплителни устройства на твърдо гориво с екологични алтернативи" част от Дейност "Изпълнение на мерки за информация и комуникация"
    Изпълнител: „АТС-БЪЛГАРИЯ“ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 528.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на програмно време в програмата на "Нова телевизия" на Изпълнителя за излъчването на образователен клип за подмяна на отоплителни устройства, като част от Дейност 2 „Организиране и провеждане на разяснителна кампания за населението на Столична община“ по проект № BG16M10P002-5.003-0001 „Подобряване на качеството на атмосферния въздух в Столична община чрез подмяна на отоплителни устройства на твърдо гориво с екологични алтернативи“, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Кохезионния фонд и от националния бюджет на Република България, Прогнозна стойност: 87 588.89
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на програмно време в програмата на "Нова телевизия" на Изпълнителя за излъчването на образователен клип за подмяна на отоплителни устройства, като част от Дейност 2 „Организиране и провеждане на разяснителна кампания за населението на Столична община“ по проект № BG16M10P002-5.003-0001 „Подобряване на качеството на атмосферния въздух в Столична община чрез подмяна на отоплителни устройства на твърдо гориво с екологични алтернативи“, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Кохезионния фонд и от националния бюджет на Република България
    Изпълнител: "НОВА БРОУДКАСТИНГ ГРУП" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 104 958.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на програмно време за излъчването на образователен клип за подмяна на отоплителни устройства, като част от Дейност 2 „Организиране и провеждане на разяснителна кампания за населението на Столична община“ по проект № BG16M10P002-5.003-0001 „Подобряване на качеството на атмосферния въздух в Столична община чрез подмяна на отоплителни устройства на твърдо гориво с екологични алтернативи“, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Кохезионния фонд и от националния бюджет на Република България, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на програмно време за излъчването на образователен клип за подмяна на отоплителни устройства, като част от Дейност 2 „Организиране и провеждане на разяснителна кампания за населението на Столична община“ по проект № BG16M10P002-5.003-0001 „Подобряване на качеството на атмосферния въздух в Столична община чрез подмяна на отоплителни устройства на твърдо гориво с екологични алтернативи“, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Кохезионния фонд и от националния бюджет на Република България
    Изпълнител: БТВ Медиа Груп ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 104 827.30
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Техническа помощ за изпълнение на дейности от Етап 1 по проект на Столична община „Подобряване качеството на атмосферния въздух в Столична община чрез подмяна на отоплителни устройство на твърдо гориво с алтернативни форми за отопление“, Прогнозна стойност: 1 475 000.00
  • Обособена позиция 1: СОА20-ДГ55-36-21.01.20-Обединение екологично отопление-София ДЗЗД
    Изпълнител: Обединение "Екологично отопление - София" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 417 200.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN